Aihe

Martinalla tuomio aiemmalla nimellä?

Anonyymi

Onko huhuissa perää että Martinalla on taustallaan huumetuomio, mut se ei ole tullut juorutoimittajien tietoon kun se on sen vanhalla nimellä? EI mikään iso juttu mut juttu kuitenkin?

15

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nimellä, antaa kaikkien kukkien kukkia.

• Anonyymi

Annetaan juttu tutkittavaksi, kunnon journalisteille, sieltä se vastaus tulee "kuin tykin piipusta".

• Anonyymi

Taas on uteliaan aloittajan kyselytunti menossa.

• Anonyymi

Mitä nimiä sillä MAitolahdella on ollutkaan ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

#gratefull#blessed. Koskahan kroppansa pettää tuosta mahdottomasta rääkistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

#gratefull#blessed. Koskahan kroppansa pettää tuosta mahdottomasta rääkistä?

Eihän hällä tuota fyysistä rääkkiä taida olla edes työpäivän vertaa päivässä?

• Anonyymi

Mikä on aiempi nimi? Tehdään kysely käräjäoikeuteen

• Anonyymi

Kummasti on näitä huhuja liikkeellä vaikka mistä aiheista. Pitäskö alkaa vähän katselemaan, miten rekistereitä käytetään. Alkaa tavallinen kansalainen jo huolestumaam.

• Anonyymi

Minna Kortelampi, Martina Aitolehti , Eerikäinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummasti on näitä huhuja liikkeellä vaikka mistä aiheista. Pitäskö alkaa vähän katselemaan, miten rekistereitä käytetään. Alkaa tavallinen kansalainen jo huolestumaam.

Anna mulle elä murehdi, elämä voittaa aina vaikka ei auringo paistamaan risukasaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minna Kortelampi, Martina Aitolehti , Eerikäinen.

Melkein Therman......

• Anonyymi

Vastaavia huhuja sekä silminnäkijä havaitojakin olen kuullut tässä vuosien varrella..

• Anonyymi

Ai miten kaunis on noissa kuvissa, joissa pomppii sänkyllä Martina ja niin onnelisen oloinen hän on.

• Anonyymi

Minä (18:08) kirjoitin ihan YLEISELLÄ TASOLLA, että jos joku on saanut tuomion ja tuomio on sitten ns. kärsitty, niin miksi sitä pitää enää jälkeenpäin kaivella ja ruotia. En kohdistanut sanomaani kehenkään nimeltä mainittuun henkilöön.
      Vielä selvyyden vuoksi totean, että minä en tiedä yhtään mitään Martinan menneisyydestä. Enkä haluakkaan tietää.
      Olen seurannut hänen instagramiaan vasta parin vuoden ajan.

• Anonyymi

Kun aloittaja valehtelee ja yrittää vihjailla että tuollainen tuomio on niin kyllä se on syytä korjata. Koska sellaista tuomiota ei ole. Ei siis kohdistunut sinuun mitenkään vaan tuohon valehtelijaan ja vihjailijaan joka joko on tai ei ole sama kuin silloin aikanaan.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomeen julistettu poikkeustila

Ulkonaliikkumiskielto pikapuoliin.
      Maailman menoa
      365
      8259
    2. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      6918
    3. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      346
      6038
    4. Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?

Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko
      Maailman menoa
      241
      4189
    5. Korona-altistuminen joogasalilla ja puutteelliset tiedot

"Ylilääkäri Jarno Rieppo kertoo, että tartuntaketjujen jäljitys on kesken eikä kaikkia mahdollisesti altistuneita ole vielä tavoitettu puutteellisten
      Iisalmi
      85
      2134