"ei käytetyillä suksilla voi hiihtää"

Anonyymi

Olisiko sosiaali- ja terveysministerin kannattanut hoitaa ihan oman mandaattinsa asioita terhakammin? Työsarkaa sielläkin on yllinkyllin. Nyt kerrotaan hymyssä suin, ettei hän omien sanojensa mukaan voi muiden ministereiden alueisiin puuttua. Varsinainen selitys taas perushoitajalta. Helpompi vain olla muka tarkkaavainen, ja nyökytellä tärkeännäköisenä muita kuunnellessa.

Mikä valitus lama-ajan ankeasta nuoruudesta! Ei kait tällaiset "koettelemukset" nyt ihan kummallisia tälle kansalle ole!
Mutta oikein kiva, että ministeri on näinä vaikeina aikoina
oppinut kutomaan. Luppoaikaa on ilmeisesti ollut riittämiin.

Onkohan viime aikoina aamulenkillä näkynyt kettua tai pupuja?

- kukapa nyt kuluneista koulukirjoista mitään oppiikaan -

41

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On sen pitänyt jotakin osata, kun on ministeriksi päässyt. Tee kuule kateellinen perässä.

• Anonyymi

Tosiasia on se, että jos valtakunnan päättäjiksi haluttaisiin henkilöitä, jotka osaavat hommansa, niin viimeiseksi niihin tehtäviin valittaisiin poliitikkoja.
        Poliittiseksi päättäjäksi valikoituvat henkilöt, jotka ovat poliittisesti sopivia tehtävään, eivät päteviä.
        Mikäli maan asioita hoitamaan haluttaisiin todella pätevimmät ja oppineimmat henkilöt, niin heidät valittaisiin hakemusten perusteella. Nyt heidät valitaan ideologiansa perusteella.
        Nim. Betonikärräri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiasia on se, että jos valtakunnan päättäjiksi haluttaisiin henkilöitä, jotka osaavat hommansa, niin viimeiseksi niihin tehtäviin valittaisiin poliitikkoja.
        Poliittiseksi päättäjäksi valikoituvat henkilöt, jotka ovat poliittisesti sopivia tehtävään, eivät päteviä.
        Mikäli maan asioita hoitamaan haluttaisiin todella pätevimmät ja oppineimmat henkilöt, niin heidät valittaisiin hakemusten perusteella. Nyt heidät valitaan ideologiansa perusteella.
        Nim. Betonikärräri

Tähän asti oppineet ja pätevät ovat olleet eliittiä. Koulutus on muille ollut lähes mahdotonta. Heillä oli ja verkosto.

Ennen oli sitten tee se itse miehiä.Ei ollut verkostoa valmiina, piti itse luoda sellaista.

Kyllä eliitti hallitsee edelleen yliopistoja. Ammattikorkeakouluissa on jo keskiluokkaa.

Alempien sos.luokkien edustajien täytyy raivata tiensa alemmilla tutkinnoilla.

Nyt kun uutta eduskuntaa tutkailtiin, sieltä löytyi muutama alaluokan korkean koulutuksen hankkinut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän asti oppineet ja pätevät ovat olleet eliittiä. Koulutus on muille ollut lähes mahdotonta. Heillä oli ja verkosto.

Ennen oli sitten tee se itse miehiä.Ei ollut verkostoa valmiina, piti itse luoda sellaista.

Kyllä eliitti hallitsee edelleen yliopistoja. Ammattikorkeakouluissa on jo keskiluokkaa.

Nyt kun uutta eduskuntaa tutkailtiin, sieltä löytyi muutama alaluokan korkean koulutuksen hankkinut.

