Silloin kun

Anonyymi

sä voit todella huonosti sä ajattelit ettet halua enää parisuhdetta, että pelkkä ystävyys voisi riittää. Mutta kun aloit voida vähän paremmin ja kun sä katsoit tiettyjä ohjelmia muutit mielesi. Huonompina hetkinä sä muistelit kauan tuntemaasi, ehkä siksi että se helpotti sun oloas kun sä "turvasit" jo sinulle tuttuun ihmiseen. Mutta kaikki mennyt on unohdettava ja mentävä eteenpäin. Ei voi ripustautua muistoihin.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sä voisit vaikka hankkia elämän. Mut sä et vaan pysty. Sun on pakko jankata. Sä et vaan pysty lopettamaan. Sä et olet tottunut siihen että kaikki menee just niinkun sä sanot. Sitten ne ei mennytkään enään ja sulle tuli paha mieli. Sä olit ihan masiksessa.

• Anonyymi

Oho, Sä teit pari kirjoitusvirhettä.

• Anonyymi

Niin tai joku teki minun puolesta. Ja mua ei edelleenkään haittaa jos ei mikään onnistu niin ei onnistu tässä paskassa on rämmitty ihan tarpeeksi ja en ymmärrä ketä minun elämä noin paljon voi kiinnostaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tai joku teki minun puolesta. Ja mua ei edelleenkään haittaa jos ei mikään onnistu niin ei onnistu tässä paskassa on rämmitty ihan tarpeeksi ja en ymmärrä ketä minun elämä noin paljon voi kiinnostaa

Sä voisit sulkea vaikka internetin pariksi viikoksi. Sä voisit ehkä paremmin sen jälkeen. Sä voisit tehdä sen.

• Anonyymi

Puumailusta ei ole haaveiltu koskaan.

• Anonyymi

No jos sun kaikki voimat menee jo pelkkään selviytymiseen, niin miten ihmeessä sä siinä voisit alkaa mitään oikeeta elämää, joka ois muuta ku pelkkää hengissä oloa, ja ku sä näät miten muutkin siinä ympärillä vaan kituu omissa pienissä helveteissään, tappavat ittejään joko konkreettisesti tai henkisesti, tuhoavat terveyttään, eikä niillekään voi minkäänlaista tukea antaa, ja sitte joku tulee ja kysyy, että Mitä sulle kuuluu ? Niin miten siihen pitäs vastata, - hyvää kuuluu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      74
      10839
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      135
      10232
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      25
      7981
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6424
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      42
      5330
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      71
      4951
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      136
      4253
    8. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      18
      4163
    9. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      26
      3877
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      131
      3534
    Aihe