karsittua lapsentauteja jos heti kun sen sais niin itse kokeilis onko mikään löysällä kiristelis ruuveja jos löysällä ja sitten kun sähköt voi olla mitä on ja siitä johtuen voi olla häiriöitä niin sumuttas kosteudenestoa jne.. liitoksiin ja kontaktin parantajia? Kiinnostas kovasti laittaa mutta tuo laatu arveluttaa ja varsinkin suuri laadun vaihtelu. Olen lukenut kokemuksia sammysatv.comista ja näyttää että osalla on aivan hyvin pelannut ja jollain on ollut ihan katastroofeja mitä ei toivois että itselle tulee. Johtuukohan tuo käytöstä ja käyttäjästä vai onko tosiaan laatuvaihtelu noin suurta?
Saiskohan nuista kiinan mönkkäreistä
3
85
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän seuraavaksi?
Ennen ainakin nuo laitettiin varmoiksi vähän samaan tyyliin kuin Ural-harrastajat tekivät omilleen. Eli vaihdetaan vähän laakereita ja sitä rataa, sillä kai ne pahimmat källit saa pois.
Mutta ei ne silti mitään Japanin tai muidne merkkien lippulaivoja vastaa.- Anonyymi
Hintahan sen kertookin. Mutta meitä on moneen junaan jollekin ei ole ongelma heittää reipas 10k mönkijään mutta kaikilla ei ole sama tilanne. Nyt ollut tarjouksessa linhain ja keewayn 60kmh traktori mönkkäreitä semmonen kiinnostas ja nimenomaan siksi että saa ajaa tielläkin laillisesti ja pienet vakuutusmaksut eikä tarvi katsastaa. Sais kohtuu hintaan hupia arkeen mikäli nuo toimii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252618Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162466Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup242020Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581953Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua271510Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3081259- 601053
- 2581023
- 53960
- 146923