Onko keltainen lempivärisi

Anonyymi

Sinua salaa ihailen mies, tahtoisin sulle keikistellä, painaa peppuni etumustasi vasten, tykkäisitköhän siitä? sua vain mietin jäärä, muut ei kelpaa.

13

119

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sinusta olen iloinen ja onnellinen. olet ainoa mistä oikeasti ja todella, todella, todella,
      tykkään.

jotenkin, et voin sanoa tässä sen että olet kaikkein kaunein koko suomessa, ei yhtä kaunista tule koskaan minulle vastaan. ;)

olet kertakaikkiaan uskomattoman kaunis. oikea timantti.

jotenkin kun mietin suomea, niin tämä on kammottava paikka ja huonommaksi vain menee vuosi vuodelta.

eikä mikään aika todennäköisesti tule koskaan pysäyttämään sitä. :/

mutta, meillä on toisemme ja sinä olet, sinä olet niin kaunis, että nytkin itkettää vähän,

saa nähdä myöhemmin minkälaisessa maailmassa elämme sitten, oikeastaan jännä nähdä se, mennä vain painajaisesta painajaiseen.

mutta, jos sinua saisin vain kosketella ja lempiä silloinkin vuodesta toiseen,

niin, painajainenkin, on vain silmänlumetta, jonka kestän, uskon kestäni sen.

=)

• Anonyymi

Miksi kirjoittaa intohimoon keikistelystä ja pepusta? Taitaa intohimo olla sinulle täysin vieras asia.

• Anonyymi

Kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä

Kaukainen asia

• Emmää keltast muuten erityisesti diggaa, mut mää teen keikkoja Tokmalin Kadorgil Päivil, ja sillo pitää olla työasussa. Soon keltanen lakana.

• Anonyymi

Jos oot katariina, nii peppu kelpaisi

• Anonyymi

Sä se jaksat kaivata kaikkia naisia jotka vähänkään tunnet tai oot nähny.
        Onnea vaa

• Anonyymi

Karoliinapas. Se katse <3
        Ja kirjoittajalle 00:01, nimet joista kirjoitan täällä on ihan kehollisia kokemuksia mulla.
        -sivusta eli en ole 23:57

• Anonyymi

Kyä se on indigonsinen tai violetti.

• Anonyymi

No ei kai tuo pahimmasta päästä taka-ajatuksia ole, pitäisikö sitten joku privaatti sylitanssisessio järjestää.

• Anonyymi

Sininen oli ennen, punainen nykyään. Ei ole nyt naista mielessä, jonka ajatteleminen kiihottuneeksi saisi.
      Kesällä oli =]

• Anonyymi

Joo, tykkään keltaisesta, mustasta, vihreästä, sinisestä sekä oranssin värisistä ulkovaatteista. Maastokuvioisia vaatteita löytyy myös. Värit piristää mieltä. m>n

• Anonyymi

Musta, joka ei ole väri on lemppari ja punainen sopii hyvin yhteen mustan kanssa. M>N

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1519
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1315
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      208
      1281
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      230
      1265
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1080
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1029
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      989
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      943
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      913
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      828
    Aihe