Raskasta aikaa

Anonyymi

Haikein mielin katselin videoita paikasta mihin ei pääse. Ikävä on. Tämä Covid-19 on ihmisten syytä.

8

56

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan se raskasta kun ei pääsee matkusteleen pettää . Nyt onkin hyvä aika keskittyä korjaan suhdettasi kun ei mahdollisuutta juosta vieraissa

• Anonyymi

Mistä tuon pettämisen aloittajalle väänsit?

• Anonyymi

Raskasta aikaa on, siitä olen samaa mieltä. Toivon jaksamista sinulle ja kaikille muille. Itse en syytä tästä pandemiasta pelkästään ihmisiä. Tämä on luonnonilmiö, ja näitä on ollut aiemminkin. Suomi on tehnyt aika hienoa työtä leviämisen ehkäisyssä, siitä olen kiitollinen.

• Anonyymi

Suomi on hoitanut koronan huonosti sen näkee ihmisten käyttäytymisestä verrattuna moneen muuhun maahan, kuten kiinaan. Välinpitämättömyys paistaa läpi ja luotetaan lumerokoteisiin jotka eivät muunnokseen auta.

• Anonyymi

Kaikkivaltiaan tahto tapahtuu ei ihmisten. On mukava olla tässä asemassa. En odota sitä uutta maailmaa jonka maailman "viisaat" nyt pystyttävät, enkä kaipaa mennyttä. Kumpikin on täynnä syntiä vain eri muodoissa ja tuhoon tuomittuja ne on.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Lisää jenkkilästä kokemuksia:
        Yhdysvaltain tartuntatautiviraston (Centers for Disease Control and Prevention, CDC) ylläpitämään VAERS -rokotehaittarekisteriin oli ilmoitettu 22. tammikuuta 2021 mennessä 329 kuolemantapausta Modernan ja Pfizer/BioNTechin koronarokotteista. Tammikuun 15. päivä VAERSissa oli 181 koronarokotteisiin liittyviksi ilmoitettua kuolemantapausta, joten parissa viikossa niitä oli tullut lisää 148.

Minä en taida ottaa rokotetta. Ottakaa te rohkeimmat joilla ei ole mitään menetettävää.

• Anonyymi

Tässä menee vuosia en minäkään vanhaan halua paluuta. Ihmisten on muutettava ajatusmaailmaa pysyvästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      32
      3335
    2. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2525
    3. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      69
      2488
    4. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      83
      2054
    5. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1398
    6. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      1258
    7. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      378
      1016
    8. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      34
      813
    9. TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation

Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje
      Maailman menoa
      28
      798
    10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      740
    Aihe