Moro!
Minkälaisista laattahommista maksetaan parhaiten? Pystyn todella siistiin työnjälkeen.
Minkälaisista laattahommista paras palkka?
8
199
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on ammattitaitoisen laattamiehen tuntiveloitus Uudenmaan alueella urakoitsijan palveluksessa? 35 eur/h?
- Anonyymi
"Mikä on ammattitaitoisen laattamiehen tuntiveloitus Uudenmaan alueella urakoitsijan palveluksessa? 35 eur/h?"
Tuosta se työntekijä saa 14 €/työtunti, palkan sivukuluihin menee noin 8 €/työtunti ja arvonlisäveroa noin 7 €/työtunti. Eli työnantajalle jää noin 7 €/työntekijän/työtunti. Sillä rahalla pitää sitten hankkia työntekijöille työkalut, maksaa toimistotyöntekijän palkkakulut (eli laskutus, palkanlaskenta, maksuliikenne) sivukuluineen. Riippuu toki yrityksen koosta, mutta hyvä jos työnantajalle jää edes 1 €/työntekijän tekemä työtunti, siitä sitten verot vielä pois... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mikä on ammattitaitoisen laattamiehen tuntiveloitus Uudenmaan alueella urakoitsijan palveluksessa? 35 eur/h?"
Tuosta se työntekijä saa 14 €/työtunti, palkan sivukuluihin menee noin 8 €/työtunti ja arvonlisäveroa noin 7 €/työtunti. Eli työnantajalle jää noin 7 €/työntekijän/työtunti. Sillä rahalla pitää sitten hankkia työntekijöille työkalut, maksaa toimistotyöntekijän palkkakulut (eli laskutus, palkanlaskenta, maksuliikenne) sivukuluineen. Riippuu toki yrityksen koosta, mutta hyvä jos työnantajalle jää edes 1 €/työntekijän tekemä työtunti, siitä sitten verot vielä pois...Meidän laskutus alkaa 60 € per h. 35 € per h on nykyään palkkapyyntö kun keikkatyö tehdään työntekijän ominaisuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän laskutus alkaa 60 € per h. 35 € per h on nykyään palkkapyyntö kun keikkatyö tehdään työntekijän ominaisuudessa.
Niin sitä siis tarkoitin, että laskutan omasta työstäni y-tunnuksella. Olen yhden miehen osakeyhtiö. Laskutatte 60 eur/h kylpyhuoneremonteista ja laatoitustöistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta se työntekijä saa 14 €/työtunti, palkan sivukuluihin menee noin 8 €/työtunti ja arvonlisäveroa noin 7 €/työtunti. Eli työnantajalle jää noin 7 €/työntekijän/työtunti. Sillä rahalla pitää sitten hankkia työntekijöille työkalut, maksaa toimistotyöntekijän palkkakulut (eli laskutus, palkanlaskenta, maksuliikenne) sivukuluineen. Riippuu toki yrityksen koosta, mutta hyvä jos työnantajalle jää edes 1 €/työntekijän tekemä työtunti, siitä sitten verot vielä pois...Toivon mukaan tällä yrittäjällä on enempi, kuin yksi työntekijä, ite ainakin saa lopettaa johtajaleikit heti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon mukaan tällä yrittäjällä on enempi, kuin yksi työntekijä, ite ainakin saa lopettaa johtajaleikit heti..
Miksi aina pitää vittuilla?
- Anonyymi
Laskutan y-tunnuksella 27,50€/tunti.
- Anonyymi
On sulla pikkasen alakanttiin toi veloitus. Tuolla hinnalla ei jää itelle mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614277
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262588- 452257
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52029- 201969
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91358