Raskasta aikaa

Anonyymi

Haikein mielin katselin videoita paikasta mihin ei pääse. Ikävä on. Tämä Covid-19 on ihmisten syytä.

8

54

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan se raskasta kun ei pääsee matkusteleen pettää . Nyt onkin hyvä aika keskittyä korjaan suhdettasi kun ei mahdollisuutta juosta vieraissa

• Anonyymi

Mistä tuon pettämisen aloittajalle väänsit?

• Anonyymi

Raskasta aikaa on, siitä olen samaa mieltä. Toivon jaksamista sinulle ja kaikille muille. Itse en syytä tästä pandemiasta pelkästään ihmisiä. Tämä on luonnonilmiö, ja näitä on ollut aiemminkin. Suomi on tehnyt aika hienoa työtä leviämisen ehkäisyssä, siitä olen kiitollinen.

• Anonyymi

Suomi on hoitanut koronan huonosti sen näkee ihmisten käyttäytymisestä verrattuna moneen muuhun maahan, kuten kiinaan. Välinpitämättömyys paistaa läpi ja luotetaan lumerokoteisiin jotka eivät muunnokseen auta.

• Anonyymi

Kaikkivaltiaan tahto tapahtuu ei ihmisten. On mukava olla tässä asemassa. En odota sitä uutta maailmaa jonka maailman "viisaat" nyt pystyttävät, enkä kaipaa mennyttä. Kumpikin on täynnä syntiä vain eri muodoissa ja tuhoon tuomittuja ne on.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Lisää jenkkilästä kokemuksia:
        Yhdysvaltain tartuntatautiviraston (Centers for Disease Control and Prevention, CDC) ylläpitämään VAERS -rokotehaittarekisteriin oli ilmoitettu 22. tammikuuta 2021 mennessä 329 kuolemantapausta Modernan ja Pfizer/BioNTechin koronarokotteista. Tammikuun 15. päivä VAERSissa oli 181 koronarokotteisiin liittyviksi ilmoitettua kuolemantapausta, joten parissa viikossa niitä oli tullut lisää 148.

Minä en taida ottaa rokotetta. Ottakaa te rohkeimmat joilla ei ole mitään menetettävää.

• Anonyymi

Tässä menee vuosia en minäkään vanhaan halua paluuta. Ihmisten on muutettava ajatusmaailmaa pysyvästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      201
      8269
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      5
      4323
    3. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      105
      3820
    4. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      137
      3712
    5. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      89
      2991
    6. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      156
      2646
    7. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      52
      2512
    8. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      151
      2200
    9. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      73
      1665
    10. Miksi suorittamisesta tulee

Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a
      Sinkut
      66
      1471
    Aihe