sä voit todella huonosti sä ajattelit ettet halua enää parisuhdetta, että pelkkä ystävyys voisi riittää. Mutta kun aloit voida vähän paremmin ja kun sä katsoit tiettyjä ohjelmia muutit mielesi. Huonompina hetkinä sä muistelit kauan tuntemaasi, ehkä siksi että se helpotti sun oloas kun sä "turvasit" jo sinulle tuttuun ihmiseen. Mutta kaikki mennyt on unohdettava ja mentävä eteenpäin. Ei voi ripustautua muistoihin.
Silloin kun
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sä voisit vaikka hankkia elämän. Mut sä et vaan pysty. Sun on pakko jankata. Sä et vaan pysty lopettamaan. Sä et olet tottunut siihen että kaikki menee just niinkun sä sanot. Sitten ne ei mennytkään enään ja sulle tuli paha mieli. Sä olit ihan masiksessa.
- Anonyymi
Oho, Sä teit pari kirjoitusvirhettä.
- Anonyymi
Niin tai joku teki minun puolesta. Ja mua ei edelleenkään haittaa jos ei mikään onnistu niin ei onnistu tässä paskassa on rämmitty ihan tarpeeksi ja en ymmärrä ketä minun elämä noin paljon voi kiinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai joku teki minun puolesta. Ja mua ei edelleenkään haittaa jos ei mikään onnistu niin ei onnistu tässä paskassa on rämmitty ihan tarpeeksi ja en ymmärrä ketä minun elämä noin paljon voi kiinnostaa
Sä voisit sulkea vaikka internetin pariksi viikoksi. Sä voisit ehkä paremmin sen jälkeen. Sä voisit tehdä sen.
- Anonyymi
Puumailusta ei ole haaveiltu koskaan.
- Anonyymi
No jos sun kaikki voimat menee jo pelkkään selviytymiseen, niin miten ihmeessä sä siinä voisit alkaa mitään oikeeta elämää, joka ois muuta ku pelkkää hengissä oloa, ja ku sä näät miten muutkin siinä ympärillä vaan kituu omissa pienissä helveteissään, tappavat ittejään joko konkreettisesti tai henkisesti, tuhoavat terveyttään, eikä niillekään voi minkäänlaista tukea antaa, ja sitte joku tulee ja kysyy, että Mitä sulle kuuluu ? Niin miten siihen pitäs vastata, - hyvää kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä7410839Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on13510232- 257981
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776424Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.425330- 714951
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1364253Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai184163Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas263877Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1313534