Silloin kun

Anonyymi

sä voit todella huonosti sä ajattelit ettet halua enää parisuhdetta, että pelkkä ystävyys voisi riittää. Mutta kun aloit voida vähän paremmin ja kun sä katsoit tiettyjä ohjelmia muutit mielesi. Huonompina hetkinä sä muistelit kauan tuntemaasi, ehkä siksi että se helpotti sun oloas kun sä "turvasit" jo sinulle tuttuun ihmiseen. Mutta kaikki mennyt on unohdettava ja mentävä eteenpäin. Ei voi ripustautua muistoihin.

6

144

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sä voisit vaikka hankkia elämän. Mut sä et vaan pysty. Sun on pakko jankata. Sä et vaan pysty lopettamaan. Sä et olet tottunut siihen että kaikki menee just niinkun sä sanot. Sitten ne ei mennytkään enään ja sulle tuli paha mieli. Sä olit ihan masiksessa.

• Anonyymi

Oho, Sä teit pari kirjoitusvirhettä.

• Anonyymi

Niin tai joku teki minun puolesta. Ja mua ei edelleenkään haittaa jos ei mikään onnistu niin ei onnistu tässä paskassa on rämmitty ihan tarpeeksi ja en ymmärrä ketä minun elämä noin paljon voi kiinnostaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tai joku teki minun puolesta. Ja mua ei edelleenkään haittaa jos ei mikään onnistu niin ei onnistu tässä paskassa on rämmitty ihan tarpeeksi ja en ymmärrä ketä minun elämä noin paljon voi kiinnostaa

Sä voisit sulkea vaikka internetin pariksi viikoksi. Sä voisit ehkä paremmin sen jälkeen. Sä voisit tehdä sen.

• Anonyymi

Puumailusta ei ole haaveiltu koskaan.

• Anonyymi

No jos sun kaikki voimat menee jo pelkkään selviytymiseen, niin miten ihmeessä sä siinä voisit alkaa mitään oikeeta elämää, joka ois muuta ku pelkkää hengissä oloa, ja ku sä näät miten muutkin siinä ympärillä vaan kituu omissa pienissä helveteissään, tappavat ittejään joko konkreettisesti tai henkisesti, tuhoavat terveyttään, eikä niillekään voi minkäänlaista tukea antaa, ja sitte joku tulee ja kysyy, että Mitä sulle kuuluu ? Niin miten siihen pitäs vastata, - hyvää kuuluu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      368
      1631
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1246
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      129
      1191
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      140
      1030
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      25
      924
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      842
    7. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      46
      563
    8. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      531
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      112
      527
    10. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      500
    Aihe