Muuten eliittihän on kovasti vastustanut toisen asteen koulutuksen maksuttomuutta,)Voi raukkoja, kun pelkäävät, en sano, mitä)

Ovat ehdotelleet, että ne rahat sijoitettaisiin huonosti koulussa menestyneiden tukemiseen. Että jos vaikka kelan elättejä vähän vähemmän, mutta ei alemmista sos-luokista älykkäitä kilpailijoita heille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koulutus ei tänä päivänä ole kenellekään "lähes mahdotonta". Ihan turhaa puhetta ja uikutusta. Kysymys on vain halusta ja älykkyydestä. Tietysti on perheitä, joiden lapsien kuuluu saada akateeminen ammatti vaikkapa suvun perinteitä noudattaen, vaikkei nuori itse ole sellaiseen mitenkään motivoitunut. Silloin tulee niitä ikuisia opiskelijoita, jotka roikkuvat keski-ikäisiksi yliopiston kirjoilla ilman loppututkintoa. Tulee nyt mieleeni vaikkapa ulkoministerimme = pelkkä ylioppilas. Toisaalta sitten vaikkapa kaupan kassa saattaa olla ylioppilas, mitenkään häntä väheksymättä.
        No olihan se ylioppilaskin arvostettu titteli joskus 1900-luvun alkukymmeninä.

Tällä meidän sosiaali- ja terveysministerillämme ei ole tainnut niitä opiskelupaineita liiemmin esiintyä. Ministerithän kyllä lukevat suoraan paperista lukuisten avustajien ja asiantuntijoiden väsäämiä sepustuksia, vaikkei itsellä oikein hajuakaan asiasta olisi...kuten olemme huomanneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koulutus ei tänä päivänä ole kenellekään "lähes mahdotonta". Ihan turhaa puhetta ja uikutusta. Kysymys on vain halusta ja älykkyydestä. Tietysti on perheitä, joiden lapsien kuuluu saada akateeminen ammatti vaikkapa suvun perinteitä noudattaen, vaikkei nuori itse ole sellaiseen mitenkään motivoitunut. Silloin tulee niitä ikuisia opiskelijoita, jotka roikkuvat keski-ikäisiksi yliopiston kirjoilla ilman loppututkintoa. Tulee nyt mieleeni vaikkapa ulkoministerimme = pelkkä ylioppilas. Toisaalta sitten vaikkapa kaupan kassa saattaa olla ylioppilas, mitenkään häntä väheksymättä.

Tällä meidän sosiaali- ja terveysministerillämme ei ole tainnut niitä opiskelupaineita liiemmin esiintyä. Ministerithän kyllä lukevat suoraan paperista lukuisten avustajien ja asiantuntijoiden väsäämiä sepustuksia, vaikkei itsellä oikein hajuakaan asiasta olisi...kuten olemme huomanneet.

Niinpä ministerin avustajat konsultoivat asiantuntijoita. ottavat selvää ja tekevät ministerille puolueen ideologiaan sopivan paperin.
        On hyvä jos ministeri on jkv, älykäs ja esiintymistaitoinen, ei ole yleissivistys pahitteeksi.

Puoluen ideologia kertoo, minkälainen asioiden hoito ja tavoitteet olisivat hyväksi.

Huom. jos koulutus on ollut ja on nykyään ihan mahdollista kaikille, miksi on tarve tehdä toisen asteen opiskelusta maksutonta.. En viitsi muuta esitellä, kun tunnut olevan ylimielisen varma tiedoistasi (joita ei vaikuta olevan.)

(Minä olen köyhän perheen kasvatti. jonka kohtaloksi koitui korkea älykkyys sun muut lahjat, hillitön halu opiskella, pitkäjänteisyys, selviytymiskyky, ym. ja siitä hyvästä, että menin eliitin reviirille, olen nyt sitten sairaan rikollisen vainon kohteena.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vähän koonnut ja järjestänyt tietojani/kokemuksiani eliitistä suomi24ketjuun. Siinä on myös kuvausta, missä maailmassa opiskellaan.

Nykyään on akateemistä työttömyyttä ja köyhälistöä. Tuskin ovat eliitistä kotoisin,

kokeilen, saako kirjoittaa linkin

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16444954/suomen-eliitti---saako-siitä-kirjoittaa

löytyy salaliittoteoriasta, jos ei linkki toimi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä ministerin avustajat konsultoivat asiantuntijoita. ottavat selvää ja tekevät ministerille puolueen ideologiaan sopivan paperin.
        On hyvä jos ministeri on jkv, älykäs ja esiintymistaitoinen, ei ole yleissivistys pahitteeksi.

