Koronarokotukset Keuruulla

Anonyymi

Hankasalmella ja Uuraisilla on aloitettu jo kuntalaisten koronarokotukset mutta Keuruulla ei ole siitä tietoakaan. Mikä maksaa?

25

1634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rokotteiden saatavuus, ei siinä sen dramaattisemmasta ole kyse.

    • Anonyymi

      Onko hysteria vallannut sinutkin tämän kausi influessan johdosta? Pelottaako ja et saa yöllä nukuttua? Yksinkertainen

    • Anonyymi

      Olaan valittu kansa ja meidät halutaan säästää

    • Anonyymi

      Kyllä seututerveyskeskus tiedottaa ihan asiallisesti. Jos olet yli 80 v, voit varata ajan perjantaina. Jos olet nuorempi, saat odottaa vielä vuoroasi.

      • Anonyymi

        No nyt sitten loppui rokotusajat eikä voi edes yrittää saada piikkiä nahkaansa. Hyvin menee kun herrat nauravat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt sitten loppui rokotusajat eikä voi edes yrittää saada piikkiä nahkaansa. Hyvin menee kun herrat nauravat.

        Älä nyt sentään kiukkuusi pakahdu, kyllä niitä uusia aikoja vielä tulee, sinullekin.


    • Anonyymi

      En saa rokotetta vaikka kuulun ryhmään 1 ja minulla on vaikavalle koronavirustaudille erittäin voimakkaasti altistava sairaus.. Koska olen vasta 44v.. Mutta moni minua nuorempi on saanut rokotteen ja kuuluu samaan ryhmään.. Työskentelen kaupassa ja altistan hekeni vaaraan joka päivä kun olen töissä. Eka pitäisi kyllä kaikki riskiryhmiin kuuluvat (varsinkin meidät vakavasti vaarassa olevat) ja sitten muu kansa..
      TUNTUU KUIN MINUT OLISI KUOLEMAAN TUOMITTU, sillä riskini kuolla koronaan on huomattavasati korkeampi kuin niillä joilla puollustusjärjestelmä toimii..
      Koitin varata aikaa rokotteeseen, mutta oottaessa takaisin soittoa oli järjestys muuttunut tjs..

      • Anonyymi

        ota iisisti ei tänän nuhaan kuole alle 84 vuotiaat


    • Anonyymi

      Keuruulla harrastetaan ikärasismia näiden rokotusten osalta. Ministerit ja tohtorit mainostavat tv:ssa, että kun koronapotilaita hoitava terveydenhoitohenkilöstö on rokotettu, niin sitten sen saavat riskiryhmään kuuluvat vanhimmista alkaen. Keuruulla on kuitenkin alle 70 vuotiaita rokotettu monin verroin enemmän kuin sitä vanhempia. Suurimmat ryhmät löytyvät alle 50 vuotiaista ja jopa alle 30 vuotiaita on rokotettu enemmän kuin senioreja. Miten on mahdollista, että etuilu on mahdollista ilman, että viranomaiset puuttuvat siihen? Keuruu on täysin epäluotettva kunta ja onkin hyvä, että sote tulee ja tapaa tämmöisen kunnan.

      • Anonyymi

        Joo, ihan kauheeta tämä meno rokotusten osalta Keuruulla! Vanhimpiin ikäluokkiin kuuluvat saavat turvautua rukouksiin niin kuin Tansaniassa.Kun muistaa rukoilla monta kertaa päivässä, pestä käsisiään useasti, pysytellä kotona, välttää kontakteja ja käyttää maskia, niin viruksen tarttumisesta ei olisi uhkaa, näin väitetään. Miten on mahdollista, että vanhimmat ja yhteiskunnan kannalta tärkeimmät syrjäytetään näin törkeästi ja rokotteita jaetaan hulvattomasti nuoremmille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ihan kauheeta tämä meno rokotusten osalta Keuruulla! Vanhimpiin ikäluokkiin kuuluvat saavat turvautua rukouksiin niin kuin Tansaniassa.Kun muistaa rukoilla monta kertaa päivässä, pestä käsisiään useasti, pysytellä kotona, välttää kontakteja ja käyttää maskia, niin viruksen tarttumisesta ei olisi uhkaa, näin väitetään. Miten on mahdollista, että vanhimmat ja yhteiskunnan kannalta tärkeimmät syrjäytetään näin törkeästi ja rokotteita jaetaan hulvattomasti nuoremmille?

