Aihe

Justin kannessa seksikäs viulisti

Anonyymi

Koska naurettava pelle-sensuuri iski, niin uusi aloitus.

Justin kannessa siis seksikäs viulisti. Mikä siinä onkin, että kaunis ulkonäkö heti lisää soittajan kiinnostavuutta, etenkin kun soittajan ulkoisilla avuilla tai edes äänellä ei sinänsä ole merkitystä. Klassisen musiikin esittäjä saisi olla vaikka susiruma, mutta erityisesti menestyvät nämä nuoret kauniit naispuoliset viulistit. Voin koota vaikka listaa kauniista ja menestyneistä viulisteista, heitä riittää.....

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se ksi myy paremmin kuin klassinen musiikki.

• Anonyymi

Minä kuuntelen mieluummin kaunista viulistia kuin rumaa.

• Anonyymi

Tässä näitä naisviulisteja, kuuluisia, kauniita ja taitavia. Se että soittaja on taitava ja nätti, on ihan hyvä yhdistelmä.

-Janine Jansen
      -Hilary Hahn
      -Linda Lampenius
      -Anastasiya Petryshak
      -Julia Fischer
      -Lindsey Stirling
      -Vanessa Mae
      -Anne-Sophie Mutter
      -Karen Gomyo (se joka oli Justinkin kannessa, uuh)
      -Caroline Campbell

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      176
      9591
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      376
      7463
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      367
      4637
    4. Miksi suomalaiset eivät lähde mellakoimaan kaduille?

Minä pitkän työuran ravintolayrittäjänä tehneenä ja kohta kotini, kesämökkini ja yritykseni menettäneenä, olisin valmis lähes mihin vain, seurauksista
      Maailman menoa
      317
      3031