Ikävä nuorekkaita naisia.

Anonyymi

Miksi naiset rupsahtaa niin aikaisin? Ja pilke häviää silmistä!

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen nuorekkaan näköinen

    • Anonyymi

      Miehet rupsahtaa aikaisemmin!

      • Anonyymi

        Totta. Miehet näyttävät lähes rajastaan paljon ikäisiään naisia rupsahtaneemmilta.


      • Anonyymi

        Miehistä tulee myös nopeammin helkkarin katkeria ja negatiivisia. Yritä siinä nyt pitää pilkettä silmäkulmassa, kun ukot vaan jurnuttaa.


    • Anonyymi

      Kloppien rupsahdus näkyy keskivartalossa. Siinäpä pilkettä ja välkettä!

    • Anonyymi

      Oon huomannut saman, taannoin eräs rupsahtanut nainen yritti jotakin, mutta oli totaalisen ruma

      • Anonyymi

        Mä en se kuitenkaan ollut, kun olen tietoinen ulkonäöstäni, ei tulis mieleenkään edes katsella ketään tällä pärställä😄😄


      • Anonyymi

        Totaalisen ruma? Sinun sisimpäsi on totaalisen ruma, ei kukaan ihminen. Tietäisittepä oikeasti miten halveksin tuollaisia ihmisiä, poskesi punastuisivat oikeasti häpeästä, jos kuulisit ajatukseni sinusta ja kaltaisistasi ihmisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totaalisen ruma? Sinun sisimpäsi on totaalisen ruma, ei kukaan ihminen. Tietäisittepä oikeasti miten halveksin tuollaisia ihmisiä, poskesi punastuisivat oikeasti häpeästä, jos kuulisit ajatukseni sinusta ja kaltaisistasi ihmisistä.

        Totta. Ulkonäölleen ei oikein mitään mahda, mutta käytökselleen voi. En hyväksy lainkaan.


    • Anonyymi

      Katsele nuorempia joilta se jokin pilke silmistä löytyy mitä kaipaat.

      • Anonyymi

        Aivan. Mitä vttua nämä selittävät palstoilla. Tosin nuoremmat pääsääntöisesti oksentavat vaari-ikäistä vonkaavaa jyystöä.


    • Anonyymi

      Miehet rupsahtaa siinä missä nainenkin.

    • Anonyymi

      Elämä vie elämänilon kenestä tahansa. Sellaisethan ne selviää vähällä joilla on hyvät geenit ja aikaa ja varaa panostaa ulkonäköönsä. Ei ole syitä iloita ja riemuita.

    • Anonyymi

      Ei mitään uutta auringon alla

    • Anonyymi

      Miehet komistuu vasta 25 jälkeen!

      • Anonyymi

        Kuvittelet vaan. Valtaosa miehistä on kolmekymppisinä ohittanut parhaan ulkoisen kukoistuksensa. Osa paranee vanhetessaan, mutta he ovat harvassa. Myös osalle naisista ikääntyminen sopii. Sinä voi tykätä enemmän kurttuuntuneista ukoista, naiset eivät.


      • Anonyymi

        Höp höp
        Parhaan näköisiä noin 38v->, mutta ulkonäkö ei ole ratkaiseva seikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höp höp
        Parhaan näköisiä noin 38v->, mutta ulkonäkö ei ole ratkaiseva seikka

        Hyvin harva nainen jakaa tuota mielipidettä. Sori nyt vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höp höp
        Parhaan näköisiä noin 38v->, mutta ulkonäkö ei ole ratkaiseva seikka

        38 on ulkonäöllisesti auttamatta jo kurpsahtanut.


      • Anonyymi

        George Clooney on vaan komistunut iän myötä, mutt se ei olekaan suomalainen mies😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        George Clooney on vaan komistunut iän myötä, mutt se ei olekaan suomalainen mies😉

        Minusta hän kylläkin näyttää myös vanhalta. Ei toki lainkaan pahan näköinen virlä nykyäänkään, mutta oli nuorempana huomattavasti paremman näköinen. Tosin hän ei minusta ole ikinä ollut kovin kaksinen, jos nyt ole rehellinen. Ei ole sytyttänyt koskaan, mutta nämähän on toki makuasioita.


    • Anonyymi

      Niillä on niin huonoa seuraa, että menettävät elämänilonsa.

