Sydän. Sulla on suljettu sydän. Sulla on suljettu sydän..heiiii kuka sen aukaiseeeeeeeeeeeee
https://youtu.be/UotD5tk6iBw
Sulla on suljettu
30
96
Vastaukset
- Anonyymi
Turpa kiinni
- Anonyymi
Jaa a.
- Anonyymi
Ei kukaan
- Anonyymi
Karkasitko suljetulta osastolta?
- Anonyymi
Älkää nyt suuttuko, hyvä biisi :)
- Anonyymi
🔒tarvitsee🔑
Madonna Open your heart
https://youtu.be/snsTmi9N9Gs - Anonyymi
Aukaistu jo muutaman kerran, turpaan tuli joka kerralla, pidän kiinni.
- Anonyymi
Avain lopullisesti hukassa, nii....
Et ehkä ainut oo maailmassa
(tiä merkkaako mitään mut toi yks toinen keskustelupätkän avaus ei ollu multa)
Hienosti siihen joku oli pman viestinsä kirjoittanut.
Jaksamista 😔
- Anonyymi
https://m.youtube.com/watch?v=VCpTmMPWg94
Jos mulla olis sydän - Anonyymi
Nih suljettu on sydän
- Anonyymi
Kirurgi.
- Anonyymi
Tuo voisi olla sydänkirurgin leikkaussalissa taustamusiikkina leikkauksen lopetusvaiheessa.
- Anonyymi
On se niin suljettu sydän että...
- Anonyymi
Eikö ole raskasta elää ilman sydäntä?
- Anonyymi
Ympärileikatut?
- Anonyymi
Kovettamalla sydämensä pärjää paremmin. Ei päästä ketään enää lähelle.
- Anonyymi
Muistan hyvin erään asian tästä muijasta
- Anonyymi
Niin on ja pysyykin. Eikä sillä ole mitään väliä kenellekään.
- Anonyymi
Suljettu se jo valmiiksi oli enkä aukaistua sitä saanut...
- Anonyymi
Se on ollut kyllä aika suljettu, sen takia että se on särkynyt aiemmin.
- Anonyymi
Jos sydän on suljettu. Miten kukaan voi päästä sitä eheyttään ja korjaamaan kun siihen ei anneta mahdollisuutta?
Sydän on varmaankin suljettu syystäkin, en epäile sitä lainkaan.
Mut mietin et miten voi eheyttää toisen sydäntä jos ei anneta mahista siihen?- Anonyymi
Ihana ajatus tuo toisen sydämen eheyttäminen. Kunpa useammat ihmiset ajattelisi noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana ajatus tuo toisen sydämen eheyttäminen. Kunpa useammat ihmiset ajattelisi noin.
Niinpä. Yleensä rikottu hajoitetaan uudestaan. Eikä rikotusta ehjää tule, vaikka kuinka liimais ja paikkais.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Yleensä rikottu hajoitetaan uudestaan. Eikä rikotusta ehjää tule, vaikka kuinka liimais ja paikkais.
No jaa, ei ehkä tule täysin ehjää, mutta voi tulla ehjämpi. Säröt kertoo eletystä elämästä. Paikattu kohta saattaa olla vahvempi kuin ehjä kohta.
- Anonyymi
Jos sydän on suljettu siksi, että se on aiemmin särkynyt, niin ihmisellä yleensä on vaikeuksia luottaa toisiin ihmisiin. Siksi ei pysty päästämään toista ihmistä lähelle. Luottamuksen saavuttaminen vie aikaa ja kysyy kärsivällisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jaa, ei ehkä tule täysin ehjää, mutta voi tulla ehjämpi. Säröt kertoo eletystä elämästä. Paikattu kohta saattaa olla vahvempi kuin ehjä kohta.
Juurikin näin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sydän on suljettu siksi, että se on aiemmin särkynyt, niin ihmisellä yleensä on vaikeuksia luottaa toisiin ihmisiin. Siksi ei pysty päästämään toista ihmistä lähelle. Luottamuksen saavuttaminen vie aikaa ja kysyy kärsivällisyyttä.
Noin juuri taitaa olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sydän on suljettu siksi, että se on aiemmin särkynyt, niin ihmisellä yleensä on vaikeuksia luottaa toisiin ihmisiin. Siksi ei pysty päästämään toista ihmistä lähelle. Luottamuksen saavuttaminen vie aikaa ja kysyy kärsivällisyyttä.
Samoin ajattelen. Pettynyt mies oon.
- Anonyymi
Voi se olla kivee jo alunperinki. Ei synny niitä fossiilejakaan sinne sillon.
Rolling Stones heart of stone
https://youtu.be/KdLRMVZ14ho- Anonyymi
Joko löysit sen jakkaran
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429