Onko Raumalla kenelläkään tietoa Anja Järvinen nimisestä keramiikka taiteilijasta. Tehnyt ainakin lintu hahmoja. Onko hänellä ollut oma paja tai vastaava? Kaikki asiallinen tieto on tervetullutta keräilijöille.
Keramiikka AJ
8
3420
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on keraaminen lintu,joka on 31 vuotta vanha ja pohjassa on kirjaimet AJ.RAUMA FINLAND Jotenkin on jäänyt mieleeni,että se on Uunilintu .
- Anonyymi
Olisipa kiva nähdä.millainen lintu sinulla on??
- Anonyymi
Minulla on pöllö, jossa merkintä AJ Rauma
(AK Espoo) - Anonyymi
Miten voisimme jakaa toisillemme kuvia näistä linnuista. Minulla on kuvia Kehrääjän näköisestä linnusta Jonka pohjassa lukee Rauma AJ Finland.
- Anonyymi
Minullakin on aika on aika iso lintu AJ Rauma . Se on yli 40 vuotta vanha.m iähä
Mikähän mahtaa olla sen arvo.
- Anonyymi
On mullakin üks Anjan lintu, pohjassa löyty kraveeraus AJ RAUMA, olis hyvä tietä minkä arvoinen se on
- Anonyymi
Mullakin kaksi lintua. Ostettu joskus 80-90-luvun taitteessa.
- Anonyymi
Minulla on musta pöllö ja varis ja neljä lintua, valkoinen lokki ja isompi ruskea lintu. Minuakin kiinnostaa itse taiteilija. Pidän näitä kauniina ja todella taidokkaasti tehtyinä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt374471Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522389Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481442- 931288
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281237Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381188Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541149Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan118973Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161965- 60931