Raskasta aikaa

Anonyymi

Haikein mielin katselin videoita paikasta mihin ei pääse. Ikävä on. Tämä Covid-19 on ihmisten syytä.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan se raskasta kun ei pääsee matkusteleen pettää . Nyt onkin hyvä aika keskittyä korjaan suhdettasi kun ei mahdollisuutta juosta vieraissa

• Anonyymi

Mistä tuon pettämisen aloittajalle väänsit?

• Anonyymi

Raskasta aikaa on, siitä olen samaa mieltä. Toivon jaksamista sinulle ja kaikille muille. Itse en syytä tästä pandemiasta pelkästään ihmisiä. Tämä on luonnonilmiö, ja näitä on ollut aiemminkin. Suomi on tehnyt aika hienoa työtä leviämisen ehkäisyssä, siitä olen kiitollinen.

• Anonyymi

Suomi on hoitanut koronan huonosti sen näkee ihmisten käyttäytymisestä verrattuna moneen muuhun maahan, kuten kiinaan. Välinpitämättömyys paistaa läpi ja luotetaan lumerokoteisiin jotka eivät muunnokseen auta.

• Anonyymi

Kaikkivaltiaan tahto tapahtuu ei ihmisten. On mukava olla tässä asemassa. En odota sitä uutta maailmaa jonka maailman "viisaat" nyt pystyttävät, enkä kaipaa mennyttä. Kumpikin on täynnä syntiä vain eri muodoissa ja tuhoon tuomittuja ne on.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Lisää jenkkilästä kokemuksia:
        Yhdysvaltain tartuntatautiviraston (Centers for Disease Control and Prevention, CDC) ylläpitämään VAERS -rokotehaittarekisteriin oli ilmoitettu 22. tammikuuta 2021 mennessä 329 kuolemantapausta Modernan ja Pfizer/BioNTechin koronarokotteista. Tammikuun 15. päivä VAERSissa oli 181 koronarokotteisiin liittyviksi ilmoitettua kuolemantapausta, joten parissa viikossa niitä oli tullut lisää 148.

Minä en taida ottaa rokotetta. Ottakaa te rohkeimmat joilla ei ole mitään menetettävää.

• Anonyymi

Tässä menee vuosia en minäkään vanhaan halua paluuta. Ihmisten on muutettava ajatusmaailmaa pysyvästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      150
      6801
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      63
      5923
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      88
      4549
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      100
      4476
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      161
      4290
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      94
      1680
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      402
      1576
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      82
      1379
    9. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      30
      1365
    10. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      41
      1151
    Aihe