Ei saa tunkea väkisin toisen elämään

Anonyymi

Koskee sekä miehiä, että naisia, että miesten, että naisten elämiä. Että niin.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse ainakin ymmärrän pysyä kaukana.
      Se on tullut kyllä selväksi

    • Anonyymi

      Älä sitten tunge siihen antamaan neuvojasi väkisin. Ei kiinnosta yhdenkään palstaharhan ohjeet ja neuvot.

    • Anonyymi

      Minkälainen ihminen päättää viestinsä lauseeseen Että niin? Tungen miehesi elämään ja hän minun. Nai*me kuin kanit.

    • Anonyymi

      Voisitko kertoa miten tungetaan väkisin toisen elämään? Ihanko mennään kotiin vai vaan juttelemaan? Ei siis saa puhua kenellekään ilman hänen lupaansa? Ei sovi mun ajatusmaailmaan tuollainen asenne. Jokaiseen voi tehdä tuttavuutta ja aikuinen ihminen osaa itse sanoa, jos ei halua olla toisen kanssa tekemisissä.

      Eli saa tunkea, tervetuloa kaikki. Kerron sitten suoraan, jos toisen tuttavallisuus ahdistaa. Siis suoraan hänelle, enkä nettipalstalla ventovieraille.

      • Anonyymi

        Noinhan se on.


      • Anonyymi

        Yksi väkisin tunkeutumisen muoto ainakin on pakollinen peruskoulutus.


    • Anonyymi

      Näin. Pysyhän aloittaja kaukana minusta. Että niin.

    • Anonyymi

      Totta! Anonyymillä palstalla ajatusten purkaminen ei kuitenkaan ole kenenkään elämään tunkemista. Jos esimerkiksi toinen on tehnyt selväksi suoraan, ettei halua jatkaa ja silti torjuttu lähettelee vaikka päivittäin tai vaikka viikottainkin tekstiviestejä, se lähentelee jo häirintää tai voi jo jopa olla sitä.

    • Anonyymi

      Tuo on niin totta. Aina on niitä jotka väkisin yrittää seuraansa tarjota. Seuransa kannattaa valita tarkoin, joskus lähellä on ne pahimmat pirut

    • Anonyymi

      Kyllä mä huomaan milloin mun seura on liikaa, en väkisten tuppaudu muiden seuraan.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Jos ei tykätä, ei tungetella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Jos ei tykätä, ei tungetella.

        Olenkin oppinut olemaan puhumatta itsestäni muiden joukossa. Jos joku erikseen korostaa omissa jutuissaan rivien välissä ettei pidä mua ystävänään, ei tulis mielenkään kuvitella olevani kyseisen henkilön ystävä vaan tiedostan kuuluvani jonninjoutaviin tuttaviin, jolla ei ole mitään merkitystä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      236
      2580
    2. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1549
    3. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      10
      1474
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1392
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1305
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1150
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      882
    8. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      868
    9. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      868
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      815
    Aihe