Onko Raumalla kenelläkään tietoa Anja Järvinen nimisestä keramiikka taiteilijasta. Tehnyt ainakin lintu hahmoja. Onko hänellä ollut oma paja tai vastaava? Kaikki asiallinen tieto on tervetullutta keräilijöille.
Keramiikka AJ
8
3401
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on keraaminen lintu,joka on 31 vuotta vanha ja pohjassa on kirjaimet AJ.RAUMA FINLAND Jotenkin on jäänyt mieleeni,että se on Uunilintu .
- Anonyymi
Olisipa kiva nähdä.millainen lintu sinulla on??
- Anonyymi
Minulla on pöllö, jossa merkintä AJ Rauma
(AK Espoo) - Anonyymi
Miten voisimme jakaa toisillemme kuvia näistä linnuista. Minulla on kuvia Kehrääjän näköisestä linnusta Jonka pohjassa lukee Rauma AJ Finland.
- Anonyymi
Minullakin on aika on aika iso lintu AJ Rauma . Se on yli 40 vuotta vanha.m iähä
Mikähän mahtaa olla sen arvo.
- Anonyymi
On mullakin üks Anjan lintu, pohjassa löyty kraveeraus AJ RAUMA, olis hyvä tietä minkä arvoinen se on
- Anonyymi
Mullakin kaksi lintua. Ostettu joskus 80-90-luvun taitteessa.
- Anonyymi
Minulla on musta pöllö ja varis ja neljä lintua, valkoinen lokki ja isompi ruskea lintu. Minuakin kiinnostaa itse taiteilija. Pidän näitä kauniina ja todella taidokkaasti tehtyinä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904034
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2051559- 761420
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401110Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051050Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3271036- 48979
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en136949Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os86919- 98909