Aihe

A-naiselle...

Anonyymi

Tää koko juttu jotenkin pilasi mun elämän....

11

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiwa kuullA

• Anonyymi

Joskus ne silmät joutuu aukaiseen, ei voi kulkea sokeena läpi elämän.

• Anonyymi

Aina lämmittää sydäntä kuulla, että tekee vaikutuksen.

• Anonyymi

Asiat harvoin pilaa mitään, ihmiset pilaa tekemisillään/tekemättä jättämisillään. Pitää olla oman elämän subjekti, ottaa ittee niskasta kiinni ja lopettaa tuhkan ripottelu päälleen.

• Anonyymi

Ihmisille tulee epämukava olo selittämättömän äärellä

• Anonyymi

Unheimlich, Freud...kammottavuuden vaikutelma...joka "juontuu ammoin tutusta".... Ja Freud tuo esiin kuinka heimlich, kotoisa kehittynyt kohti ambivalenssia ja tarkoittamaan lähestulkoon samaa kuin vastakohtansa unheimlich. Siis kotoisakin kammottavaa...
        Robotit usein unheimlich, ei tiedä onko kone vai ihminen. Ja robottimaisten ihmisten kammottavuus...ja kaksoisolennon kammoytavuus, edustaa egon torjuttuja puolia.. Torjutun paluu, jokin virittää torjutun lapsuus kompleksin.....
        Wiki/Freud, murhe ja melankolia sekä muita kirjoituksia
        Ed kritiikki, Nicholas royle the uncanny..

• Anonyymi

Voi sua pientä.

• Anonyymi

Kuinka paljon Suomessa on A - naisia? Ennenkuin omitte näitä miettikääpä nyt hiukan...

• Anonyymi

Semmottii ne A naiset on, mitäs niistä muuta on kun harmia, jos nyt sitten osaisit pysyä kaukana.

• Anonyymi

Kiva olet!

• Anonyymi

taitava manipuloija se on jos ei muuta eipähän tuo mulle kuulu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi suomalaiset eivät lähde mellakoimaan kaduille?

Minä pitkän työuran ravintolayrittäjänä tehneenä ja kohta kotini, kesämökkini ja yritykseni menettäneenä, olisin valmis lähes mihin vain, seurauksista
      Maailman menoa
      674
      6524
    2. Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki täytti vasta 20 vuotta! Poseeraa "vanhuksen" kanssa...

Voi että hän on vielä niin nuori: https://www.suomi24.fi/viihde/dannyyn-78-liitetty-helmi-loukasmaki-taytti-20-vuotta-poseeraa-vanhuksen-kanssa-kuin-m
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      5014