Onko Raumalla kenelläkään tietoa Anja Järvinen nimisestä keramiikka taiteilijasta. Tehnyt ainakin lintu hahmoja. Onko hänellä ollut oma paja tai vastaava? Kaikki asiallinen tieto on tervetullutta keräilijöille.
Keramiikka AJ
8
3404
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on keraaminen lintu,joka on 31 vuotta vanha ja pohjassa on kirjaimet AJ.RAUMA FINLAND Jotenkin on jäänyt mieleeni,että se on Uunilintu .
- Anonyymi
Olisipa kiva nähdä.millainen lintu sinulla on??
- Anonyymi
Minulla on pöllö, jossa merkintä AJ Rauma
(AK Espoo) - Anonyymi
Miten voisimme jakaa toisillemme kuvia näistä linnuista. Minulla on kuvia Kehrääjän näköisestä linnusta Jonka pohjassa lukee Rauma AJ Finland.
- Anonyymi
Minullakin on aika on aika iso lintu AJ Rauma . Se on yli 40 vuotta vanha.m iähä
Mikähän mahtaa olla sen arvo.
- Anonyymi
On mullakin üks Anjan lintu, pohjassa löyty kraveeraus AJ RAUMA, olis hyvä tietä minkä arvoinen se on
- Anonyymi
Mullakin kaksi lintua. Ostettu joskus 80-90-luvun taitteessa.
- Anonyymi
Minulla on musta pöllö ja varis ja neljä lintua, valkoinen lokki ja isompi ruskea lintu. Minuakin kiinnostaa itse taiteilija. Pidän näitä kauniina ja todella taidokkaasti tehtyinä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781396
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121335Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181100- 21996
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114868Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45863- 17793
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40667
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72652