Ompa hyviä ideoita

Anonyymi

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007777573.html


Kannatan noita, vaikka olen itse niitä köyhimpiä.

Minunkin mielestäni rehellinen ihminen osaa kertoa tarkasti yksityiskohdat ilman ristiriitaisuuksia. Siitä tunnistaa usein rehgellisen epärehellisestä.
Mun teorian mukaan epärehellinen menee jossain vaiheessa perustelussaan solmuun .

"påputgfgghj"

308

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rehellinen ihminen todennäköisesti osaa perustella kutakuinkin loputtomasti menemättä solmuun perustelussa.


      ppiuyyyyy

      • Anonyymi

        Joo mutta voi olla sydäntäsärkevää perustella vanhempansa petturiksi ja kaltoinkohtelijaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta voi olla sydäntäsärkevää perustella vanhempansa petturiksi ja kaltoinkohtelijaksi.

        aivan

        , minun vanhemmat ovat siellä nyt yksinään.



        ppoiiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aivan

        , minun vanhemmat ovat siellä nyt yksinään.



        ppoiiuuyyyy

        https://www.youtube.com/watch?v=n6JavExDlMM


        Tää on aika hauska. Tosin en liitä itseeni tuota rahan hankintaa, koska en kertakaikkiaan usko että minusta tulisi koskaan rikasta. mutta voi ajatella jotain henkistä sille kohtaa.


        ppoiiuuuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=n6JavExDlMM


        Tää on aika hauska. Tosin en liitä itseeni tuota rahan hankintaa, koska en kertakaikkiaan usko että minusta tulisi koskaan rikasta. mutta voi ajatella jotain henkistä sille kohtaa.


        ppoiiuuuuyuu

        Joo oli ihan hauska motivaattori :) En minäkään rikkauksia ensisijassa halua. Totuus ja oikeudenmukaisuus olisi ensisijaista jotta pääsisi eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo oli ihan hauska motivaattori :) En minäkään rikkauksia ensisijassa halua. Totuus ja oikeudenmukaisuus olisi ensisijaista jotta pääsisi eteenpäin.

        Jo niitä pitää tavoitella, mutta ei niitä ihmisiltä saa kuin ehkä joidenkin välityksellä-
        Siks mä käännyn Jumalan puoleen asiassa. Ihmisille on aika epätoivosta puhua siitä.

        piouyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo niitä pitää tavoitella, mutta ei niitä ihmisiltä saa kuin ehkä joidenkin välityksellä-
        Siks mä käännyn Jumalan puoleen asiassa. Ihmisille on aika epätoivosta puhua siitä.

        piouyuyy

        Suosittelisin sinullekin etsimään totuutta ja oikeudenmukaisuutta itsesi kautta.,
        Vastaa itsellesi totuuden ja oikeudenmukaisuuden mukaan kun kerran muut ei vastaa.

        pooiuyttgg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelisin sinullekin etsimään totuutta ja oikeudenmukaisuutta itsesi kautta.,
        Vastaa itsellesi totuuden ja oikeudenmukaisuuden mukaan kun kerran muut ei vastaa.

        pooiuyttgg

        Joo niin koetan tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelisin sinullekin etsimään totuutta ja oikeudenmukaisuutta itsesi kautta.,
        Vastaa itsellesi totuuden ja oikeudenmukaisuuden mukaan kun kerran muut ei vastaa.

        pooiuyttgg

        MIksi Suomessa puhutaan narsismista nin kauheen vähän ?

        Aiheesta alkaa olla videoita monista kulttuureista paljon,
        Varoitetaan kuinka tosi vaarallista se on.


        ppiouuyyyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIksi Suomessa puhutaan narsismista nin kauheen vähän ?

        Aiheesta alkaa olla videoita monista kulttuureista paljon,
        Varoitetaan kuinka tosi vaarallista se on.


        ppiouuyyyuu

        Narsismi ei ole mikään pilailuhaukkumasana vaan voi olla hyvinkin vaarallista ja tuhoisaa.


        popiuyyyuyuj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsismi ei ole mikään pilailuhaukkumasana vaan voi olla hyvinkin vaarallista ja tuhoisaa.


        popiuyyyuyuj

        mun mielessä tuolla jotkut toiskulttuuroset selittää sen tosi hyvin videoissa ilman liikaa psykologisointia. Yksinkertaisesti kuinka pelastetaan ihmisiö tuhoisista kuvioista.
        Se siinä oleellista on eikä mikään psykologisoiinti.


        ppoiouyyyth


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun mielessä tuolla jotkut toiskulttuuroset selittää sen tosi hyvin videoissa ilman liikaa psykologisointia. Yksinkertaisesti kuinka pelastetaan ihmisiö tuhoisista kuvioista.
        Se siinä oleellista on eikä mikään psykologisoiinti.


        ppoiouyyyth

        että emnpaattisten ihmisten pitää vapautua narsisteista.


        ppoiuyyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        että emnpaattisten ihmisten pitää vapautua narsisteista.


        ppoiuyyh

        ja saada elää rauhassaa.

        ppiuyuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja saada elää rauhassaa.

        ppiuyuyuy

        Niin mutta se on vaikeampaa vanhempien ollessa kyseessä kuin muissa suhteissa. Jotain veto- ja työntöapua pitäisi saada viimeistään nuoruudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta se on vaikeampaa vanhempien ollessa kyseessä kuin muissa suhteissa. Jotain veto- ja työntöapua pitäisi saada viimeistään nuoruudessa.

        Niin se olisi oikein, mutta useimmat ihmiset ovat epäoikeudenmukaisia,
        Niin siksi mun mielestä tarvii Luojan apua.
        Kun ajattelee ettei tule vanhempiensa luota vaan Luojan luota, niin voi pyytää vetoapua sieltä mistä alunperin on tullut. ..ei vanhemmiltaan...


        poouytfff


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se olisi oikein, mutta useimmat ihmiset ovat epäoikeudenmukaisia,
        Niin siksi mun mielestä tarvii Luojan apua.
        Kun ajattelee ettei tule vanhempiensa luota vaan Luojan luota, niin voi pyytää vetoapua sieltä mistä alunperin on tullut. ..ei vanhemmiltaan...


        poouytfff

        tolleen mä ajattelin nuorena ja meni suht hyvin, kunnes kriisipuhelin teki minusta yli 40 vuotiaana äidin kyllästyttävän pikkulapsen.

        ppiuyytyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tolleen mä ajattelin nuorena ja meni suht hyvin, kunnes kriisipuhelin teki minusta yli 40 vuotiaana äidin kyllästyttävän pikkulapsen.

        ppiuyytyyu

        koska mulla oli niin paha hermostovaurio että aivojen kykyjä katos väliaikaisestil



        ppoiuyyyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koska mulla oli niin paha hermostovaurio että aivojen kykyjä katos väliaikaisestil



        ppoiuyyyuyu

        ja mun mielestä on täysdin eri asia olla äidin kyllästyttävä pikkulapsi, kuin jo nuorena kypsynyt ja yllättaen vammautunut henkilö...


        ppiuyyyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja mun mielestä on täysdin eri asia olla äidin kyllästyttävä pikkulapsi, kuin jo nuorena kypsynyt ja yllättaen vammautunut henkilö...


        ppiuyyyuy

        tuon ensimmäisen kohtelu jälkimmäsen tapauksessa mun mielestä emotionaalista väärinkäyttöä.


        popiuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuon ensimmäisen kohtelu jälkimmäsen tapauksessa mun mielestä emotionaalista väärinkäyttöä.


        popiuuyuy

        sinä joku...kuvittele joka päivä ylös vetävää voimaa jostain universimista...se on paljon vahvempi kuin jonkun suht tyhmän ihmisen höpötys,,


        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinä joku...kuvittele joka päivä ylös vetävää voimaa jostain universimista...se on paljon vahvempi kuin jonkun suht tyhmän ihmisen höpötys,,


        ppiuyyy

        minuukin ainakin 50 ihmistä puhu alaspäin mut oon silti noussu ylöspäin.,..


        ppoiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minuukin ainakin 50 ihmistä puhu alaspäin mut oon silti noussu ylöspäin.,..


        ppoiiii

        mua jopa lähes kiellettiin soittamasta kriisipuhelimeen ja täältäkin tekstini aika tehokkaasti poistettiin...sen lisäksi mua on sitäkin voimallisemmin laitettu lyttyyn mitä en täällä kerro,..


        ppoiuyyyyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minuukin ainakin 50 ihmistä puhu alaspäin mut oon silti noussu ylöspäin.,..


        ppoiiii

        Toisaalta ongelmani on enemmänkin hylkivä käyttäytyminen vanhempieni taholta jo pienestä.. eli he ovat halunneet minusta eroon, toinen puolisonsa painostuksesta. Olen koettanut etsiä korvaavia ihmissuhteita kovinkaan siinä onnistumatta. Korvaavien suhteiden haku voi olla vaarallistakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mua jopa lähes kiellettiin soittamasta kriisipuhelimeen ja täältäkin tekstini aika tehokkaasti poistettiin...sen lisäksi mua on sitäkin voimallisemmin laitettu lyttyyn mitä en täällä kerro,..


        ppoiuyyyyh

        mutta vaikea olis nousta jos ei uskoiusi ihmisten höpinöitä korkeampaan voimaan...


        ppoiiuuhyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta vaikea olis nousta jos ei uskoiusi ihmisten höpinöitä korkeampaan voimaan...


        ppoiiuuhyh

        Kysyn teiltä täältä yhden filosofisen kysymyksen...

        Onko tiede kyseenalaistanut omat juurensa, koska ei usko Jumalaan kuten filosofit tieeteen juurilla ?

        Mä oon kehittelemässä teoriaa miten henkisiä ilmiöitä voisi todistaa tieteellisesti, se on mun korkein filosifinen tavoite elämässäni...


        ppoiuiuyyyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyn teiltä täältä yhden filosofisen kysymyksen...

        Onko tiede kyseenalaistanut omat juurensa, koska ei usko Jumalaan kuten filosofit tieeteen juurilla ?

        Mä oon kehittelemässä teoriaa miten henkisiä ilmiöitä voisi todistaa tieteellisesti, se on mun korkein filosifinen tavoite elämässäni...


        ppoiuiuyyyuu

        Tai en sanoisi todistaa..vaan tutkia ja selittää


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai en sanoisi todistaa..vaan tutkia ja selittää


        ppoiiuuuu

        Mutta ei tiede voi selittää Jumalaa, koska se on Jumalan luoma


        ppiuuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei tiede voi selittää Jumalaa, koska se on Jumalan luoma


        ppiuuyyyyy

        Filosofit jotka kasvatti juuret tieteelle uskoi Jumalaan..-.


        ppiuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Filosofit jotka kasvatti juuret tieteelle uskoi Jumalaan..-.


        ppiuyy

        Mun näkemyksen mukaan usko Jumalaan ja tiede ei ole riistiriitaisia


        ppoiuyytyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai en sanoisi todistaa..vaan tutkia ja selittää


        ppoiiuuuu

        Pyydän anteeksi todistaa on tässä aivan väärä sana, se pitää olla selittää


        ppiuyuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydän anteeksi todistaa on tässä aivan väärä sana, se pitää olla selittää


        ppiuyuyyy

        Jumalaa ei tarvi todistaa, vaan Jumala todistaa...


        ppoiuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalaa ei tarvi todistaa, vaan Jumala todistaa...


        ppoiuyy

        Koko ajan sanon epätarkasti. anteeksi Jumala...
        Tarkoitan siis että Jumala on olemassa ihmisen todistamattakin.

        poiuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko ajan sanon epätarkasti. anteeksi Jumala...
        Tarkoitan siis että Jumala on olemassa ihmisen todistamattakin.

        poiuuyuy

        omat ideani ketjun loppuun...hehe...nyt vast muistin otsikon


        poiiuuuuj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko ajan sanon epätarkasti. anteeksi Jumala...
        Tarkoitan siis että Jumala on olemassa ihmisen todistamattakin.

        poiuuyuy

        En ole varma mitä tarkoitat henkisyydellä ja toisaalta tieteellä.. sosiaalinen, psykologinen, humanistinen, filosofinen hengentieteitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole varma mitä tarkoitat henkisyydellä ja toisaalta tieteellä.. sosiaalinen, psykologinen, humanistinen, filosofinen hengentieteitä?