      • Anonyymi

        👍🏻 !


    • Anonyymi

      Onneksi kaikki rupsahdamme ja vanhenemme ja sitten kuolemme niin miehet kuin naiset.
      Nuoruuden ylimielisyyskin loppuu jossain vaiheessa kun ikää on tarpeeksi.
      Tulee vaivoja, sairauksia.
      Kunnioitetaan toisiamme vaikka olemme eri-ikäisiä ja erilaisia.

    • Anonyymi

      Elämä on raskasta.

    • Anonyymi

      Nyt mä räjähdän🤦‍♀️ olen kuulut tuon muutamalta mieheltä et miksi naiset vanhenee niin äkkiä, voin heti sanoa te miehet olette syypää siihen!! Ei kaikki, mutta miehet jotka ei kanna vastuuta muusta kuin itsestä ja teetättää kotityöt naisilla, ite vaan makaa sohvalla, voi Yrjö. Mieluummin yksin kun tollaisen miehen kanssa. Miehet aiheuttaa stressiä naisille, oisko syy siinä.
      Naiset on vastuullisempia kaikessa! Siis yleensä näin.

      • Anonyymi

        Paitsi parisuhteen hoidossa. Ja monet naiset eivät hallitse noita kotihommiakaan nykyään.


    • Anonyymi

      Jotta sulla, älyllisesti lapsen tasolla jääneellä miehellä, olisi jotain kirjoitettavaa keskustelupalstoille. Se on ainoa syy.

    • Anonyymi

      Vuoden riutunut rakkaudesta mieheen. Älä kysy miksi mä rupsahdin näin. Kysy miten olen hengissä edelleen.

      • Anonyymi

        Halit sulle ja paljon jaksamista! Kyllä sitä vielä palautuu, kun kevät tulee aurinkoineen lämmittämään poskia. Huomaamattasi taas jossain vaiheessa hymyiletkin. ❤️👍 - enkä ap


    • Anonyymi

      Minkälainen ihminen suhtautuu ikääntymiseen noin. Ei ikä tapa pilkettä kenenkään silmäkulmasta, mutta tuollainen asenne tappaa.
      Missä sun vanhemmat aloittaja oli, kun piti opettaa tervettä suhtautumista elämään? Isi nu**i naapurin rouvaa kännissä ja äiti oli kirkolla sekaisin jostain muusta?

    • Anonyymi

      Urputusta. Itse on ruma ajatuksiltaan jos ei elämää ja ihmistä kauniimpana nää.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ruma nainen on ruma vaikka kuinka ehostaisi. Monet naiset näyttää Notre Damen kellonsoittajalta ilman meikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruma nainen on ruma vaikka kuinka ehostaisi. Monet naiset näyttää Notre Damen kellonsoittajalta ilman meikkiä.

        Niinpä. Ei mun naama nätiksi muutu edes meikkaamalla. En ole ikinä nätti ollut missään vaiheessa. Näytänkin jo ikäistäni paljon vanhemmaltakin, sitähän sanotaankin ett iän myötä rumuus sen kun lisääntyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruma nainen on ruma vaikka kuinka ehostaisi. Monet naiset näyttää Notre Damen kellonsoittajalta ilman meikkiä.

        No voi että, onneksi voi olla yksin, niin ei tarvi sitten toisen ahdistua, kun on niin ruma


    • Anonyymi

      Hyvässä suhteessa nainen kukoistaa kauneimmillaan. Onnellisuus takaa iloisen mielen joten miehet pitäkääpä huoli naisistanne!

    • Anonyymi

      Luulen että siihen on monta syytä kuten alkoholi, vähäinen treenaaminen, stressi, liiallinen sokerin ja rasvansyönti, keho ei enää 30 jälkeen kestä huonoja elintapoja ilman että naiset alkavat rupsahtamaan

    • Anonyymi

      Ihan samalla tavalla ne miehetkin rupsahtaa. Harvalla naisella alkoholi on syynä.

      Meistä monet osaavat ottaa ikääntymisen luonnollisena asiana, joten elämästä voi nauttia kaikenikäisenä ja olla onnellinen, että on terve ja perusasiat kunnossa.

      On paljon oppimista ja kasvamista, jos ulkonäkö on se tärkein asia elämässä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe