Haikein mielin katselin videoita paikasta mihin ei pääse. Ikävä on. Tämä Covid-19 on ihmisten syytä.
Raskasta aikaa
8
137
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se raskasta kun ei pääsee matkusteleen pettää . Nyt onkin hyvä aika keskittyä korjaan suhdettasi kun ei mahdollisuutta juosta vieraissa
- Anonyymi
Mistä tuon pettämisen aloittajalle väänsit?
- Anonyymi
Raskasta aikaa on, siitä olen samaa mieltä. Toivon jaksamista sinulle ja kaikille muille. Itse en syytä tästä pandemiasta pelkästään ihmisiä. Tämä on luonnonilmiö, ja näitä on ollut aiemminkin. Suomi on tehnyt aika hienoa työtä leviämisen ehkäisyssä, siitä olen kiitollinen.
- Anonyymi
Suomi on hoitanut koronan huonosti sen näkee ihmisten käyttäytymisestä verrattuna moneen muuhun maahan, kuten kiinaan. Välinpitämättömyys paistaa läpi ja luotetaan lumerokoteisiin jotka eivät muunnokseen auta.
- Anonyymi
Kaikkivaltiaan tahto tapahtuu ei ihmisten. On mukava olla tässä asemassa. En odota sitä uutta maailmaa jonka maailman "viisaat" nyt pystyttävät, enkä kaipaa mennyttä. Kumpikin on täynnä syntiä vain eri muodoissa ja tuhoon tuomittuja ne on.
- Anonyymi
Kolmannes vanhuksista kuoli – ”Ei johdu k-rokotteesta”
Kuka uskoo?
Kolmenviikon aikana rokotuksesta.
Raskasta on uskoa utopioihin.
https://www.dailyecho.co.uk/news/19043944.coronavirus-outbreak-22-deaths-pemberley-house-care-home/- Anonyymi
Lisää jenkkilästä kokemuksia:
Yhdysvaltain tartuntatautiviraston (Centers for Disease Control and Prevention, CDC) ylläpitämään VAERS -rokotehaittarekisteriin oli ilmoitettu 22. tammikuuta 2021 mennessä 329 kuolemantapausta Modernan ja Pfizer/BioNTechin koronarokotteista. Tammikuun 15. päivä VAERSissa oli 181 koronarokotteisiin liittyviksi ilmoitettua kuolemantapausta, joten parissa viikossa niitä oli tullut lisää 148.
Minä en taida ottaa rokotetta. Ottakaa te rohkeimmat joilla ei ole mitään menetettävää. - Anonyymi
Tässä menee vuosia en minäkään vanhaan halua paluuta. Ihmisten on muutettava ajatusmaailmaa pysyvästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483