        Toisaalta tulee mieleen teologian apologeletiikka? Osasinkohan kirjoittaa oikein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta tulee mieleen teologian apologeletiikka? Osasinkohan kirjoittaa oikein

        Se voi ollakin vaikea ymmärtää koska mä kehittelen aiheesta uusia näkökulmia ja asettelen käsitteitä uusilla tavoilla.
        Eli en käytä käsitteitä aivan totutulla tavalla. joten jotta mun puhetta vboi ylipäätään ymärtää mun pitää ensin silittää käsitteiden käyttö. Sen ooon nyt oppinut.
        Mä nimittäin käytän sekaisin eri kulttuurien käsitteistöjä :)


        ppiiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi ollakin vaikea ymmärtää koska mä kehittelen aiheesta uusia näkökulmia ja asettelen käsitteitä uusilla tavoilla.
        Eli en käytä käsitteitä aivan totutulla tavalla. joten jotta mun puhetta vboi ylipäätään ymärtää mun pitää ensin silittää käsitteiden käyttö. Sen ooon nyt oppinut.
        Mä nimittäin käytän sekaisin eri kulttuurien käsitteistöjä :)


        ppiiuuyy

        https://www.youtube.com/watch?v=sXLmPmhM3jY


        tuo on hyvä


        ppiuytgtygh


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska en ole kristitty en käytä kaikkia termejä kuteb videossa, mutta merkityksden ymmärtää s ilti


        ppiuytyttg

        Miks kriisipuhelimessa esim ei sanotaan mitään tommosta kun tossa videossa ?
        Toi on järkevää ihmissuhdeneuvoa...


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks kriisipuhelimessa esim ei sanotaan mitään tommosta kun tossa videossa ?
        Toi on järkevää ihmissuhdeneuvoa...


        ppiuyyyy

        Jos se onkin niin yksinkertaista, että jos joku ei a rvosta sen voi antaa mennä. Jopa jos se on vanhempi, koskja onhan ihan outoa jos vanhempi ei arvosta lastaan.

        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se onkin niin yksinkertaista, että jos joku ei a rvosta sen voi antaa mennä. Jopa jos se on vanhempi, koskja onhan ihan outoa jos vanhempi ei arvosta lastaan.

        ppiuyyyy

        Ehkä semmoisen vanhemman voi lapsi sivuuttaa joka ei arvosta lastaan.


        ppioiuuuyuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä semmoisen vanhemman voi lapsi sivuuttaa joka ei arvosta lastaan.


        ppioiuuuyuyuy

        ei kai nyt omasta lapsestaan ouhuta halveksivasti., sehän on aiiiivan hullua


        ppiuuyyyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kai nyt omasta lapsestaan ouhuta halveksivasti., sehän on aiiiivan hullua


        ppiuuyyyh

        Mun mielestä ihmiset näkee ulkonäkökysymksetkin nurin päin.
        Mun mielestä ulkonäköönsä tyytymättömyys on ylimielisyytta ja ulkonäköönsä tyytyväisyys nöyryyttä.


        poiuuyyyuuj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä ihmiset näkee ulkonäkökysymksetkin nurin päin.
        Mun mielestä ulkonäköönsä tyytymättömyys on ylimielisyytta ja ulkonäköönsä tyytyväisyys nöyryyttä.


        poiuuyyyuuj

        Luoja luo mitä haluaa ja jos ei ole siihen tyytyväinen on ylimielinen tavallaan.


        poiuuyyyhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luoja luo mitä haluaa ja jos ei ole siihen tyytyväinen on ylimielinen tavallaan.


        poiuuyyyhh

        Toi olis mun ehdotus ulkonäkökompleksisille nöyrästi kunnioittaa Luojaansa ja arvostaa ulkonäköään.


        piuuyuyyhyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi olis mun ehdotus ulkonäkökompleksisille nöyrästi kunnioittaa Luojaansa ja arvostaa ulkonäköään.


        piuuyuyyhyh

        Ei tarvi kysellä kelpaako kun enemmänkin olisi kelvattava mukisematta.


        poiiuyuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi kysellä kelpaako kun enemmänkin olisi kelvattava mukisematta.


        poiiuyuyuyy

        Mä olen kokenut että tähän tyyliin Jumala uskolla voi ratkaista psykologiset kysymykset toista reittiä-. Ja mä käytän sitä toista reittiä eikä mua kiinnosta terapiat. Siellä ruikutetaan kaikkea missä ei ole mitään ruikuttamista.


        piuyuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen kokenut että tähän tyyliin Jumala uskolla voi ratkaista psykologiset kysymykset toista reittiä-. Ja mä käytän sitä toista reittiä eikä mua kiinnosta terapiat. Siellä ruikutetaan kaikkea missä ei ole mitään ruikuttamista.


        piuyuyyy

        Ei se mua kauheesti mitään haittaa ettei minuhn äiti minua rakasta. ainoo mikä haittaa on se kauhee energia mikä hänestä lähtee ja aiheuttaa mulle neurologisia oireita,


        ppiiuuuyuyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mua kauheesti mitään haittaa ettei minuhn äiti minua rakasta. ainoo mikä haittaa on se kauhee energia mikä hänestä lähtee ja aiheuttaa mulle neurologisia oireita,


        ppiiuuuyuyh

        mä en oo ollut psykologisesti riippuvainen äidistäni sen koomin kun omistauduin Jumalalle 16-vuotiaana


        ppoiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä en oo ollut psykologisesti riippuvainen äidistäni sen koomin kun omistauduin Jumalalle 16-vuotiaana


        ppoiuyyyy

        ainoo ongelma suhteessa äitiin on että hän osaa häiriköidä mun neurologiaa aiheuttaenb kohtauksia yms

        ppiuyyghh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ainoo ongelma suhteessa äitiin on että hän osaa häiriköidä mun neurologiaa aiheuttaenb kohtauksia yms

        ppiuyyghh

        se on ollut se hankala että miten aivot selviäis siitä kun ei anneta olla rauhas-.


        ppiuyygg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on ollut se hankala että miten aivot selviäis siitä kun ei anneta olla rauhas-.


        ppiuyygg

        se ei oo mulle suuri ongelma jos joku ei mua rakasta mutta se on mulle suuri ongelma jos mua kielletään rakastamasta.


        piuytttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se ei oo mulle suuri ongelma jos joku ei mua rakasta mutta se on mulle suuri ongelma jos mua kielletään rakastamasta.


        piuytttt

        Koska siis siinä menee sisin piloille jos ei saa rakastaa.


        ppiouuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mua kauheesti mitään haittaa ettei minuhn äiti minua rakasta. ainoo mikä haittaa on se kauhee energia mikä hänestä lähtee ja aiheuttaa mulle neurologisia oireita,


        ppiiuuuyuyh

        Oli kyllä hyvä video jos vaan olisi uskoa. Mutta olen joutunut paljon luopumaan ihmisistä ihan oman hyvinvoinnin vuoksi. Ei vaan näy uusia tulokkaita. Ehkä ei nyt ole vielä aika..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska siis siinä menee sisin piloille jos ei saa rakastaa.


        ppiouuyuy

        5 vuotta minua joukolla manipuloitiin avuttomassa tilassa kriisipuhelimessa ja mä näinkin hyvin sain pidettyä mielipiteeni muuttumattomina. siitä kiitokset minulle.


        popiuyyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5 vuotta minua joukolla manipuloitiin avuttomassa tilassa kriisipuhelimessa ja mä näinkin hyvin sain pidettyä mielipiteeni muuttumattomina. siitä kiitokset minulle.


        popiuyyyyu

        mutta nyt tuohon kivaan kysymyksen mitä tarkoitan henkisyydella, sde on mun lempiaihe ollut läpi elämän.

        Sanoisin toisenlaista olemassaolon tapaa joka tuntuu henkiselle,

        Se on erilainen tajunnantila.


        ppiiuuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta nyt tuohon kivaan kysymyksen mitä tarkoitan henkisyydella, sde on mun lempiaihe ollut läpi elämän.

        Sanoisin toisenlaista olemassaolon tapaa joka tuntuu henkiselle,

        Se on erilainen tajunnantila.


        ppiiuuuuuu

        ja hyvin kaukana tunnelmasta ja tajunnantilasta kriisipuhelimeen soitettaessa.

        Se kriisipuhelin tuntui jollein manalalle josta itseen tarttuu demoneja.


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja hyvin kaukana tunnelmasta ja tajunnantilasta kriisipuhelimeen soitettaessa.

        Se kriisipuhelin tuntui jollein manalalle josta itseen tarttuu demoneja.


        ppiuyyyy

        Siksi siitä tuli kierre soittaa sinne, kun joka kerta kun soitti tarttui uusiu demoni matkaan..

        ppoiiuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi siitä tuli kierre soittaa sinne, kun joka kerta kun soitti tarttui uusiu demoni matkaan..

        ppoiiuyuyy

        henkisyys on energiatasolla elämista korkeissa värähtelyissä

        ppiuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        henkisyys on energiatasolla elämista korkeissa värähtelyissä

        ppiuyuyy

        hienosyiselle energiatasolle pääsyä...missä enerrgia ei ole karkeaa...



        popiuuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hienosyiselle energiatasolle pääsyä...missä enerrgia ei ole karkeaa...



        popiuuuyyy

        mulle s e henkisyys riittää, en tarvitse psykologiaa, niin koin teini-ikäisestä asti. Henkisyys riittää mulle

        ppiouiuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulle s e henkisyys riittää, en tarvitse psykologiaa, niin koin teini-ikäisestä asti. Henkisyys riittää mulle

        ppiouiuyuyu

        Kunhan saan olla henkisessä olotilassa kaikki hyvin



        ppiuytytgt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan saan olla henkisessä olotilassa kaikki hyvin



        ppiuytytgt

        Lääkeainevammautuminenb vei kyvyn pääsatä siihen olotilaan, siksi se oli pahempaa kuin pelkästään maallinen kuolema-.


        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkeainevammautuminenb vei kyvyn pääsatä siihen olotilaan, siksi se oli pahempaa kuin pelkästään maallinen kuolema-.


        ppiuyyy

        Sen vammautuneen hermoston kanssa olin jossain unimaailmasa helvetissä


        ppiuuyyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen vammautuneen hermoston kanssa olin jossain unimaailmasa helvetissä


        ppiuuyyty

        Ei ne ihmiset varmaan tiedä mitä mä menetin jotka ei ole kokenut sitä henkistä tilaa jonka menetin


        ppoiuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne ihmiset varmaan tiedä mitä mä menetin jotka ei ole kokenut sitä henkistä tilaa jonka menetin


        ppoiuyy

        Eikä oo nähnyt semmosta helvettiäkään


        ppoiuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä oo nähnyt semmosta helvettiäkään


        ppoiuyuyy

        he puhelee niitä näitä


        poiuuyyyghgh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        he puhelee niitä näitä


        poiuuyyyghgh

        Ja ehkä kaikki uskovaiset ei tiedä, että paljon työtä vaatinut henkinen olotila...sen voi menettää hermostovauriossa tai lääkeainereaktiosta niin että joutuu ikäänkuin alottaan tiensä alusta


        ppiuytygg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen vammautuneen hermoston kanssa olin jossain unimaailmasa helvetissä


        ppiuuyyty

        No mitä sitten tarkoitat tieteellä? Neurologia nyt ainakin on varmaan tiedettä sanan kovassa merkityksessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ehkä kaikki uskovaiset ei tiedä, että paljon työtä vaatinut henkinen olotila...sen voi menettää hermostovauriossa tai lääkeainereaktiosta niin että joutuu ikäänkuin alottaan tiensä alusta


        ppiuytygg

        Jos oot rakentanu jotain 40 vuotta, kaikki alusta tai vielä alempaa


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oot rakentanu jotain 40 vuotta, kaikki alusta tai vielä alempaa


        ppiuyyyy

        Miten ne ihmiset voi edes kuvitella että ne vois vaurioittaa hermostoa ilman mahdolisesti mittaviakin seurauksia, Lähes kaikki saabvutukset oi sielä aivoissa.
        Ja joku luulee että voi noin vaan ränkätä miten vaan niitä aivoja. MIten voi olla niin tyhmä


        ppiuyyyyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä sitten tarkoitat tieteellä? Neurologia nyt ainakin on varmaan tiedettä sanan kovassa merkityksessä.

        Tosin en ole varma kuinka henkisiä kokemuksia ja elämyksiä voi neurologiaan palautella. Sanotaanhan että uskonnollisuus piilisi geeneissä tai jossain tietyssä geenissä.. palautatko sinä kaiken hermostoon ja sen luoneeseen.. Jumalaan?.. onpa kurjaa että Jumala on sitten luonut meikäläisiä joilta puuttuu yhteys..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne ihmiset voi edes kuvitella että ne vois vaurioittaa hermostoa ilman mahdolisesti mittaviakin seurauksia, Lähes kaikki saabvutukset oi sielä aivoissa.
        Ja joku luulee että voi noin vaan ränkätä miten vaan niitä aivoja. MIten voi olla niin tyhmä


        ppiuyyyyt

        Miten voi olla tajuamatta että pienen pienelläkin muutoksella aivoissa voi olla mittavat seuraukset puhumattakaan koko aivojen ränkkääm isestä jollain kemikaalilla tms.,


        ppiuyytty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi olla tajuamatta että pienen pienelläkin muutoksella aivoissa voi olla mittavat seuraukset puhumattakaan koko aivojen ränkkääm isestä jollain kemikaalilla tms.,


        ppiuyytty

        yks pikkunen kohta väärin siellä aivoissa ja se voi olla täydellinenb katastrofi.


        piuyytttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yks pikkunen kohta väärin siellä aivoissa ja se voi olla täydellinenb katastrofi.


        piuyytttt

        https://www.youtube.com/watch?v=esPRsT-lmw8

        Väärä lääke v ääriin aivoihin voi olla katastrofi


        ppiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=esPRsT-lmw8

        Väärä lääke v ääriin aivoihin voi olla katastrofi


        ppiiuuuu

        mulle riittää kunhan aivoni toimii....

        en halua elämäntarinasta ongelmaa. sitä mun ei tarvii käsitellä kenenkään kanssa vaan kerron sen itse...juuri niinkuin parhaaksi näen



        ppopouiuyyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulle riittää kunhan aivoni toimii....

        en halua elämäntarinasta ongelmaa. sitä mun ei tarvii käsitellä kenenkään kanssa vaan kerron sen itse...juuri niinkuin parhaaksi näen



        ppopouiuyyh

        se vain ärsyttää mun aivoja kun joku puuttuu MUN elämäntarinaan jotenkin


        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se vain ärsyttää mun aivoja kun joku puuttuu MUN elämäntarinaan jotenkin


        ppoiuyyy

        Mulle on ihan ok oli sitten rakastava äiti tai ei rakastava äiti tai mitä vain kunhan totuudesssa edes suunnilleen pysyttäisiin


        ppoiuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on ihan ok oli sitten rakastava äiti tai ei rakastava äiti tai mitä vain kunhan totuudesssa edes suunnilleen pysyttäisiin


        ppoiuuuyu

        Mulle riittää elämäntarinasta totuus. En näe mitään hyötyä sen tarinan väätelyssä ja kääntelyssä ja kommentoinnissa jne.
        Tää monologi toimii ihan hyvi


        ppiuuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle riittää elämäntarinasta totuus. En näe mitään hyötyä sen tarinan väätelyssä ja kääntelyssä ja kommentoinnissa jne.
        Tää monologi toimii ihan hyvi


        ppiuuuyuy

        Mitä järkeä kelata sitä tarinaa kuin elokuvaa ja sitten volottaa uudestaan itkukohdat ja pelätä uudestaan kauhukohdat ja sitten joku ulkopuolinen vielä koko aika kritisoimassa elokuvaa ja kyseenalaistamnassaa sitä samalla.
        Mitä hyötyä tosta on aivoille ?


        ppoiiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä järkeä kelata sitä tarinaa kuin elokuvaa ja sitten volottaa uudestaan itkukohdat ja pelätä uudestaan kauhukohdat ja sitten joku ulkopuolinen vielä koko aika kritisoimassa elokuvaa ja kyseenalaistamnassaa sitä samalla.
        Mitä hyötyä tosta on aivoille ?


        ppoiiuuyy

        Mö koen sen yksinkertsisesti henkiseksi hyväksikäytöksi.,


        ppiouuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mö koen sen yksinkertsisesti henkiseksi hyväksikäytöksi.,


        ppiouuyyy

        Minä oon aman elämäntarinani kirjoittaja ja oon siitä ehdoton


        ppoiuiuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oon aman elämäntarinani kirjoittaja ja oon siitä ehdoton


        ppoiuiuuy

        huomasin tänään että tosiaan vale aiheuttaa mun aivoihib outoja kohtauksia,
        Kun ajattelen valetta tulee pahoinvointi.


        Mihin mö tarvin ketään mulle semmosta aiheuttamaan ?


        ppoiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        huomasin tänään että tosiaan vale aiheuttaa mun aivoihib outoja kohtauksia,
        Kun ajattelen valetta tulee pahoinvointi.


        Mihin mö tarvin ketään mulle semmosta aiheuttamaan ?


        ppoiuyyyy

        minä tykkään itsenäisestä oleilusta yksin.

        Nuorenakin seikkailin kaikki seikailuni yksin kulkiesssa eri paikoissa,


        ppoiuuyuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä tykkään itsenäisestä oleilusta yksin.

        Nuorenakin seikkailin kaikki seikailuni yksin kulkiesssa eri paikoissa,


        ppoiuuyuuy

        Ja tosiaan kun on ylimääräiset ihmiset pois omasta elämästä on paljon enemmän tyhjää tilaa uudelle ja mielenkiintoisemmalle.


        ppiouuyyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tosiaan kun on ylimääräiset ihmiset pois omasta elämästä on paljon enemmän tyhjää tilaa uudelle ja mielenkiintoisemmalle.


        ppiouuyyuyy

        no mut heips unohduin taas tänne


        ppiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no mut heips unohduin taas tänne


        ppiuuu

        Minäkin kyllä ihan viihdyn yksin. Ihanimman matkani olen tehnyt juuri yksin. On kuitenkin myös kiva jakaa kokemuksia jonkun mieleisen kanssa. Mutta yksin olen aina hyvässä seurassa vaikka tunnenkin silloin tällöin epävarmuutta. Kunpa olisi vahvempi ja vankempi kokemus itsestä niin ei tarvitsisi etsiä ulkopuolelta validoijia, jotka lopulta vain epävalidoivat. Ihan kuin olisi tuhoisasti addiktoitunut etsimään jotain vahvistusta ulkopuolelta. Se on kyllä riesa itsessäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin kyllä ihan viihdyn yksin. Ihanimman matkani olen tehnyt juuri yksin. On kuitenkin myös kiva jakaa kokemuksia jonkun mieleisen kanssa. Mutta yksin olen aina hyvässä seurassa vaikka tunnenkin silloin tällöin epävarmuutta. Kunpa olisi vahvempi ja vankempi kokemus itsestä niin ei tarvitsisi etsiä ulkopuolelta validoijia, jotka lopulta vain epävalidoivat. Ihan kuin olisi tuhoisasti addiktoitunut etsimään jotain vahvistusta ulkopuolelta. Se on kyllä riesa itsessäni.

        Joo no mulla oli samaa, kunnes sitä validointia hakiessani minut epävalidoitiin kutakuinkin 100%, niin siitä ei voinut enää mitenkään selvitä uskomalla ulkopuolista. Ja kun en uskonut minulle on vihastuttu. Mutta sen jälkeen kun päätin, että ulkolpuolinen ei voi ratkaista asiaa lopullisesti, vaan Jumala, olen saanutkin validointia jonkin verran.

        ppoiiuyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no mulla oli samaa, kunnes sitä validointia hakiessani minut epävalidoitiin kutakuinkin 100%, niin siitä ei voinut enää mitenkään selvitä uskomalla ulkopuolista. Ja kun en uskonut minulle on vihastuttu. Mutta sen jälkeen kun päätin, että ulkolpuolinen ei voi ratkaista asiaa lopullisesti, vaan Jumala, olen saanutkin validointia jonkin verran.

        ppoiiuyyyu

        Eihän joku toinen ihminen voi sitä päättää olenko minä jonkun arvoin en ihminen tai en. Niinkuin ei kenestäkään muustakaan.


        poouyytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän joku toinen ihminen voi sitä päättää olenko minä jonkun arvoin en ihminen tai en. Niinkuin ei kenestäkään muustakaan.


        poouyytyy

        Ei siihen voi luottaa, että ihminen osaa sen arvion toisesta tuossa mielessä tehdä.
        Jotain suorituksia voi arvioida opiskelussa tms.

        pooiuyuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siihen voi luottaa, että ihminen osaa sen arvion toisesta tuossa mielessä tehdä.
        Jotain suorituksia voi arvioida opiskelussa tms.

        pooiuyuyyy

        Tuli yöllä mieleen yksi juttu mikä on varmaan pääsyy, että ihmiset karttelee minua, juurikin tunneherkkyys energioille, mikä saa minut tuntemaan kaikenlaista toisista ihmisistäkin lähtöisin olevaa, ja se tekee heille vaivautuneen olon, joten he eivät halua olla tekemisissä kanssani. Äiti kerran sanoi tähän ominaisuuteeni jotain että: "Joo se on aivan kauhia!." Ja häippäs.
        Mutta siis jos oon tämmösten ominaisuuksien takia muiden mielestä kauhea, niin ei se mulle ole loppuenlopuksi niin kauheaa tämmösestä syystä aiheutunut yksinäisyys.


        poiiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli yöllä mieleen yksi juttu mikä on varmaan pääsyy, että ihmiset karttelee minua, juurikin tunneherkkyys energioille, mikä saa minut tuntemaan kaikenlaista toisista ihmisistäkin lähtöisin olevaa, ja se tekee heille vaivautuneen olon, joten he eivät halua olla tekemisissä kanssani. Äiti kerran sanoi tähän ominaisuuteeni jotain että: "Joo se on aivan kauhia!." Ja häippäs.
        Mutta siis jos oon tämmösten ominaisuuksien takia muiden mielestä kauhea, niin ei se mulle ole loppuenlopuksi niin kauheaa tämmösestä syystä aiheutunut yksinäisyys.


        poiiuyyyy

        Mutta mun visiointi se vasta sosiaalisen ongelman tuotti kun alettiin yhdessä muiden ihmisten kanssa tulkita visioitani. Ihan metsään mentiin kaikki.
        Parempi, että yritän tulkita yksinäni. Kun muut antaa mun visioille mielenisensä tulkinnan se on tosi vaarallista mulle.


