Aihe

Nyt kun sun ei

Anonyymi

tartte vain oleilla, sä tunnet voivasi paremmin. Harmittavat puolitoista vuotta. Nyt sä alat katsoa vastakkaisen sukupuolen ihmisiä kiinnostuneena. Maskin takaa katsoit tänäänkin maskin takana oleviin silmiin. Kevät on tulossa, valo piristää ja mieli virkistyy.

12

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei pidä paikkaa mun kohdalla paskassa rämmitään mitä sitä enää yrittämään. Haluun antaa muille tilaa kiitos ja hei!

• Anonyymi

Miten nyt niin paskassa rämmit? Älä jätä asioita puolitiehen. Mitä se toinen osapuoli on mieltä? Selvitä äläkä vaan heippale. Ylpeyskö joka ei anna periksi vai mikäs?

• Anonyymi

Ihan pakko kuule katsoa toista silmiin, vaikkei se mistään kiinnostuksesta johdu. Mulle on se yleinen ja ihan normi tapa

• Anonyymi

Mun ei tartte tämän päivän jälkeen. Mä en ikänä enää liiku missään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun ei tartte tämän päivän jälkeen. Mä en ikänä enää liiku missään

Haluun että liikut ja käyt kaupassa niinku ennenkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluun että liikut ja käyt kaupassa niinku ennenkin

Voi keesus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi keesus.

Eilen kirjotit ettet liiku missään, hyvää sulle vaan ehotettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen kirjotit ettet liiku missään, hyvää sulle vaan ehotettiin.

En ollut kyllä minä. Kunhan vierestä ihmettelin, että millaista kommentointia nämä provoaloitukset ja tekokeskustelut saa aikaan. En siis tod tiedä mimmosella asiantuntijaryhmällä ootte ehdotellu mitä ja kenelle.

• Anonyymi

Mulla menee päinvastoin. Enää en katso ketään oikeasti silmiin, olen palannut takaisin entiseen tapaan käyttäytyä ihmisten ilmoilla, kun masennus paheni erään koulutuksen aikana ja sen jälkeen.  Mulle pimeys on parempi, kuin valoisuus. Hirvittää taas kevään ja kesän tulo, ahdistaa kulkea ihmisten silmien edessä. Välillä tuo tunne oli poissa, mutt nyt on palannut takas. Kun on ulkoisesti ei-viehättävä, tiedostaa oman ulkonäkönsä vielä rankemmin kesäisin, on ihmisten arvostelevien katseiden armoilla. Toivonkin kylmää kesää, ett voi piilottaa itsensä takin alle. Odotan vain ett kesä menee äkkiä ohi, tulee pimeää, ett munlainen kummajainen voi pimeyden turvin liikkua ulkona.

• Anonyymi

Soma olet. Usko pois👍

• Anonyymi

Ja sit se maito taas kaatui,
      Mä en usko mitään ennen kuin näen omilla silmilläin

• Anonyymi

No mutta jos ainut mitä sulle mahollista, on sellasten ihmisten kans joille ei oo mitään yhteistä, ei mitään puhuttavaa, niin miten se sua mihinkään suuntaan vie. Pahinta ettei noilla toisilla oo hajuakaan omasta tilastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      150
      7948
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      278
      4903
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      185
      2865