https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007777573.html
Kannatan noita, vaikka olen itse niitä köyhimpiä.
Minunkin mielestäni rehellinen ihminen osaa kertoa tarkasti yksityiskohdat ilman ristiriitaisuuksia. Siitä tunnistaa usein rehgellisen epärehellisestä.
Mun teorian mukaan epärehellinen menee jossain vaiheessa perustelussaan solmuun .
"påputgfgghj"
Ompa hyviä ideoita
308
221
Vastaukset
- Anonyymi
Rehellinen ihminen todennäköisesti osaa perustella kutakuinkin loputtomasti menemättä solmuun perustelussa.
ppiuyyyyy- Anonyymi
Joo mutta voi olla sydäntäsärkevää perustella vanhempansa petturiksi ja kaltoinkohtelijaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta voi olla sydäntäsärkevää perustella vanhempansa petturiksi ja kaltoinkohtelijaksi.
aivan
, minun vanhemmat ovat siellä nyt yksinään.
ppoiiuuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aivan
, minun vanhemmat ovat siellä nyt yksinään.
ppoiiuuyyyyhttps://www.youtube.com/watch?v=n6JavExDlMM
Tää on aika hauska. Tosin en liitä itseeni tuota rahan hankintaa, koska en kertakaikkiaan usko että minusta tulisi koskaan rikasta. mutta voi ajatella jotain henkistä sille kohtaa.
ppoiiuuuuyuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=n6JavExDlMM
Tää on aika hauska. Tosin en liitä itseeni tuota rahan hankintaa, koska en kertakaikkiaan usko että minusta tulisi koskaan rikasta. mutta voi ajatella jotain henkistä sille kohtaa.
ppoiiuuuuyuuJoo oli ihan hauska motivaattori :) En minäkään rikkauksia ensisijassa halua. Totuus ja oikeudenmukaisuus olisi ensisijaista jotta pääsisi eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo oli ihan hauska motivaattori :) En minäkään rikkauksia ensisijassa halua. Totuus ja oikeudenmukaisuus olisi ensisijaista jotta pääsisi eteenpäin.
Jo niitä pitää tavoitella, mutta ei niitä ihmisiltä saa kuin ehkä joidenkin välityksellä-
Siks mä käännyn Jumalan puoleen asiassa. Ihmisille on aika epätoivosta puhua siitä.
piouyuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo niitä pitää tavoitella, mutta ei niitä ihmisiltä saa kuin ehkä joidenkin välityksellä-
Siks mä käännyn Jumalan puoleen asiassa. Ihmisille on aika epätoivosta puhua siitä.
piouyuyySuosittelisin sinullekin etsimään totuutta ja oikeudenmukaisuutta itsesi kautta.,
Vastaa itsellesi totuuden ja oikeudenmukaisuuden mukaan kun kerran muut ei vastaa.
pooiuyttgg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelisin sinullekin etsimään totuutta ja oikeudenmukaisuutta itsesi kautta.,
Vastaa itsellesi totuuden ja oikeudenmukaisuuden mukaan kun kerran muut ei vastaa.
pooiuyttggJoo niin koetan tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelisin sinullekin etsimään totuutta ja oikeudenmukaisuutta itsesi kautta.,
pooiuyttggMIksi Suomessa puhutaan narsismista nin kauheen vähän ?
Aiheesta alkaa olla videoita monista kulttuureista paljon,
Varoitetaan kuinka tosi vaarallista se on.
ppiouuyyyuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIksi Suomessa puhutaan narsismista nin kauheen vähän ?
Aiheesta alkaa olla videoita monista kulttuureista paljon,
Varoitetaan kuinka tosi vaarallista se on.
ppiouuyyyuuNarsismi ei ole mikään pilailuhaukkumasana vaan voi olla hyvinkin vaarallista ja tuhoisaa.
popiuyyyuyuj - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsismi ei ole mikään pilailuhaukkumasana vaan voi olla hyvinkin vaarallista ja tuhoisaa.
popiuyyyuyujmun mielessä tuolla jotkut toiskulttuuroset selittää sen tosi hyvin videoissa ilman liikaa psykologisointia. Yksinkertaisesti kuinka pelastetaan ihmisiö tuhoisista kuvioista.
Se siinä oleellista on eikä mikään psykologisoiinti.
ppoiouyyyth - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mun mielessä tuolla jotkut toiskulttuuroset selittää sen tosi hyvin videoissa ilman liikaa psykologisointia. Yksinkertaisesti kuinka pelastetaan ihmisiö tuhoisista kuvioista.
Se siinä oleellista on eikä mikään psykologisoiinti.
ppoiouyyythettä emnpaattisten ihmisten pitää vapautua narsisteista.
ppoiuyyh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
että emnpaattisten ihmisten pitää vapautua narsisteista.
ppoiuyyhja saada elää rauhassaa.
ppiuyuyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja saada elää rauhassaa.
ppiuyuyuyNiin mutta se on vaikeampaa vanhempien ollessa kyseessä kuin muissa suhteissa. Jotain veto- ja työntöapua pitäisi saada viimeistään nuoruudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta se on vaikeampaa vanhempien ollessa kyseessä kuin muissa suhteissa. Jotain veto- ja työntöapua pitäisi saada viimeistään nuoruudessa.
Niin se olisi oikein, mutta useimmat ihmiset ovat epäoikeudenmukaisia,
Niin siksi mun mielestä tarvii Luojan apua.
Kun ajattelee ettei tule vanhempiensa luota vaan Luojan luota, niin voi pyytää vetoapua sieltä mistä alunperin on tullut. ..ei vanhemmiltaan...
poouytfff - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se olisi oikein, mutta useimmat ihmiset ovat epäoikeudenmukaisia,
Niin siksi mun mielestä tarvii Luojan apua.
Kun ajattelee ettei tule vanhempiensa luota vaan Luojan luota, niin voi pyytää vetoapua sieltä mistä alunperin on tullut. ..ei vanhemmiltaan...
poouytffftolleen mä ajattelin nuorena ja meni suht hyvin, kunnes kriisipuhelin teki minusta yli 40 vuotiaana äidin kyllästyttävän pikkulapsen.
ppiuyytyyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tolleen mä ajattelin nuorena ja meni suht hyvin, kunnes kriisipuhelin teki minusta yli 40 vuotiaana äidin kyllästyttävän pikkulapsen.
ppiuyytyyukoska mulla oli niin paha hermostovaurio että aivojen kykyjä katos väliaikaisestil
ppoiuyyyuyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koska mulla oli niin paha hermostovaurio että aivojen kykyjä katos väliaikaisestil
ppoiuyyyuyuja mun mielestä on täysdin eri asia olla äidin kyllästyttävä pikkulapsi, kuin jo nuorena kypsynyt ja yllättaen vammautunut henkilö...
ppiuyyyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja mun mielestä on täysdin eri asia olla äidin kyllästyttävä pikkulapsi, kuin jo nuorena kypsynyt ja yllättaen vammautunut henkilö...
ppiuyyyuytuon ensimmäisen kohtelu jälkimmäsen tapauksessa mun mielestä emotionaalista väärinkäyttöä.
popiuuyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuon ensimmäisen kohtelu jälkimmäsen tapauksessa mun mielestä emotionaalista väärinkäyttöä.
popiuuyuysinä joku...kuvittele joka päivä ylös vetävää voimaa jostain universimista...se on paljon vahvempi kuin jonkun suht tyhmän ihmisen höpötys,,
ppiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinä joku...kuvittele joka päivä ylös vetävää voimaa jostain universimista...se on paljon vahvempi kuin jonkun suht tyhmän ihmisen höpötys,,
ppiuyyyminuukin ainakin 50 ihmistä puhu alaspäin mut oon silti noussu ylöspäin.,..
ppoiiii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minuukin ainakin 50 ihmistä puhu alaspäin mut oon silti noussu ylöspäin.,..
ppoiiiimua jopa lähes kiellettiin soittamasta kriisipuhelimeen ja täältäkin tekstini aika tehokkaasti poistettiin...sen lisäksi mua on sitäkin voimallisemmin laitettu lyttyyn mitä en täällä kerro,..
ppoiuyyyyh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minuukin ainakin 50 ihmistä puhu alaspäin mut oon silti noussu ylöspäin.,..
ppoiiiiToisaalta ongelmani on enemmänkin hylkivä käyttäytyminen vanhempieni taholta jo pienestä.. eli he ovat halunneet minusta eroon, toinen puolisonsa painostuksesta. Olen koettanut etsiä korvaavia ihmissuhteita kovinkaan siinä onnistumatta. Korvaavien suhteiden haku voi olla vaarallistakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mua jopa lähes kiellettiin soittamasta kriisipuhelimeen ja täältäkin tekstini aika tehokkaasti poistettiin...sen lisäksi mua on sitäkin voimallisemmin laitettu lyttyyn mitä en täällä kerro,..
ppoiuyyyyhmutta vaikea olis nousta jos ei uskoiusi ihmisten höpinöitä korkeampaan voimaan...
ppoiiuuhyh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta vaikea olis nousta jos ei uskoiusi ihmisten höpinöitä korkeampaan voimaan...
ppoiiuuhyhKysyn teiltä täältä yhden filosofisen kysymyksen...
Onko tiede kyseenalaistanut omat juurensa, koska ei usko Jumalaan kuten filosofit tieeteen juurilla ?
Mä oon kehittelemässä teoriaa miten henkisiä ilmiöitä voisi todistaa tieteellisesti, se on mun korkein filosifinen tavoite elämässäni...
ppoiuiuyyyuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyn teiltä täältä yhden filosofisen kysymyksen...
Onko tiede kyseenalaistanut omat juurensa, koska ei usko Jumalaan kuten filosofit tieeteen juurilla ?
Mä oon kehittelemässä teoriaa miten henkisiä ilmiöitä voisi todistaa tieteellisesti, se on mun korkein filosifinen tavoite elämässäni...
ppoiuiuyyyuuTai en sanoisi todistaa..vaan tutkia ja selittää
ppoiiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai en sanoisi todistaa..vaan tutkia ja selittää
ppoiiuuuuMutta ei tiede voi selittää Jumalaa, koska se on Jumalan luoma
ppiuuyyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei tiede voi selittää Jumalaa, koska se on Jumalan luoma
ppiuuyyyyyFilosofit jotka kasvatti juuret tieteelle uskoi Jumalaan..-.
ppiuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Filosofit jotka kasvatti juuret tieteelle uskoi Jumalaan..-.
ppiuyyMun näkemyksen mukaan usko Jumalaan ja tiede ei ole riistiriitaisia
ppoiuyytyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai en sanoisi todistaa..vaan tutkia ja selittää
ppoiiuuuuPyydän anteeksi todistaa on tässä aivan väärä sana, se pitää olla selittää
ppiuyuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyydän anteeksi todistaa on tässä aivan väärä sana, se pitää olla selittää
ppiuyuyyyJumalaa ei tarvi todistaa, vaan Jumala todistaa...
ppoiuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalaa ei tarvi todistaa, vaan Jumala todistaa...
ppoiuyyKoko ajan sanon epätarkasti. anteeksi Jumala...
Tarkoitan siis että Jumala on olemassa ihmisen todistamattakin.
poiuuyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko ajan sanon epätarkasti. anteeksi Jumala...
poiuuyuyomat ideani ketjun loppuun...hehe...nyt vast muistin otsikon
poiiuuuuj - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko ajan sanon epätarkasti. anteeksi Jumala...
poiuuyuyEn ole varma mitä tarkoitat henkisyydellä ja toisaalta tieteellä.. sosiaalinen, psykologinen, humanistinen, filosofinen hengentieteitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole varma mitä tarkoitat henkisyydellä ja toisaalta tieteellä.. sosiaalinen, psykologinen, humanistinen, filosofinen hengentieteitä?
Toisaalta tulee mieleen teologian apologeletiikka? Osasinkohan kirjoittaa oikein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta tulee mieleen teologian apologeletiikka? Osasinkohan kirjoittaa oikein
Se voi ollakin vaikea ymmärtää koska mä kehittelen aiheesta uusia näkökulmia ja asettelen käsitteitä uusilla tavoilla.
Eli en käytä käsitteitä aivan totutulla tavalla. joten jotta mun puhetta vboi ylipäätään ymärtää mun pitää ensin silittää käsitteiden käyttö. Sen ooon nyt oppinut.
Mä nimittäin käytän sekaisin eri kulttuurien käsitteistöjä :)
ppiiuuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voi ollakin vaikea ymmärtää koska mä kehittelen aiheesta uusia näkökulmia ja asettelen käsitteitä uusilla tavoilla.
Eli en käytä käsitteitä aivan totutulla tavalla. joten jotta mun puhetta vboi ylipäätään ymärtää mun pitää ensin silittää käsitteiden käyttö. Sen ooon nyt oppinut.
Mä nimittäin käytän sekaisin eri kulttuurien käsitteistöjä :)
ppiiuuyyhttps://www.youtube.com/watch?v=sXLmPmhM3jY
tuo on hyvä
ppiuytgtygh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=sXLmPmhM3jY
tuo on hyvä
ppiuytgtyghKoska en ole kristitty en käytä kaikkia termejä kuteb videossa, mutta merkityksden ymmärtää s ilti
ppiuytyttg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska en ole kristitty en käytä kaikkia termejä kuteb videossa, mutta merkityksden ymmärtää s ilti
ppiuytyttgMiks kriisipuhelimessa esim ei sanotaan mitään tommosta kun tossa videossa ?
Toi on järkevää ihmissuhdeneuvoa...
ppiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks kriisipuhelimessa esim ei sanotaan mitään tommosta kun tossa videossa ?
Toi on järkevää ihmissuhdeneuvoa...
ppiuyyyyJos se onkin niin yksinkertaista, että jos joku ei a rvosta sen voi antaa mennä. Jopa jos se on vanhempi, koskja onhan ihan outoa jos vanhempi ei arvosta lastaan.
ppiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se onkin niin yksinkertaista, että jos joku ei a rvosta sen voi antaa mennä. Jopa jos se on vanhempi, koskja onhan ihan outoa jos vanhempi ei arvosta lastaan.
ppiuyyyyEhkä semmoisen vanhemman voi lapsi sivuuttaa joka ei arvosta lastaan.
ppioiuuuyuyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä semmoisen vanhemman voi lapsi sivuuttaa joka ei arvosta lastaan.
ppioiuuuyuyuyei kai nyt omasta lapsestaan ouhuta halveksivasti., sehän on aiiiivan hullua
ppiuuyyyh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kai nyt omasta lapsestaan ouhuta halveksivasti., sehän on aiiiivan hullua
ppiuuyyyhMun mielestä ihmiset näkee ulkonäkökysymksetkin nurin päin.
Mun mielestä ulkonäköönsä tyytymättömyys on ylimielisyytta ja ulkonäköönsä tyytyväisyys nöyryyttä.
poiuuyyyuuj - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä ihmiset näkee ulkonäkökysymksetkin nurin päin.
Mun mielestä ulkonäköönsä tyytymättömyys on ylimielisyytta ja ulkonäköönsä tyytyväisyys nöyryyttä.
poiuuyyyuujLuoja luo mitä haluaa ja jos ei ole siihen tyytyväinen on ylimielinen tavallaan.
poiuuyyyhh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luoja luo mitä haluaa ja jos ei ole siihen tyytyväinen on ylimielinen tavallaan.
poiuuyyyhhToi olis mun ehdotus ulkonäkökompleksisille nöyrästi kunnioittaa Luojaansa ja arvostaa ulkonäköään.
piuuyuyyhyh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi olis mun ehdotus ulkonäkökompleksisille nöyrästi kunnioittaa Luojaansa ja arvostaa ulkonäköään.
piuuyuyyhyhEi tarvi kysellä kelpaako kun enemmänkin olisi kelvattava mukisematta.
poiiuyuyuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi kysellä kelpaako kun enemmänkin olisi kelvattava mukisematta.
poiiuyuyuyyMä olen kokenut että tähän tyyliin Jumala uskolla voi ratkaista psykologiset kysymykset toista reittiä-. Ja mä käytän sitä toista reittiä eikä mua kiinnosta terapiat. Siellä ruikutetaan kaikkea missä ei ole mitään ruikuttamista.
piuyuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen kokenut että tähän tyyliin Jumala uskolla voi ratkaista psykologiset kysymykset toista reittiä-. Ja mä käytän sitä toista reittiä eikä mua kiinnosta terapiat. Siellä ruikutetaan kaikkea missä ei ole mitään ruikuttamista.
piuyuyyyEi se mua kauheesti mitään haittaa ettei minuhn äiti minua rakasta. ainoo mikä haittaa on se kauhee energia mikä hänestä lähtee ja aiheuttaa mulle neurologisia oireita,
ppiiuuuyuyh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mua kauheesti mitään haittaa ettei minuhn äiti minua rakasta. ainoo mikä haittaa on se kauhee energia mikä hänestä lähtee ja aiheuttaa mulle neurologisia oireita,
ppiiuuuyuyhmä en oo ollut psykologisesti riippuvainen äidistäni sen koomin kun omistauduin Jumalalle 16-vuotiaana
ppoiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä en oo ollut psykologisesti riippuvainen äidistäni sen koomin kun omistauduin Jumalalle 16-vuotiaana
ppoiuyyyyainoo ongelma suhteessa äitiin on että hän osaa häiriköidä mun neurologiaa aiheuttaenb kohtauksia yms
ppiuyyghh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ainoo ongelma suhteessa äitiin on että hän osaa häiriköidä mun neurologiaa aiheuttaenb kohtauksia yms
ppiuyyghhse on ollut se hankala että miten aivot selviäis siitä kun ei anneta olla rauhas-.
ppiuyygg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on ollut se hankala että miten aivot selviäis siitä kun ei anneta olla rauhas-.
ppiuyyggse ei oo mulle suuri ongelma jos joku ei mua rakasta mutta se on mulle suuri ongelma jos mua kielletään rakastamasta.
piuytttt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se ei oo mulle suuri ongelma jos joku ei mua rakasta mutta se on mulle suuri ongelma jos mua kielletään rakastamasta.
piuyttttKoska siis siinä menee sisin piloille jos ei saa rakastaa.
ppiouuyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mua kauheesti mitään haittaa ettei minuhn äiti minua rakasta. ainoo mikä haittaa on se kauhee energia mikä hänestä lähtee ja aiheuttaa mulle neurologisia oireita,
ppiiuuuyuyhOli kyllä hyvä video jos vaan olisi uskoa. Mutta olen joutunut paljon luopumaan ihmisistä ihan oman hyvinvoinnin vuoksi. Ei vaan näy uusia tulokkaita. Ehkä ei nyt ole vielä aika..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska siis siinä menee sisin piloille jos ei saa rakastaa.
ppiouuyuy5 vuotta minua joukolla manipuloitiin avuttomassa tilassa kriisipuhelimessa ja mä näinkin hyvin sain pidettyä mielipiteeni muuttumattomina. siitä kiitokset minulle.
popiuyyyyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5 vuotta minua joukolla manipuloitiin avuttomassa tilassa kriisipuhelimessa ja mä näinkin hyvin sain pidettyä mielipiteeni muuttumattomina. siitä kiitokset minulle.
popiuyyyyumutta nyt tuohon kivaan kysymyksen mitä tarkoitan henkisyydella, sde on mun lempiaihe ollut läpi elämän.
Sanoisin toisenlaista olemassaolon tapaa joka tuntuu henkiselle,
Se on erilainen tajunnantila.
ppiiuuuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta nyt tuohon kivaan kysymyksen mitä tarkoitan henkisyydella, sde on mun lempiaihe ollut läpi elämän.
Sanoisin toisenlaista olemassaolon tapaa joka tuntuu henkiselle,
Se on erilainen tajunnantila.
ppiiuuuuuuja hyvin kaukana tunnelmasta ja tajunnantilasta kriisipuhelimeen soitettaessa.
Se kriisipuhelin tuntui jollein manalalle josta itseen tarttuu demoneja.
ppiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja hyvin kaukana tunnelmasta ja tajunnantilasta kriisipuhelimeen soitettaessa.
Se kriisipuhelin tuntui jollein manalalle josta itseen tarttuu demoneja.
ppiuyyyySiksi siitä tuli kierre soittaa sinne, kun joka kerta kun soitti tarttui uusiu demoni matkaan..
ppoiiuyuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi siitä tuli kierre soittaa sinne, kun joka kerta kun soitti tarttui uusiu demoni matkaan..
ppoiiuyuyyhenkisyys on energiatasolla elämista korkeissa värähtelyissä
ppiuyuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
henkisyys on energiatasolla elämista korkeissa värähtelyissä
ppiuyuyyhienosyiselle energiatasolle pääsyä...missä enerrgia ei ole karkeaa...
popiuuuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hienosyiselle energiatasolle pääsyä...missä enerrgia ei ole karkeaa...
popiuuuyyymulle s e henkisyys riittää, en tarvitse psykologiaa, niin koin teini-ikäisestä asti. Henkisyys riittää mulle
ppiouiuyuyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulle s e henkisyys riittää, en tarvitse psykologiaa, niin koin teini-ikäisestä asti. Henkisyys riittää mulle
ppiouiuyuyuKunhan saan olla henkisessä olotilassa kaikki hyvin
ppiuytytgt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan saan olla henkisessä olotilassa kaikki hyvin
ppiuytytgtLääkeainevammautuminenb vei kyvyn pääsatä siihen olotilaan, siksi se oli pahempaa kuin pelkästään maallinen kuolema-.
ppiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkeainevammautuminenb vei kyvyn pääsatä siihen olotilaan, siksi se oli pahempaa kuin pelkästään maallinen kuolema-.
ppiuyyySen vammautuneen hermoston kanssa olin jossain unimaailmasa helvetissä
ppiuuyyty - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen vammautuneen hermoston kanssa olin jossain unimaailmasa helvetissä
ppiuuyytyEi ne ihmiset varmaan tiedä mitä mä menetin jotka ei ole kokenut sitä henkistä tilaa jonka menetin
ppoiuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne ihmiset varmaan tiedä mitä mä menetin jotka ei ole kokenut sitä henkistä tilaa jonka menetin
ppoiuyyEikä oo nähnyt semmosta helvettiäkään
ppoiuyuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä oo nähnyt semmosta helvettiäkään
ppoiuyuyyhe puhelee niitä näitä
poiuuyyyghgh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
he puhelee niitä näitä
poiuuyyyghghJa ehkä kaikki uskovaiset ei tiedä, että paljon työtä vaatinut henkinen olotila...sen voi menettää hermostovauriossa tai lääkeainereaktiosta niin että joutuu ikäänkuin alottaan tiensä alusta
ppiuytygg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen vammautuneen hermoston kanssa olin jossain unimaailmasa helvetissä
ppiuuyytyNo mitä sitten tarkoitat tieteellä? Neurologia nyt ainakin on varmaan tiedettä sanan kovassa merkityksessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ehkä kaikki uskovaiset ei tiedä, että paljon työtä vaatinut henkinen olotila...sen voi menettää hermostovauriossa tai lääkeainereaktiosta niin että joutuu ikäänkuin alottaan tiensä alusta
ppiuytyggJos oot rakentanu jotain 40 vuotta, kaikki alusta tai vielä alempaa
ppiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oot rakentanu jotain 40 vuotta, kaikki alusta tai vielä alempaa
ppiuyyyyMiten ne ihmiset voi edes kuvitella että ne vois vaurioittaa hermostoa ilman mahdolisesti mittaviakin seurauksia, Lähes kaikki saabvutukset oi sielä aivoissa.
Ja joku luulee että voi noin vaan ränkätä miten vaan niitä aivoja. MIten voi olla niin tyhmä
ppiuyyyyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sitten tarkoitat tieteellä? Neurologia nyt ainakin on varmaan tiedettä sanan kovassa merkityksessä.
Tosin en ole varma kuinka henkisiä kokemuksia ja elämyksiä voi neurologiaan palautella. Sanotaanhan että uskonnollisuus piilisi geeneissä tai jossain tietyssä geenissä.. palautatko sinä kaiken hermostoon ja sen luoneeseen.. Jumalaan?.. onpa kurjaa että Jumala on sitten luonut meikäläisiä joilta puuttuu yhteys..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ne ihmiset voi edes kuvitella että ne vois vaurioittaa hermostoa ilman mahdolisesti mittaviakin seurauksia, Lähes kaikki saabvutukset oi sielä aivoissa.
Ja joku luulee että voi noin vaan ränkätä miten vaan niitä aivoja. MIten voi olla niin tyhmä
ppiuyyyytMiten voi olla tajuamatta että pienen pienelläkin muutoksella aivoissa voi olla mittavat seuraukset puhumattakaan koko aivojen ränkkääm isestä jollain kemikaalilla tms.,
ppiuyytty - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi olla tajuamatta että pienen pienelläkin muutoksella aivoissa voi olla mittavat seuraukset puhumattakaan koko aivojen ränkkääm isestä jollain kemikaalilla tms.,
ppiuyyttyyks pikkunen kohta väärin siellä aivoissa ja se voi olla täydellinenb katastrofi.
piuyytttt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yks pikkunen kohta väärin siellä aivoissa ja se voi olla täydellinenb katastrofi.
piuyytttthttps://www.youtube.com/watch?v=esPRsT-lmw8
Väärä lääke v ääriin aivoihin voi olla katastrofi
ppiiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=esPRsT-lmw8
Väärä lääke v ääriin aivoihin voi olla katastrofi
ppiiuuuumulle riittää kunhan aivoni toimii....
en halua elämäntarinasta ongelmaa. sitä mun ei tarvii käsitellä kenenkään kanssa vaan kerron sen itse...juuri niinkuin parhaaksi näen
ppopouiuyyh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulle riittää kunhan aivoni toimii....
en halua elämäntarinasta ongelmaa. sitä mun ei tarvii käsitellä kenenkään kanssa vaan kerron sen itse...juuri niinkuin parhaaksi näen
ppopouiuyyhse vain ärsyttää mun aivoja kun joku puuttuu MUN elämäntarinaan jotenkin
ppoiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se vain ärsyttää mun aivoja kun joku puuttuu MUN elämäntarinaan jotenkin
ppoiuyyyMulle on ihan ok oli sitten rakastava äiti tai ei rakastava äiti tai mitä vain kunhan totuudesssa edes suunnilleen pysyttäisiin
ppoiuuuyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle on ihan ok oli sitten rakastava äiti tai ei rakastava äiti tai mitä vain kunhan totuudesssa edes suunnilleen pysyttäisiin
ppoiuuuyuMulle riittää elämäntarinasta totuus. En näe mitään hyötyä sen tarinan väätelyssä ja kääntelyssä ja kommentoinnissa jne.
Tää monologi toimii ihan hyvi
ppiuuuyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle riittää elämäntarinasta totuus. En näe mitään hyötyä sen tarinan väätelyssä ja kääntelyssä ja kommentoinnissa jne.
Tää monologi toimii ihan hyvi
ppiuuuyuyMitä järkeä kelata sitä tarinaa kuin elokuvaa ja sitten volottaa uudestaan itkukohdat ja pelätä uudestaan kauhukohdat ja sitten joku ulkopuolinen vielä koko aika kritisoimassa elokuvaa ja kyseenalaistamnassaa sitä samalla.
Mitä hyötyä tosta on aivoille ?
ppoiiuuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä järkeä kelata sitä tarinaa kuin elokuvaa ja sitten volottaa uudestaan itkukohdat ja pelätä uudestaan kauhukohdat ja sitten joku ulkopuolinen vielä koko aika kritisoimassa elokuvaa ja kyseenalaistamnassaa sitä samalla.
Mitä hyötyä tosta on aivoille ?
ppoiiuuyyMö koen sen yksinkertsisesti henkiseksi hyväksikäytöksi.,
ppiouuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mö koen sen yksinkertsisesti henkiseksi hyväksikäytöksi.,
ppiouuyyyMinä oon aman elämäntarinani kirjoittaja ja oon siitä ehdoton
ppoiuiuuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä oon aman elämäntarinani kirjoittaja ja oon siitä ehdoton
ppoiuiuuyhuomasin tänään että tosiaan vale aiheuttaa mun aivoihib outoja kohtauksia,
Kun ajattelen valetta tulee pahoinvointi.
Mihin mö tarvin ketään mulle semmosta aiheuttamaan ?
ppoiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
huomasin tänään että tosiaan vale aiheuttaa mun aivoihib outoja kohtauksia,
Kun ajattelen valetta tulee pahoinvointi.
Mihin mö tarvin ketään mulle semmosta aiheuttamaan ?
ppoiuyyyyminä tykkään itsenäisestä oleilusta yksin.
Nuorenakin seikkailin kaikki seikailuni yksin kulkiesssa eri paikoissa,
ppoiuuyuuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä tykkään itsenäisestä oleilusta yksin.
Nuorenakin seikkailin kaikki seikailuni yksin kulkiesssa eri paikoissa,
ppoiuuyuuyJa tosiaan kun on ylimääräiset ihmiset pois omasta elämästä on paljon enemmän tyhjää tilaa uudelle ja mielenkiintoisemmalle.
ppiouuyyuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tosiaan kun on ylimääräiset ihmiset pois omasta elämästä on paljon enemmän tyhjää tilaa uudelle ja mielenkiintoisemmalle.
ppiouuyyuyyno mut heips unohduin taas tänne
ppiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no mut heips unohduin taas tänne
ppiuuuMinäkin kyllä ihan viihdyn yksin. Ihanimman matkani olen tehnyt juuri yksin. On kuitenkin myös kiva jakaa kokemuksia jonkun mieleisen kanssa. Mutta yksin olen aina hyvässä seurassa vaikka tunnenkin silloin tällöin epävarmuutta. Kunpa olisi vahvempi ja vankempi kokemus itsestä niin ei tarvitsisi etsiä ulkopuolelta validoijia, jotka lopulta vain epävalidoivat. Ihan kuin olisi tuhoisasti addiktoitunut etsimään jotain vahvistusta ulkopuolelta. Se on kyllä riesa itsessäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin kyllä ihan viihdyn yksin. Ihanimman matkani olen tehnyt juuri yksin. On kuitenkin myös kiva jakaa kokemuksia jonkun mieleisen kanssa. Mutta yksin olen aina hyvässä seurassa vaikka tunnenkin silloin tällöin epävarmuutta. Kunpa olisi vahvempi ja vankempi kokemus itsestä niin ei tarvitsisi etsiä ulkopuolelta validoijia, jotka lopulta vain epävalidoivat. Ihan kuin olisi tuhoisasti addiktoitunut etsimään jotain vahvistusta ulkopuolelta. Se on kyllä riesa itsessäni.
Joo no mulla oli samaa, kunnes sitä validointia hakiessani minut epävalidoitiin kutakuinkin 100%, niin siitä ei voinut enää mitenkään selvitä uskomalla ulkopuolista. Ja kun en uskonut minulle on vihastuttu. Mutta sen jälkeen kun päätin, että ulkolpuolinen ei voi ratkaista asiaa lopullisesti, vaan Jumala, olen saanutkin validointia jonkin verran.
ppoiiuyyyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo no mulla oli samaa, kunnes sitä validointia hakiessani minut epävalidoitiin kutakuinkin 100%, niin siitä ei voinut enää mitenkään selvitä uskomalla ulkopuolista. Ja kun en uskonut minulle on vihastuttu. Mutta sen jälkeen kun päätin, että ulkolpuolinen ei voi ratkaista asiaa lopullisesti, vaan Jumala, olen saanutkin validointia jonkin verran.
ppoiiuyyyuEihän joku toinen ihminen voi sitä päättää olenko minä jonkun arvoin en ihminen tai en. Niinkuin ei kenestäkään muustakaan.
poouyytyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän joku toinen ihminen voi sitä päättää olenko minä jonkun arvoin en ihminen tai en. Niinkuin ei kenestäkään muustakaan.
poouyytyyEi siihen voi luottaa, että ihminen osaa sen arvion toisesta tuossa mielessä tehdä.
Jotain suorituksia voi arvioida opiskelussa tms.
pooiuyuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siihen voi luottaa, että ihminen osaa sen arvion toisesta tuossa mielessä tehdä.
Jotain suorituksia voi arvioida opiskelussa tms.
pooiuyuyyyTuli yöllä mieleen yksi juttu mikä on varmaan pääsyy, että ihmiset karttelee minua, juurikin tunneherkkyys energioille, mikä saa minut tuntemaan kaikenlaista toisista ihmisistäkin lähtöisin olevaa, ja se tekee heille vaivautuneen olon, joten he eivät halua olla tekemisissä kanssani. Äiti kerran sanoi tähän ominaisuuteeni jotain että: "Joo se on aivan kauhia!." Ja häippäs.
Mutta siis jos oon tämmösten ominaisuuksien takia muiden mielestä kauhea, niin ei se mulle ole loppuenlopuksi niin kauheaa tämmösestä syystä aiheutunut yksinäisyys.
poiiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli yöllä mieleen yksi juttu mikä on varmaan pääsyy, että ihmiset karttelee minua, juurikin tunneherkkyys energioille, mikä saa minut tuntemaan kaikenlaista toisista ihmisistäkin lähtöisin olevaa, ja se tekee heille vaivautuneen olon, joten he eivät halua olla tekemisissä kanssani. Äiti kerran sanoi tähän ominaisuuteeni jotain että: "Joo se on aivan kauhia!." Ja häippäs.
Mutta siis jos oon tämmösten ominaisuuksien takia muiden mielestä kauhea, niin ei se mulle ole loppuenlopuksi niin kauheaa tämmösestä syystä aiheutunut yksinäisyys.
poiiuyyyyMutta mun visiointi se vasta sosiaalisen ongelman tuotti kun alettiin yhdessä muiden ihmisten kanssa tulkita visioitani. Ihan metsään mentiin kaikki.
Parempi, että yritän tulkita yksinäni. Kun muut antaa mun visioille mielenisensä tulkinnan se on tosi vaarallista mulle.
poiouyggg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mun visiointi se vasta sosiaalisen ongelman tuotti kun alettiin yhdessä muiden ihmisten kanssa tulkita visioitani. Ihan metsään mentiin kaikki.
Parempi, että yritän tulkita yksinäni. Kun muut antaa mun visioille mielenisensä tulkinnan se on tosi vaarallista mulle.
poiouygggSe on äärimmäisen manipulatiivista satunnainen joukkko ihmisiö tulkitsemassa mun pään sisäisiä visuaalisia kokemuksia.
ppioiuuuii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on äärimmäisen manipulatiivista satunnainen joukkko ihmisiö tulkitsemassa mun pään sisäisiä visuaalisia kokemuksia.
ppioiuuuiiOlen tulossa siihen johtopäätökseen ettei mun pidä jakaa niitä jatkossa,
ppioiuuyyyh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tulossa siihen johtopäätökseen ettei mun pidä jakaa niitä jatkossa,
ppioiuuyyyhkun ulkopuoliset pääsee antamaan niille itse haluamiaan merkityksiä ja liittää ne sosiaaliseen vallankäyttöön, se on mulle ihan hurjaa...
äärimnmäisen manipulatiivista
ppouiyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun ulkopuoliset pääsee antamaan niille itse haluamiaan merkityksiä ja liittää ne sosiaaliseen vallankäyttöön, se on mulle ihan hurjaa...
äärimnmäisen manipulatiivista
ppouiyyyySiis mun aivojen visioista tulee sosiaalista valtapeliä. Ei se ainakaan auta mitään.
ppiuyuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mun aivojen visioista tulee sosiaalista valtapeliä. Ei se ainakaan auta mitään.
ppiuyuyyyihan ku jengi pelaisi mun hermosoluillani.
ppoiuiuyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihan ku jengi pelaisi mun hermosoluillani.
ppoiuiuyuyParempi vaan jos eivät pidä seurastani
ppiyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi vaan jos eivät pidä seurastani
ppiyyyymulla on hauskempaa kun itse pelailen hermosoluillani.
ppoiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulla on hauskempaa kun itse pelailen hermosoluillani.
ppoiuuuuTäs on vielä se että minä kuulostan hullunkuriselle mutta olen niin usein tarkasti tutkien oikeassa ettei minua hullunkaan kastiin voi laittaa.
popoiuuuuii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täs on vielä se että minä kuulostan hullunkuriselle mutta olen niin usein tarkasti tutkien oikeassa ettei minua hullunkaan kastiin voi laittaa.
popoiuuuuiiMutta mä päädyin mm. kerran ihan harhaan kun autoriteettina pitämäni henkilö teki hyvin oudon ratkaisun ja mä aloin kuvitella että hänellä on siinä jokin hyvin älykäs pointti tehdä niin, ja sit se mun kuvitelma meni harhaan kun mä yritin keksiö mikä ois hyvin älykästä. Ku totuus voi ola ettei hällä ollut sioin' mitään hirveen älykästä.
ppooiiuuyyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mua jopa lähes kiellettiin soittamasta kriisipuhelimeen ja täältäkin tekstini aika tehokkaasti poistettiin...sen lisäksi mua on sitäkin voimallisemmin laitettu lyttyyn mitä en täällä kerro,..
ppoiuyyyyhsama vika täällä kyllä on ongelmia kun tietää asioista ja ainaa tulee haukkumist mutta kuitenkin myöhemmin asiat on juuri niin kuin olen kertonut. mutta vaikaea todistaa
ennkuin se taahtuu
esim olen muuttanut takusuosina yhden älyttömän lain kun politikot ei tajunneet mitä vahinkoa se aheutti ihmisille.
- Anonyymi
Jäinpä juuri miettimään, miten narsistista on puhua kokoajan omista ajatuksitaan, ilman että varsinaisesti antaa suunvuoroa toiselle, tai että edes odottaa vastausta.
- Anonyymi
Mä olen antanut riittävästi suunvuoroa toisille kun en ole omaa elämää vielä elänyt juuri ollenkaan.
Ja puhun yksin koska mua manipuloitiin äärimmäisen vaarallisella tavalla, jolta voi suojautua puhumalla yks in ja kieltätymällä kuuntelemasta.
popiuuuyuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen antanut riittävästi suunvuoroa toisille kun en ole omaa elämää vielä elänyt juuri ollenkaan.
Ja puhun yksin koska mua manipuloitiin äärimmäisen vaarallisella tavalla, jolta voi suojautua puhumalla yks in ja kieltätymällä kuuntelemasta.
popiuuuyuuToinen saa heti suunvuoron ja kuuntelen tarkasti ja arvostaen kun joku haluaa jakaa kanssani aitoja ajatuksiani.
ppouyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen saa heti suunvuoron ja kuuntelen tarkasti ja arvostaen kun joku haluaa jakaa kanssani aitoja ajatuksiani.
ppouyyyJa sellaista vastausta jopa odotan.
ppiuyytyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sellaista vastausta jopa odotan.
ppiuyytyyMutta jos mä kuuntelen koko ajan keskittymistäni rikkovia kommentteja mä en koskaan pääse tuohon aivan todelliseen sopusointuiseen kommunikaatioon...
ppouiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos mä kuuntelen koko ajan keskittymistäni rikkovia kommentteja mä en koskaan pääse tuohon aivan todelliseen sopusointuiseen kommunikaatioon...
ppouiuyyymonologi on toivon mukaan välivaihe
ppiuuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
monologi on toivon mukaan välivaihe
ppiuuyyySiirtyminen väärästä seurasta oikeaan seuraan. En koskaan pääse oikeaan seuraan jos kuuntelen väärää seuraa-
ppoiuyytytt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siirtyminen väärästä seurasta oikeaan seuraan. En koskaan pääse oikeaan seuraan jos kuuntelen väärää seuraa-
ppoiuyytyttmä oon ollut koko elämän kiinnä väärässä seurassa ja todellakin haluan siitä pois.
jos pittaan tuommoisista kommenteistya kuinka narsistista on kun en kuuntele väärää seuraa, siinäpähän oon sitten lopun ikääni-
ppoiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä oon ollut koko elämän kiinnä väärässä seurassa ja todellakin haluan siitä pois.
jos pittaan tuommoisista kommenteistya kuinka narsistista on kun en kuuntele väärää seuraa, siinäpähän oon sitten lopun ikääni-
ppoiuyyyykyllähän mä koko aika kuuntelen ja vastaan esim., tälläkin palstalla eräälle kirjoittajalle,
Seuran valikoiminen olisi hyvä asia.
ppiuuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllähän mä koko aika kuuntelen ja vastaan esim., tälläkin palstalla eräälle kirjoittajalle,
Seuran valikoiminen olisi hyvä asia.
ppiuuyysit taas väliin kirjoitan omiani, mutta tykkään kun kirjoittaa omastaan tämä toinen kirjoittaja.,
ppoiuyyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sit taas väliin kirjoitan omiani, mutta tykkään kun kirjoittaa omastaan tämä toinen kirjoittaja.,
ppoiuyyyyyMutta jonka kommentointi on sitä että haluaa hajottaa mun pyrkimykseni kehittyä eteenpäin, ei kiinnosta
ppiuuuyu - Anonyymi
Todellisuudessa olen runsaan hiljaisuuskohtelun kohde.
Olenodottanut vastauksia riittävästi. Pitäisikö mun vielä odottaa vastauksia, joita mulle ei haluta vastata ?
ppoiiuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisuudessa olen runsaan hiljaisuuskohtelun kohde.
Olenodottanut vastauksia riittävästi. Pitäisikö mun vielä odottaa vastauksia, joita mulle ei haluta vastata ?
ppoiiuyyJos mä jään odottaan vastauksia joita mulle ei haluta vastata siitä vasta negatiivinen tulkinta tehtäisiin. En ryhdy painostaan ketään vastaamaan vaan olen täysin tyytyväinen vastaamnattomuuteensa.
ppiuyyttg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mä jään odottaan vastauksia joita mulle ei haluta vastata siitä vasta negatiivinen tulkinta tehtäisiin. En ryhdy painostaan ketään vastaamaan vaan olen täysin tyytyväinen vastaamnattomuuteensa.
ppiuyyttgEi kaiu siinä mitään narsistista ole ?
Vai pitäiskö mun olla kauheen onneton jos mulle ei vastata ?
ppiuuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaiu siinä mitään narsistista ole ?
Vai pitäiskö mun olla kauheen onneton jos mulle ei vastata ?
ppiuuyyymun mielestä se on narsistinen tavoite jos haluaa vastaamattomuutensa toista heikottavan...
Siks mä vastaan yleensä kaikille, ettei toiselle tuu heikottavaa oloa.
ppiuuuyyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mun mielestä se on narsistinen tavoite jos haluaa vastaamattomuutensa toista heikottavan...
Siks mä vastaan yleensä kaikille, ettei toiselle tuu heikottavaa oloa.
ppiuuuyyuOlen jo aikoinaan riittävästi heikottavassa olossa odottanut vastauksia,
Mä olen tyytyväinen nyt olooni ilman vastauksiakin,
ppoiuuuyuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo aikoinaan riittävästi heikottavassa olossa odottanut vastauksia,
Mä olen tyytyväinen nyt olooni ilman vastauksiakin,
ppoiuuuyuukyllä mä joitain vastauksia odotan mutta en sommoisiltä joiden ei oo tarkoituskaan vastata
ppiiuuyyyh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä mä joitain vastauksia odotan mutta en sommoisiltä joiden ei oo tarkoituskaan vastata
ppiiuuyyyhTarkoittaako yllä oleva kommentoija, erttä on narsististam etten lannistu siitä jos mule ei vastata ?
Että oon esim jaksanut kirjoittaa täällä vaikka minut jötettäisiin huomiotta ?
Sekö olisi narsistista ?
popiuuyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaako yllä oleva kommentoija, erttä on narsististam etten lannistu siitä jos mule ei vastata ?
Että oon esim jaksanut kirjoittaa täällä vaikka minut jötettäisiin huomiotta ?
Sekö olisi narsistista ?
popiuuyuMun mielestä ei oo narsistista etten ole toisten huomiosta riippuvainen
ppoiuuyuyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä ei oo narsistista etten ole toisten huomiosta riippuvainen
ppoiuuyuyuJos äiti luulee että mä oon oppinut kärsimään vetätäytymisestään valitettavasti tulee lopulta pettymään..
Mutta tärkeintä mulle on etten painosta ketään vastaamaan, usein kirjoitan monologia siks ettei toiselle tulis painostettu olo vastata. Että puhuu mulle vain omasta halustaan jos semmonen tulee
ppiouuyygtgg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos äiti luulee että mä oon oppinut kärsimään vetätäytymisestään valitettavasti tulee lopulta pettymään..
Mutta tärkeintä mulle on etten painosta ketään vastaamaan, usein kirjoitan monologia siks ettei toiselle tulis painostettu olo vastata. Että puhuu mulle vain omasta halustaan jos semmonen tulee
ppiouuyygtggKirjoitan joslus monologia toisille ihmisille kohteliisuudesta että saavat ensin minusta infon ja voivat harkita hakuavatko vastata, ettei multa sitten tule myöhemmin mitään ikäviä yllätyksiä
ppiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitan joslus monologia toisille ihmisille kohteliisuudesta että saavat ensin minusta infon ja voivat harkita hakuavatko vastata, ettei multa sitten tule myöhemmin mitään ikäviä yllätyksiä
ppiuyyyyEttä se kommunikaatio on sitten hyvää jos vastaavat
ppiuuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että se kommunikaatio on sitten hyvää jos vastaavat
ppiuuyyyNe harvat ihmiset jotka mun kanssa kommunikoi , mun mielestä se aika ongelmatonta,
ppoioiuuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne harvat ihmiset jotka mun kanssa kommunikoi , mun mielestä se aika ongelmatonta,
ppoioiuuuuuMieluiten voi puhua jostain asiasta tai itsestään.
Ei oo kauheen kohteliasta aina keskustella keskustelukumppanin ominaisuuksista,.
Mun mielkestä kohteliaampaa pysytellä itsessään.
ppiuiuuyuyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluiten voi puhua jostain asiasta tai itsestään.
Ei oo kauheen kohteliasta aina keskustella keskustelukumppanin ominaisuuksista,.
Mun mielkestä kohteliaampaa pysytellä itsessään.
ppiuiuuyuyuJa kannattaa avoimesti ensin yrittää keskustella toisen kanssa ennenkuin väittää ettei hän ota toista huomioon. Mun mielestä on epäreilua väittää ettei toinen ota huomioon jos ei ole edes yrittänyt.
ppioiuuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kannattaa avoimesti ensin yrittää keskustella toisen kanssa ennenkuin väittää ettei hän ota toista huomioon. Mun mielestä on epäreilua väittää ettei toinen ota huomioon jos ei ole edes yrittänyt.
ppioiuuyyyOlisko sulla jotain omaa asiaa mitä haluat jakaa ? Mä tosinoon sileen kohtelias etyten mielelläni puutu toisen henkilökohtaisiin asioihin vaan vain kuuntelen ja otan sen silleen kuten hän sanoo.
ppiyyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko sulla jotain omaa asiaa mitä haluat jakaa ? Mä tosinoon sileen kohtelias etyten mielelläni puutu toisen henkilökohtaisiin asioihin vaan vain kuuntelen ja otan sen silleen kuten hän sanoo.
ppiyyyyyKOska en mä voi tietää miten se asia on.
ppoioiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KOska en mä voi tietää miten se asia on.
ppoioiuuuOon aina ajatellut näin ja kriisipuhelinkokemukseni jälkeen oon nyt palannut tähän logiikkaan. Tulin siihen johtopäätökseen että olin alunperin oikeassa, ei joku vieras puhelinvastaaja voi mitenkään tietää mun asiaa mua paremmin ihan teknisistä syistä.
ppoiuytytt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon aina ajatellut näin ja kriisipuhelinkokemukseni jälkeen oon nyt palannut tähän logiikkaan. Tulin siihen johtopäätökseen että olin alunperin oikeassa, ei joku vieras puhelinvastaaja voi mitenkään tietää mun asiaa mua paremmin ihan teknisistä syistä.
ppoiuytyttHe luuli että he voi. Mutta nyt jos laittais heidät perustelemaan, se olis yhtä sotkua se perustelu.
ppiuuuyyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He luuli että he voi. Mutta nyt jos laittais heidät perustelemaan, se olis yhtä sotkua se perustelu.
ppiuuuyyuJos mulle nyt soittais joku vieras henkilö, miten mä voisin tietää hänen asian häntä paremmin?
Siis mun järjen mukaan ihan mahoton juttu.
ppiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mulle nyt soittais joku vieras henkilö, miten mä voisin tietää hänen asian häntä paremmin?
Siis mun järjen mukaan ihan mahoton juttu.
ppiuyyyyEri asia on jos se asia ei koske hänt'ä vaan jotainyleisluontoista asiaa.
ppiuytttg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri asia on jos se asia ei koske hänt'ä vaan jotainyleisluontoista asiaa.
ppiuytttgSiis jonkun ykewisessä tiedossa olevan asian toki voi tietä paremmin. muttei jotain spesifiä toisten ihmisen persoona, kehoa tai elämäntarinaa koskevaa voi tietää häntä paremmin vastaamalla puhelimeen
ppiygtgggg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis jonkun ykewisessä tiedossa olevan asian toki voi tietä paremmin. muttei jotain spesifiä toisten ihmisen persoona, kehoa tai elämäntarinaa koskevaa voi tietää häntä paremmin vastaamalla puhelimeen
ppiygtggggSe mitä mä oon aina ihmetelly on se että j os sellainen vastaaja epäilee soittajan valehtelevan mistä hän voi tietää ettei se loppukin mistä hän tekee omia pätelmiään ole valetta ?
ppiuytytt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mitä mä oon aina ihmetelly on se että j os sellainen vastaaja epäilee soittajan valehtelevan mistä hän voi tietää ettei se loppukin mistä hän tekee omia pätelmiään ole valetta ?
ppiuytyttMitä jos mä oon vaikka vahingissa valehdellut jotain ? Jos olen, vastaajan vastauskin on täyttä puppua.
ppiuyyyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos mä oon vaikka vahingissa valehdellut jotain ? Jos olen, vastaajan vastauskin on täyttä puppua.
ppiuyyyyyyHän on niin itsevarma itsestään, mutta riittää että mäö oon vahingossa valehdellut jotain niin sitten on hänkin
ppiouyuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on niin itsevarma itsestään, mutta riittää että mäö oon vahingossa valehdellut jotain niin sitten on hänkin
ppiouyuyyysiis jos hänen ajatus perustuu mun puheeseen. Jos mä vahingossa valehtelen jotain , todennäköisesti valehtelee myös jokainen mun kommenmtoija uskoi he mua tai ei.,
ppiuuuyyuyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis jos hänen ajatus perustuu mun puheeseen. Jos mä vahingossa valehtelen jotain , todennäköisesti valehtelee myös jokainen mun kommenmtoija uskoi he mua tai ei.,
ppiuuuyyuyuEli siis kaikki on kauheen monimutkasta.
popiuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis kaikki on kauheen monimutkasta.
popiuuEli siis miten pystytään selvittämään miten jokin asia tosiasiallisesti on ?
ppiuuyuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis miten pystytään selvittämään miten jokin asia tosiasiallisesti on ?
ppiuuyuyyMielellään saa vastata tähän....
voin kohteliaasti odottaa vastauksia,.,,
ppiuyytytyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielellään saa vastata tähän....
voin kohteliaasti odottaa vastauksia,.,,
ppiuyytytyt;Mutta siis tämmönen filosofisen tyyppisestiu ajattelijakin voi hermostovammautua ja soittaa kriisipuhelimeen. Hänen kanssa olis varmaan helpompi keskustella siitä hermostovammasta kuin mennä syvempiin keskusteluihin kanssan,
ppioiuyytyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
;Mutta siis tämmönen filosofisen tyyppisestiu ajattelijakin voi hermostovammautua ja soittaa kriisipuhelimeen. Hänen kanssa olis varmaan helpompi keskustella siitä hermostovammasta kuin mennä syvempiin keskusteluihin kanssan,
ppioiuyytytSikis mä olin niinku että ei i ei ei mitään psykologisointeja
ppiuyyytyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sikis mä olin niinku että ei i ei ei mitään psykologisointeja
ppiuyyytyyOlisin toivony ihan yksinkertaisesti puhuttavan siitä m itä on konkreettoisessa maailmassa köyny
ppiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin toivony ihan yksinkertaisesti puhuttavan siitä m itä on konkreettoisessa maailmassa köyny
ppiuyyyMutta 5 vuotta kanssan opuhuttuaan mä en juuri enää edes erottanut konkreettista ja mielikuvitusta tai ne jakautu kummasti kahdeksi eri asiaksi, kun mä tykkään niiden kulkevan aina yhdessä käsikädessä.
ppiuyttgg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta 5 vuotta kanssan opuhuttuaan mä en juuri enää edes erottanut konkreettista ja mielikuvitusta tai ne jakautu kummasti kahdeksi eri asiaksi, kun mä tykkään niiden kulkevan aina yhdessä käsikädessä.
ppiuyttggEn mä tarvii mitään konkreettiseen nähden aivan vääriä mielikuvituksia...
ppouuyyyyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä tarvii mitään konkreettiseen nähden aivan vääriä mielikuvituksia...
ppouuyyyyueikä mulla ollut semmosia ennen kriisipuhelinta,.,,,
MUlla on selväjärkinen olo kun konkretia ja mielikuvitus sopii yhteen.
JOs ne on ihan eri niinkuin ne meni kriisipuhelimessa se oli ihan mielipuolista
ppiiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä mulla ollut semmosia ennen kriisipuhelinta,.,,,
MUlla on selväjärkinen olo kun konkretia ja mielikuvitus sopii yhteen.
JOs ne on ihan eri niinkuin ne meni kriisipuhelimessa se oli ihan mielipuolista
ppiiuyyyyKriisipuhelimessa mielikuvitus tarkoittaa heille epätotta joten ei väliks mitä hirveää kuvitellaan. Ja hirveitä kuviteltiin ja mä pelkäsin henkeni edestä koska mulle mielikuvitus on jotain millä rakennetaan todellisuutta,,,
He vakuutteli mua että ei hätää vaikka pääni on täytetty vaarallisilla mielikuvituksilla keskustyeluissa,, että hahahaha kun mä on naurettava kun pelkään mielikuvitusta jossa minut kuvitellaan jopa rikolliseksi. Se oli helvetin pelottavaa...
ppiuyytytt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kriisipuhelimessa mielikuvitus tarkoittaa heille epätotta joten ei väliks mitä hirveää kuvitellaan. Ja hirveitä kuviteltiin ja mä pelkäsin henkeni edestä koska mulle mielikuvitus on jotain millä rakennetaan todellisuutta,,,
He vakuutteli mua että ei hätää vaikka pääni on täytetty vaarallisilla mielikuvituksilla keskustyeluissa,, että hahahaha kun mä on naurettava kun pelkään mielikuvitusta jossa minut kuvitellaan jopa rikolliseksi. Se oli helvetin pelottavaa...
ppiuyytyttsiiiihen nähden ...iiiiiihanaa olla täällä aivan yksin....
en oo vanhemmillekaan enää jutellu mitää
ppiuyuyttt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siiiihen nähden ...iiiiiihanaa olla täällä aivan yksin....
en oo vanhemmillekaan enää jutellu mitää
ppiuyuyttthttps://www.youtube.com/watch?v=w6ZzA0cxEoY
Hauska video
ppoiuyyuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=w6ZzA0cxEoY
Hauska video
ppoiuyyuuhttps://www.youtube.com/watch?v=CPbq8bK6VCM
Tässäkin hyvä selkeästi puhuva narsismipuhuja
"poioytgghjjjk" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=CPbq8bK6VCM
Tässäkin hyvä selkeästi puhuva narsismipuhuja
"poioytgghjjjk"Tuon katsottuanne ymmärtänette miksi narsismiin ei auta mitään kriisipuhelimen neuvo, ottaa hieman etäisyyttä narsistiin ja pitää taukoa ja toistaa sitä kuviota.
piuytfgghh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon katsottuanne ymmärtänette miksi narsismiin ei auta mitään kriisipuhelimen neuvo, ottaa hieman etäisyyttä narsistiin ja pitää taukoa ja toistaa sitä kuviota.
piuytfgghhSe neuvo hullunkurisesti on kuin toisen valmistamista sopivaksi kohteeksi narsistille pelata tuota mitä tuossa videossakin kuvaillaan...sitä se on se "säätely".
Että "säädellään" että se kohde pysyy siinä ikuisesti ?
ppiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se neuvo hullunkurisesti on kuin toisen valmistamista sopivaksi kohteeksi narsistille pelata tuota mitä tuossa videossakin kuvaillaan...sitä se on se "säätely".
Että "säädellään" että se kohde pysyy siinä ikuisesti ?
ppiuyyyIhan vetäneet minua nenästä kaikki
ppiuyuyyh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vetäneet minua nenästä kaikki
ppiuyuyyhhttps://www.youtube.com/watch?v=wXrEPHNysXs
lisää oleellista asiaa
ppoiiuuu
- Anonyymi
Narsistit jo johdatteli mut kriisipuhelimen pohjalle,
ei niitä voi kuunnella...
pooiuuyy- Anonyymi
Ja jos kasvaa narsistiperheessä, mun mielestä oma täysin perheestään poiikeava monologi. jota hjarjoittaa intensiivisesti on hyvä idea...
poiytyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos kasvaa narsistiperheessä, mun mielestä oma täysin perheestään poiikeava monologi. jota hjarjoittaa intensiivisesti on hyvä idea...
poiytyyyKai te nyt tajuutte että se on keino estää niiden narsistien vaikutus
ppiuyyty - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai te nyt tajuutte että se on keino estää niiden narsistien vaikutus
ppiuyytyMä osaan oikeen hyvää dialogia, jos on kiiinnostun ut jostain älyllisestä ja sydämellisestä aiheesta kanssani ja mielellään henkisestä
ppoiuiuuyyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä osaan oikeen hyvää dialogia, jos on kiiinnostun ut jostain älyllisestä ja sydämellisestä aiheesta kanssani ja mielellään henkisestä
ppoiuiuuyyuMutta siinä on se etten oo oikeissa porukoissa joissa mulle tultais keskusteleen noista aiheista
ppiuyygg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta siinä on se etten oo oikeissa porukoissa joissa mulle tultais keskusteleen noista aiheista
ppiuyyggkoittakaa keskustella noista aiheista ennakkoluulottomasti niin katsotaan...
ppoiuyyyui - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koittakaa keskustella noista aiheista ennakkoluulottomasti niin katsotaan...
ppoiuyyyuisiinä tulis sitten esiin se parempi versio minusta...
ppiiuiuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siinä tulis sitten esiin se parempi versio minusta...
ppiiuiuutaikka jotain oikeen kriittisiä filosofisia kysymyksiä..osaisin varmaankin puhua dialogia...
ppoiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taikka jotain oikeen kriittisiä filosofisia kysymyksiä..osaisin varmaankin puhua dialogia...
ppoiuuuuainakin oletan, mutta kun kukaan ei puhu mulle esim niitä
ppiuuyuyuh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ainakin oletan, mutta kun kukaan ei puhu mulle esim niitä
ppiuuyuyuhsaahan ihmisillä olla oma kiinnostusalueensa.
eihän kaikia kiinnosta klaiki keskustelunaiheet
Mulla on kuitenkiin aika laajat kiinnostusalueet
ppiuuyuyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saahan ihmisillä olla oma kiinnostusalueensa.
eihän kaikia kiinnosta klaiki keskustelunaiheet
Mulla on kuitenkiin aika laajat kiinnostusalueet
ppiuuyuyuyMutta jos ei ole muuta asiaa kuin minuin persoona niin voin ennenmmin jutella monologia
ppioiuuuu
- Anonyymi
Mä olen kyllä odottanut koko elämäni ajan koska se varsinasinen kommunikaatio alkaa...
ppiouuyyyy- Anonyymi
Tää monologi on vaan niinku esipuhe varsinaiselle dialogille...
ppiuyyttytg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää monologi on vaan niinku esipuhe varsinaiselle dialogille...
ppiuyyttytgmutta jos haluaa aidon keskustelun niin pitää varautua siihen että esitän väliin vaikeita filosofisia kysymyksiä...
ppooiiuiuuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta jos haluaa aidon keskustelun niin pitää varautua siihen että esitän väliin vaikeita filosofisia kysymyksiä...
ppooiiuiuuyysiis mä omaan kyllä eläytyä toisen juttuun mutta he ei koskaan eläydy mun juttuun....
siks mä elin koko nuoruuden toisten juttuja ja mulla oli paljonkin seuraa, mutta sit tuli tää ajatus että haluan loppuelämän elää minunkin juttua ja alotin ton taideprojektijn saadakseni kommunikoitua myös minun juttua toisille ihmisille
ppoiiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis mä omaan kyllä eläytyä toisen juttuun mutta he ei koskaan eläydy mun juttuun....
siks mä elin koko nuoruuden toisten juttuja ja mulla oli paljonkin seuraa, mutta sit tuli tää ajatus että haluan loppuelämän elää minunkin juttua ja alotin ton taideprojektijn saadakseni kommunikoitua myös minun juttua toisille ihmisille
ppoiiuyyyja taiteeni jakaminen on onnistunut,,.,
ppoioiuiuuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja taiteeni jakaminen on onnistunut,,.,
ppoioiuiuuytoi mun taide on mun dialogista mun puoliska,,,,
ppoiuuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toi mun taide on mun dialogista mun puoliska,,,,
ppoiuuyyyMutta monen asioan mitä puhuin kriisipuhelimeen 5 vuotta sitten osaan perustella nyt huomattavasti parempitasoisesti. ..ja yksityiskohtaisemmin perusteluin...
ppoiuiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta monen asioan mitä puhuin kriisipuhelimeen 5 vuotta sitten osaan perustella nyt huomattavasti parempitasoisesti. ..ja yksityiskohtaisemmin perusteluin...
ppoiuiuuuOlis hyvä jos näitä narsismivideoita voios käyttää perusteluina koska sitä kautta tulee punaista lankaa tiettyihin ilmiöihin,,.,
ppoioiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis hyvä jos näitä narsismivideoita voios käyttää perusteluina koska sitä kautta tulee punaista lankaa tiettyihin ilmiöihin,,.,
ppoioiuuuMä olin sitä mieltä kun aloitin soittaa kriisipuhelimeen, että puheen tulee olla perusteltua ja olen palannut siihen näkemykseen entistä vahvemmin kokemukseni jälkeen
ppiuuyuyhhg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olin sitä mieltä kun aloitin soittaa kriisipuhelimeen, että puheen tulee olla perusteltua ja olen palannut siihen näkemykseen entistä vahvemmin kokemukseni jälkeen
ppiuuyuyhhgmun mielestä on väärin käyttää sanoja miten sattuu, vaikka itsekin olen päätynyt käyttämään nyt monta vuotta. holtittomasti sanoja, vaikka niitä ei tulis käyttää holtittomasti
ppoiuiuyhhy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mun mielestä on väärin käyttää sanoja miten sattuu, vaikka itsekin olen päätynyt käyttämään nyt monta vuotta. holtittomasti sanoja, vaikka niitä ei tulis käyttää holtittomasti
ppoiuiuyhhyMulle oli aika kauheeta n iitä näitä juttelu-....
kun oon aiemmin tottunut ajatteluun, että enkelit kirjoittaa joka sanakin ylös mitä sanoo,.,,
Ja nyt oon puhunut kauheeta laadutonta juttua 5 vuotta,.
ppoiiuuyyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle oli aika kauheeta n iitä näitä juttelu-....
kun oon aiemmin tottunut ajatteluun, että enkelit kirjoittaa joka sanakin ylös mitä sanoo,.,,
Ja nyt oon puhunut kauheeta laadutonta juttua 5 vuotta,.
ppoiiuuyyuNe kriisipuhelinkeskustelutkin on varmaan kaikki kirjoittaneet enkelit ylös, joka sanan...
poouyyttygt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne kriisipuhelinkeskustelutkin on varmaan kaikki kirjoittaneet enkelit ylös, joka sanan...
poouyyttygtlankesin niitä nöitä jutteluun...
ppiuiyygh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lankesin niitä nöitä jutteluun...
ppiuiyyghmutta mun oli kutakuinkin pakko suostua tossa hermostovauriossa,....melkeen ihan mihin peliin vaan...kunhan aikaa kuluu että saa hermostoa takaisin...
olis varmaan kasvanut hermosilut nopeemmin jos mua ei ois sairaimmillaan pidetty aliravitsemuksessakin
pppooiuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta mun oli kutakuinkin pakko suostua tossa hermostovauriossa,....melkeen ihan mihin peliin vaan...kunhan aikaa kuluu että saa hermostoa takaisin...
olis varmaan kasvanut hermosilut nopeemmin jos mua ei ois sairaimmillaan pidetty aliravitsemuksessakin
pppooiuuisä kuljetti kaupasta pieniä pussukoita,
pooiiuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
isä kuljetti kaupasta pieniä pussukoita,
pooiiuyyJa kriisipuhelinvastaajien mielestä oli kauheen itsekästä ajatus että kun mielestä olis pitäny huolehtia ihan kunnolla, kun eihän kukaan niin sairasta jaksa,..,
ppiuyyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kriisipuhelinvastaajien mielestä oli kauheen itsekästä ajatus että kun mielestä olis pitäny huolehtia ihan kunnolla, kun eihän kukaan niin sairasta jaksa,..,
ppiuyyuymut nyt he on edelleen sitä mieltä kun mun äiti on heikkokuntoisempi kuin mä. niin nyt munkaan ei tarvi jaksaa
ppioiuuyuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut nyt he on edelleen sitä mieltä kun mun äiti on heikkokuntoisempi kuin mä. niin nyt munkaan ei tarvi jaksaa
ppioiuuyuyyno se on tommonen ajattelu ettei sairaista ja heikoista tarvii välittää...oli ne nyt sitten ketä vaan..
ppoiuuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no se on tommonen ajattelu ettei sairaista ja heikoista tarvii välittää...oli ne nyt sitten ketä vaan..
ppoiuuyyyhttps://www.youtube.com/watch?v=otQ6TAmmBIE
no jos nyt saisin tähän annettua mennä...
ppiouyytgtg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=otQ6TAmmBIE
no jos nyt saisin tähän annettua mennä...
ppiouyytgtgtollakin perusteella on ihan järkevää olla kärsimättä siitä jos ihmiset ei vastaa tms,
Ei se ole narsistista. Ihan voi olla tyytyväisenä itsekseen
ppoiuyttt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tollakin perusteella on ihan järkevää olla kärsimättä siitä jos ihmiset ei vastaa tms,
Ei se ole narsistista. Ihan voi olla tyytyväisenä itsekseen
ppoiuytttkun mun vanhemmathan harrastaa kaasuvalotusta ja hiljauisuuskohtelua...
niin niistä minulla oli trauma, mutta ei oo tuosta hiljaisuuskohtelusta enää
ppooiiiuiii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun mun vanhemmathan harrastaa kaasuvalotusta ja hiljauisuuskohtelua...
niin niistä minulla oli trauma, mutta ei oo tuosta hiljaisuuskohtelusta enää
ppooiiiuiiise tuotti heikottavan olon aiemmin, mutta ei tuota enää ja se on mukava saavutus
ppoiiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se tuotti heikottavan olon aiemmin, mutta ei tuota enää ja se on mukava saavutus
ppoiiuuuMinuista on vaan kivaa että vanhemmat ovat siellä kodeissaan hiljaa
popiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minuista on vaan kivaa että vanhemmat ovat siellä kodeissaan hiljaa
popiuyyysehän on ihannetilanne mulle
ppiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sehän on ihannetilanne mulle
ppiuyyyJospa tää vanhempiongelma ratkeis näin rauhanomaisestoi että he vaan kököttelee siellä asunnoisaan minule puhumatta ja äiti voi pälättää puhelimessa puhelujaan
ppoiuyyyy
- Anonyymi
aika mielenkiintoisia harrastuksia tollaset niinku kaasuvalotus ja hiljausuuskohtelu.
vasta tänään se kaasuvalotuksen teho tuntuu laimentuneen hieman.
He tekee niin, että ne kaasuvalottaa kunnes on pää pyöräll' ja sitten äkkiä hiljauisuuskohtelumoodiin taas ja sama alusta....siis ne tykkää sieltä hilajaisuudesta tarkkailla sen kaasuvalotukuksen vaikutuksia,.
poiiuyyyyy- Anonyymi
tohon meni varsinmin viimeset 8 vuotta. onneks sain jotain aikaseksi sinäkin aikana
ppiuyttyhh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tohon meni varsinmin viimeset 8 vuotta. onneks sain jotain aikaseksi sinäkin aikana
ppiuyttyhhja minä olen teini-ikäöisestä asti ollut kiinnostunut syvällisesta todellisen itsen etsinnästä alun perin ennenkaikkea mystiikan kautta, mutta nyt myös hakemalla taiteesta ensisijaisesti autenttisuutta, '
ppiuytggfgg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja minä olen teini-ikäöisestä asti ollut kiinnostunut syvällisesta todellisen itsen etsinnästä alun perin ennenkaikkea mystiikan kautta, mutta nyt myös hakemalla taiteesta ensisijaisesti autenttisuutta, '
ppiuytggfggaivovauriossa osa henkisistä kyvyistä katosi mutta ei muisto aiemmista kokemuksistani...
ppoiuuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aivovauriossa osa henkisistä kyvyistä katosi mutta ei muisto aiemmista kokemuksistani...
ppoiuuyyykauheaa oli elää itseään tyhmempänä ja voimasttomana siitäö että oli itseään tyhmempi
ppoiuyyygg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kauheaa oli elää itseään tyhmempänä ja voimasttomana siitäö että oli itseään tyhmempi
ppoiuyyyggei vaan aivot toiminu eikä totellu omia käskyjä
ppiiuuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei vaan aivot toiminu eikä totellu omia käskyjä
ppiiuuyyyihmiset ehkä luuli tekosyyksi kun selittelin että haluaisin olla toisin kuin olin, mutta ei se ollut tekosyy-
ppoioiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihmiset ehkä luuli tekosyyksi kun selittelin että haluaisin olla toisin kuin olin, mutta ei se ollut tekosyy-
ppoioiuuuuja toiovon mukaan yhä paremmin mä pystyn oleen ja käyttään aivojanji niinku itse haluan että se sit ilmenis selkeemmin miten itse haluan
ppooiiuyuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja toiovon mukaan yhä paremmin mä pystyn oleen ja käyttään aivojanji niinku itse haluan että se sit ilmenis selkeemmin miten itse haluan
ppooiiuyuyyettei tarviis puhua halukseen eriä kuin miten toimii. kauheeta se oli vasten tahtoaan joutua toimimaan toisin kuin haluaisi toimia,
varsinkin kun oon aina inhonnut sitä että tehdään toisin kuin sanotaan. ja sit itse v astoin tahtoiani jouduin toimiin toisin kuin halusin ja sit vielä ihmiset luulemassa selitystä tekosyyksi kun se oli jo muutenkin riittävän hirveetäö
ppiuyyttg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ettei tarviis puhua halukseen eriä kuin miten toimii. kauheeta se oli vasten tahtoaan joutua toimimaan toisin kuin haluaisi toimia,
varsinkin kun oon aina inhonnut sitä että tehdään toisin kuin sanotaan. ja sit itse v astoin tahtoiani jouduin toimiin toisin kuin halusin ja sit vielä ihmiset luulemassa selitystä tekosyyksi kun se oli jo muutenkin riittävän hirveetäö
ppiuyyttgMut ihan oikeesti olo on niin paljon helpompi ilman kommunikaatiota kyseisen väen kanssa etten haluis ikinä enää palata siihen "kommunikaatioon"
ppoiuyyyyt
- Anonyymi
Mä en ymmärrä ihmisiä jotka ei oo innoissaan rakkaudesta . mä oon aina ollut kauheen innoissani rakkaudesta.,
Ja oon mä oikeestaan edelleen mut kauheen vaikee toteuttaa tämmösis olosuhteissa,
popioiuuuyyuyu- Anonyymi
Kyllähän mä koko aika rakastan kun tulee tauko kauhukohtauksiin niin jokasessa välissä
ppoiiuuuyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän mä koko aika rakastan kun tulee tauko kauhukohtauksiin niin jokasessa välissä
ppoiiuuuyuyMinulla taas rakkaus on sekoittunut kärsimykseen niin että arvostan sellaista harvinaista seesteistä olotilaa jossa ei ole kauheasti mitään tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla taas rakkaus on sekoittunut kärsimykseen niin että arvostan sellaista harvinaista seesteistä olotilaa jossa ei ole kauheasti mitään tunteita.
niin no se on oma aiheensa mitä rakkaus on.
mulla ei ole tyypillistä nyky-yhteioskunnan käsitystä siitä.
ppuytyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin no se on oma aiheensa mitä rakkaus on.
mulla ei ole tyypillistä nyky-yhteioskunnan käsitystä siitä.
ppuytytmulla rakkaus liittyy aina Jumalaan
ppoiuyy
- Anonyymi
Se kirjoitetaan onpa, vitun tyhmä apina
- Anonyymi
tuli häirikkö ketju täyteen olin kirjoittamasa että ei se ole mikään voitto että onnistuu tuhoamaan jonkun kun seuraus on että itse riutuu kurjuudessa
ppouytytt- Anonyymi
siks en antanut periks siinä kriisipuhelinsoittelussa kun mä tiesintän kaiken koko ajan.
ppoiyytyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siks en antanut periks siinä kriisipuhelinsoittelussa kun mä tiesintän kaiken koko ajan.
ppoiyytytmua oksattaa klaikki nää pelit ihan hirveesti
ppoiuyytyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mua oksattaa klaikki nää pelit ihan hirveesti
ppoiuyytytsiis oksettaa
ppiytyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis oksettaa
ppiytytnyt kun kaikki on oikeun huonosti minä jälleen fyysisesti aika sairaskin ...äiti sanoo ettei pidä kysyä häneltä
ppoiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt kun kaikki on oikeun huonosti minä jälleen fyysisesti aika sairaskin ...äiti sanoo ettei pidä kysyä häneltä
ppoiuyyyykriisipuhelimessa äitini puheet oli se ohjenuora minkä mukaan mentiin, kritisoinkoko ajan sitä
ppoiuyytty - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kriisipuhelimessa äitini puheet oli se ohjenuora minkä mukaan mentiin, kritisoinkoko ajan sitä
ppoiuyyttyMä haluan Jumalan edessä todsistaa näitä pelejä, se on mun elämän tarkoitus
ppoiiuuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluan Jumalan edessä todsistaa näitä pelejä, se on mun elämän tarkoitus
ppoiiuuyyEn varsinaisesti tarvi mitään tästä maailmasta., Oon täällä vaan kertoakseni vielä kuoleman jälkeenkin mitä täällä on tapahtunut,
ppiouytytt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En varsinaisesti tarvi mitään tästä maailmasta., Oon täällä vaan kertoakseni vielä kuoleman jälkeenkin mitä täällä on tapahtunut,
ppiouytyttTämän koin tehtäväkseni nuoresta tytöstä asti
ppoiuiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän koin tehtäväkseni nuoresta tytöstä asti
ppoiuiuyyyOlisi asiaa äidsille, mutta en uskalla soittaa kun oksettaa koko keho pahoinvioinnista ajatuksestakin-....
ppoiuiuuuyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi asiaa äidsille, mutta en uskalla soittaa kun oksettaa koko keho pahoinvioinnista ajatuksestakin-....
ppoiuiuuuyuyse on ihan sanoinkuvaaton se tunnelma mikä sieltä tulee
ppiouyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on ihan sanoinkuvaaton se tunnelma mikä sieltä tulee
ppiouyyyytuntuu tosiaan kuin ois pelkkää sairautta, tuhoa ja kuolemaa.
ppoiiuuyuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuntuu tosiaan kuin ois pelkkää sairautta, tuhoa ja kuolemaa.
ppoiiuuyuuuniin miestä mulla ei oo voinut olla siksi kun kukaan mies ei oo halukas unohtaan mun äitiä.
mä en vaan tajua mikä maaginen voima mun äidissä on.
ppoiiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin miestä mulla ei oo voinut olla siksi kun kukaan mies ei oo halukas unohtaan mun äitiä.
mä en vaan tajua mikä maaginen voima mun äidissä on.
ppoiiuuuumies voi vaikka suuttua ja sanoa mulle ettei puhu mun kanssa ollenkaan jos ei puhuta mun äidistä. nin tuossakin mieles miehet on aika tympeitä ne ketkä oon kohdannut kaikille on mun äiti niin tärkee
ppoiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mies voi vaikka suuttua ja sanoa mulle ettei puhu mun kanssa ollenkaan jos ei puhuta mun äidistä. nin tuossakin mieles miehet on aika tympeitä ne ketkä oon kohdannut kaikille on mun äiti niin tärkee
ppoiuuuusuorastaan mysteeristä mikä saa miehet ajatteleen noin, että mun kanssa juttelu olis riippuvaista äidistäni, oon kärsiny tuosta tosi paljon
ppiuuuyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suorastaan mysteeristä mikä saa miehet ajatteleen noin, että mun kanssa juttelu olis riippuvaista äidistäni, oon kärsiny tuosta tosi paljon
ppiuuuyuonko se se ilkeyden suuri vetovoima
ppouyyh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko se se ilkeyden suuri vetovoima
ppouyyhmiehet ei halua ouhua mulle koska mun äiti ei halua puhua mulle.
eikä muakaan kiiinnosta ihmiset jotka ajattelee noin epäloogisesti
ppiuuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miehet ei halua ouhua mulle koska mun äiti ei halua puhua mulle.
eikä muakaan kiiinnosta ihmiset jotka ajattelee noin epäloogisesti
ppiuuyyyja koko aika tulis jotain erimielisyyttä ja loukkauksia liittyen mun äitiin
ppouiuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja koko aika tulis jotain erimielisyyttä ja loukkauksia liittyen mun äitiin
ppouiuyymä en tajua miksi uhrata kaiki mielenkintoinen mitä mun kaa olis voinut tehdä mun äidin takia.,
ppoiuyhg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä en tajua miksi uhrata kaiki mielenkintoinen mitä mun kaa olis voinut tehdä mun äidin takia.,
ppoiuyhgkirjoitin tähän että olen niin tympääntynyt että nyt ei kiinnosta mikään.
Miksi se poiistettiin?
ppoiuyyyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kirjoitin tähän että olen niin tympääntynyt että nyt ei kiinnosta mikään.
Miksi se poiistettiin?
ppoiuyyyyyyMutta miehistä, tykkäisin puheliaasta, että mä saisin kuunnella. Oon niin väsyny puhumaan
ppoiyuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miehistä, tykkäisin puheliaasta, että mä saisin kuunnella. Oon niin väsyny puhumaan
ppoiyuyyyymun äiti jakelee minulle vaarallisia mielenkäyttöohjeita.
On itte ihan seko ja jakelee mulle muka jotain ohjeita miten mieltä käytetään.
Ja kriisipuhelinvastaajia meni tuohon mukaan. Minä en näille ihmisille enää uskalla puhua, se ion hirveetä mitä he mulle tekee.
Nyt on mietittävä itsekseen. Toivottavasti kaikki on vielä pelastettavissa, Mulla on aika vakavia fyysisiä ongelmia.
ppoiuyyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mun äiti jakelee minulle vaarallisia mielenkäyttöohjeita.
On itte ihan seko ja jakelee mulle muka jotain ohjeita miten mieltä käytetään.
Ja kriisipuhelinvastaajia meni tuohon mukaan. Minä en näille ihmisille enää uskalla puhua, se ion hirveetä mitä he mulle tekee.
Nyt on mietittävä itsekseen. Toivottavasti kaikki on vielä pelastettavissa, Mulla on aika vakavia fyysisiä ongelmia.
ppoiuyyyyyÄiti on itse ihan mennyttä ja tuhoaa toisen jos menee lähelle.
Tää todellinen on kauheempaa ku kauhufilmeissä.
Mutta olen tässä ihan rauhakseen ja katselen eteempäin optimistisesti kuitenkin.
ppoiuuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äiti on itse ihan mennyttä ja tuhoaa toisen jos menee lähelle.
Tää todellinen on kauheempaa ku kauhufilmeissä.
Mutta olen tässä ihan rauhakseen ja katselen eteempäin optimistisesti kuitenkin.
ppoiuuymä en ihan tajunnu miten kauheeta tää on kun olin enemmän itekseen
ppoiuuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä en ihan tajunnu miten kauheeta tää on kun olin enemmän itekseen
ppoiuuyyyNyt pitää kovasti rukoilla ja luottaa Jumalaan,
ppoiiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pitää kovasti rukoilla ja luottaa Jumalaan,
ppoiiuuuäidille ei voi puhua hän on samalla niin särkyvä että särkyy yhdestä sanasta, se on oltava kaiki sitä hänen mun hulluksi tekimis jankkausta joka sana hänelle.
ppoiuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
äidille ei voi puhua hän on samalla niin särkyvä että särkyy yhdestä sanasta, se on oltava kaiki sitä hänen mun hulluksi tekimis jankkausta joka sana hänelle.
ppoiuyysamalla pelottava mutta tutiseva haavan lehti. En mä voi kun koittaa pärjätä tästä jotenkin ja kiertää hänet kaukaa,
ja varoa sanomasta mitään.
ppoiouuyyhh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
samalla pelottava mutta tutiseva haavan lehti. En mä voi kun koittaa pärjätä tästä jotenkin ja kiertää hänet kaukaa,
ja varoa sanomasta mitään.
ppoiouuyyhhne kriisipuhelinvastaajat ei kehtaa myöntää miten väärässä he ovat olleet ja sen takia minun ei ole turvallista sinne soittaa, koska he tekevät mun mielelle vahingollisia ratkaisuja peittääkseen omat erehdyksensä.
ppoiuytgtgg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ne kriisipuhelinvastaajat ei kehtaa myöntää miten väärässä he ovat olleet ja sen takia minun ei ole turvallista sinne soittaa, koska he tekevät mun mielelle vahingollisia ratkaisuja peittääkseen omat erehdyksensä.
ppoiuytgtgghe ei voi todella tukea mua koska he samalla joutuis paljastaan minua erehdyksiään, se on se syy miksi he haluaa minusta eroon ja kyllä mäkin haluan olla soittamatta
poioiuuytyty - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
he ei voi todella tukea mua koska he samalla joutuis paljastaan minua erehdyksiään, se on se syy miksi he haluaa minusta eroon ja kyllä mäkin haluan olla soittamatta
poioiuuytytymut mä kerroin heille tän kutakuinkin ETUKÄTEEN
ppoiiuuyyyyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut mä kerroin heille tän kutakuinkin ETUKÄTEEN
ppoiiuuyyyyumä tiesin että näin tulee käymään jos sitä peliä mennään
ppiouyygt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä tiesin että näin tulee käymään jos sitä peliä mennään
ppiouyygtsiis kun he usko mun äidin ylivertaiseen viisauteen mitä ei ole olemassakaan. mun äiti ei tiedä mitään
ppoiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis kun he usko mun äidin ylivertaiseen viisauteen mitä ei ole olemassakaan. mun äiti ei tiedä mitään
ppoiuyyyyja kaikki mua vakuutti että näin mennään vain mun äitiä uskoen ...siis sillon aluks
ppiuytttft - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kaikki mua vakuutti että näin mennään vain mun äitiä uskoen ...siis sillon aluks
ppiuytttftmun äiti ei tiedä mitään joten tyhjän päällä ollaan nyt
ppoiiuuygtgfgf - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mun äiti ei tiedä mitään joten tyhjän päällä ollaan nyt
ppoiiuuygtgfgfei olis enää edes muita vaihtoiehtoja ku rukoilla Jumalaa
ppoiiuyyyyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei olis enää edes muita vaihtoiehtoja ku rukoilla Jumalaa
ppoiiuyyyyuettä omistan kyllä nyt elämäni siihen
popoiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
että omistan kyllä nyt elämäni siihen
popoiuyyyyMiten he VOI ajatella siellä kriisipouhelimessa ettö tommoinen tie olis oikea missä ei ole rakkautta, ei Jumalaa, ei lempeyttä, ei perustelua ei filosofiaa ?