        poiouyggg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mun visiointi se vasta sosiaalisen ongelman tuotti kun alettiin yhdessä muiden ihmisten kanssa tulkita visioitani. Ihan metsään mentiin kaikki.
        Parempi, että yritän tulkita yksinäni. Kun muut antaa mun visioille mielenisensä tulkinnan se on tosi vaarallista mulle.


        poiouyggg

        Se on äärimmäisen manipulatiivista satunnainen joukkko ihmisiö tulkitsemassa mun pään sisäisiä visuaalisia kokemuksia.


        ppioiuuuii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on äärimmäisen manipulatiivista satunnainen joukkko ihmisiö tulkitsemassa mun pään sisäisiä visuaalisia kokemuksia.


        ppioiuuuii

        Olen tulossa siihen johtopäätökseen ettei mun pidä jakaa niitä jatkossa,

        ppioiuuyyyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tulossa siihen johtopäätökseen ettei mun pidä jakaa niitä jatkossa,

        ppioiuuyyyh

        kun ulkopuoliset pääsee antamaan niille itse haluamiaan merkityksiä ja liittää ne sosiaaliseen vallankäyttöön, se on mulle ihan hurjaa...
        äärimnmäisen manipulatiivista



        ppouiyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun ulkopuoliset pääsee antamaan niille itse haluamiaan merkityksiä ja liittää ne sosiaaliseen vallankäyttöön, se on mulle ihan hurjaa...
        äärimnmäisen manipulatiivista



        ppouiyyyy

        Siis mun aivojen visioista tulee sosiaalista valtapeliä. Ei se ainakaan auta mitään.


        ppiuyuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mun aivojen visioista tulee sosiaalista valtapeliä. Ei se ainakaan auta mitään.


        ppiuyuyyy

        ihan ku jengi pelaisi mun hermosoluillani.


        ppoiuiuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihan ku jengi pelaisi mun hermosoluillani.


        ppoiuiuyuy

        Parempi vaan jos eivät pidä seurastani


        ppiyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi vaan jos eivät pidä seurastani


        ppiyyyy

        mulla on hauskempaa kun itse pelailen hermosoluillani.


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla on hauskempaa kun itse pelailen hermosoluillani.


        ppoiuuuu

        Täs on vielä se että minä kuulostan hullunkuriselle mutta olen niin usein tarkasti tutkien oikeassa ettei minua hullunkaan kastiin voi laittaa.


        popoiuuuuii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täs on vielä se että minä kuulostan hullunkuriselle mutta olen niin usein tarkasti tutkien oikeassa ettei minua hullunkaan kastiin voi laittaa.


        popoiuuuuii

        Mutta mä päädyin mm. kerran ihan harhaan kun autoriteettina pitämäni henkilö teki hyvin oudon ratkaisun ja mä aloin kuvitella että hänellä on siinä jokin hyvin älykäs pointti tehdä niin, ja sit se mun kuvitelma meni harhaan kun mä yritin keksiö mikä ois hyvin älykästä. Ku totuus voi ola ettei hällä ollut sioin' mitään hirveen älykästä.


        ppooiiuuyyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mua jopa lähes kiellettiin soittamasta kriisipuhelimeen ja täältäkin tekstini aika tehokkaasti poistettiin...sen lisäksi mua on sitäkin voimallisemmin laitettu lyttyyn mitä en täällä kerro,..


        ppoiuyyyyh

        sama vika täällä kyllä on ongelmia kun tietää asioista ja ainaa tulee haukkumist mutta kuitenkin myöhemmin asiat on juuri niin kuin olen kertonut. mutta vaikaea todistaa
        ennkuin se taahtuu

        esim olen muuttanut takusuosina yhden älyttömän lain kun politikot ei tajunneet mitä vahinkoa se aheutti ihmisille.


    • Anonyymi

      Jäinpä juuri miettimään, miten narsistista on puhua kokoajan omista ajatuksitaan, ilman että varsinaisesti antaa suunvuoroa toiselle, tai että edes odottaa vastausta.

      • Anonyymi

        Mä olen antanut riittävästi suunvuoroa toisille kun en ole omaa elämää vielä elänyt juuri ollenkaan.
        Ja puhun yksin koska mua manipuloitiin äärimmäisen vaarallisella tavalla, jolta voi suojautua puhumalla yks in ja kieltätymällä kuuntelemasta.
        popiuuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen antanut riittävästi suunvuoroa toisille kun en ole omaa elämää vielä elänyt juuri ollenkaan.
        Ja puhun yksin koska mua manipuloitiin äärimmäisen vaarallisella tavalla, jolta voi suojautua puhumalla yks in ja kieltätymällä kuuntelemasta.
        popiuuuyuu

        Toinen saa heti suunvuoron ja kuuntelen tarkasti ja arvostaen kun joku haluaa jakaa kanssani aitoja ajatuksiani.



        ppouyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen saa heti suunvuoron ja kuuntelen tarkasti ja arvostaen kun joku haluaa jakaa kanssani aitoja ajatuksiani.



        ppouyyy

        Ja sellaista vastausta jopa odotan.


        ppiuyytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sellaista vastausta jopa odotan.


        ppiuyytyy

        Mutta jos mä kuuntelen koko ajan keskittymistäni rikkovia kommentteja mä en koskaan pääse tuohon aivan todelliseen sopusointuiseen kommunikaatioon...


        ppouiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos mä kuuntelen koko ajan keskittymistäni rikkovia kommentteja mä en koskaan pääse tuohon aivan todelliseen sopusointuiseen kommunikaatioon...


        ppouiuyyy

        monologi on toivon mukaan välivaihe


        ppiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        monologi on toivon mukaan välivaihe


        ppiuuyyy

        Siirtyminen väärästä seurasta oikeaan seuraan. En koskaan pääse oikeaan seuraan jos kuuntelen väärää seuraa-


        ppoiuyytytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siirtyminen väärästä seurasta oikeaan seuraan. En koskaan pääse oikeaan seuraan jos kuuntelen väärää seuraa-


        ppoiuyytytt

        mä oon ollut koko elämän kiinnä väärässä seurassa ja todellakin haluan siitä pois.
        jos pittaan tuommoisista kommenteistya kuinka narsistista on kun en kuuntele väärää seuraa, siinäpähän oon sitten lopun ikääni-


        ppoiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä oon ollut koko elämän kiinnä väärässä seurassa ja todellakin haluan siitä pois.
        jos pittaan tuommoisista kommenteistya kuinka narsistista on kun en kuuntele väärää seuraa, siinäpähän oon sitten lopun ikääni-


        ppoiuyyyy

        kyllähän mä koko aika kuuntelen ja vastaan esim., tälläkin palstalla eräälle kirjoittajalle,
        Seuran valikoiminen olisi hyvä asia.


        ppiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllähän mä koko aika kuuntelen ja vastaan esim., tälläkin palstalla eräälle kirjoittajalle,
        Seuran valikoiminen olisi hyvä asia.


        ppiuuyy

        sit taas väliin kirjoitan omiani, mutta tykkään kun kirjoittaa omastaan tämä toinen kirjoittaja.,


        ppoiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sit taas väliin kirjoitan omiani, mutta tykkään kun kirjoittaa omastaan tämä toinen kirjoittaja.,


        ppoiuyyyyy

        Mutta jonka kommentointi on sitä että haluaa hajottaa mun pyrkimykseni kehittyä eteenpäin, ei kiinnosta


        ppiuuuyu


      • Anonyymi

        Todellisuudessa olen runsaan hiljaisuuskohtelun kohde.
        Olenodottanut vastauksia riittävästi. Pitäisikö mun vielä odottaa vastauksia, joita mulle ei haluta vastata ?


        ppoiiuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa olen runsaan hiljaisuuskohtelun kohde.
        Olenodottanut vastauksia riittävästi. Pitäisikö mun vielä odottaa vastauksia, joita mulle ei haluta vastata ?


        ppoiiuyy

        Jos mä jään odottaan vastauksia joita mulle ei haluta vastata siitä vasta negatiivinen tulkinta tehtäisiin. En ryhdy painostaan ketään vastaamaan vaan olen täysin tyytyväinen vastaamnattomuuteensa.


        ppiuyyttg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mä jään odottaan vastauksia joita mulle ei haluta vastata siitä vasta negatiivinen tulkinta tehtäisiin. En ryhdy painostaan ketään vastaamaan vaan olen täysin tyytyväinen vastaamnattomuuteensa.


        ppiuyyttg

        Ei kaiu siinä mitään narsistista ole ?
        Vai pitäiskö mun olla kauheen onneton jos mulle ei vastata ?

        ppiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaiu siinä mitään narsistista ole ?
        Vai pitäiskö mun olla kauheen onneton jos mulle ei vastata ?

        ppiuuyyy

        mun mielestä se on narsistinen tavoite jos haluaa vastaamattomuutensa toista heikottavan...
        Siks mä vastaan yleensä kaikille, ettei toiselle tuu heikottavaa oloa.



        ppiuuuyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun mielestä se on narsistinen tavoite jos haluaa vastaamattomuutensa toista heikottavan...
        Siks mä vastaan yleensä kaikille, ettei toiselle tuu heikottavaa oloa.



        ppiuuuyyu

        Olen jo aikoinaan riittävästi heikottavassa olossa odottanut vastauksia,
        Mä olen tyytyväinen nyt olooni ilman vastauksiakin,


        ppoiuuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo aikoinaan riittävästi heikottavassa olossa odottanut vastauksia,
        Mä olen tyytyväinen nyt olooni ilman vastauksiakin,


        ppoiuuuyuu

        kyllä mä joitain vastauksia odotan mutta en sommoisiltä joiden ei oo tarkoituskaan vastata


        ppiiuuyyyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä mä joitain vastauksia odotan mutta en sommoisiltä joiden ei oo tarkoituskaan vastata


        ppiiuuyyyh

        Tarkoittaako yllä oleva kommentoija, erttä on narsististam etten lannistu siitä jos mule ei vastata ?
        Että oon esim jaksanut kirjoittaa täällä vaikka minut jötettäisiin huomiotta ?


        Sekö olisi narsistista ?

        popiuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaako yllä oleva kommentoija, erttä on narsististam etten lannistu siitä jos mule ei vastata ?
        Että oon esim jaksanut kirjoittaa täällä vaikka minut jötettäisiin huomiotta ?


        Sekö olisi narsistista ?

        popiuuyu

        Mun mielestä ei oo narsistista etten ole toisten huomiosta riippuvainen


        ppoiuuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä ei oo narsistista etten ole toisten huomiosta riippuvainen


        ppoiuuyuyu

        Jos äiti luulee että mä oon oppinut kärsimään vetätäytymisestään valitettavasti tulee lopulta pettymään..

        Mutta tärkeintä mulle on etten painosta ketään vastaamaan, usein kirjoitan monologia siks ettei toiselle tulis painostettu olo vastata. Että puhuu mulle vain omasta halustaan jos semmonen tulee


        ppiouuyygtgg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos äiti luulee että mä oon oppinut kärsimään vetätäytymisestään valitettavasti tulee lopulta pettymään..

