Sinua salaa ihailen mies, tahtoisin sulle keikistellä, painaa peppuni etumustasi vasten, tykkäisitköhän siitä? sua vain mietin jäärä, muut ei kelpaa.
Onko keltainen lempivärisi
13
88
Vastaukset
- Anonyymi
sinusta olen iloinen ja onnellinen. olet ainoa mistä oikeasti ja todella, todella, todella,
tykkään.
jotenkin, et voin sanoa tässä sen että olet kaikkein kaunein koko suomessa, ei yhtä kaunista tule koskaan minulle vastaan. ;)
olet kertakaikkiaan uskomattoman kaunis. oikea timantti.
jotenkin kun mietin suomea, niin tämä on kammottava paikka ja huonommaksi vain menee vuosi vuodelta.
eikä mikään aika todennäköisesti tule koskaan pysäyttämään sitä. :/
mutta, meillä on toisemme ja sinä olet, sinä olet niin kaunis, että nytkin itkettää vähän,
saa nähdä myöhemmin minkälaisessa maailmassa elämme sitten, oikeastaan jännä nähdä se, mennä vain painajaisesta painajaiseen.
mutta, jos sinua saisin vain kosketella ja lempiä silloinkin vuodesta toiseen,
niin, painajainenkin, on vain silmänlumetta, jonka kestän, uskon kestäni sen.
=) - Anonyymi
Miksi kirjoittaa intohimoon keikistelystä ja pepusta? Taitaa intohimo olla sinulle täysin vieras asia.
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
Kaukainen asia
Emmää keltast muuten erityisesti diggaa, mut mää teen keikkoja Tokmalin Kadorgil Päivil, ja sillo pitää olla työasussa. Soon keltanen lakana.
- Anonyymi
Jos oot katariina, nii peppu kelpaisi
- Anonyymi
Sä se jaksat kaivata kaikkia naisia jotka vähänkään tunnet tai oot nähny.
Onnea vaa - Anonyymi
Karoliinapas. Se katse <3
Ja kirjoittajalle 00:01, nimet joista kirjoitan täällä on ihan kehollisia kokemuksia mulla.
-sivusta eli en ole 23:57
- Anonyymi
Kyä se on indigonsinen tai violetti.
- Anonyymi
No ei kai tuo pahimmasta päästä taka-ajatuksia ole, pitäisikö sitten joku privaatti sylitanssisessio järjestää.
- Anonyymi
Sininen oli ennen, punainen nykyään. Ei ole nyt naista mielessä, jonka ajatteleminen kiihottuneeksi saisi.
Kesällä oli =] - Anonyymi
Joo, tykkään keltaisesta, mustasta, vihreästä, sinisestä sekä oranssin värisistä ulkovaatteista. Maastokuvioisia vaatteita löytyy myös. Värit piristää mieltä. m>n
- Anonyymi
Musta, joka ei ole väri on lemppari ja punainen sopii hyvin yhteen mustan kanssa. M>N
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379