Aihe

Koko kehon kutina jatkuvaa

Anonyymi

Tietäisikö joku, mitä voisi olla jatkuva n. 2 kuukautta kestänyt koko ihon kutina. Kutinaa on erityisesti nänneissä ja rinnoissa, käsissä, ja säärissä. Pieniä vesirakkuloita tulee myös välillä kämmeniin. Olen hoitanut kutinan jo 2 kertaa syyhylääkityksellä, ja ei ole auttanut, joten en usko että kyseessä on syyhy. Jos kutina jatkuu vielä enemmän kuin pari viikkoa, menen lääkäriin, mutta ajattelin kysyä täällä jos joku tietäisi? Olen 19 vuotias nainen

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikuttaa että et ole 19 vuotias nainen.
      Itse asia jos sellainen jotakin vaivaa on se, että se voi johtua hermoista. Se voi johtua pesuaineesta, hajusteista, ruoka-aineesta tai .. kotieläimistä?
      Mene lääkäriin. Sillä se selviää. Täällä ei selviä mikään.

• Anonyymi

Vaikuttaa yliherkkyydeltä, sen selvittäminen onkin aikaa vievää. Rakkulat liittyy lapsillani ainakin kosketukseen allergisoivan aineeseen....eläimeen, kukkiin, ruokiin....

• Anonyymi

Kuulostaa kyllä valitettavasti syyhyltä ja sellaiselta sitkeältä eri kannalta joka täällä on päästetty nyt leviämään ja lääkärit ei tunnista. Meitä on muitakin saman ongelman kanssa ja alkaa nimenomaan noilla rakkuloilla käsissä.

• Anonyymi

Jos et tunnu pääsevän eroon, niin laita tänne viestiä, voin jakaa täällä s-postin johon voi kirjoittaa kun meitä on muitakin saman ongelman kanssa

• Anonyymi

Ehkä olisi viisaampaa mennä ihotautilääkärille tai edes yleislääkärille kuin alkaa jakaa potilastietoja tuntemattomien kanssa sähköpostilla.

• Anonyymi

Niin jos onnistuu saamaan lääkäriltä apua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      152
      8190
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      291
      5264
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      213
      3167