Olenkohan jotenki viallinen

Anonyymi

nainen, kun ei minua kiinnosta ollenkaan meikkaaminen. Olishan se kiva opetella tekee joku kiva meikki itselle.

19

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

,transsut on usein meikeissä, niille se sopii, mut ööh ei miehille

• Anonyymi

Päivän turhin aloitus.

• Anonyymi

Päivän turvin pro voo

• Anonyymi

Mä en viitsi kauheasti meikata, kun näyttää kornilta, kun mun näköinen kummajainen meikkaa. Ei mun naama meikeillä kaunistu. Meikit on kauniita ja nättejä varten tarkoitettukin. Mun kohdalla raha menee hukkaan. Aiemmin, kun vielä meikkasin, mulle auottiin päätä mun rumuudesta ja tais joku sanoakin ett mikä vittu sä kuvittelet olevasi, kai luulivat etten ymmärrä olevani ruma. Nyt kun en meikkaa, ei kukaan näe vaivaa haukkua rumaks, näkevät ett tiedostan jo olevani rumempi muita naisia.

• Anonyymi

Eikö sua itseä häiritse kun tuota samaa jankutat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sua itseä häiritse kun tuota samaa jankutat.

Miks totuus häiritsisi, ei sun ole pakko lukea, jos noin paljon ärsyttää. Arvaa ärsyttääkö mua ne ihmiset, jotka tulee sanomaan päin naamaa ett olen ruma, ihanko en sitä itse olis jo aikoja sitten tajunnut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks totuus häiritsisi, ei sun ole pakko lukea, jos noin paljon ärsyttää. Arvaa ärsyttääkö mua ne ihmiset, jotka tulee sanomaan päin naamaa ett olen ruma, ihanko en sitä itse olis jo aikoja sitten tajunnut.

Meikkaamalla saat naaman nätiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meikkaamalla saat naaman nätiksi.

En saa. Pitäis leikauttaa naama ja kroppa uusiksi kokonaan, sitten saattaisin ihmiseltä näyttää ja kelvata muille ihmisille, mutt pitäis olla hitosti rahaa tuollaiseen operaatioon,

• Anonyymi

Mä en ainakaan paljoa meikkaa. Hyvin vähän ja se riittää.

• Anonyymi

Minä kyllä meikkaan monesti kotonakin ihan itseni takia. Tulee parempi olo. Sitten jotenkin huvittavaa kun olin tukka sekaisin ja raskauspahoinvoinnista kärsivänä ilman meikkiä. Mies vaan tuijottaa ja hymyilee ja sanoo että sinua on niin mukava katsella kun oot niin kaunis. Ensin otin vähän vittuiluna . Mutta jatkoi vielä ihan oikeesti oot aina kaunis.

• Anonyymi

Huulipunaa käytät ainaski.

• Anonyymi

Kenelle luulet kirjoittavasi.
        Ja mitähän pahaa siinä huulipunan käytössä nyt sitten on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle luulet kirjoittavasi.
        Ja mitähän pahaa siinä huulipunan käytössä nyt sitten on.

Jep nämä tunnistajat ja anonyymeja toteemipaalumyyttihahmoja puhuttelevat on kyllä oma lukunsa.

• Anonyymi

Jos on tumma ja tuuhea karvoitus, ei nainen paljon meikkiä kaipaa.

• Anonyymi

Nii, tummat naiset on rumia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii, tummat naiset on rumia

Tummat naiset on upeita. Esim Sue Ellen tai Paula Koivuniemi.

• Anonyymi

Tykkään enemmän ilman meikkiä naisesta
      Mieheltä tää

• Anonyymi

Kauniit ei tarvi ja rumia ei kaunista.

• Anonyymi

Totta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      142
      2653
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1977
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1707
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      32
      1566
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe