Koskee sekä miehiä, että naisia, että miesten, että naisten elämiä. Että niin.
Ei saa tunkea väkisin toisen elämään
12
61
Vastaukset
- Anonyymi
Itse ainakin ymmärrän pysyä kaukana.
Se on tullut kyllä selväksi - Anonyymi
Älä sitten tunge siihen antamaan neuvojasi väkisin. Ei kiinnosta yhdenkään palstaharhan ohjeet ja neuvot.
- Anonyymi
Minkälainen ihminen päättää viestinsä lauseeseen Että niin? Tungen miehesi elämään ja hän minun. Nai*me kuin kanit.
- Anonyymi
Voisitko kertoa miten tungetaan väkisin toisen elämään? Ihanko mennään kotiin vai vaan juttelemaan? Ei siis saa puhua kenellekään ilman hänen lupaansa? Ei sovi mun ajatusmaailmaan tuollainen asenne. Jokaiseen voi tehdä tuttavuutta ja aikuinen ihminen osaa itse sanoa, jos ei halua olla toisen kanssa tekemisissä.
Eli saa tunkea, tervetuloa kaikki. Kerron sitten suoraan, jos toisen tuttavallisuus ahdistaa. Siis suoraan hänelle, enkä nettipalstalla ventovieraille.- Anonyymi
Noinhan se on.
- Anonyymi
Yksi väkisin tunkeutumisen muoto ainakin on pakollinen peruskoulutus.
- Anonyymi
Näin. Pysyhän aloittaja kaukana minusta. Että niin.
- Anonyymi
Totta! Anonyymillä palstalla ajatusten purkaminen ei kuitenkaan ole kenenkään elämään tunkemista. Jos esimerkiksi toinen on tehnyt selväksi suoraan, ettei halua jatkaa ja silti torjuttu lähettelee vaikka päivittäin tai vaikka viikottainkin tekstiviestejä, se lähentelee jo häirintää tai voi jo jopa olla sitä.
- Anonyymi
Tuo on niin totta. Aina on niitä jotka väkisin yrittää seuraansa tarjota. Seuransa kannattaa valita tarkoin, joskus lähellä on ne pahimmat pirut
- Anonyymi
Kyllä mä huomaan milloin mun seura on liikaa, en väkisten tuppaudu muiden seuraan.
- Anonyymi
Sama täällä. Jos ei tykätä, ei tungetella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä. Jos ei tykätä, ei tungetella.
Olenkin oppinut olemaan puhumatta itsestäni muiden joukossa. Jos joku erikseen korostaa omissa jutuissaan rivien välissä ettei pidä mua ystävänään, ei tulis mielenkään kuvitella olevani kyseisen henkilön ystävä vaan tiedostan kuuluvani jonninjoutaviin tuttaviin, jolla ei ole mitään merkitystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1878075Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa
Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.55579Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä1465571Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa
Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/1684416Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat
Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi123047Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y742904Vasemmistolaiset venäjämieliset kitisee jenkkien iskusta Venezuelaan
kuten teki Yle-ykkösen uutisetkin eilen, ja avuksi haettiin taas vasemmistoproffa Koskenniemi paasaamaan - vanha kääpä.172657- 2892538
Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu1482418Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota
Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v5862242