karsittua lapsentauteja jos heti kun sen sais niin itse kokeilis onko mikään löysällä kiristelis ruuveja jos löysällä ja sitten kun sähköt voi olla mitä on ja siitä johtuen voi olla häiriöitä niin sumuttas kosteudenestoa jne.. liitoksiin ja kontaktin parantajia? Kiinnostas kovasti laittaa mutta tuo laatu arveluttaa ja varsinkin suuri laadun vaihtelu. Olen lukenut kokemuksia sammysatv.comista ja näyttää että osalla on aivan hyvin pelannut ja jollain on ollut ihan katastroofeja mitä ei toivois että itselle tulee. Johtuukohan tuo käytöstä ja käyttäjästä vai onko tosiaan laatuvaihtelu noin suurta?
Saiskohan nuista kiinan mönkkäreistä
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän seuraavaksi?
Ennen ainakin nuo laitettiin varmoiksi vähän samaan tyyliin kuin Ural-harrastajat tekivät omilleen. Eli vaihdetaan vähän laakereita ja sitä rataa, sillä kai ne pahimmat källit saa pois.
Mutta ei ne silti mitään Japanin tai muidne merkkien lippulaivoja vastaa.- Anonyymi
Hintahan sen kertookin. Mutta meitä on moneen junaan jollekin ei ole ongelma heittää reipas 10k mönkijään mutta kaikilla ei ole sama tilanne. Nyt ollut tarjouksessa linhain ja keewayn 60kmh traktori mönkkäreitä semmonen kiinnostas ja nimenomaan siksi että saa ajaa tielläkin laillisesti ja pienet vakuutusmaksut eikä tarvi katsastaa. Sais kohtuu hintaan hupia arkeen mikäli nuo toimii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 108934
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693