Mitä nää trullit kuvittelle.Sofi ja Martina ei ne muutu huonomaksi eikä paremaksi, tedän höpinöistä.
Täällä taistelevat metsot , kilpaa keksivät valheita heistä kahdesta.Missä se järjenpalanen , mahtaakaan heillä olla tai jos on sitäkään.Samat jutut viikosta viikkoon, ei mitään sanomaan niissä totuuden kanssa.
12
53
Vastaukset
- Anonyymi
Näköjään vuodesta toiseen. Huomasin ketjun Martinasta vuodelta 2014
- Anonyymi
Joku pyysi jo omaa totuuskomiteaa Suomi 24- palstalle, niin kumpa oliskin totuus komitea tää eikä valheiden komitea.
- Anonyymi
Korona-aikaan leipää ja sirkushuveja rahvaalle nämä "keskustelut". Ei kukaan tosissaan kuvittele, että herjojen kohteet näitä lukisi. Tai jos kuvittelee, niin aika ulalla saa olla.
- Anonyymi
Odotan taas Martinan ulostuloa, jossain roska tv ohjelmassa, siitä saisi hyvät naurut pitkäksi aikaa, eikös se ole positiivista, kun saa tällaisena korona aikana ihmiset nauramaan.....säälistä.
- Anonyymi
Tuo nyt ei ihan pidä paikkaansa, hyvin usein, kun tällä palstalla tulee kunnolla lunta tupaan, niin jopas tehdään korjausliikettä someen........
- Anonyymi
Eikös trullit tule vasta pääsiäisenä?
- Anonyymi
Täälä on kyllä sit pääsiäinen koko ajan.
- Anonyymi
Ehkä täällä hieman laitetaan mutkat suoriksi näille some työntekijöille, että pysyisivät hieman enemmän totuudessa.
- Anonyymi
Kyllä täällä ihan perustelluista syistäkin käydään. Salapoliisit selvittävät kaiken, tavalla tai toisella, tietoa tulee sieltä ja täältä, vaikka sivulauseissa.
- Anonyymi
Joo totta puhut on seurantaa ja hyvä niin huumeet ja rahaliike ennen kaikkea.
- Anonyymi
Tää on juorupalsta. Aloittaja siellä panee juoruilijat ojennukseen, hän on itse äiti Teresa sekä puhdas mieleltään. 😌
- Anonyymi
Tarkoitit varmaan trollit?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stockmannista kirpputori
Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy1447491Mistä ihmeestä te saatte voimaa
En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on2504189Miksi koronan annetaan nyt levitä?
Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä1362286