Raskasta aikaa

Anonyymi

Haikein mielin katselin videoita paikasta mihin ei pääse. Ikävä on. Tämä Covid-19 on ihmisten syytä.

8

138

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan se raskasta kun ei pääsee matkusteleen pettää . Nyt onkin hyvä aika keskittyä korjaan suhdettasi kun ei mahdollisuutta juosta vieraissa

• Anonyymi

Mistä tuon pettämisen aloittajalle väänsit?

• Anonyymi

Raskasta aikaa on, siitä olen samaa mieltä. Toivon jaksamista sinulle ja kaikille muille. Itse en syytä tästä pandemiasta pelkästään ihmisiä. Tämä on luonnonilmiö, ja näitä on ollut aiemminkin. Suomi on tehnyt aika hienoa työtä leviämisen ehkäisyssä, siitä olen kiitollinen.

• Anonyymi

Suomi on hoitanut koronan huonosti sen näkee ihmisten käyttäytymisestä verrattuna moneen muuhun maahan, kuten kiinaan. Välinpitämättömyys paistaa läpi ja luotetaan lumerokoteisiin jotka eivät muunnokseen auta.

• Anonyymi

Kaikkivaltiaan tahto tapahtuu ei ihmisten. On mukava olla tässä asemassa. En odota sitä uutta maailmaa jonka maailman "viisaat" nyt pystyttävät, enkä kaipaa mennyttä. Kumpikin on täynnä syntiä vain eri muodoissa ja tuhoon tuomittuja ne on.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Lisää jenkkilästä kokemuksia:
        Yhdysvaltain tartuntatautiviraston (Centers for Disease Control and Prevention, CDC) ylläpitämään VAERS -rokotehaittarekisteriin oli ilmoitettu 22. tammikuuta 2021 mennessä 329 kuolemantapausta Modernan ja Pfizer/BioNTechin koronarokotteista. Tammikuun 15. päivä VAERSissa oli 181 koronarokotteisiin liittyviksi ilmoitettua kuolemantapausta, joten parissa viikossa niitä oli tullut lisää 148.

Minä en taida ottaa rokotetta. Ottakaa te rohkeimmat joilla ei ole mitään menetettävää.

• Anonyymi

Tässä menee vuosia en minäkään vanhaan halua paluuta. Ihmisten on muutettava ajatusmaailmaa pysyvästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      13
      2166
    2. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      167
      1108
    3. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      1064
    4. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      79
      897
    5. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      84
      817
    6. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      63
      798
    7. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      22
      706
    8. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      69
      691
    9. Mitä sä haluat vanhus?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      65
      681
    10. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      138
      667
    11. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      131
      639
    12. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      44
      633
    13. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      598
    14. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      46
      594
    15. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      52
      582
    16. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      40
      554
    17. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      548
    18. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      534
    19. Kerro mies tarinasi

Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri
      Ikävä
      20
      518
    20. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      40
      513
    Aihe