Puoluen ideologia kertoo, minkälainen asioiden hoito ja tavoitteet olisivat hyväksi.

Huom. jos koulutus on ollut ja on nykyään ihan mahdollista kaikille, miksi on tarve tehdä toisen asteen opiskelusta maksutonta.. En viitsi muuta esitellä, kun tunnut olevan ylimielisen varma tiedoistasi (joita ei vaikuta olevan.)

(Minä olen köyhän perheen kasvatti. jonka kohtaloksi koitui korkea älykkyys sun muut lahjat, hillitön halu opiskella, pitkäjänteisyys, selviytymiskyky, ym. ja siitä hyvästä, että menin eliitin reviirille, olen nyt sitten sairaan rikollisen vainon kohteena.)

Tuntuu olevan oma arviosi itsestäsi ylimielisesti tapissa omien sanojesi mukaan: korkeasta älykkyydestäsi, hillittömästä opiskelunhalustasi, lahjoistasi, pitkäjänteisyydestäsi, ja sun muista lahjoistasi, ym... myös selviytymiskyvystäsi? Siitä huolimatta kerrot olevasi "nyt sitten sairaan rikollisen vainon kohteena"???
        Olisiko sinun siirryttävä "sirisee särisee"-ketjuun?

Jos muistat, kysymyshän oli pähkinänkuoressa ministerin kyvyistä ja valmiuksista hoitaa tehtäviään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuu olevan oma arviosi itsestäsi ylimielisesti tapissa omien sanojesi mukaan: korkeasta älykkyydestäsi, hillittömästä opiskelunhalustasi, lahjoistasi, pitkäjänteisyydestäsi, ja sun muista lahjoistasi, ym... myös selviytymiskyvystäsi? Siitä huolimatta kerrot olevasi "nyt sitten sairaan rikollisen vainon kohteena"???

Jos muistat, kysymyshän oli pähkinänkuoressa ministerin kyvyistä ja valmiuksista hoitaa tehtäviään.

Ei ole mitään yliarviota. Jos ei olisi nk. kerron, en olisi selviytynyt edes hengissä.
        Mutta silloin varsinkaan eikä vielä nykyäänkään kuulemma yliopiston kautta ei ole mahdollista tehdä luokkaloikkaa. Nykyään rupean olemaan ongelmajätettä. - Kun tämä on ministerin ketju, en itsestäni sen enempää kirjoita.

Olen kirjoittanut tähän ketjuun ihan asiaa. Jos et ole ymmärtänyt, ei voi mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet samalla lailla tyhmä kuin ex-kaupunginjohtaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet samalla lailla tyhmä kuin ex-kaupunginjohtaja.

Ettet vaan olisi juuri hän. Onneksi päästiin siitä eroon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettet vaan olisi juuri hän. Onneksi päästiin siitä eroon.

Jos toi kirjoittaja ei ole se, joka nykyään istuu jossakin kopissa tekemässä IT-hommia. niin sitten kyllä minulla on dementia alkanut.

Ottaahan se luonnolle, kun joku lähihoitaja saa ministerin salkun.

• Anonyymi

Mutta tässä ketjussahan oli tarkoitus arvioida tätä ministeriä. Hänen oma puolueensa hommiahan se on. Tietenkin muutkin saavat ottaa kantaa.

Huomauttaisin, että joutui yllättäen koronakurimukseen ja maskisotkuun. Niihin sotkuihin ovat muutkin joutuneet Suomessa ja muuallakin.

Nyt ollaan sitten rokotesotkussa. Ei siitäkään voi yhtä ihmistä ruveta haukkumaan.

• Anonyymi

On ollut olemassa nukkehallitsijoita. Jospa nyt oli jkv.nukkeministeri. Teki niin kuin puolue toivoi ja avustajat auttoivat siinä (Ja onhan nättikin kuin nukke.)

