Onko Raumalla kenelläkään tietoa Anja Järvinen nimisestä keramiikka taiteilijasta. Tehnyt ainakin lintu hahmoja. Onko hänellä ollut oma paja tai vastaava? Kaikki asiallinen tieto on tervetullutta keräilijöille.
Keramiikka AJ
8
3024
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on keraaminen lintu,joka on 31 vuotta vanha ja pohjassa on kirjaimet AJ.RAUMA FINLAND Jotenkin on jäänyt mieleeni,että se on Uunilintu .
- Anonyymi
Olisipa kiva nähdä.millainen lintu sinulla on??
- Anonyymi
Minulla on pöllö, jossa merkintä AJ Rauma
(AK Espoo) - Anonyymi
Miten voisimme jakaa toisillemme kuvia näistä linnuista. Minulla on kuvia Kehrääjän näköisestä linnusta Jonka pohjassa lukee Rauma AJ Finland.
- Anonyymi
Minullakin on aika on aika iso lintu AJ Rauma . Se on yli 40 vuotta vanha.m iähä
Mikähän mahtaa olla sen arvo.
- Anonyymi
On mullakin üks Anjan lintu, pohjassa löyty kraveeraus AJ RAUMA, olis hyvä tietä minkä arvoinen se on
- Anonyymi
Mullakin kaksi lintua. Ostettu joskus 80-90-luvun taitteessa.
- Anonyymi
Minulla on musta pöllö ja varis ja neljä lintua, valkoinen lokki ja isompi ruskea lintu. Minuakin kiinnostaa itse taiteilija. Pidän näitä kauniina ja todella taidokkaasti tehtyinä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2795276- 664999
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii963794- 522810
- 222347
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua471898- 1191819
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991556- 711125
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541108