Olisiko suositella hyvää firmaa josta tilaisin keittiöremontin. Meillä on itseasiassa pieni keittiö jossa pitäisi uusia kaikki kalusteet sekä jääkaappi että astianpesukone.
Keittiöremontti
3
182
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki ne on ihan samanlaisia suhareita. Käytte vaan eri kaupoissa pyytämässä tarjoukset ja kuvat, että miltä se keittiö näyttäisi valmiina, ja sitten valitsette niistä sopvimman ja kauneimman.
Niiden firmojen kautta voi saada myös kodinkoneita halvemmalla kun ne ostaa keittiöpaketin kanssa.
Kaverini teki poikkeukselliset temput, ja osti keittiöpaketin IKEAsta, mitä en olisi koskaan hänestä uskonut, mutta pakko myöntää että hieno tuli!- Anonyymi
Kymmenen IKEAn keittiötä asentaneena suosittelen IKEAn arvokkaampia keittiöitä.
IKEAt kestävät paremmin kuin monet kalliimat merkit. Lisäksi IKEAn keittiöitä voi muuttaa omien mieltymystensä ja tilojen mukaan.
Ainoa ikävä asia on se, että mallit muuttuvat koko ajan. Samaa sarjaa ei voi myöhemmin lisätä.
Rungot on kaikilla samaa lastulevyä, joten jos haluaa voi rungot ostaa IKEAsta ja ovet sitten teettää vaikka puusepällä, jos ei itse osaa.
Hyvin tehty IKEA ei näytä IKEAn katalogilta vaan yksilölliseltä designilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kymmenen IKEAn keittiötä asentaneena suosittelen IKEAn arvokkaampia keittiöitä.
IKEAt kestävät paremmin kuin monet kalliimat merkit. Lisäksi IKEAn keittiöitä voi muuttaa omien mieltymystensä ja tilojen mukaan.
Ainoa ikävä asia on se, että mallit muuttuvat koko ajan. Samaa sarjaa ei voi myöhemmin lisätä.
Rungot on kaikilla samaa lastulevyä, joten jos haluaa voi rungot ostaa IKEAsta ja ovet sitten teettää vaikka puusepällä, jos ei itse osaa.
Hyvin tehty IKEA ei näytä IKEAn katalogilta vaan yksilölliseltä designilta."Rungot on kaikilla samaa lastulevyä, joten jos haluaa voi rungot ostaa IKEAsta ja ovet sitten teettää vaikka puusepällä, jos ei itse osaa."
Yleensä on mutta yhden valmistajan tiedän, joka käyttää kaikissa rungoissaan 19 mm kosteudenkestävää mdf:ää. Kaikissa rungoissaan, minimivaatimushan olisi kosteudenkestävä lastulevy allas-, roskis-, astiankuivaus-, liesituuletinkaapissa (ja niiden viereisissä mielellään) ja uunikaapissa jos integroitu ja varsinkin jos uunissa on puhallin vaan ei käytetä. Mennään halvimmalla.
Mutta jos ovet teettäisin satsaisin hiukan myös runkoihinkin ja ihan surkeinta kuraa en laittaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034563Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10837