• Anonyymi

Ihmettelen, kuka ja miksi on tämän ketjun avannut. On joka tapauksessa henkilö, joka on koonnut muistiin kaikki,. mitä arvostelevaa ministeristä on paikallisella tasolla huomautettu.

Huomasin sen, mutta tahallani pyrin laventamaan käsittelyä yhdestä henkilöstä laajempaan raamiin. koska niissä hän toimi/toimii.

Ja onhan se nyt jo sinällään jotakin, että perushoitaja on päässyt eduskuntaan ja saanut vielä ministerinsalkunkin. Hänen kokemuksistaan sisäpiirissä on hyötyä puolueelle.

• Anonyymi

P.S.
        siitä eliittiketjusta. Luin sen nähdäkseni. mitä on jäljellä. Yksi viesti poistettu sääntöjen vastaisena, muita sitten muuten. Monia viestejä on valkopesty, osin sensuroitu, kirjoitusasuun puututtu niin, että ovat epäselvempiä ja vaikuttavat epäluotettavilta. Esim. yhdestä viestistä poistettu verbit.

Mutta jotakin on jäljelläkin.

• Anonyymi

Paikallisella ja kansallisella tasolla ministeri ihan itse on antanut näitä tietojansa ja tuntojansa kansalaisten tiedoksi, eikä suinkaan "paikallisella tasolla huomautettu". Lehtiähän saa kait vielä lukea, ja lukemastaan muodostaa oman mielipiteensä.

Pätevöittääkö poliitikon ura, suorastaan ministerin salkku, vähäisen käytännön kokemuksen omaavan perushoitajan hoitamaan koko kansaa koskevia asioita
        Ministerin salkusta saattaa olla todellakin hyötyä "sisäpiirissä" puolueelle, mutta onko koko kansalle? Ministerin kuuluisi palvella koko maan kansalaisten etuja. Ja tämä puoli ministeriydestä tuntuu jääneen todella haparoivaksi, suorastaan surkeaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paikallisella ja kansallisella tasolla ministeri ihan itse on antanut näitä tietojansa ja tuntojansa kansalaisten tiedoksi, eikä suinkaan "paikallisella tasolla huomautettu". Lehtiähän saa kait vielä lukea, ja lukemastaan muodostaa oman mielipiteensä.

Pätevöittääkö poliitikon ura, suorastaan ministerin salkku, vähäisen käytännön kokemuksen omaavan perushoitajan hoitamaan koko kansaa koskevia asioita
        Ministerin salkusta saattaa olla todellakin hyötyä "sisäpiirissä" puolueelle, mutta onko koko kansalle? Ministerin kuuluisi palvella koko maan kansalaisten etuja. Ja tämä puoli ministeriydestä tuntuu jääneen todella haparoivaksi, suorastaan surkeaksi.

Saa lukea lehtiä. Minä olen lähinnä telkussa nähnyt ja paikallisessa somessa lukenut ihmisten arvostelevia huomautuksia.

Kun hänelle tarjottiin ministerin salkkua, olisiko pitänyt kieltäytyä vedoten, etteivät tiedot ja taidot riitä.

Hän meni soitellen sotahan lopettamaan, poistamaan jonkun työttömyysturvaan liittyvän jutun, jonka nimeä en nyt muista. Se onnistui. - Sitten ilmeisesti korona sotki asiat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa lukea lehtiä. Minä olen lähinnä telkussa nähnyt ja paikallisessa somessa lukenut ihmisten arvostelevia huomautuksia.

Kun hänelle tarjottiin ministerin salkkua, olisiko pitänyt kieltäytyä vedoten, etteivät tiedot ja taidot riitä.

Hän meni soitellen sotahan lopettamaan, poistamaan jonkun työttömyysturvaan liittyvän jutun, jonka nimeä en nyt muista. Se onnistui. - Sitten ilmeisesti korona sotki asiat.

