Silloin kun

Anonyymi

sä voit todella huonosti sä ajattelit ettet halua enää parisuhdetta, että pelkkä ystävyys voisi riittää. Mutta kun aloit voida vähän paremmin ja kun sä katsoit tiettyjä ohjelmia muutit mielesi. Huonompina hetkinä sä muistelit kauan tuntemaasi, ehkä siksi että se helpotti sun oloas kun sä "turvasit" jo sinulle tuttuun ihmiseen. Mutta kaikki mennyt on unohdettava ja mentävä eteenpäin. Ei voi ripustautua muistoihin.

6

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sä voisit vaikka hankkia elämän. Mut sä et vaan pysty. Sun on pakko jankata. Sä et vaan pysty lopettamaan. Sä et olet tottunut siihen että kaikki menee just niinkun sä sanot. Sitten ne ei mennytkään enään ja sulle tuli paha mieli. Sä olit ihan masiksessa.

• Anonyymi

Oho, Sä teit pari kirjoitusvirhettä.

• Anonyymi

Niin tai joku teki minun puolesta. Ja mua ei edelleenkään haittaa jos ei mikään onnistu niin ei onnistu tässä paskassa on rämmitty ihan tarpeeksi ja en ymmärrä ketä minun elämä noin paljon voi kiinnostaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tai joku teki minun puolesta. Ja mua ei edelleenkään haittaa jos ei mikään onnistu niin ei onnistu tässä paskassa on rämmitty ihan tarpeeksi ja en ymmärrä ketä minun elämä noin paljon voi kiinnostaa

Sä voisit sulkea vaikka internetin pariksi viikoksi. Sä voisit ehkä paremmin sen jälkeen. Sä voisit tehdä sen.

• Anonyymi

Puumailusta ei ole haaveiltu koskaan.

• Anonyymi

No jos sun kaikki voimat menee jo pelkkään selviytymiseen, niin miten ihmeessä sä siinä voisit alkaa mitään oikeeta elämää, joka ois muuta ku pelkkää hengissä oloa, ja ku sä näät miten muutkin siinä ympärillä vaan kituu omissa pienissä helveteissään, tappavat ittejään joko konkreettisesti tai henkisesti, tuhoavat terveyttään, eikä niillekään voi minkäänlaista tukea antaa, ja sitte joku tulee ja kysyy, että Mitä sulle kuuluu ? Niin miten siihen pitäs vastata, - hyvää kuuluu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      592
      2058
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      102
      1030
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      977
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      837
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      835
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      749
    7. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      70
      747
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      678
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      563
    Aihe