Onko Raumalla kenelläkään tietoa Anja Järvinen nimisestä keramiikka taiteilijasta. Tehnyt ainakin lintu hahmoja. Onko hänellä ollut oma paja tai vastaava? Kaikki asiallinen tieto on tervetullutta keräilijöille.
Keramiikka AJ
8
3094
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on keraaminen lintu,joka on 31 vuotta vanha ja pohjassa on kirjaimet AJ.RAUMA FINLAND Jotenkin on jäänyt mieleeni,että se on Uunilintu .
- Anonyymi
Olisipa kiva nähdä.millainen lintu sinulla on??
- Anonyymi
Minulla on pöllö, jossa merkintä AJ Rauma
(AK Espoo) - Anonyymi
Miten voisimme jakaa toisillemme kuvia näistä linnuista. Minulla on kuvia Kehrääjän näköisestä linnusta Jonka pohjassa lukee Rauma AJ Finland.
- Anonyymi
Minullakin on aika on aika iso lintu AJ Rauma . Se on yli 40 vuotta vanha.m iähä
Mikähän mahtaa olla sen arvo.
- Anonyymi
On mullakin üks Anjan lintu, pohjassa löyty kraveeraus AJ RAUMA, olis hyvä tietä minkä arvoinen se on
- Anonyymi
Mullakin kaksi lintua. Ostettu joskus 80-90-luvun taitteessa.
- Anonyymi
Minulla on musta pöllö ja varis ja neljä lintua, valkoinen lokki ja isompi ruskea lintu. Minuakin kiinnostaa itse taiteilija. Pidän näitä kauniina ja todella taidokkaasti tehtyinä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4443009Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372245- 1322063
Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081314Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71305Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511243Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281218- 81046
- 561021
- 37775