Sulla on suljettu

Anonyymi

30

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turpa kiinni

    • Anonyymi

      Jaa a.

    • Anonyymi

      Ei kukaan

    • Anonyymi

      Karkasitko suljetulta osastolta?

    • Anonyymi

      Älkää nyt suuttuko, hyvä biisi :)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aukaistu jo muutaman kerran, turpaan tuli joka kerralla, pidän kiinni.

      • Anonyymi

        Avain lopullisesti hukassa, nii....
        Et ehkä ainut oo maailmassa
        (tiä merkkaako mitään mut toi yks toinen keskustelupätkän avaus ei ollu multa)
        Hienosti siihen joku oli pman viestinsä kirjoittanut.
        Jaksamista 😔


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nih suljettu on sydän

    • Anonyymi

      Kirurgi.

      • Anonyymi

        Tuo voisi olla sydänkirurgin leikkaussalissa taustamusiikkina leikkauksen lopetusvaiheessa.


    • Anonyymi

      On se niin suljettu sydän että...

    • Anonyymi

      Eikö ole raskasta elää ilman sydäntä?

      • Anonyymi

        Ympärileikatut?


      • Anonyymi

        Kovettamalla sydämensä pärjää paremmin. Ei päästä ketään enää lähelle.


    • Anonyymi

      Muistan hyvin erään asian tästä muijasta

    • Anonyymi

      Niin on ja pysyykin. Eikä sillä ole mitään väliä kenellekään.

    • Anonyymi

      Suljettu se jo valmiiksi oli enkä aukaistua sitä saanut...

    • Anonyymi

      Se on ollut kyllä aika suljettu, sen takia että se on särkynyt aiemmin.

    • Anonyymi

      Jos sydän on suljettu. Miten kukaan voi päästä sitä eheyttään ja korjaamaan kun siihen ei anneta mahdollisuutta?
      Sydän on varmaankin suljettu syystäkin, en epäile sitä lainkaan.
      Mut mietin et miten voi eheyttää toisen sydäntä jos ei anneta mahista siihen?

      • Anonyymi

        Ihana ajatus tuo toisen sydämen eheyttäminen. Kunpa useammat ihmiset ajattelisi noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana ajatus tuo toisen sydämen eheyttäminen. Kunpa useammat ihmiset ajattelisi noin.

        Niinpä. Yleensä rikottu hajoitetaan uudestaan. Eikä rikotusta ehjää tule, vaikka kuinka liimais ja paikkais.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Yleensä rikottu hajoitetaan uudestaan. Eikä rikotusta ehjää tule, vaikka kuinka liimais ja paikkais.

        No jaa, ei ehkä tule täysin ehjää, mutta voi tulla ehjämpi. Säröt kertoo eletystä elämästä. Paikattu kohta saattaa olla vahvempi kuin ehjä kohta.


      • Anonyymi

        Jos sydän on suljettu siksi, että se on aiemmin särkynyt, niin ihmisellä yleensä on vaikeuksia luottaa toisiin ihmisiin. Siksi ei pysty päästämään toista ihmistä lähelle. Luottamuksen saavuttaminen vie aikaa ja kysyy kärsivällisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jaa, ei ehkä tule täysin ehjää, mutta voi tulla ehjämpi. Säröt kertoo eletystä elämästä. Paikattu kohta saattaa olla vahvempi kuin ehjä kohta.

        Juurikin näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sydän on suljettu siksi, että se on aiemmin särkynyt, niin ihmisellä yleensä on vaikeuksia luottaa toisiin ihmisiin. Siksi ei pysty päästämään toista ihmistä lähelle. Luottamuksen saavuttaminen vie aikaa ja kysyy kärsivällisyyttä.

        Noin juuri taitaa olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sydän on suljettu siksi, että se on aiemmin särkynyt, niin ihmisellä yleensä on vaikeuksia luottaa toisiin ihmisiin. Siksi ei pysty päästämään toista ihmistä lähelle. Luottamuksen saavuttaminen vie aikaa ja kysyy kärsivällisyyttä.

        Samoin ajattelen. Pettynyt mies oon.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Joko löysit sen jakkaran


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe