Huom! Riikasta tulee Suomeen ylinopeussakot, vaikka ajaa paikallisen liikenteen rytmissä. Saavat Suomesta sotun ja osoitteen selville EU:n lainsäädäntöön perustuen. Kummallista on että sakot saa vaikka ajaa paikallisessa rytmissä. Melkoista rahastusta turisteilta.
Koska kamerat kuvaavat takaa, sakot tulevat myös moottoripyörille.
Riika ylinpeussakot automaattikameroista
Anonyymi
2
251
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä niin.
- Anonyymi
Pitäisikö olla niin, että paikalliset saavat sakot ja maksavat ne, mutta turisteille ei sakkoja annettaisi, koska ovat turisteja? Mitä ihmettä.
Jos suomessa nakkikioskijonossa latvialainen tappelee muitten mukana ja vetelee sinuakin turpaan kuten naapurin reiska ja arskakin, sakko pitäisi varmaankin antaa vain reiskalle, arskalle ja sinulle kun löit takaisin.
Onhan latvialainen turisti, eikä näin ollen ole sakotettavissa, koska se olisi aikamoista turistin rahastusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503734
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342701Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262378- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271367
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188