        Mutta tärkeintä mulle on etten painosta ketään vastaamaan, usein kirjoitan monologia siks ettei toiselle tulis painostettu olo vastata. Että puhuu mulle vain omasta halustaan jos semmonen tulee


        ppiouuyygtgg

        Kirjoitan joslus monologia toisille ihmisille kohteliisuudesta että saavat ensin minusta infon ja voivat harkita hakuavatko vastata, ettei multa sitten tule myöhemmin mitään ikäviä yllätyksiä


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan joslus monologia toisille ihmisille kohteliisuudesta että saavat ensin minusta infon ja voivat harkita hakuavatko vastata, ettei multa sitten tule myöhemmin mitään ikäviä yllätyksiä


        ppiuyyyy

        Että se kommunikaatio on sitten hyvää jos vastaavat


        ppiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että se kommunikaatio on sitten hyvää jos vastaavat


        ppiuuyyy

        Ne harvat ihmiset jotka mun kanssa kommunikoi , mun mielestä se aika ongelmatonta,

        ppoioiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne harvat ihmiset jotka mun kanssa kommunikoi , mun mielestä se aika ongelmatonta,

        ppoioiuuuuu

        Mieluiten voi puhua jostain asiasta tai itsestään.
        Ei oo kauheen kohteliasta aina keskustella keskustelukumppanin ominaisuuksista,.
        Mun mielkestä kohteliaampaa pysytellä itsessään.


        ppiuiuuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluiten voi puhua jostain asiasta tai itsestään.
        Ei oo kauheen kohteliasta aina keskustella keskustelukumppanin ominaisuuksista,.
        Mun mielkestä kohteliaampaa pysytellä itsessään.


        ppiuiuuyuyu

        Ja kannattaa avoimesti ensin yrittää keskustella toisen kanssa ennenkuin väittää ettei hän ota toista huomioon. Mun mielestä on epäreilua väittää ettei toinen ota huomioon jos ei ole edes yrittänyt.


        ppioiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kannattaa avoimesti ensin yrittää keskustella toisen kanssa ennenkuin väittää ettei hän ota toista huomioon. Mun mielestä on epäreilua väittää ettei toinen ota huomioon jos ei ole edes yrittänyt.


        ppioiuuyyy

        Olisko sulla jotain omaa asiaa mitä haluat jakaa ? Mä tosinoon sileen kohtelias etyten mielelläni puutu toisen henkilökohtaisiin asioihin vaan vain kuuntelen ja otan sen silleen kuten hän sanoo.


        ppiyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko sulla jotain omaa asiaa mitä haluat jakaa ? Mä tosinoon sileen kohtelias etyten mielelläni puutu toisen henkilökohtaisiin asioihin vaan vain kuuntelen ja otan sen silleen kuten hän sanoo.


        ppiyyyyy

        KOska en mä voi tietää miten se asia on.


        ppoioiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KOska en mä voi tietää miten se asia on.


        ppoioiuuu

        Oon aina ajatellut näin ja kriisipuhelinkokemukseni jälkeen oon nyt palannut tähän logiikkaan. Tulin siihen johtopäätökseen että olin alunperin oikeassa, ei joku vieras puhelinvastaaja voi mitenkään tietää mun asiaa mua paremmin ihan teknisistä syistä.


        ppoiuytytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon aina ajatellut näin ja kriisipuhelinkokemukseni jälkeen oon nyt palannut tähän logiikkaan. Tulin siihen johtopäätökseen että olin alunperin oikeassa, ei joku vieras puhelinvastaaja voi mitenkään tietää mun asiaa mua paremmin ihan teknisistä syistä.


        ppoiuytytt

        He luuli että he voi. Mutta nyt jos laittais heidät perustelemaan, se olis yhtä sotkua se perustelu.


        ppiuuuyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He luuli että he voi. Mutta nyt jos laittais heidät perustelemaan, se olis yhtä sotkua se perustelu.


        ppiuuuyyu

        Jos mulle nyt soittais joku vieras henkilö, miten mä voisin tietää hänen asian häntä paremmin?
        Siis mun järjen mukaan ihan mahoton juttu.



        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mulle nyt soittais joku vieras henkilö, miten mä voisin tietää hänen asian häntä paremmin?
        Siis mun järjen mukaan ihan mahoton juttu.



        ppiuyyyy

        Eri asia on jos se asia ei koske hänt'ä vaan jotainyleisluontoista asiaa.


        ppiuytttg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri asia on jos se asia ei koske hänt'ä vaan jotainyleisluontoista asiaa.


        ppiuytttg

        Siis jonkun ykewisessä tiedossa olevan asian toki voi tietä paremmin. muttei jotain spesifiä toisten ihmisen persoona, kehoa tai elämäntarinaa koskevaa voi tietää häntä paremmin vastaamalla puhelimeen


        ppiygtgggg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis jonkun ykewisessä tiedossa olevan asian toki voi tietä paremmin. muttei jotain spesifiä toisten ihmisen persoona, kehoa tai elämäntarinaa koskevaa voi tietää häntä paremmin vastaamalla puhelimeen


        ppiygtgggg

        Se mitä mä oon aina ihmetelly on se että j os sellainen vastaaja epäilee soittajan valehtelevan mistä hän voi tietää ettei se loppukin mistä hän tekee omia pätelmiään ole valetta ?


        ppiuytytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä mä oon aina ihmetelly on se että j os sellainen vastaaja epäilee soittajan valehtelevan mistä hän voi tietää ettei se loppukin mistä hän tekee omia pätelmiään ole valetta ?


        ppiuytytt

        Mitä jos mä oon vaikka vahingissa valehdellut jotain ? Jos olen, vastaajan vastauskin on täyttä puppua.


        ppiuyyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos mä oon vaikka vahingissa valehdellut jotain ? Jos olen, vastaajan vastauskin on täyttä puppua.


        ppiuyyyyyy

        Hän on niin itsevarma itsestään, mutta riittää että mäö oon vahingossa valehdellut jotain niin sitten on hänkin


        ppiouyuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on niin itsevarma itsestään, mutta riittää että mäö oon vahingossa valehdellut jotain niin sitten on hänkin


        ppiouyuyyy

        siis jos hänen ajatus perustuu mun puheeseen. Jos mä vahingossa valehtelen jotain , todennäköisesti valehtelee myös jokainen mun kommenmtoija uskoi he mua tai ei.,


        ppiuuuyyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis jos hänen ajatus perustuu mun puheeseen. Jos mä vahingossa valehtelen jotain , todennäköisesti valehtelee myös jokainen mun kommenmtoija uskoi he mua tai ei.,


        ppiuuuyyuyu

        Eli siis kaikki on kauheen monimutkasta.


        popiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis kaikki on kauheen monimutkasta.


        popiuu

        Eli siis miten pystytään selvittämään miten jokin asia tosiasiallisesti on ?
        ppiuuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis miten pystytään selvittämään miten jokin asia tosiasiallisesti on ?
        ppiuuyuyy

        Mielellään saa vastata tähän....


        voin kohteliaasti odottaa vastauksia,.,,


        ppiuyytytyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielellään saa vastata tähän....


        voin kohteliaasti odottaa vastauksia,.,,


        ppiuyytytyt

        ;Mutta siis tämmönen filosofisen tyyppisestiu ajattelijakin voi hermostovammautua ja soittaa kriisipuhelimeen. Hänen kanssa olis varmaan helpompi keskustella siitä hermostovammasta kuin mennä syvempiin keskusteluihin kanssan,


        ppioiuyytyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ;Mutta siis tämmönen filosofisen tyyppisestiu ajattelijakin voi hermostovammautua ja soittaa kriisipuhelimeen. Hänen kanssa olis varmaan helpompi keskustella siitä hermostovammasta kuin mennä syvempiin keskusteluihin kanssan,


        ppioiuyytyt

        Sikis mä olin niinku että ei i ei ei mitään psykologisointeja




        ppiuyyytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sikis mä olin niinku että ei i ei ei mitään psykologisointeja




        ppiuyyytyy

        Olisin toivony ihan yksinkertaisesti puhuttavan siitä m itä on konkreettoisessa maailmassa köyny


        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin toivony ihan yksinkertaisesti puhuttavan siitä m itä on konkreettoisessa maailmassa köyny


        ppiuyyy

        Mutta 5 vuotta kanssan opuhuttuaan mä en juuri enää edes erottanut konkreettista ja mielikuvitusta tai ne jakautu kummasti kahdeksi eri asiaksi, kun mä tykkään niiden kulkevan aina yhdessä käsikädessä.


        ppiuyttgg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta 5 vuotta kanssan opuhuttuaan mä en juuri enää edes erottanut konkreettista ja mielikuvitusta tai ne jakautu kummasti kahdeksi eri asiaksi, kun mä tykkään niiden kulkevan aina yhdessä käsikädessä.


        ppiuyttgg

        En mä tarvii mitään konkreettiseen nähden aivan vääriä mielikuvituksia...


        ppouuyyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä tarvii mitään konkreettiseen nähden aivan vääriä mielikuvituksia...


        ppouuyyyyu

        eikä mulla ollut semmosia ennen kriisipuhelinta,.,,,

        MUlla on selväjärkinen olo kun konkretia ja mielikuvitus sopii yhteen.
        JOs ne on ihan eri niinkuin ne meni kriisipuhelimessa se oli ihan mielipuolista

        ppiiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikä mulla ollut semmosia ennen kriisipuhelinta,.,,,

        MUlla on selväjärkinen olo kun konkretia ja mielikuvitus sopii yhteen.
        JOs ne on ihan eri niinkuin ne meni kriisipuhelimessa se oli ihan mielipuolista

        ppiiuyyyy

        Kriisipuhelimessa mielikuvitus tarkoittaa heille epätotta joten ei väliks mitä hirveää kuvitellaan. Ja hirveitä kuviteltiin ja mä pelkäsin henkeni edestä koska mulle mielikuvitus on jotain millä rakennetaan todellisuutta,,,
        He vakuutteli mua että ei hätää vaikka pääni on täytetty vaarallisilla mielikuvituksilla keskustyeluissa,, että hahahaha kun mä on naurettava kun pelkään mielikuvitusta jossa minut kuvitellaan jopa rikolliseksi. Se oli helvetin pelottavaa...


        ppiuyytytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kriisipuhelimessa mielikuvitus tarkoittaa heille epätotta joten ei väliks mitä hirveää kuvitellaan. Ja hirveitä kuviteltiin ja mä pelkäsin henkeni edestä koska mulle mielikuvitus on jotain millä rakennetaan todellisuutta,,,
        He vakuutteli mua että ei hätää vaikka pääni on täytetty vaarallisilla mielikuvituksilla keskustyeluissa,, että hahahaha kun mä on naurettava kun pelkään mielikuvitusta jossa minut kuvitellaan jopa rikolliseksi. Se oli helvetin pelottavaa...


        ppiuyytytt

        siiiihen nähden ...iiiiiihanaa olla täällä aivan yksin....
        en oo vanhemmillekaan enää jutellu mitää


        ppiuyuyttt


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=CPbq8bK6VCM


        Tässäkin hyvä selkeästi puhuva narsismipuhuja



        "poioytgghjjjk"

        Tuon katsottuanne ymmärtänette miksi narsismiin ei auta mitään kriisipuhelimen neuvo, ottaa hieman etäisyyttä narsistiin ja pitää taukoa ja toistaa sitä kuviota.


        piuytfgghh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon katsottuanne ymmärtänette miksi narsismiin ei auta mitään kriisipuhelimen neuvo, ottaa hieman etäisyyttä narsistiin ja pitää taukoa ja toistaa sitä kuviota.


        piuytfgghh

        Se neuvo hullunkurisesti on kuin toisen valmistamista sopivaksi kohteeksi narsistille pelata tuota mitä tuossa videossakin kuvaillaan...sitä se on se "säätely".
        Että "säädellään" että se kohde pysyy siinä ikuisesti ?


