sä voit todella huonosti sä ajattelit ettet halua enää parisuhdetta, että pelkkä ystävyys voisi riittää. Mutta kun aloit voida vähän paremmin ja kun sä katsoit tiettyjä ohjelmia muutit mielesi. Huonompina hetkinä sä muistelit kauan tuntemaasi, ehkä siksi että se helpotti sun oloas kun sä "turvasit" jo sinulle tuttuun ihmiseen. Mutta kaikki mennyt on unohdettava ja mentävä eteenpäin. Ei voi ripustautua muistoihin.
Silloin kun
6
104
Vastaukset
- Anonyymi
Sä voisit vaikka hankkia elämän. Mut sä et vaan pysty. Sun on pakko jankata. Sä et vaan pysty lopettamaan. Sä et olet tottunut siihen että kaikki menee just niinkun sä sanot. Sitten ne ei mennytkään enään ja sulle tuli paha mieli. Sä olit ihan masiksessa.
- Anonyymi
Oho, Sä teit pari kirjoitusvirhettä.
- Anonyymi
Niin tai joku teki minun puolesta. Ja mua ei edelleenkään haittaa jos ei mikään onnistu niin ei onnistu tässä paskassa on rämmitty ihan tarpeeksi ja en ymmärrä ketä minun elämä noin paljon voi kiinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai joku teki minun puolesta. Ja mua ei edelleenkään haittaa jos ei mikään onnistu niin ei onnistu tässä paskassa on rämmitty ihan tarpeeksi ja en ymmärrä ketä minun elämä noin paljon voi kiinnostaa
Sä voisit sulkea vaikka internetin pariksi viikoksi. Sä voisit ehkä paremmin sen jälkeen. Sä voisit tehdä sen.
- Anonyymi
Puumailusta ei ole haaveiltu koskaan.
- Anonyymi
No jos sun kaikki voimat menee jo pelkkään selviytymiseen, niin miten ihmeessä sä siinä voisit alkaa mitään oikeeta elämää, joka ois muuta ku pelkkää hengissä oloa, ja ku sä näät miten muutkin siinä ympärillä vaan kituu omissa pienissä helveteissään, tappavat ittejään joko konkreettisesti tai henkisesti, tuhoavat terveyttään, eikä niillekään voi minkäänlaista tukea antaa, ja sitte joku tulee ja kysyy, että Mitä sulle kuuluu ? Niin miten siihen pitäs vastata, - hyvää kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie1665504Seksuuaalivinksataneiden toimintaa rahoitetaan valtion varoilla.
Setan toimintaa rahoitetaan valtionavustuksilla, joilla mm kierretään kouluissa haalimassa alaikäisiä mukaan perverssii894920Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta353775Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom263143Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole493048Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1582816Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten872663Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava282658Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin712376Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt652009