Jos ministeri olisi ollut rehellinen ja realisti, olisi ministerin salkusta kieltäytyminen tietysti ollut reilua. Näinhän on joskus käynytkin (valt.kand. Antti Lindtman). Sinänsä hän on tehnyt viisaasti, kun on ollut vaitonainen ja pysytellyt taka-alalla, tyytynyt lähinnä nyökyttelyyn.
        Avustajien kirjoittamien puheiden lukemisessa näkyykin usein, ettei ymmärrä lukemaansa.
        Hänen viisautensa tuli esille siinä, ettei kieltäytynyt hyväpalkkaisesta duunista.

Korona on sotkenut koko maan asiat, niin tavallisten kansalaisten kuin päättäjienkin, ettei sen taakse pidä mennä. On vaan hoidettava hommansa ja elettävä vallitsevassa tilanteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ministeri olisi ollut rehellinen ja realisti, olisi ministerin salkusta kieltäytyminen tietysti ollut reilua. Näinhän on joskus käynytkin (valt.kand. Antti Lindtman). Sinänsä hän on tehnyt viisaasti, kun on ollut vaitonainen ja pysytellyt taka-alalla, tyytynyt lähinnä nyökyttelyyn.
        Avustajien kirjoittamien puheiden lukemisessa näkyykin usein, ettei ymmärrä lukemaansa.
        Hänen viisautensa tuli esille siinä, ettei kieltäytynyt hyväpalkkaisesta duunista.

Korona on sotkenut koko maan asiat, niin tavallisten kansalaisten kuin päättäjienkin, ettei sen taakse pidä mennä. On vaan hoidettava hommansa ja elettävä vallitsevassa tilanteessa.

Tuskin on yksin päättänyt salkun vastaanottamisesta. Kyllä siinä on suku ja ainakin osin puolue ollut innostamassa.

Ja vau, mikä seikkailu. On ollut myös työharjoittelua, josta on hyötyä myöhemmin muillekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sehän oli se AKTIIVIMALLI, nyt tuli mieleen

• Anonyymi

ÄLKÄÄ NYT SUHTAUTUKO NIIN HEMMETIN JUHLALLISESTI TÄHÄN. ELÄMÄÄ JA POLITIIKKAA TÄMÄ VAAN ON. Ei saanut mitään pahaa aikaiseksi.

• Anonyymi

Kansalaiset ovat vaaleissa valinneet Aino-Kaisan ja valitsevat seuraavissakin vaaleissa. Tulipahan kokeiltua vähän suurempia saappaita. Ei sen kummempaa.

• Anonyymi

Miksi kukaan äänestää henkilöä, jonka uskottavuus on nolla. Miksi Pekonen piilotettiin, ilmeisesti ei haluttu häntä tiedotusvälineisiin kommentoimaan yhtään mitään. Kuka voi ottaa tämän koomikon puheita mitenkään vakavasti, joten hänen höpinät jätetään omaan arvoonsa. Uskooko joku todellakin, että hän voi parantaa toimillaan kenenkään elämää. Tuskinpa.

• Anonyymi

Ehkäpä onkin viisautta pitää tämä ministeri taka-alalla hiljaa. On nimittäin todella koomista katseltavaa ja kuultavaa hänen lausuntonsa: "mielipiteen" lisäksi silmät pyörii päässä kuin flipperin kuula. Ei voi olla nauramatta.
        Vakavaa on vain se, että kyseinen klowni on maamme asioiden päättäjistä yksi muiden itseään täynnä olevien tyttöjen joukossa.

• Anonyymi

Haluaisin tietää, onko Riihimäen vassareissa entisiä taistolaisia?

• Anonyymi

Onko sääntöjen vastaista kertoa, että is:n jutussa Hans Välimäen hiiltymisestä ministeri Pekoselle on menossa kommentointi ja jo parisataa kirjoitettu. Niihin sitten tykkäyksiä suuret määrät-

• Anonyymi

Oli jo 300 kommenttia. En oikein ymmärtänyt, mistä tykättiin, mille irvisteltiin, mutta kauheasti ollaan jotakin mieltä.

• Anonyymi

Ministeri on avannut suunsa ja antanut hyvin "viisaan" lausunnon. Odotettavissa suuri äänimäärä tulevissa vaaleissa???
        Huhhuh tuota älyn suuruutta. Ministerin ilmekin sen jo todistaa.

• Anonyymi

Vain totalitärisissä valtoissa, kuten Pohjois-Korea, on kulissiravintoloita. Maan kansalaisilla ei ole varaa käydä niissä, mutta niitä pidetään yllä vaurauden ja vapauden osoittamiseksi ulkovalloille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ministeri on avannut suunsa ja antanut hyvin "viisaan" lausunnon. Odotettavissa suuri äänimäärä tulevissa vaaleissa???
        Huhhuh tuota älyn suuruutta. Ministerin ilmekin sen jo todistaa.

Eihän se ollut hänen yksityinen lausunto, vaan hallituksen tiedonanto. -Ihan selkeästi ja hyvin puhui ja ymmärsi, mitä sanoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se ollut hänen yksityinen lausunto, vaan hallituksen tiedonanto. -Ihan selkeästi ja hyvin puhui ja ymmärsi, mitä sanoi.

Ootko ihan varma?

• Anonyymi

Vasemmistoliiton sosiaali- ja terveysministeri Aino-Kaisa Pekonen
      toimii erinomaisesti eduskunnassa ja hallituksessa.

• Anonyymi

Kyllä. Itseään säästämättä paiskii töitä, kuten ennen perushoitajana osastotyössä!

• Anonyymi

Jos olisi kovasti tykännyt lähihoitajantyöstä, olisi jumittunut sinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisi kovasti tykännyt lähihoitajantyöstä, olisi jumittunut sinne.

Eli kyseessä oli pakollinen paha pyrkyrille jotta CV näyttäisi hyvältä ja voisi vetää duunarin roolia vasemmistolaisten silmissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kyseessä oli pakollinen paha pyrkyrille jotta CV näyttäisi hyvältä ja voisi vetää duunarin roolia vasemmistolaisten silmissä?

Äitinsä oli ensin lähihoitaja, opiskeli työssä ollessaan sairaanhoitajaksi. Jos on lähtenyt seuraamaan äitinsä jälkiä.
        Mennyt naimisiin, tehnyt lapsia. Sitten politiikka on vienyt. Oli paikkakunnalla tykätty ja luotettu ihminen. Ei ollut liian korkeasti koulutettu. Äänisaalis oli melkoinen vaaleissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äitinsä oli ensin lähihoitaja, opiskeli työssä ollessaan sairaanhoitajaksi. Jos on lähtenyt seuraamaan äitinsä jälkiä.
        Mennyt naimisiin, tehnyt lapsia. Sitten politiikka on vienyt. Oli paikkakunnalla tykätty ja luotettu ihminen. Ei ollut liian korkeasti koulutettu. Äänisaalis oli melkoinen vaaleissa.

Nimenomaan oli tykätty ja luotettu. Nyt toivottavasti ihmisillä silmät auenneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan oli tykätty ja luotettu. Nyt toivottavasti ihmisillä silmät auenneet.

Voi voi!
        Miten meille mahtaa käydä, kun tämä tykätty ja luotettu, ahkera puurtaja jättää hallituksen ? Mutta kyllähän hän vielä jää hoitelemaan eduskuntaan ja kunnallispolitiikkaan aktiivisesti yhteisiä asioitamme.
        Hän kyllä ymmärtää tavallisten ihmisten suruja ja murheita, koska korkea koulutus ei ole sumentanut maalaisjärjen käyttöä.

• Anonyymi

seuraava ministerin puolikas pääsi aloittamaan rauhallisemmasta tautitilanteesta

lähihoitajan vaalitulos, voi, voi

• Anonyymi

nyt on kesä, vesisuksilla olisi käyttöä, mutta ovat jo vanhanaikaiset. Suppilautaulemaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1483
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      26
      1328
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1298
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1164
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1096
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1031
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      226
      1023
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      280
      938
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      303
      926
    Aihe