Mitä täällä on tekemistä?

Anonyymi

Eli mitä tehdä Kuusamossa?
Vaikuttaa tylsältä paikalta näin muutaman viikon perusteella. Missä täällä tapaisi ihmisiä tai tutustuisi?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei täällä voi tehdä muuta kuin hiihdellä, lasketella ja muutenkin lenkkeillä. Ihan sitä samaa ,kuin muuallakin lukea, tai kuunnella äänikirjoja, ellei sinulla ole muita omia harrastuksia.

    • Anonyymi

      Aivan tylsä paikka kuusamo. Tylsät on ihmisetkin siellä.

      • Anonyymi

        Huomaa kyllä että yks ainut peräkamari poika täällä vastailee viesteihin😀pitäis nyt näissä vastauksissa eri ketjuihin vähän pidempää taukoa. Jokasessa vastauksessa aika pieni aika ero ja voi olla ettei ketjuihin ole mitään vastattu aikoihin niin yhtäkkii lyhyellä aikaa moniin vastattu. Noh jos ei muuta tekemistä mikäs siinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa kyllä että yks ainut peräkamari poika täällä vastailee viesteihin😀pitäis nyt näissä vastauksissa eri ketjuihin vähän pidempää taukoa. Jokasessa vastauksessa aika pieni aika ero ja voi olla ettei ketjuihin ole mitään vastattu aikoihin niin yhtäkkii lyhyellä aikaa moniin vastattu. Noh jos ei muuta tekemistä mikäs siinä

        No ap kysyy sinulta. Mitä mielenkiintoista täällä voisi tehdä?


    • Anonyymi

      Mene metsään! Kuusamo on tunnettu ja kehuttu ulkomaita myöten upeasta luonnosta. Viikon täällä vaelleltua, olen samaa mieltä, että tämä on luonnosta pitävän paratiisi. Käypää vaikka Konttaisella, avaa suus ja vaihda pari sanaa vastaantulijoiden kanssa. Tekijä vaikka, puolisos siellä kohtaat. Kyllä asukkaat täällä ovat kohteliaita ja mukavia. Katoppa ensteks peiliin !

    • Anonyymi

      Eikö kuusamon keskustassa ole muuta kuin irakilaisten pitseerioita😅 melko kuollut paikka.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3290
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2506
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe