Onko huhuissa perää että Martinalla on taustallaan huumetuomio, mut se ei ole tullut juorutoimittajien tietoon kun se on sen vanhalla nimellä? EI mikään iso juttu mut juttu kuitenkin?
Martinalla tuomio aiemmalla nimellä?
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nimellä, antaa kaikkien kukkien kukkia.
- Anonyymi
Annetaan juttu tutkittavaksi, kunnon journalisteille, sieltä se vastaus tulee "kuin tykin piipusta".
- Anonyymi
Taas on uteliaan aloittajan kyselytunti menossa.
- Anonyymi
Mitä nimiä sillä MAitolahdella on ollutkaan ??
- Anonyymi
#gratefull#blessed. Koskahan kroppansa pettää tuosta mahdottomasta rääkistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
#gratefull#blessed. Koskahan kroppansa pettää tuosta mahdottomasta rääkistä?
Eihän hällä tuota fyysistä rääkkiä taida olla edes työpäivän vertaa päivässä?
- Anonyymi
Mikä on aiempi nimi? Tehdään kysely käräjäoikeuteen
- Anonyymi
Kummasti on näitä huhuja liikkeellä vaikka mistä aiheista. Pitäskö alkaa vähän katselemaan, miten rekistereitä käytetään. Alkaa tavallinen kansalainen jo huolestumaam.
- Anonyymi
Minna Kortelampi, Martina Aitolehti , Eerikäinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummasti on näitä huhuja liikkeellä vaikka mistä aiheista. Pitäskö alkaa vähän katselemaan, miten rekistereitä käytetään. Alkaa tavallinen kansalainen jo huolestumaam.
Anna mulle elä murehdi, elämä voittaa aina vaikka ei auringo paistamaan risukasaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minna Kortelampi, Martina Aitolehti , Eerikäinen.
Melkein Therman......
- Anonyymi
Vastaavia huhuja sekä silminnäkijä havaitojakin olen kuullut tässä vuosien varrella..
- Anonyymi
Ai miten kaunis on noissa kuvissa, joissa pomppii sänkyllä Martina ja niin onnelisen oloinen hän on.
- Anonyymi
Minä (18:08) kirjoitin ihan YLEISELLÄ TASOLLA, että jos joku on saanut tuomion ja tuomio on sitten ns. kärsitty, niin miksi sitä pitää enää jälkeenpäin kaivella ja ruotia. En kohdistanut sanomaani kehenkään nimeltä mainittuun henkilöön.
Vielä selvyyden vuoksi totean, että minä en tiedä yhtään mitään Martinan menneisyydestä. Enkä haluakkaan tietää.
Olen seurannut hänen instagramiaan vasta parin vuoden ajan.- Anonyymi
Kun aloittaja valehtelee ja yrittää vihjailla että tuollainen tuomio on niin kyllä se on syytä korjata. Koska sellaista tuomiota ei ole. Ei siis kohdistunut sinuun mitenkään vaan tuohon valehtelijaan ja vihjailijaan joka joko on tai ei ole sama kuin silloin aikanaan.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652