Miten ne voi olla sitä mieltä että semmosen henkilön paikka on ohjata mua ?
ppoiuyyttyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten he VOI ajatella siellä kriisipouhelimessa ettö tommoinen tie olis oikea missä ei ole rakkautta, ei Jumalaa, ei lempeyttä, ei perustelua ei filosofiaa ?
Miten ne voi olla sitä mieltä että semmosen henkilön paikka on ohjata mua ?
ppoiuyyttytJos ei ole rakkautta eikä perustelua kertokaas mitä jää jäljelle ? Mitä antia siinä on?
ppiuyyyttyty - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole rakkautta eikä perustelua kertokaas mitä jää jäljelle ? Mitä antia siinä on?
ppiuyyyttytysiis vähän niinku ajattelua ilman tunnetta ja järkeä?
Silleenkö on hyvä ajatella parhaan neuvojan ?
Ja nää 5 vuotta intti
ppiuyyytyty - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis vähän niinku ajattelua ilman tunnetta ja järkeä?
Silleenkö on hyvä ajatella parhaan neuvojan ?
Ja nää 5 vuotta intti
ppiuyyytytymä tarvin normaalijärkisten ihmisten seuraa
ei mitään mielenterveysjuttuja
ppooiuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä tarvin normaalijärkisten ihmisten seuraa
ei mitään mielenterveysjuttuja
ppooiuyytarvin semmosta seuraa jossa käytetään järkeä logiikkaa ja sydäntä
ppoiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarvin semmosta seuraa jossa käytetään järkeä logiikkaa ja sydäntä
ppoiuuupuhutaan perustellusti ja kohdellaan ihmisiä sydämellisesti
ei mitään hulluja juttuja enää yhtään !!!!
ppoiyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
puhutaan perustellusti ja kohdellaan ihmisiä sydämellisesti
ei mitään hulluja juttuja enää yhtään !!!!
ppoiyyyyhirveeseen tragediaan nää kriisipuhelikeskustelujen ajattelumallit joita elettiin viisi vuotta minun ja äitini elämän ajoi. en kestä pitää asiaa vain omana tietonani.
Ja typerintä tässä on että mä tiesin sen etukäteen mihin se johtaisi ja siksi soitin niin hirveesti ja väitin vastaan. Ainakin tein kaikkeni
ppoiuyuyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hirveeseen tragediaan nää kriisipuhelikeskustelujen ajattelumallit joita elettiin viisi vuotta minun ja äitini elämän ajoi. en kestä pitää asiaa vain omana tietonani.
Ja typerintä tässä on että mä tiesin sen etukäteen mihin se johtaisi ja siksi soitin niin hirveesti ja väitin vastaan. Ainakin tein kaikkeni
ppoiuyuytmua ei kiinnosta enää maallinen maailma , vain Jumala ja henkinen rakkaus
ppoiiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mua ei kiinnosta enää maallinen maailma , vain Jumala ja henkinen rakkaus
ppoiiuyyyynäin tässä nyt kävi
ppioiuyuyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin tässä nyt kävi
ppioiuyuyuku niin rankaksi men i
ppoiuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ku niin rankaksi men i
ppoiuyyhttps://www.youtube.com/watch?v=vaiqTHmm2yg
videoita narsismista
ppioiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=vaiqTHmm2yg
videoita narsismista
ppioiuyyyJoo noin se menee. Narsisti on siksi niin vakuuttava koska hän todella uskoo projektionsa olevan totta.
- Anonyymi
Mä oon kyllä niin kyllästynyt kaikkiin peleihin kuin olla ja voi.
Voitte olla varmoja etten ole yhdessäkään pelissä mukana vapaaehtoisesti.
poiuuuu- Anonyymi
Mua kiinnostaa vain rukoilla ja olla rauhassa jne. Ja toivon , että pääsisin vähitellen kaikista peleistä.
ppoiuuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua kiinnostaa vain rukoilla ja olla rauhassa jne. Ja toivon , että pääsisin vähitellen kaikista peleistä.
ppoiuuyyMä olen joutunut mukaan ihan mahdottomiin peleihin vastentahtoisesti se on totuus, en osanut kuvitelakaan minkä kaikenlaisia pelejä on.
ppiuyytyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen joutunut mukaan ihan mahdottomiin peleihin vastentahtoisesti se on totuus, en osanut kuvitelakaan minkä kaikenlaisia pelejä on.
ppiuyytytMä haluan niistä kaikista eroon. Jouduin vaikka mihin hermostoivauriossa,, enkä ollut vielä nähtnyt miytä kaikkia pelejä maailmasssa on
ppiyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluan niistä kaikista eroon. Jouduin vaikka mihin hermostoivauriossa,, enkä ollut vielä nähtnyt miytä kaikkia pelejä maailmasssa on
ppiyyyyTarkennan tänne vielä, että en ole kiinnostunut kenestäkään miehestä.
Ellei sitten tule vastaan oikeasti emootioita huomioivaa miestä joka osaa keskustella monipuolisesti ja syvällisesti henkisellä tasolla kommunikoiden.
Jos minun väitetään olevan kiinnostunut jostakusta muunlaisesta se ei ole totta.
ppoiiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennan tänne vielä, että en ole kiinnostunut kenestäkään miehestä.
Ellei sitten tule vastaan oikeasti emootioita huomioivaa miestä joka osaa keskustella monipuolisesti ja syvällisesti henkisellä tasolla kommunikoiden.
Jos minun väitetään olevan kiinnostunut jostakusta muunlaisesta se ei ole totta.
ppoiiuyyyyOlen monimuotoisesti kummallisen pelailun kohteena. se on fakta.
ppiuytytt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen monimuotoisesti kummallisen pelailun kohteena. se on fakta.
ppiuytyttMINÄ haluan elää rauhassa henkisiä ja luovia juttujani .
Mikään muu ei ole minun haluni, vaan jotain manipulointia.
ppoiuuuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINÄ haluan elää rauhassa henkisiä ja luovia juttujani .
Mikään muu ei ole minun haluni, vaan jotain manipulointia.
ppoiuuuyyOlen jo moneen kertaan joutunut keskeyttämään omat tekemiseni erilaisten manipoulointien takia.
ppiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo moneen kertaan joutunut keskeyttämään omat tekemiseni erilaisten manipoulointien takia.
ppiuyyyYoutube videoissa kerrotaan jotain kokemuksiani ihan uskoimattoman tarkkaan samanlaisia,. En uskalla laittaa tänne videota kaikesta.
ppoiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Youtube videoissa kerrotaan jotain kokemuksiani ihan uskoimattoman tarkkaan samanlaisia,. En uskalla laittaa tänne videota kaikesta.
ppoiuyyyEihän se siinä mielessä ole ihme ettei kriisipuhelinvastaajat tajua tätä, nimittäin minullakin on aiheesta paljon voelä lis ää opittavaa vielä nyt 8 vuoden intensiivisen opiskelun jälkeen aiheesta, ..plus runsaiden kokemusten johon voi verrata videoita.
ppiuyyttt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se siinä mielessä ole ihme ettei kriisipuhelinvastaajat tajua tätä, nimittäin minullakin on aiheesta paljon voelä lis ää opittavaa vielä nyt 8 vuoden intensiivisen opiskelun jälkeen aiheesta, ..plus runsaiden kokemusten johon voi verrata videoita.
ppiuyytttMä olen 8 vuotta aiheeseren perehtynyt intensiivisesti, eihän se ole missään s uhteeessa kriisipuhelinvastaajan koulutukseen
ppiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen 8 vuotta aiheeseren perehtynyt intensiivisesti, eihän se ole missään s uhteeessa kriisipuhelinvastaajan koulutukseen
ppiuyyyEihön edes missään tutkinnossa opiskella 8 vuotta narsismista ja psykopatiasta,
ppoiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihön edes missään tutkinnossa opiskella 8 vuotta narsismista ja psykopatiasta,
ppoiuyyyyEnkä minäkään vieläkään tajua kaikkea....
niin eihän se ihme ole ettei he siellä kriisipuhelimessa mitään aiheesta ymmärrä
ppoiiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä minäkään vieläkään tajua kaikkea....
niin eihän se ihme ole ettei he siellä kriisipuhelimessa mitään aiheesta ymmärrä
ppoiiuuuTää on tosi rankka juttu
ppiouyuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on tosi rankka juttu
ppiouyuyymutta onneks mä olen nyt päässyt siitä ylettömästä tunteilusta.
Yhdessä videossa kerrottiin miten manipuloija lisää empaattisen ihmisen tunteilua mikä sitten johtaa harhaan.
ppoiiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta onneks mä olen nyt päässyt siitä ylettömästä tunteilusta.
Yhdessä videossa kerrottiin miten manipuloija lisää empaattisen ihmisen tunteilua mikä sitten johtaa harhaan.
ppoiiuuuMun oli vähän vaarallista kartottaa yliempaattisia ominaisuuksoani neurologilleni ja äidilleni ja sitä kautta muillekin ihmisille minkä jälkeen vasta tääö pahin peli käynnisty kun selostin ihmisile neurologisia ominaisuuksiani. Paremmin meni kun ihmiset ei tienny-
ppioiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun oli vähän vaarallista kartottaa yliempaattisia ominaisuuksoani neurologilleni ja äidilleni ja sitä kautta muillekin ihmisille minkä jälkeen vasta tääö pahin peli käynnisty kun selostin ihmisile neurologisia ominaisuuksiani. Paremmin meni kun ihmiset ei tienny-
ppioiuyyyymutta onneksi mulla ei ole enää hirveesti tunteellisuutta ketään manoipuloivia kuten äitiä kohtaan.
ppiuytt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta onneksi mulla ei ole enää hirveesti tunteellisuutta ketään manoipuloivia kuten äitiä kohtaan.
ppiuyttMä ihan varmasti en ole kiinnostunut mistään peleistä, jos ilmenen missään pelissä olen joutunut asetelmaan yllätyksellisesti.
ppoiuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ihan varmasti en ole kiinnostunut mistään peleistä, jos ilmenen missään pelissä olen joutunut asetelmaan yllätyksellisesti.
ppoiuyyehdoton pyrkimykseni on pyrkimys eroon kaikista pelaistä. Ja se ei muuksi muutu,
ppiuuyyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ehdoton pyrkimykseni on pyrkimys eroon kaikista pelaistä. Ja se ei muuksi muutu,
ppiuuyyyyysiinä on melkone homma aivoille prosessoida kaikkia niitä pelejä.
jotka ei yhtään kiinnosta, mutta jotka on oakko prosessoida ettei oo ihan pihalla
ppoiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siinä on melkone homma aivoille prosessoida kaikkia niitä pelejä.
jotka ei yhtään kiinnosta, mutta jotka on oakko prosessoida ettei oo ihan pihalla
ppoiuyyyykoko aika tulee uusia oivalluksia mistä mä alan heräämään
ppiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koko aika tulee uusia oivalluksia mistä mä alan heräämään
ppiuyyyne kohtaukset muuten tulee siitä kun välillä mun aivot ei pysty prosessoimaan kaikkea jos tulee samalla yllättäviä aistiärsykkeitä jne, ja epämiellyttäviä emootioita joista ei ole prosessoinut niiden aiheuttajaa jne
ppoiyyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ne kohtaukset muuten tulee siitä kun välillä mun aivot ei pysty prosessoimaan kaikkea jos tulee samalla yllättäviä aistiärsykkeitä jne, ja epämiellyttäviä emootioita joista ei ole prosessoinut niiden aiheuttajaa jne
ppoiyyyyyNe kauhukohtaukset tulee siitä kun hetkittäin mun aivot ei pysty prosessoimaan mitö tapahtuu kun mulla on ihan hirveesti prosessoitavaa
ppoiuyyty - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne kauhukohtaukset tulee siitä kun hetkittäin mun aivot ei pysty prosessoimaan mitö tapahtuu kun mulla on ihan hirveesti prosessoitavaa
ppoiuyytysit voi tulla paniikki kun ei pysty prosessoimaan mitä pitäs
ppiuyuyyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sit voi tulla paniikki kun ei pysty prosessoimaan mitä pitäs
ppiuyuyytmun ongelma on ihan tuossa aivojen teknisessä prosssoinnissa aspergertyypillisesti, selitin kyllä sitö kriisipuhelimeen alusta asti mutta he mutkisti asian
ppoiiiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mun ongelma on ihan tuossa aivojen teknisessä prosssoinnissa aspergertyypillisesti, selitin kyllä sitö kriisipuhelimeen alusta asti mutta he mutkisti asian
ppoiiiuuumitä enemmän he kuormitti mun aivoja toki sitö enemmän sain kohtauksia ja kun sanoin ettei se kuormitus auta he loukkaantu ja sano vihasena että älä sitten soiita
ppiyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä enemmän he kuormitti mun aivoja toki sitö enemmän sain kohtauksia ja kun sanoin ettei se kuormitus auta he loukkaantu ja sano vihasena että älä sitten soiita
ppiyyyykauheen turhauttavaa kun tuota ennen olin opiskellut aspergerista 7 vuotta niin mun koko tietämys meni ikäänkuin hukkaan kun sitäkään ei vastyaanotettu kriisipuhelimessa
ppoiuuyytyyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kauheen turhauttavaa kun tuota ennen olin opiskellut aspergerista 7 vuotta niin mun koko tietämys meni ikäänkuin hukkaan kun sitäkään ei vastyaanotettu kriisipuhelimessa
ppoiuuyytyytsiis ei voinyt hyödyntää tietoaan siihen että asiat hoidettaisiin oikein kun millään mun puheella ei olut puhelimessa mitään arvoa
ppiuyyty - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis ei voinyt hyödyntää tietoaan siihen että asiat hoidettaisiin oikein kun millään mun puheella ei olut puhelimessa mitään arvoa
ppiuyytyjos mä oon kauheen tosissani opiskellut kaikkea vuosikymmeniä ei minusta ole kivaa tulla kohdelluksi teinipilasoittajana
ppiytttfg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos mä oon kauheen tosissani opiskellut kaikkea vuosikymmeniä ei minusta ole kivaa tulla kohdelluksi teinipilasoittajana
ppiytttfgmua jörkyttää kuinka mä olin viime yöt painajaissa ja päivällä kohtauksissa ja edelleen manipuloitu olo, mutta tänään nyt vähän parempi, jos olis aina edes näin olis ok.
ku taas päätin etten siirrän äidin s ivuunb mielestö kokonaan. se selkeyttää.
ppoiuuyyyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mua jörkyttää kuinka mä olin viime yöt painajaissa ja päivällä kohtauksissa ja edelleen manipuloitu olo, mutta tänään nyt vähän parempi, jos olis aina edes näin olis ok.
ku taas päätin etten siirrän äidin s ivuunb mielestö kokonaan. se selkeyttää.
ppoiuuyyyttarkoitan että siirrän
ppoiuyuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarkoitan että siirrän
ppoiuyuyym ä jouduin semmosen pelailun ristituleen että mun piti keksiä aika luovia ratkaisuijakin millaisia en tavallisesti,
ppooiuuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
m ä jouduin semmosen pelailun ristituleen että mun piti keksiä aika luovia ratkaisuijakin millaisia en tavallisesti,
ppooiuuyyyihme kohtalo kun lievästi auitistisena ei kiinnosta just yhtään mikään pelailu ja sit mun muka pitäis olla joku pelimestari....heitellä palloja ku jonglööri.
ppoiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihme kohtalo kun lievästi auitistisena ei kiinnosta just yhtään mikään pelailu ja sit mun muka pitäis olla joku pelimestari....heitellä palloja ku jonglööri.
ppoiuyyyjos sitä pitääö tehdä aivovaurioisena voi mennä joku pallo hutiinkin
ppiuyuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos sitä pitääö tehdä aivovaurioisena voi mennä joku pallo hutiinkin
ppiuyuyyettä ei kannata ylitulkita oon jonläärannu myös hutipalloja.
ppiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
että ei kannata ylitulkita oon jonläärannu myös hutipalloja.
ppiuyyyysiis jongläärannu
mutta kai te siis ymmärrätte että prosessoitavaa on paljon kun tän paltakirjoituksen määrä on vain pieni prosentti siitä ja tätäkin oin runsaahkosti,
ppoiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis jongläärannu
mutta kai te siis ymmärrätte että prosessoitavaa on paljon kun tän paltakirjoituksen määrä on vain pieni prosentti siitä ja tätäkin oin runsaahkosti,
ppoiuyyyniin aivot ei sit ajoittai toimi ja se on hirveen huolestuttavaa sillon aina
ppioiuuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin aivot ei sit ajoittai toimi ja se on hirveen huolestuttavaa sillon aina
ppioiuuyyymutta se ettei ne ajoittain toimi ei tarkoita etteikö ajoittain toimis erinomaisestikinb
ppoiuuuyyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta se ettei ne ajoittain toimi ei tarkoita etteikö ajoittain toimis erinomaisestikinb
ppoiuuuyyusiis jos jonglööraan kymmenellä pallolla niin jos kolme tippuu, mut seitsemän ei oo menny hutiin
ppoiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis jos jonglööraan kymmenellä pallolla niin jos kolme tippuu, mut seitsemän ei oo menny hutiin
ppoiuuumutta se on ihan niin että ihmiset ei tiedä mitä kaikkia ihmeellisiä venkuroita tuossa narsismissa onkaan...youtube videoista aihe avautunee parhaiten...
ppoiyuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta se on ihan niin että ihmiset ei tiedä mitä kaikkia ihmeellisiä venkuroita tuossa narsismissa onkaan...youtube videoista aihe avautunee parhaiten...
ppoiyuyyMähän olin siitä ehkä erilainen kriisipuhelinsoittaja koska mä olen totuudenetsijä ja se ilmenee myös kysymyksenasetteluissani puhelimessa varsinkin jos halutaan keskustella jotakin syvempää. Suurin hätänihän oli jos totuudenetsintäni menee piloille hermostovaurioni johdosta ja joudun eksyksiin tieltäni koska aivoni ei toimi. Tätä murhetta ei keskusteuissa toinen osapouoli huomioinut ja murhe suinkaan ei ollut turha koska olenkin ollut ainakin hilkulla joutua täysin kadoksiin hermostovaurion ja sen aikana köytyjen keskustelujen johdosta, eli intuiotioni sanoi oiikein mikä minulla on siinä suurimpana vaarana ja riskinä. Sitä ei kuitenkaan huomioitu vaan toimittiin niin että tuo riski kasvoi.
Ja neuvon kysyminen hämmennyksissä narsistiselta ihmiseltä johtaa harhaan oli vastaaja äiti tai kuka tahansa muu. Tämä video toi paljon oivalluksia. Nämä ovat mielenkiintoisia nämä itseltään ihmisiä pelastumaan neuvovat narsistit.
https://www.youtube.com/watch?v=YoHtIU-NFck
"ppiutggg" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mähän olin siitä ehkä erilainen kriisipuhelinsoittaja koska mä olen totuudenetsijä ja se ilmenee myös kysymyksenasetteluissani puhelimessa varsinkin jos halutaan keskustella jotakin syvempää. Suurin hätänihän oli jos totuudenetsintäni menee piloille hermostovaurioni johdosta ja joudun eksyksiin tieltäni koska aivoni ei toimi. Tätä murhetta ei keskusteuissa toinen osapouoli huomioinut ja murhe suinkaan ei ollut turha koska olenkin ollut ainakin hilkulla joutua täysin kadoksiin hermostovaurion ja sen aikana köytyjen keskustelujen johdosta, eli intuiotioni sanoi oiikein mikä minulla on siinä suurimpana vaarana ja riskinä. Sitä ei kuitenkaan huomioitu vaan toimittiin niin että tuo riski kasvoi.
Ja neuvon kysyminen hämmennyksissä narsistiselta ihmiseltä johtaa harhaan oli vastaaja äiti tai kuka tahansa muu. Tämä video toi paljon oivalluksia. Nämä ovat mielenkiintoisia nämä itseltään ihmisiä pelastumaan neuvovat narsistit.
https://www.youtube.com/watch?v=YoHtIU-NFck
"ppiutggg"Ja kun siis mua pidettiin filosofisena ensimmäiset 30 vuotta kunnes sitten sain Asperger diagnoosin ja sittemmin hermostovaurion.
Mutta sitten ehkä tapahtui semmonen virhelogiikka että filosofiaa alettiin pitämään aspergerina ja sitä kautta jotenkiin huonona, että ne ominausuudet mistä minua jotkut ennen piti hyvänä tekikin minusta yhtäkkiä huonon.
Mutta toi on vääräö tulkinta että filosofisuus olisi Aspergeria. Asperger vain tekee intensiivisin kinnostuksen asiaan, tässä tapauksessa filosofiaan ja tarkoittaa sitä että henkilö ei ole kiinnostunut vähemmän syvällisestä ajattelusta juurikaan.
ppiuyttt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun siis mua pidettiin filosofisena ensimmäiset 30 vuotta kunnes sitten sain Asperger diagnoosin ja sittemmin hermostovaurion.
Mutta sitten ehkä tapahtui semmonen virhelogiikka että filosofiaa alettiin pitämään aspergerina ja sitä kautta jotenkiin huonona, että ne ominausuudet mistä minua jotkut ennen piti hyvänä tekikin minusta yhtäkkiä huonon.
Mutta toi on vääräö tulkinta että filosofisuus olisi Aspergeria. Asperger vain tekee intensiivisin kinnostuksen asiaan, tässä tapauksessa filosofiaan ja tarkoittaa sitä että henkilö ei ole kiinnostunut vähemmän syvällisestä ajattelusta juurikaan.
ppiuytttJa mä kärsin hirveesti kun mut pakotettiin hermostoivaurion aikana puhumaan kriisipuhelimessa mulle luonnottomia vähemmän syvällisiä juttuja mihin oli pakko alistua koska oli hermostovaurio. Piti nöyristellä ihan mitä vaan juttua melkein vain että joku suostuis uskoon että mulla on/oli hermostovaurio
ppoiyuyttg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä kärsin hirveesti kun mut pakotettiin hermostoivaurion aikana puhumaan kriisipuhelimessa mulle luonnottomia vähemmän syvällisiä juttuja mihin oli pakko alistua koska oli hermostovaurio. Piti nöyristellä ihan mitä vaan juttua melkein vain että joku suostuis uskoon että mulla on/oli hermostovaurio
ppoiyuyttgNiin mun mieli joutui eksyksiin siinö mun joutuessa puhumaan ja kuuntelemaan kaikenlaista epäfilosofista juttua. Ja se tuotti hirvbeet kärsimyksert koska mulla ei oo ollut ennen mielen kanssa ongelmia kun mä pysyttelen filosofissena totuudenetsijänä tiukasti.
ppiuyttt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mun mieli joutui eksyksiin siinö mun joutuessa puhumaan ja kuuntelemaan kaikenlaista epäfilosofista juttua. Ja se tuotti hirvbeet kärsimyksert koska mulla ei oo ollut ennen mielen kanssa ongelmia kun mä pysyttelen filosofissena totuudenetsijänä tiukasti.
ppiuytttMielen joutuminen eksyksiin on sanoinkuvaamattoman tuskallinen kärsimys.
ppiuytt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielen joutuminen eksyksiin on sanoinkuvaamattoman tuskallinen kärsimys.
ppiuyttMiten ihmiset eivät ymmärrä että TOTTAKAI hölökeskustelut johtavat mieltä harhaan jos siinä ei tarkasti filosoifisestiu mietitä koko ajan tietoisina että pysytään totuuden tiellä.
ppoiiuyytyty - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ihmiset eivät ymmärrä että TOTTAKAI hölökeskustelut johtavat mieltä harhaan jos siinä ei tarkasti filosoifisestiu mietitä koko ajan tietoisina että pysytään totuuden tiellä.
ppoiiuyytytyMut saatiin eksytettyä sillä että mulle perusteltiin että Aspergerina en ymmärrä ihmisiä sosiaalisesti ja käsitin että minulta odotetaan tunne-eläytymistä heidän hölöjuttuihinsa,
Ja mä täen sen täysillä parhaani mukaan ja jouduin aivan eksyksiin.
Ei ois kannattanu yrittä olla niin nenttiymmärtäväinen että kadottaa itsensä kadotukseen.
ppiuytt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut saatiin eksytettyä sillä että mulle perusteltiin että Aspergerina en ymmärrä ihmisiä sosiaalisesti ja käsitin että minulta odotetaan tunne-eläytymistä heidän hölöjuttuihinsa,
Ja mä täen sen täysillä parhaani mukaan ja jouduin aivan eksyksiin.
Ei ois kannattanu yrittä olla niin nenttiymmärtäväinen että kadottaa itsensä kadotukseen.
ppiuyttja mua ei kiinnosrta mitkään terapiat koska mö itse tiedän varsin pikkutarkasti mitä mun mielelleni on käynyt, mutta mun ongelma ion etten saa fyysisiö aivojana tottelemaan mun tietoa. Kerroin tänkin jo alkuun kriisipuhelimessa, että ongelma on toi ettei fyysiset aiv ot tottele mua, ei se etten mä tajuis asioita.
ppoiiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja mua ei kiinnosrta mitkään terapiat koska mö itse tiedän varsin pikkutarkasti mitä mun mielelleni on käynyt, mutta mun ongelma ion etten saa fyysisiö aivojana tottelemaan mun tietoa. Kerroin tänkin jo alkuun kriisipuhelimessa, että ongelma on toi ettei fyysiset aiv ot tottele mua, ei se etten mä tajuis asioita.
ppoiiuyyySiis vaikka mä sanoisin aivoilleni että "ei sitten mitään kohtauksia!" mutta kohtaus voi tulla silti äkkiarvaamatta
ppiouyttt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis vaikka mä sanoisin aivoilleni että "ei sitten mitään kohtauksia!" mutta kohtaus voi tulla silti äkkiarvaamatta
ppiouyttttuli mieleen että ehkä noita narsismivideoitaan ei pidä uskoa kuin 90% koska onhan mahdolista että puhuja puhuu 90% totta ja ujuttaa sinne jonkun harhaanjohdatuksen .
ppiouyyyh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuli mieleen että ehkä noita narsismivideoitaan ei pidä uskoa kuin 90% koska onhan mahdolista että puhuja puhuu 90% totta ja ujuttaa sinne jonkun harhaanjohdatuksen .
ppiouyyyhmö oon nyt oikeen varsinaisessa "narsismikoulutuksessa".
Ilmiö jota on tavallaan miettinyt kohta 50 vuotta muttei ole täysin selvä vieläkään.
Mutta ehkä ion joutunut tähän koska kyllä ehkö narsismin ymmärtäminen olis henkisen tien kulkijalle aika välttämättömyys jossakin vaiheessa, Se mielestäni vaikuttaa kaiokkien elämään jossakin pinnan alla enimmäkseen näkymättömissä- mutta ymmärtämyds siitä oin käsittämättömän vähäistä. Mutta nyut kun on vähän alkanut ymmärtää tuntuu siltä että onkokaan ennen hahmottanut kunnolla mitään jos ei ole hahmottanut mistä n arsismissa on kyse.
ppoiytfggg
ppoiuyyy
- Anonyymi
Minä olen todellakion tullyt niin vakavasti manipuloiduksi etten ole itsekään tajunnut siitä kuin en intään puolet, koskia eihän manipuloitu tajua olevansa manipuloitu, mutta nyt hiukan alkaa valkenemaan toinen puoliska niin, että vähitellen pystyis alkaa mukaavaan kuinka se manipulointi on tapahtunut "teknisesti".
ppoiuyyy- Anonyymi
tarkoitan kuvaamaan , kuinka ihmeessä kirjoitin mukaavaan , kaiki tavut väärään järjestykseen, no ehkä niinkuin manipuloinnissa
ppiouyyy
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768