Puna-Sanna kävi Porvoossa

Anonyymi

Pääministeri Sanna kävi Porvoossa ja lupasi tehdä kaikkensa että Nesteen tuleva suurinvestointi saadaan Porvooseen. Ja Itäratakin jo melkein saadaan koska se ei ole rahasta kiinni. Kyllä näillä lupauksilla kannattaa kiitokseksi äänestää demareita täällä itä Uudellamaalla.

30

786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se Porvooseen tule.

    • Anonyymi

      Taitaa nämäkin lupaukset jäädä vain lupausten asteelle kuten kaikki muutkin demarien unelmahötöt on jääneet.

      • Anonyymi

        Juuri näin! Kommarit ja liitot ovat mennyttä päivää!


      • Anonyymi

        Sanna marin tovereineen tekee kaikkensa kilpilahden suurinvestoinnin eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna marin tovereineen tekee kaikkensa kilpilahden suurinvestoinnin eteen.

        Hyvät veljet estää ideologisista syistä Investoinnin Porvooseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna marin tovereineen tekee kaikkensa kilpilahden suurinvestoinnin eteen.

        Päivän vitsi


    • Anonyymi

      Pääministeri Marin (sd) tietää jo Nesteen suurinvestoinnin sijoituspaikan. Siitähän Nesteen toimari on joutunut informoimaan pääministeriä ja omistajaohjausministeri Tuppuraista. Päätöksen tekee kuitenkin Nesteen johto (toimari ja hallitus).

      Pääministeri ei pääse väliin muuttamaan firman toimivan johdon päätöstä. Jos se uusi laitos tulee Porvooseen, vaalikarja täällä luulee, että Sanna sen järjesti. Jos se menee Rotterdamiin, niin Sanna ainakin yritti suosia kotimaata. Sitäkin ajatellaan myönteisesti.

      • Anonyymi

        Ei tuu Suomeen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuu Suomeen!

        Yt tulossa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yt tulossa!

        Jep koko firmaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep koko firmaan

        Evan ekonomisti Sanna Kurronen varoitti blogissaan polttomoottoriautojen hinnan romahtamisesta. Kurrosen mukaan polttomoottoriautojen myyjiä on todennäköisesti vuonna 2030 enemmän kuin ostajia, minkä takia hinnat romahtavat.


    • Anonyymi

      Porvoossa parikymentätuhatta henkilöautoa, joista reipas 100 täyssähköautoja. Se ei ryntää sähköauto-ostoksille jolla on viitisen tonnia laittaa hankintaan. Eihän ajettavia autoja kannata romuuttaa.

      • Anonyymi

        Leipää ja sirkushuveja velkarahalla. Sitä on vasemmistopopulismi! Kommari Andersson varsinainen populisti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leipää ja sirkushuveja velkarahalla. Sitä on vasemmistopopulismi! Kommari Andersson varsinainen populisti!

        Marinin Porvoo käynti oli vain populistinen ääntenkalastelureissu!
        Ei tule tehdas Suomeen!


      • Anonyymi

        Kohta kaikilla sähköautot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta kaikilla sähköautot!

        Minkä itse ostit? Paljonko maksoit?


    • Anonyymi

      Jos kepun Lintilä ruuttaa parisataa miljoonaa myötäjäisiksi Porvoon sijainnille, saattaa se ratkaista kisan porvoolaisten eduksi.

      • Anonyymi

        Entäpä jos vihreät ja muut holhouksen alle joutavat vastustavat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä jos vihreät ja muut holhouksen alle joutavat vastustavat?

        Kyllä, me vihervasemmisto vastustamme!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, me vihervasemmisto vastustamme!

        Ei saasteita Suomeen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saasteita Suomeen!

        Sillähän se maailma tai ainakin Suomi pelastuu, jos biopolttoinetta jätteistä valmistava laitos sijoitetaan Hollantiin ja ympäristöystävällistä tuotetta sieltä tänne kuitenkin laivalasteittain rahdataan.
        Ei tule lähipäästöjä Suomeen, ei tosin tule kipeästi kaivattuja työpaikkojakaan mutta sehän nyt suuressa kuvassa on toisarvoinen juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillähän se maailma tai ainakin Suomi pelastuu, jos biopolttoinetta jätteistä valmistava laitos sijoitetaan Hollantiin ja ympäristöystävällistä tuotetta sieltä tänne kuitenkin laivalasteittain rahdataan.
        Ei tule lähipäästöjä Suomeen, ei tosin tule kipeästi kaivattuja työpaikkojakaan mutta sehän nyt suuressa kuvassa on toisarvoinen juttu.

        Viherät ja sossut haluavat polttoaineiden korotuksia ja ruuhkamaksuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillähän se maailma tai ainakin Suomi pelastuu, jos biopolttoinetta jätteistä valmistava laitos sijoitetaan Hollantiin ja ympäristöystävällistä tuotetta sieltä tänne kuitenkin laivalasteittain rahdataan.
        Ei tule lähipäästöjä Suomeen, ei tosin tule kipeästi kaivattuja työpaikkojakaan mutta sehän nyt suuressa kuvassa on toisarvoinen juttu.

        Arhinmäkeä sanoi, että voidaan ottaa lainaa ja sitä ei tarvitse maksaa takaisin. Miksi kukaan enää töitäkään tarvitsee tehdä, kun vassaripopulistit julistaa tällaista, että rahaa tulee ilman töitä ja yrittämistä?
        Missä viipyy vappusatanen?🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viherät ja sossut haluavat polttoaineiden korotuksia ja ruuhkamaksuja.

        Vihervasemmisto haluaa autot pois Suomesta!


      • Anonyymi

        Vieläkö Lahti laskee paskavedet Porvoonjokeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillähän se maailma tai ainakin Suomi pelastuu, jos biopolttoinetta jätteistä valmistava laitos sijoitetaan Hollantiin ja ympäristöystävällistä tuotetta sieltä tänne kuitenkin laivalasteittain rahdataan.
        Ei tule lähipäästöjä Suomeen, ei tosin tule kipeästi kaivattuja työpaikkojakaan mutta sehän nyt suuressa kuvassa on toisarvoinen juttu.

        Uusimassa jo kerrottiin, että ei tule tänne.


    • Anonyymi

      Toista käyntiä ei tulekaan. Marin joutunee eroamaan. Hillui koronalle altistuneena diskossa, virkapuhelin jätetty kotiin ja kuhertelu iltalehtien kuvissa palkkamurhaaja Ranisen kanssa

      • Anonyymi

        Sinäkö sen erotat?!?


    • Anonyymi

      Pörssiyhtiössä päätökset tulee omistajien suunnalta, ja kun Nesteessä mennään nykyisin vihreä väri silmissä, niin silloin ei venäläisestä maakaasusta tehty vety kelpaa.

    • Anonyymi

      Vihreä siirtymä tarkoittaa sitä, että Nesteen ja UPM:n investoinnit siirtyvät Rotterdamiin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

      Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      59
      4003
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

      Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      22
      2838
    3. Jorma Lind kuollut

      Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      55
      2043
    4. Hitaille omat kassat

      Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      213
      1944
    5. Mikä on kaunein

      Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1446
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

      Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1290
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

      Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1099
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

      Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1091
    9. Mitä yhteistä sinulla

      on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      57
      925
    10. Olisit ollut niin

      Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      906
    Aihe