        Elä yleistä kaikkia suomen nuoria, rokotuksia on jaettu maahanmuuttajille, koska eivät pese käsiään muutenkaan ja hengailevat etelä-suomen kauppakeskuksissa. Olihan siitä uutisissa.


    • Anonyymi

      Keuruulla ei ole vielä rokotettu edes kaikkia 80 v täyttäneitä. Samaan aikaan pitäisi rokottaa jo 70 v ylittäneitä, joten ei ole hallinnassa. Kuitenkin muuta väitetään kallispalkkaisten virkamiesten toimesta mutta niinhän ne ovat aina pitäneet meitä kansalaisia hallintoalamaisina, joilla on vain ne oikeudet, jotka herrat suovat. Tässä käy vielä sillä tavalla, että keuruulaiset saavat rokotteensa viimeisenä jos silloinkaan.

    • Anonyymi

      Helsingissä rokotetaan jo alle 70 vuotiaita, joten rokotusten eriarvoisuus on jo otettu käyttöön. Täällä K-Suomessa olemme niin kaukana Helsingistä, että hallituksen katseet eivät tänne yllä ja omat satraapit eivät pidä puoliamme. Rukoilkaa jos vaikka se auttaisi.

    • Anonyymi

      Näin Tampereella tänään 9.4.2021 mutta miten Keuruulla? Kuulin, että täällä eivät pääse rokotukseen edes 10 vuotta tamperalaisia vanhemmatkaan. Tasan eivät käy onnen lahjat vaikka niin Tampereella kuin Keuruullakin on sosialistit vallassa.

      Näin Tampereella:
      Yhä nuoremmat rokotusten piiriin Tampereella: jälleen kaksi uutta vuosikertaa aikoja varaamaan
      Nyt jo 1955 syntyneet pääsevät piikille. Rokotetta ei voi valita itse.

      • Anonyymi

        Ratkaisu ongelmaasi: muuta Tampeelle.


      • Anonyymi

        Kälyni Turussa, s 1953, saa rokotteen ensi tiistaina (13.4.) Kuulin että eilen Keuruulla sentään 1943 syntynyt sai ekan rokotuksen. Meille seututk:n väelle vaan tulee liian vähän rokotteita. Ei mitenkään saada kaikkia 70 v täyttäneitä rokotetuksi tavoiteaikaan.


    • Anonyymi

      Koronarokotukset Keuruulla loppuu kokonaan, koska Keuruulla on riittävästi koronatartuntoja ja kaikki kuolee rokotteesta huolimatta. Keuruu on Suomessa ensimmäinen kaupunki joka lopettaa rokottamisen.

    • Anonyymi

      Elkää ottako rokotteita muutenkaan, ei tarvitse siten huolehtia ja mässyttää foorumeilla.

    • Anonyymi

      Olen 74 v ja sain 1. rokotteen viime viikon torstaina. Minua nuoremmatkin tuttavani eri puolilla Suomea ovat saaneet omansa jo viikkoja sitten.

      • Anonyymi

        Onnea sinulle, onko nyt kuolematon fiilis??


      • Anonyymi

        Jouvat kyllä oottamaan. On tärkeimpiäkin kohteita kuin sinä, joka jaksat kitistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jouvat kyllä oottamaan. On tärkeimpiäkin kohteita kuin sinä, joka jaksat kitistä.

        Minähän tässä olenkin kitissyt ja vöyhöttänyt. En ota koko paskaa muutenkaan, enkä suosittele kenellekään. Mutta leikkikää niiden maskien kanssa ihan rauhassa ja ylpeiltää turhista rokotuksistanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän tässä olenkin kitissyt ja vöyhöttänyt. En ota koko paskaa muutenkaan, enkä suosittele kenellekään. Mutta leikkikää niiden maskien kanssa ihan rauhassa ja ylpeiltää turhista rokotuksistanne.

        No älä ota. Mitä helevettiä se meille muille kuuluu?


    • Anonyymi

      En jaksa välittää koronasta, maskeista enkä senkään verta mistään rokotuksista. Aivan täyttä paskaa koko hype. Mutta tämä olikin vain mun mielipiteeni, kanssa ihmiset voivat rokottaa ihteään niin paljo ku sielu sietää ja jaella niitä maskeja vaikka oraville, en välitä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe