Voiko enää alemmas vajota voit näköjään mies.

Anonyymi

Tajuatko edes mikä naurettavuus mies olet kun esitit toista henkilöä.

Olen kokoajan tiennyt että se olit sinä eikä hän ollut koskaan täällä kirjoittamassa vaan sinä sairas pelle.

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenen kanssa olet sitten kirjoitellut? Ihme aloituksia päivästä toiseen, eikö nämä ikinä lopu?

      • Anonyymi

        Sano sinä minulle kun näyt tietävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano sinä minulle kun näyt tietävän.

        En tiedä siksi kysyn, luuletko tosiaan, että joku kirjoitusten perusteella tunnistaa toisen ihmisen? Miksi olet kokoajan puolustuskannalla?


      • Anonyymi

        Kun ihminen vajoaa tarpeeksi syvälle harhoihin, niin noin siinä käy. Aloittaja syyttää muita sivullisia omista harhoistaan. Todella sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä siksi kysyn, luuletko tosiaan, että joku kirjoitusten perusteella tunnistaa toisen ihmisen? Miksi olet kokoajan puolustuskannalla?

        En ole puolustus kannalla.
        Miksi ylipäänsä vastasit aloitukseen jos asia ei sinua koske?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ihminen vajoaa tarpeeksi syvälle harhoihin, niin noin siinä käy. Aloittaja syyttää muita sivullisia omista harhoistaan. Todella sairasta.

        Sammo miältä, hoitoon pitäis mennä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sammo miältä, hoitoon pitäis mennä

        Aloittaja puhuu asiaa.
        Mene tosiaan jos siltä tuntuu.
        Etkä vastaisi jos et olisi syyllinen.


    • Anonyymi

      Ei ehkä viion naurettavin aloitus, mutta ihan hyvä provo. Saihan tästä pikku naurut.

      • Anonyymi

        Kerro ihmeessä, miksi olet täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro ihmeessä, miksi olet täällä?

        Mitä nyt keskustelupakstalla tehdään. Oletko tosiaan noin tyhmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nyt keskustelupakstalla tehdään. Oletko tosiaan noin tyhmä?

        Provoilet?


    • Anonyymi

      Kumma paikka tää ku kaikki tuntee kaikki näköjään
      Jälleen yksi joka tuntee jonkun
      😂😂😂
      Selvännäkijä Senja saapunut palstalle
      Vapiskaa... 😊

      • Anonyymi

        Sä joudut vielä vastuuseen sun teoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä joudut vielä vastuuseen sun teoista.

        Niin joudut sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä joudut vielä vastuuseen sun teoista.

        Kuin voit laittaa vastuuseen jos kirjoittajan sukupuolikaan ei oo tiedossa?
        Aika heikolka pohjalla toi vastuu... 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin voit laittaa vastuuseen jos kirjoittajan sukupuolikaan ei oo tiedossa?
        Aika heikolka pohjalla toi vastuu... 😂

        Säkin joudut vastuuseen 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin voit laittaa vastuuseen jos kirjoittajan sukupuolikaan ei oo tiedossa?
        Aika heikolka pohjalla toi vastuu... 😂

        Miten niin ei ole? Eikö täällä yksi mies ole kirjoittanut kaikki aloitukset. Mahtaa sillä olla huono kunto, kun ei ehdi syödäkkään saati käydä kaupassa hakemassa ruokaa. Hammaspesut ja suihkut jää tekemättä samoin pyykinpesu. Pitää vaan kirjottaa ja kirjottaa ja kirjottaa ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei ole? Eikö täällä yksi mies ole kirjoittanut kaikki aloitukset. Mahtaa sillä olla huono kunto, kun ei ehdi syödäkkään saati käydä kaupassa hakemassa ruokaa. Hammaspesut ja suihkut jää tekemättä samoin pyykinpesu. Pitää vaan kirjottaa ja kirjottaa ja kirjottaa ...

        Vastuuseen 🤔😝😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei ole? Eikö täällä yksi mies ole kirjoittanut kaikki aloitukset. Mahtaa sillä olla huono kunto, kun ei ehdi syödäkkään saati käydä kaupassa hakemassa ruokaa. Hammaspesut ja suihkut jää tekemättä samoin pyykinpesu. Pitää vaan kirjottaa ja kirjottaa ja kirjottaa ...

        Näyttää asuvan palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää asuvan palstalla.

        Kyllä se tarvittaessa selviää kuka täällä heittää provoja jonkun miehen nimissä , kaikista viesteistä jää tänne jälki vaikka kuin ois kirjoitettu Fcecuren salaavilla nettiyhteyksillä .


