Ei saa tunkea väkisin toisen elämään

Anonyymi

Koskee sekä miehiä, että naisia, että miesten, että naisten elämiä. Että niin.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse ainakin ymmärrän pysyä kaukana.
      Se on tullut kyllä selväksi

• Anonyymi

Älä sitten tunge siihen antamaan neuvojasi väkisin. Ei kiinnosta yhdenkään palstaharhan ohjeet ja neuvot.

• Anonyymi

Minkälainen ihminen päättää viestinsä lauseeseen Että niin? Tungen miehesi elämään ja hän minun. Nai*me kuin kanit.

• Anonyymi

Voisitko kertoa miten tungetaan väkisin toisen elämään? Ihanko mennään kotiin vai vaan juttelemaan? Ei siis saa puhua kenellekään ilman hänen lupaansa? Ei sovi mun ajatusmaailmaan tuollainen asenne. Jokaiseen voi tehdä tuttavuutta ja aikuinen ihminen osaa itse sanoa, jos ei halua olla toisen kanssa tekemisissä.

Eli saa tunkea, tervetuloa kaikki. Kerron sitten suoraan, jos toisen tuttavallisuus ahdistaa. Siis suoraan hänelle, enkä nettipalstalla ventovieraille.

• Anonyymi

Noinhan se on.

• Anonyymi

Yksi väkisin tunkeutumisen muoto ainakin on pakollinen peruskoulutus.

• Anonyymi

Näin. Pysyhän aloittaja kaukana minusta. Että niin.

• Anonyymi

Totta! Anonyymillä palstalla ajatusten purkaminen ei kuitenkaan ole kenenkään elämään tunkemista. Jos esimerkiksi toinen on tehnyt selväksi suoraan, ettei halua jatkaa ja silti torjuttu lähettelee vaikka päivittäin tai vaikka viikottainkin tekstiviestejä, se lähentelee jo häirintää tai voi jo jopa olla sitä.

• Anonyymi

Tuo on niin totta. Aina on niitä jotka väkisin yrittää seuraansa tarjota. Seuransa kannattaa valita tarkoin, joskus lähellä on ne pahimmat pirut

• Anonyymi

Kyllä mä huomaan milloin mun seura on liikaa, en väkisten tuppaudu muiden seuraan.

• Anonyymi

Sama täällä. Jos ei tykätä, ei tungetella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä. Jos ei tykätä, ei tungetella.

Olenkin oppinut olemaan puhumatta itsestäni muiden joukossa. Jos joku erikseen korostaa omissa jutuissaan rivien välissä ettei pidä mua ystävänään, ei tulis mielenkään kuvitella olevani kyseisen henkilön ystävä vaan tiedostan kuuluvani jonninjoutaviin tuttaviin, jolla ei ole mitään merkitystä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      408
      3213
    2. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      99
      2400
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2329
    4. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      22
      2009
    5. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      187
      1530
    6. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      11
      1357
    7. Sukupuolen merkitys elämässäsi?

Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el
      Sinkut
      202
      1150
    8. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      44
      1102
    9. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      93
      1021
    10. Iltalehden evästeasetukset

No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee
      Maailman menoa
      119
      982
    Aihe