Vai onko pakko vettää näitäkin ketjussa? Muuten ihan kiva, vaan kun ei tänne palstoille muuta ennää mahu, eikä täällä kohta ennää kettään ole. Kiitän etukätteen ja vaikka uuvestaan jälestäpäin, jos joku järki tähänkin saatas. Kiitos!
VOISKO VETTÄÄ KETJUN PÄIVÄSSÄ?
14
55
Vastaukset
- Anonyymi
Lupaan, saat pitää tämän tästä lähtien omanasi ☺, soriiiii, et joku muukin täällä jotain postaili. 😕. Jatka vaan ☺, minä poistun 😙
Täällä ei oo mikkään kenenkään omaa, eikä kenenkään tartte kirjottamatta olla tai poistua, vaan joku järki tuossa ketjujen alotuksessakin olis hyvä olla, niin ettei niillä joka päivä täytä palstaa. Yhteen tai vaikka kahteenkin mahtuu kirjottamaan vaikka kuinka pitkät pätkät ja pidemmätkin stoorit. No ei ollu kyllä mitään järkeä tässä omassakaan alotuksessa, mutta lähti nyt tällä kertaa sitten näpeistä 😐
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Täällä ei oo mikkään kenenkään omaa, eikä kenenkään tartte kirjottamatta olla tai poistua, vaan joku järki tuossa ketjujen alotuksessakin olis hyvä olla, niin ettei niillä joka päivä täytä palstaa. Yhteen tai vaikka kahteenkin mahtuu kirjottamaan vaikka kuinka pitkät pätkät ja pidemmätkin stoorit. No ei ollu kyllä mitään järkeä tässä omassakaan alotuksessa, mutta lähti nyt tällä kertaa sitten näpeistä 😐
Tuskin tosiaan toi sun profiilikuva on sinun itsesi ottama eli et omista kyseisen kuvan tekijänoikeuksia eli kyseessä tekijänoikeusrikos ellet sitten ole ostanut ja maksanut kuvasta ja sen käytöstä lisenssiä, mutta tuskinpa olet.
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin tosiaan toi sun profiilikuva on sinun itsesi ottama eli et omista kyseisen kuvan tekijänoikeuksia eli kyseessä tekijänoikeusrikos ellet sitten ole ostanut ja maksanut kuvasta ja sen käytöstä lisenssiä, mutta tuskinpa olet.
Ei ole oma ottama, niinkuin tuossa yhessä kommentissani kerroinkin ja kerroin siinä kyllä muutakin, vaan etpä vissiin lukassu 😉
- Anonyymi
Poista hyvän sään aikana tuo kuvasi. Se ei kuulu sinulle ja on väärin luontoa kohtaan.
Jaa, ootkos sie joku meteorologi 😉 Jos tuota mun profiilini salamakuvvaa meinaat, niin sitäpä en poista kun just sain sen paikalleen. Omakuva tuo ei tosiaan ole eli oon pikkasen erinäkönen luonnossa (ja myös hieman likinäkönen), eikä myöskään oma kuva, kun en ole sitä ite napannu.
Tuo on nimenommaan haettu googlen kuvahaulla sillä viisiin, jotta ehtona oli, että saapi vappaasti käyttää ja miehän en ees käyttäny siitä ku osan. Joku tarvihteva saa mun puolestani käyttää sen osan mikä multa jäi yli ja onhan noita kokonaisinakin netissä pilvin pimmein. Luontoa ei mun uskoakseni vahingoitettu kuvaa otettaessa ei jälestäkään päin.
- Anonyymi
Siis olen niin täydellisen samaa mieltä kanssasi. 🙏
Jokainen saa tehä aloituksia mutta jos ei koko etusivua täyttäisi samankaltaisilla yhden ihmisen tekemillä aloituksilla. Onko liikaa pyydetty...Niin, ehkä ois pitäny jättää tämä ketju tekemättä, mutta tais mennä mulla hetkellisesti herne nennään ja sitten tästä ketjusta muilla kans. Vejetään nyt sitte kaikki palkojen kans...
- Anonyymi
Niin, ehkä ois pitäny jättää tämä ketju tekemättä, mutta tais mennä mulla hetkellisesti herne nennään ja sitten tästä ketjusta muilla kans. Vejetään nyt sitte kaikki palkojen kans...
Tais olla hernekeitto sun lempiruokaa, vai mitä?
Anonyymi kirjoitti:
Tais olla hernekeitto sun lempiruokaa, vai mitä?
Ei se aivan lemppari ole, mutta halpaa ja hyvin säilyvää, jotta kaapissa on sitäkin hyvä pittää. Sopu sijaa antaa.
- Anonyymi
Ei se aivan lemppari ole, mutta halpaa ja hyvin säilyvää, jotta kaapissa on sitäkin hyvä pittää. Sopu sijaa antaa.
Minunkin toinen lapseni tykkää hernekeitosta, niin sitä välistä syödään.
Anonyymi kirjoitti:
Minunkin toinen lapseni tykkää hernekeitosta, niin sitä välistä syödään.
No ei se pahhaa ole. Meillä sitä yleensä tuunataan tavalla tai toisella ja sitten tiätysti senappia pitää olla riittävästi 👍
- Anonyymi
Ylläpitäjät eivät osaa ylläpitää. (Tämä kommentti poistetaan heti)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1739933Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523275Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483041- 632764
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012135- 1142093
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641576Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121326Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221286