    • Anonyymi

      Olen Etsijä ja ymmärrän ongelmani,,,,

      • Anonyymi

        Eivät ole provoja tositarkoituksella ovat...


    • Anonyymi

      Alemmas ei voi vajota, kuin pohjaan.

      • Anonyymi

        Mies on Susi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies on Susi

        Ja mitä sitten? Olen susi, mutta en ole tuo äksdee tyyppi, se on joku katkera ex raakku, joka koittaa pilata elämääni, kun sain selville sen huorailut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä sitten? Olen susi, mutta en ole tuo äksdee tyyppi, se on joku katkera ex raakku, joka koittaa pilata elämääni, kun sain selville sen huorailut.

        Olet oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa.

        Niin on jep ja itse olen töitä tekevä veronmaksaja, joten mikä sinun ongelmasi on? Parin hassun savu gramman takia, yksikään skolde ei jaksa perässäni roikkua, ne on jopa käynyt asunnossani, enkä saanut silloinkaan sakkoa, merkintää tjms. Ei minusta ole kenellekään mitään haittaa, kuten teistä laumasielu rikollisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on jep ja itse olen töitä tekevä veronmaksaja, joten mikä sinun ongelmasi on? Parin hassun savu gramman takia, yksikään skolde ei jaksa perässäni roikkua, ne on jopa käynyt asunnossani, enkä saanut silloinkaan sakkoa, merkintää tjms. Ei minusta ole kenellekään mitään haittaa, kuten teistä laumasielu rikollisista.

        Ja ei mun tarvi niille puhua mitään, skoldet sano mulle, etteivät jaksa avata edes meikäläisen Pandoran boxia, katsos meidän suvussa on monipuolisia taitajia, se on sukuvika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä sitten? Olen susi, mutta en ole tuo äksdee tyyppi, se on joku katkera ex raakku, joka koittaa pilata elämääni, kun sain selville sen huorailut.

        Et ole aloittaja miksi tulet sekoilujasi sönköttämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole aloittaja miksi tulet sekoilujasi sönköttämään.

        Hyvä yritys mutta näköjään voit vajota alemaksi joka postauksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä yritys mutta näköjään voit vajota alemaksi joka postauksella.

        Eikö tuolla sun haukkumisella ole mitään rajaa kun et osaa ottaa vastuuta teoistasi niin alat haukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on jep ja itse olen töitä tekevä veronmaksaja, joten mikä sinun ongelmasi on? Parin hassun savu gramman takia, yksikään skolde ei jaksa perässäni roikkua, ne on jopa käynyt asunnossani, enkä saanut silloinkaan sakkoa, merkintää tjms. Ei minusta ole kenellekään mitään haittaa, kuten teistä laumasielu rikollisista.

        Veronmaksaja on kukin vuorollaan.
        Että et sen parempi ole jos yrität itseäsi jalustalle nostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veronmaksaja on kukin vuorollaan.
        Että et sen parempi ole jos yrität itseäsi jalustalle nostaa.

        En jalustalle nosta itseäni, enkä ole AP, tai se henkilö, josta AP puhuu. Mutta susi olen ja elän elämäni kuten haluan. Olen onnellinen, toisin kuin tejotka vajoatte täällä jonnekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jalustalle nosta itseäni, enkä ole AP, tai se henkilö, josta AP puhuu. Mutta susi olen ja elän elämäni kuten haluan. Olen onnellinen, toisin kuin tejotka vajoatte täällä jonnekin.

        Ap kirjoitti jalusta asian.
        Yks ja sama miten elämäsi elät jos et koe että aloitus on sulle niin jätä vastaamatta.


    • Anonyymi

      Ainoa kuka täällä alas vajoaa, on AP itse.

      • Anonyymi

        Sinä olet alas vajonnut.


    • Anonyymi

      Aa, no niin, no voi harmi. Menepä sen oikean luo nyt, hipi hopi, kipi kopi.

    • Anonyymi

      ilmeisesti olet hakemassa vain sijaa pilkallesi, minkä suojissa anonyymisti, huollat hengitystäsi tappiin asti, en ollutkaan tappi sun pyllyssäs, senkin hähhä.......
      "kaikki meni, myös menee vain sun vänkääs......"
      https://www.youtube.com/watch?v=1GxAYAK9kuU

      • Anonyymi

        hyvästi, ikuisesti
        kirjoitettu on.linnustajan ansasta


    • Anonyymi

      Lattiaan vajota vai pitääkö mennä lattiasta läpi?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe