karsittua lapsentauteja jos heti kun sen sais niin itse kokeilis onko mikään löysällä kiristelis ruuveja jos löysällä ja sitten kun sähköt voi olla mitä on ja siitä johtuen voi olla häiriöitä niin sumuttas kosteudenestoa jne.. liitoksiin ja kontaktin parantajia? Kiinnostas kovasti laittaa mutta tuo laatu arveluttaa ja varsinkin suuri laadun vaihtelu. Olen lukenut kokemuksia sammysatv.comista ja näyttää että osalla on aivan hyvin pelannut ja jollain on ollut ihan katastroofeja mitä ei toivois että itselle tulee. Johtuukohan tuo käytöstä ja käyttäjästä vai onko tosiaan laatuvaihtelu noin suurta?
Saiskohan nuista kiinan mönkkäreistä
3
158
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän seuraavaksi?
Ennen ainakin nuo laitettiin varmoiksi vähän samaan tyyliin kuin Ural-harrastajat tekivät omilleen. Eli vaihdetaan vähän laakereita ja sitä rataa, sillä kai ne pahimmat källit saa pois.
Mutta ei ne silti mitään Japanin tai muidne merkkien lippulaivoja vastaa.- Anonyymi
Hintahan sen kertookin. Mutta meitä on moneen junaan jollekin ei ole ongelma heittää reipas 10k mönkijään mutta kaikilla ei ole sama tilanne. Nyt ollut tarjouksessa linhain ja keewayn 60kmh traktori mönkkäreitä semmonen kiinnostas ja nimenomaan siksi että saa ajaa tielläkin laillisesti ja pienet vakuutusmaksut eikä tarvi katsastaa. Sais kohtuu hintaan hupia arkeen mikäli nuo toimii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414618Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532494Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161995- 113868
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh60857Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70834- 137785
- 48780
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48726