        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se neuvo hullunkurisesti on kuin toisen valmistamista sopivaksi kohteeksi narsistille pelata tuota mitä tuossa videossakin kuvaillaan...sitä se on se "säätely".
        Että "säädellään" että se kohde pysyy siinä ikuisesti ?


        ppiuyyy

        Ihan vetäneet minua nenästä kaikki


        ppiuyuyyh


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Narsistit jo johdatteli mut kriisipuhelimen pohjalle,
      ei niitä voi kuunnella...


      pooiuuyy

      • Anonyymi

        Ja jos kasvaa narsistiperheessä, mun mielestä oma täysin perheestään poiikeava monologi. jota hjarjoittaa intensiivisesti on hyvä idea...



        poiytyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos kasvaa narsistiperheessä, mun mielestä oma täysin perheestään poiikeava monologi. jota hjarjoittaa intensiivisesti on hyvä idea...



        poiytyyy

        Kai te nyt tajuutte että se on keino estää niiden narsistien vaikutus


        ppiuyyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai te nyt tajuutte että se on keino estää niiden narsistien vaikutus


        ppiuyyty

        Mä osaan oikeen hyvää dialogia, jos on kiiinnostun ut jostain älyllisestä ja sydämellisestä aiheesta kanssani ja mielellään henkisestä


        ppoiuiuuyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä osaan oikeen hyvää dialogia, jos on kiiinnostun ut jostain älyllisestä ja sydämellisestä aiheesta kanssani ja mielellään henkisestä


        ppoiuiuuyyu

        Mutta siinä on se etten oo oikeissa porukoissa joissa mulle tultais keskusteleen noista aiheista


        ppiuyygg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siinä on se etten oo oikeissa porukoissa joissa mulle tultais keskusteleen noista aiheista


        ppiuyygg

        koittakaa keskustella noista aiheista ennakkoluulottomasti niin katsotaan...



        ppoiuyyyui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koittakaa keskustella noista aiheista ennakkoluulottomasti niin katsotaan...



        ppoiuyyyui

        siinä tulis sitten esiin se parempi versio minusta...


        ppiiuiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siinä tulis sitten esiin se parempi versio minusta...


        ppiiuiuu

        taikka jotain oikeen kriittisiä filosofisia kysymyksiä..osaisin varmaankin puhua dialogia...



        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taikka jotain oikeen kriittisiä filosofisia kysymyksiä..osaisin varmaankin puhua dialogia...



        ppoiuuuu

        ainakin oletan, mutta kun kukaan ei puhu mulle esim niitä


        ppiuuyuyuh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ainakin oletan, mutta kun kukaan ei puhu mulle esim niitä


        ppiuuyuyuh

        saahan ihmisillä olla oma kiinnostusalueensa.


        eihän kaikia kiinnosta klaiki keskustelunaiheet

        Mulla on kuitenkiin aika laajat kiinnostusalueet

        ppiuuyuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saahan ihmisillä olla oma kiinnostusalueensa.


        eihän kaikia kiinnosta klaiki keskustelunaiheet

        Mulla on kuitenkiin aika laajat kiinnostusalueet

        ppiuuyuyuy

        Mutta jos ei ole muuta asiaa kuin minuin persoona niin voin ennenmmin jutella monologia

        ppioiuuuu


    • Anonyymi

      Mä olen kyllä odottanut koko elämäni ajan koska se varsinasinen kommunikaatio alkaa...


      ppiouuyyyy

      • Anonyymi

        Tää monologi on vaan niinku esipuhe varsinaiselle dialogille...



        ppiuyyttytg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää monologi on vaan niinku esipuhe varsinaiselle dialogille...



        ppiuyyttytg

        mutta jos haluaa aidon keskustelun niin pitää varautua siihen että esitän väliin vaikeita filosofisia kysymyksiä...



        ppooiiuiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta jos haluaa aidon keskustelun niin pitää varautua siihen että esitän väliin vaikeita filosofisia kysymyksiä...



        ppooiiuiuuyy

        siis mä omaan kyllä eläytyä toisen juttuun mutta he ei koskaan eläydy mun juttuun....
        siks mä elin koko nuoruuden toisten juttuja ja mulla oli paljonkin seuraa, mutta sit tuli tää ajatus että haluan loppuelämän elää minunkin juttua ja alotin ton taideprojektijn saadakseni kommunikoitua myös minun juttua toisille ihmisille


        ppoiiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis mä omaan kyllä eläytyä toisen juttuun mutta he ei koskaan eläydy mun juttuun....
        siks mä elin koko nuoruuden toisten juttuja ja mulla oli paljonkin seuraa, mutta sit tuli tää ajatus että haluan loppuelämän elää minunkin juttua ja alotin ton taideprojektijn saadakseni kommunikoitua myös minun juttua toisille ihmisille


        ppoiiuyyy

        ja taiteeni jakaminen on onnistunut,,.,


        ppoioiuiuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja taiteeni jakaminen on onnistunut,,.,


        ppoioiuiuuy

        toi mun taide on mun dialogista mun puoliska,,,,



        ppoiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toi mun taide on mun dialogista mun puoliska,,,,



        ppoiuuyyy

        Mutta monen asioan mitä puhuin kriisipuhelimeen 5 vuotta sitten osaan perustella nyt huomattavasti parempitasoisesti. ..ja yksityiskohtaisemmin perusteluin...



        ppoiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta monen asioan mitä puhuin kriisipuhelimeen 5 vuotta sitten osaan perustella nyt huomattavasti parempitasoisesti. ..ja yksityiskohtaisemmin perusteluin...



        ppoiuiuuu

        Olis hyvä jos näitä narsismivideoita voios käyttää perusteluina koska sitä kautta tulee punaista lankaa tiettyihin ilmiöihin,,.,


        ppoioiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis hyvä jos näitä narsismivideoita voios käyttää perusteluina koska sitä kautta tulee punaista lankaa tiettyihin ilmiöihin,,.,


        ppoioiuuu

        Mä olin sitä mieltä kun aloitin soittaa kriisipuhelimeen, että puheen tulee olla perusteltua ja olen palannut siihen näkemykseen entistä vahvemmin kokemukseni jälkeen


        ppiuuyuyhhg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olin sitä mieltä kun aloitin soittaa kriisipuhelimeen, että puheen tulee olla perusteltua ja olen palannut siihen näkemykseen entistä vahvemmin kokemukseni jälkeen


        ppiuuyuyhhg

        mun mielestä on väärin käyttää sanoja miten sattuu, vaikka itsekin olen päätynyt käyttämään nyt monta vuotta. holtittomasti sanoja, vaikka niitä ei tulis käyttää holtittomasti


        ppoiuiuyhhy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun mielestä on väärin käyttää sanoja miten sattuu, vaikka itsekin olen päätynyt käyttämään nyt monta vuotta. holtittomasti sanoja, vaikka niitä ei tulis käyttää holtittomasti


        ppoiuiuyhhy

        Mulle oli aika kauheeta n iitä näitä juttelu-....

        kun oon aiemmin tottunut ajatteluun, että enkelit kirjoittaa joka sanakin ylös mitä sanoo,.,,

        Ja nyt oon puhunut kauheeta laadutonta juttua 5 vuotta,.


        ppoiiuuyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle oli aika kauheeta n iitä näitä juttelu-....

        kun oon aiemmin tottunut ajatteluun, että enkelit kirjoittaa joka sanakin ylös mitä sanoo,.,,

        Ja nyt oon puhunut kauheeta laadutonta juttua 5 vuotta,.


        ppoiiuuyyu

        Ne kriisipuhelinkeskustelutkin on varmaan kaikki kirjoittaneet enkelit ylös, joka sanan...



        poouyyttygt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne kriisipuhelinkeskustelutkin on varmaan kaikki kirjoittaneet enkelit ylös, joka sanan...



        poouyyttygt

        lankesin niitä nöitä jutteluun...


        ppiuiyygh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lankesin niitä nöitä jutteluun...


        ppiuiyygh

        mutta mun oli kutakuinkin pakko suostua tossa hermostovauriossa,....melkeen ihan mihin peliin vaan...kunhan aikaa kuluu että saa hermostoa takaisin...
        olis varmaan kasvanut hermosilut nopeemmin jos mua ei ois sairaimmillaan pidetty aliravitsemuksessakin

        pppooiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta mun oli kutakuinkin pakko suostua tossa hermostovauriossa,....melkeen ihan mihin peliin vaan...kunhan aikaa kuluu että saa hermostoa takaisin...
        olis varmaan kasvanut hermosilut nopeemmin jos mua ei ois sairaimmillaan pidetty aliravitsemuksessakin

        pppooiuu

        isä kuljetti kaupasta pieniä pussukoita,


        pooiiuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        isä kuljetti kaupasta pieniä pussukoita,


        pooiiuyy

        Ja kriisipuhelinvastaajien mielestä oli kauheen itsekästä ajatus että kun mielestä olis pitäny huolehtia ihan kunnolla, kun eihän kukaan niin sairasta jaksa,..,


        ppiuyyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kriisipuhelinvastaajien mielestä oli kauheen itsekästä ajatus että kun mielestä olis pitäny huolehtia ihan kunnolla, kun eihän kukaan niin sairasta jaksa,..,


        ppiuyyuy

        mut nyt he on edelleen sitä mieltä kun mun äiti on heikkokuntoisempi kuin mä. niin nyt munkaan ei tarvi jaksaa


        ppioiuuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut nyt he on edelleen sitä mieltä kun mun äiti on heikkokuntoisempi kuin mä. niin nyt munkaan ei tarvi jaksaa


        ppioiuuyuyy

        no se on tommonen ajattelu ettei sairaista ja heikoista tarvii välittää...oli ne nyt sitten ketä vaan..

        ppoiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no se on tommonen ajattelu ettei sairaista ja heikoista tarvii välittää...oli ne nyt sitten ketä vaan..

        ppoiuuyyy

        https://www.youtube.com/watch?v=otQ6TAmmBIE



        no jos nyt saisin tähän annettua mennä...


        ppiouyytgtg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=otQ6TAmmBIE



        no jos nyt saisin tähän annettua mennä...


        ppiouyytgtg

        tollakin perusteella on ihan järkevää olla kärsimättä siitä jos ihmiset ei vastaa tms,
        Ei se ole narsistista. Ihan voi olla tyytyväisenä itsekseen


        ppoiuyttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tollakin perusteella on ihan järkevää olla kärsimättä siitä jos ihmiset ei vastaa tms,
        Ei se ole narsistista. Ihan voi olla tyytyväisenä itsekseen


        ppoiuyttt

        kun mun vanhemmathan harrastaa kaasuvalotusta ja hiljauisuuskohtelua...
        niin niistä minulla oli trauma, mutta ei oo tuosta hiljaisuuskohtelusta enää


        ppooiiiuiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun mun vanhemmathan harrastaa kaasuvalotusta ja hiljauisuuskohtelua...
        niin niistä minulla oli trauma, mutta ei oo tuosta hiljaisuuskohtelusta enää


        ppooiiiuiii

        se tuotti heikottavan olon aiemmin, mutta ei tuota enää ja se on mukava saavutus


        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se tuotti heikottavan olon aiemmin, mutta ei tuota enää ja se on mukava saavutus


        ppoiiuuu

        Minuista on vaan kivaa että vanhemmat ovat siellä kodeissaan hiljaa


        popiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuista on vaan kivaa että vanhemmat ovat siellä kodeissaan hiljaa


        popiuyyy

        sehän on ihannetilanne mulle

        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sehän on ihannetilanne mulle

        ppiuyyy

        Jospa tää vanhempiongelma ratkeis näin rauhanomaisestoi että he vaan kököttelee siellä asunnoisaan minule puhumatta ja äiti voi pälättää puhelimessa puhelujaan


        ppoiuyyyy


    • Anonyymi

      aika mielenkiintoisia harrastuksia tollaset niinku kaasuvalotus ja hiljausuuskohtelu.
      vasta tänään se kaasuvalotuksen teho tuntuu laimentuneen hieman.
      He tekee niin, että ne kaasuvalottaa kunnes on pää pyöräll' ja sitten äkkiä hiljauisuuskohtelumoodiin taas ja sama alusta....siis ne tykkää sieltä hilajaisuudesta tarkkailla sen kaasuvalotukuksen vaikutuksia,.


      poiiuyyyyy

      • Anonyymi

        tohon meni varsinmin viimeset 8 vuotta. onneks sain jotain aikaseksi sinäkin aikana


        ppiuyttyhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tohon meni varsinmin viimeset 8 vuotta. onneks sain jotain aikaseksi sinäkin aikana


        ppiuyttyhh

        ja minä olen teini-ikäöisestä asti ollut kiinnostunut syvällisesta todellisen itsen etsinnästä alun perin ennenkaikkea mystiikan kautta, mutta nyt myös hakemalla taiteesta ensisijaisesti autenttisuutta, '


        ppiuytggfgg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja minä olen teini-ikäöisestä asti ollut kiinnostunut syvällisesta todellisen itsen etsinnästä alun perin ennenkaikkea mystiikan kautta, mutta nyt myös hakemalla taiteesta ensisijaisesti autenttisuutta, '


        ppiuytggfgg

        aivovauriossa osa henkisistä kyvyistä katosi mutta ei muisto aiemmista kokemuksistani...



        ppoiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aivovauriossa osa henkisistä kyvyistä katosi mutta ei muisto aiemmista kokemuksistani...



        ppoiuuyyy

        kauheaa oli elää itseään tyhmempänä ja voimasttomana siitäö että oli itseään tyhmempi


        ppoiuyyygg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kauheaa oli elää itseään tyhmempänä ja voimasttomana siitäö että oli itseään tyhmempi


        ppoiuyyygg

        ei vaan aivot toiminu eikä totellu omia käskyjä



        ppiiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei vaan aivot toiminu eikä totellu omia käskyjä



        ppiiuuyyy

        ihmiset ehkä luuli tekosyyksi kun selittelin että haluaisin olla toisin kuin olin, mutta ei se ollut tekosyy-

        ppoioiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihmiset ehkä luuli tekosyyksi kun selittelin että haluaisin olla toisin kuin olin, mutta ei se ollut tekosyy-

        ppoioiuuuu

        ja toiovon mukaan yhä paremmin mä pystyn oleen ja käyttään aivojanji niinku itse haluan että se sit ilmenis selkeemmin miten itse haluan


        ppooiiuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja toiovon mukaan yhä paremmin mä pystyn oleen ja käyttään aivojanji niinku itse haluan että se sit ilmenis selkeemmin miten itse haluan


        ppooiiuyuyy

        ettei tarviis puhua halukseen eriä kuin miten toimii. kauheeta se oli vasten tahtoaan joutua toimimaan toisin kuin haluaisi toimia,
        varsinkin kun oon aina inhonnut sitä että tehdään toisin kuin sanotaan. ja sit itse v astoin tahtoiani jouduin toimiin toisin kuin halusin ja sit vielä ihmiset luulemassa selitystä tekosyyksi kun se oli jo muutenkin riittävän hirveetäö


        ppiuyyttg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ettei tarviis puhua halukseen eriä kuin miten toimii. kauheeta se oli vasten tahtoaan joutua toimimaan toisin kuin haluaisi toimia,
        varsinkin kun oon aina inhonnut sitä että tehdään toisin kuin sanotaan. ja sit itse v astoin tahtoiani jouduin toimiin toisin kuin halusin ja sit vielä ihmiset luulemassa selitystä tekosyyksi kun se oli jo muutenkin riittävän hirveetäö


        ppiuyyttg

        Mut ihan oikeesti olo on niin paljon helpompi ilman kommunikaatiota kyseisen väen kanssa etten haluis ikinä enää palata siihen "kommunikaatioon"


        ppoiuyyyyt


    • Anonyymi

      Mä en ymmärrä ihmisiä jotka ei oo innoissaan rakkaudesta . mä oon aina ollut kauheen innoissani rakkaudesta.,
      Ja oon mä oikeestaan edelleen mut kauheen vaikee toteuttaa tämmösis olosuhteissa,


      popioiuuuyyuyu

      • Anonyymi

        Kyllähän mä koko aika rakastan kun tulee tauko kauhukohtauksiin niin jokasessa välissä


        ppoiiuuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän mä koko aika rakastan kun tulee tauko kauhukohtauksiin niin jokasessa välissä


        ppoiiuuuyuy

        Minulla taas rakkaus on sekoittunut kärsimykseen niin että arvostan sellaista harvinaista seesteistä olotilaa jossa ei ole kauheasti mitään tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla taas rakkaus on sekoittunut kärsimykseen niin että arvostan sellaista harvinaista seesteistä olotilaa jossa ei ole kauheasti mitään tunteita.

        niin no se on oma aiheensa mitä rakkaus on.
        mulla ei ole tyypillistä nyky-yhteioskunnan käsitystä siitä.


        ppuytyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin no se on oma aiheensa mitä rakkaus on.
        mulla ei ole tyypillistä nyky-yhteioskunnan käsitystä siitä.


        ppuytyt

        mulla rakkaus liittyy aina Jumalaan


        ppoiuyy


    • Anonyymi

      Se kirjoitetaan onpa, vitun tyhmä apina

    • Anonyymi

      tuli häirikkö ketju täyteen olin kirjoittamasa että ei se ole mikään voitto että onnistuu tuhoamaan jonkun kun seuraus on että itse riutuu kurjuudessa


      ppouytytt

      • Anonyymi

        siks en antanut periks siinä kriisipuhelinsoittelussa kun mä tiesintän kaiken koko ajan.


        ppoiyytyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siks en antanut periks siinä kriisipuhelinsoittelussa kun mä tiesintän kaiken koko ajan.


        ppoiyytyt

        mua oksattaa klaikki nää pelit ihan hirveesti


        ppoiuyytyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mua oksattaa klaikki nää pelit ihan hirveesti


        ppoiuyytyt

        siis oksettaa


        ppiytyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis oksettaa


        ppiytyt

        nyt kun kaikki on oikeun huonosti minä jälleen fyysisesti aika sairaskin ...äiti sanoo ettei pidä kysyä häneltä


        ppoiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt kun kaikki on oikeun huonosti minä jälleen fyysisesti aika sairaskin ...äiti sanoo ettei pidä kysyä häneltä


        ppoiuyyyy

        kriisipuhelimessa äitini puheet oli se ohjenuora minkä mukaan mentiin, kritisoinkoko ajan sitä


        ppoiuyytty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kriisipuhelimessa äitini puheet oli se ohjenuora minkä mukaan mentiin, kritisoinkoko ajan sitä


        ppoiuyytty

        Mä haluan Jumalan edessä todsistaa näitä pelejä, se on mun elämän tarkoitus


        ppoiiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan Jumalan edessä todsistaa näitä pelejä, se on mun elämän tarkoitus


        ppoiiuuyy

        En varsinaisesti tarvi mitään tästä maailmasta., Oon täällä vaan kertoakseni vielä kuoleman jälkeenkin mitä täällä on tapahtunut,


        ppiouytytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En varsinaisesti tarvi mitään tästä maailmasta., Oon täällä vaan kertoakseni vielä kuoleman jälkeenkin mitä täällä on tapahtunut,


        ppiouytytt

        Tämän koin tehtäväkseni nuoresta tytöstä asti


        ppoiuiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän koin tehtäväkseni nuoresta tytöstä asti


        ppoiuiuyyy

        Olisi asiaa äidsille, mutta en uskalla soittaa kun oksettaa koko keho pahoinvioinnista ajatuksestakin-....


        ppoiuiuuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi asiaa äidsille, mutta en uskalla soittaa kun oksettaa koko keho pahoinvioinnista ajatuksestakin-....


        ppoiuiuuuyuy

        se on ihan sanoinkuvaaton se tunnelma mikä sieltä tulee


        ppiouyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on ihan sanoinkuvaaton se tunnelma mikä sieltä tulee


        ppiouyyyy

        tuntuu tosiaan kuin ois pelkkää sairautta, tuhoa ja kuolemaa.

        ppoiiuuyuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuntuu tosiaan kuin ois pelkkää sairautta, tuhoa ja kuolemaa.

        ppoiiuuyuuu

        niin miestä mulla ei oo voinut olla siksi kun kukaan mies ei oo halukas unohtaan mun äitiä.
        mä en vaan tajua mikä maaginen voima mun äidissä on.


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin miestä mulla ei oo voinut olla siksi kun kukaan mies ei oo halukas unohtaan mun äitiä.
        mä en vaan tajua mikä maaginen voima mun äidissä on.


        ppoiiuuuu

        mies voi vaikka suuttua ja sanoa mulle ettei puhu mun kanssa ollenkaan jos ei puhuta mun äidistä. nin tuossakin mieles miehet on aika tympeitä ne ketkä oon kohdannut kaikille on mun äiti niin tärkee

        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mies voi vaikka suuttua ja sanoa mulle ettei puhu mun kanssa ollenkaan jos ei puhuta mun äidistä. nin tuossakin mieles miehet on aika tympeitä ne ketkä oon kohdannut kaikille on mun äiti niin tärkee

        ppoiuuuu

        suorastaan mysteeristä mikä saa miehet ajatteleen noin, että mun kanssa juttelu olis riippuvaista äidistäni, oon kärsiny tuosta tosi paljon


        ppiuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suorastaan mysteeristä mikä saa miehet ajatteleen noin, että mun kanssa juttelu olis riippuvaista äidistäni, oon kärsiny tuosta tosi paljon


        ppiuuuyu

        onko se se ilkeyden suuri vetovoima


        ppouyyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko se se ilkeyden suuri vetovoima


        ppouyyh

        miehet ei halua ouhua mulle koska mun äiti ei halua puhua mulle.
        eikä muakaan kiiinnosta ihmiset jotka ajattelee noin epäloogisesti


        ppiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miehet ei halua ouhua mulle koska mun äiti ei halua puhua mulle.
        eikä muakaan kiiinnosta ihmiset jotka ajattelee noin epäloogisesti


        ppiuuyyy

        ja koko aika tulis jotain erimielisyyttä ja loukkauksia liittyen mun äitiin


        ppouiuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja koko aika tulis jotain erimielisyyttä ja loukkauksia liittyen mun äitiin


        ppouiuyy

        mä en tajua miksi uhrata kaiki mielenkintoinen mitä mun kaa olis voinut tehdä mun äidin takia.,


        ppoiuyhg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä en tajua miksi uhrata kaiki mielenkintoinen mitä mun kaa olis voinut tehdä mun äidin takia.,


        ppoiuyhg

        kirjoitin tähän että olen niin tympääntynyt että nyt ei kiinnosta mikään.
        Miksi se poiistettiin?


        ppoiuyyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kirjoitin tähän että olen niin tympääntynyt että nyt ei kiinnosta mikään.
        Miksi se poiistettiin?


        ppoiuyyyyyy

        Mutta miehistä, tykkäisin puheliaasta, että mä saisin kuunnella. Oon niin väsyny puhumaan


        ppoiyuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miehistä, tykkäisin puheliaasta, että mä saisin kuunnella. Oon niin väsyny puhumaan


        ppoiyuyyyy

        mun äiti jakelee minulle vaarallisia mielenkäyttöohjeita.
        On itte ihan seko ja jakelee mulle muka jotain ohjeita miten mieltä käytetään.
        Ja kriisipuhelinvastaajia meni tuohon mukaan. Minä en näille ihmisille enää uskalla puhua, se ion hirveetä mitä he mulle tekee.
        Nyt on mietittävä itsekseen. Toivottavasti kaikki on vielä pelastettavissa, Mulla on aika vakavia fyysisiä ongelmia.

        ppoiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun äiti jakelee minulle vaarallisia mielenkäyttöohjeita.
        On itte ihan seko ja jakelee mulle muka jotain ohjeita miten mieltä käytetään.
        Ja kriisipuhelinvastaajia meni tuohon mukaan. Minä en näille ihmisille enää uskalla puhua, se ion hirveetä mitä he mulle tekee.
        Nyt on mietittävä itsekseen. Toivottavasti kaikki on vielä pelastettavissa, Mulla on aika vakavia fyysisiä ongelmia.

        ppoiuyyyyy

        Äiti on itse ihan mennyttä ja tuhoaa toisen jos menee lähelle.
        Tää todellinen on kauheempaa ku kauhufilmeissä.

        Mutta olen tässä ihan rauhakseen ja katselen eteempäin optimistisesti kuitenkin.


        ppoiuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti on itse ihan mennyttä ja tuhoaa toisen jos menee lähelle.
        Tää todellinen on kauheempaa ku kauhufilmeissä.

        Mutta olen tässä ihan rauhakseen ja katselen eteempäin optimistisesti kuitenkin.


        ppoiuuy

        mä en ihan tajunnu miten kauheeta tää on kun olin enemmän itekseen



        ppoiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä en ihan tajunnu miten kauheeta tää on kun olin enemmän itekseen



        ppoiuuyyy

        Nyt pitää kovasti rukoilla ja luottaa Jumalaan,


        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt pitää kovasti rukoilla ja luottaa Jumalaan,


        ppoiiuuu

        äidille ei voi puhua hän on samalla niin särkyvä että särkyy yhdestä sanasta, se on oltava kaiki sitä hänen mun hulluksi tekimis jankkausta joka sana hänelle.


        ppoiuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        äidille ei voi puhua hän on samalla niin särkyvä että särkyy yhdestä sanasta, se on oltava kaiki sitä hänen mun hulluksi tekimis jankkausta joka sana hänelle.


        ppoiuyy

        samalla pelottava mutta tutiseva haavan lehti. En mä voi kun koittaa pärjätä tästä jotenkin ja kiertää hänet kaukaa,
        ja varoa sanomasta mitään.

        ppoiouuyyhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samalla pelottava mutta tutiseva haavan lehti. En mä voi kun koittaa pärjätä tästä jotenkin ja kiertää hänet kaukaa,
        ja varoa sanomasta mitään.

        ppoiouuyyhh

        ne kriisipuhelinvastaajat ei kehtaa myöntää miten väärässä he ovat olleet ja sen takia minun ei ole turvallista sinne soittaa, koska he tekevät mun mielelle vahingollisia ratkaisuja peittääkseen omat erehdyksensä.


        ppoiuytgtgg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ne kriisipuhelinvastaajat ei kehtaa myöntää miten väärässä he ovat olleet ja sen takia minun ei ole turvallista sinne soittaa, koska he tekevät mun mielelle vahingollisia ratkaisuja peittääkseen omat erehdyksensä.


        ppoiuytgtgg

        he ei voi todella tukea mua koska he samalla joutuis paljastaan minua erehdyksiään, se on se syy miksi he haluaa minusta eroon ja kyllä mäkin haluan olla soittamatta


        poioiuuytyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        he ei voi todella tukea mua koska he samalla joutuis paljastaan minua erehdyksiään, se on se syy miksi he haluaa minusta eroon ja kyllä mäkin haluan olla soittamatta


        poioiuuytyty

        mut mä kerroin heille tän kutakuinkin ETUKÄTEEN


        ppoiiuuyyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut mä kerroin heille tän kutakuinkin ETUKÄTEEN


        ppoiiuuyyyyu

        mä tiesin että näin tulee käymään jos sitä peliä mennään


        ppiouyygt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä tiesin että näin tulee käymään jos sitä peliä mennään


        ppiouyygt

        siis kun he usko mun äidin ylivertaiseen viisauteen mitä ei ole olemassakaan. mun äiti ei tiedä mitään


        ppoiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis kun he usko mun äidin ylivertaiseen viisauteen mitä ei ole olemassakaan. mun äiti ei tiedä mitään


        ppoiuyyyy

        ja kaikki mua vakuutti että näin mennään vain mun äitiä uskoen ...siis sillon aluks


        ppiuytttft


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja kaikki mua vakuutti että näin mennään vain mun äitiä uskoen ...siis sillon aluks


        ppiuytttft

        mun äiti ei tiedä mitään joten tyhjän päällä ollaan nyt


        ppoiiuuygtgfgf


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun äiti ei tiedä mitään joten tyhjän päällä ollaan nyt


        ppoiiuuygtgfgf

        ei olis enää edes muita vaihtoiehtoja ku rukoilla Jumalaa


        ppoiiuyyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei olis enää edes muita vaihtoiehtoja ku rukoilla Jumalaa


        ppoiiuyyyyu

        että omistan kyllä nyt elämäni siihen

        popoiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        että omistan kyllä nyt elämäni siihen

        popoiuyyyy

        Miten he VOI ajatella siellä kriisipouhelimessa ettö tommoinen tie olis oikea missä ei ole rakkautta, ei Jumalaa, ei lempeyttä, ei perustelua ei filosofiaa ?

        Miten ne voi olla sitä mieltä että semmosen henkilön paikka on ohjata mua ?


        ppoiuyyttyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten he VOI ajatella siellä kriisipouhelimessa ettö tommoinen tie olis oikea missä ei ole rakkautta, ei Jumalaa, ei lempeyttä, ei perustelua ei filosofiaa ?

        Miten ne voi olla sitä mieltä että semmosen henkilön paikka on ohjata mua ?


        ppoiuyyttyt

        Jos ei ole rakkautta eikä perustelua kertokaas mitä jää jäljelle ? Mitä antia siinä on?


        ppiuyyyttyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole rakkautta eikä perustelua kertokaas mitä jää jäljelle ? Mitä antia siinä on?


        ppiuyyyttyty

        siis vähän niinku ajattelua ilman tunnetta ja järkeä?
        Silleenkö on hyvä ajatella parhaan neuvojan ?

        Ja nää 5 vuotta intti


        ppiuyyytyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis vähän niinku ajattelua ilman tunnetta ja järkeä?
        Silleenkö on hyvä ajatella parhaan neuvojan ?

        Ja nää 5 vuotta intti


        ppiuyyytyty

        mä tarvin normaalijärkisten ihmisten seuraa

        ei mitään mielenterveysjuttuja


        ppooiuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä tarvin normaalijärkisten ihmisten seuraa

        ei mitään mielenterveysjuttuja


        ppooiuyy

        tarvin semmosta seuraa jossa käytetään järkeä logiikkaa ja sydäntä



        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tarvin semmosta seuraa jossa käytetään järkeä logiikkaa ja sydäntä



        ppoiuuu

        puhutaan perustellusti ja kohdellaan ihmisiä sydämellisesti
        ei mitään hulluja juttuja enää yhtään !!!!

        ppoiyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        puhutaan perustellusti ja kohdellaan ihmisiä sydämellisesti
        ei mitään hulluja juttuja enää yhtään !!!!

        ppoiyyyy

        hirveeseen tragediaan nää kriisipuhelikeskustelujen ajattelumallit joita elettiin viisi vuotta minun ja äitini elämän ajoi. en kestä pitää asiaa vain omana tietonani.
        Ja typerintä tässä on että mä tiesin sen etukäteen mihin se johtaisi ja siksi soitin niin hirveesti ja väitin vastaan. Ainakin tein kaikkeni


        ppoiuyuyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hirveeseen tragediaan nää kriisipuhelikeskustelujen ajattelumallit joita elettiin viisi vuotta minun ja äitini elämän ajoi. en kestä pitää asiaa vain omana tietonani.
        Ja typerintä tässä on että mä tiesin sen etukäteen mihin se johtaisi ja siksi soitin niin hirveesti ja väitin vastaan. Ainakin tein kaikkeni


        ppoiuyuyt

        mua ei kiinnosta enää maallinen maailma , vain Jumala ja henkinen rakkaus



        ppoiiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mua ei kiinnosta enää maallinen maailma , vain Jumala ja henkinen rakkaus



        ppoiiuyyyy

        näin tässä nyt kävi


        ppioiuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näin tässä nyt kävi


        ppioiuyuyu

        ku niin rankaksi men i


        ppoiuyy


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mä oon kyllä niin kyllästynyt kaikkiin peleihin kuin olla ja voi.
      Voitte olla varmoja etten ole yhdessäkään pelissä mukana vapaaehtoisesti.


      poiuuuu

      • Anonyymi

        Mua kiinnostaa vain rukoilla ja olla rauhassa jne. Ja toivon , että pääsisin vähitellen kaikista peleistä.



        ppoiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua kiinnostaa vain rukoilla ja olla rauhassa jne. Ja toivon , että pääsisin vähitellen kaikista peleistä.



        ppoiuuyy

        Mä olen joutunut mukaan ihan mahdottomiin peleihin vastentahtoisesti se on totuus, en osanut kuvitelakaan minkä kaikenlaisia pelejä on.


        ppiuyytyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen joutunut mukaan ihan mahdottomiin peleihin vastentahtoisesti se on totuus, en osanut kuvitelakaan minkä kaikenlaisia pelejä on.


        ppiuyytyt

        Mä haluan niistä kaikista eroon. Jouduin vaikka mihin hermostoivauriossa,, enkä ollut vielä nähtnyt miytä kaikkia pelejä maailmasssa on


        ppiyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan niistä kaikista eroon. Jouduin vaikka mihin hermostoivauriossa,, enkä ollut vielä nähtnyt miytä kaikkia pelejä maailmasssa on


        ppiyyyy

        Tarkennan tänne vielä, että en ole kiinnostunut kenestäkään miehestä.
        Ellei sitten tule vastaan oikeasti emootioita huomioivaa miestä joka osaa keskustella monipuolisesti ja syvällisesti henkisellä tasolla kommunikoiden.
        Jos minun väitetään olevan kiinnostunut jostakusta muunlaisesta se ei ole totta.


        ppoiiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennan tänne vielä, että en ole kiinnostunut kenestäkään miehestä.
        Ellei sitten tule vastaan oikeasti emootioita huomioivaa miestä joka osaa keskustella monipuolisesti ja syvällisesti henkisellä tasolla kommunikoiden.
        Jos minun väitetään olevan kiinnostunut jostakusta muunlaisesta se ei ole totta.


        ppoiiuyyyy

        Olen monimuotoisesti kummallisen pelailun kohteena. se on fakta.


        ppiuytytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen monimuotoisesti kummallisen pelailun kohteena. se on fakta.


        ppiuytytt

        MINÄ haluan elää rauhassa henkisiä ja luovia juttujani .
        Mikään muu ei ole minun haluni, vaan jotain manipulointia.


        ppoiuuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINÄ haluan elää rauhassa henkisiä ja luovia juttujani .
        Mikään muu ei ole minun haluni, vaan jotain manipulointia.


        ppoiuuuyy

        Olen jo moneen kertaan joutunut keskeyttämään omat tekemiseni erilaisten manipoulointien takia.


        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo moneen kertaan joutunut keskeyttämään omat tekemiseni erilaisten manipoulointien takia.


        ppiuyyy

        Youtube videoissa kerrotaan jotain kokemuksiani ihan uskoimattoman tarkkaan samanlaisia,. En uskalla laittaa tänne videota kaikesta.


        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Youtube videoissa kerrotaan jotain kokemuksiani ihan uskoimattoman tarkkaan samanlaisia,. En uskalla laittaa tänne videota kaikesta.


        ppoiuyyy

        Eihän se siinä mielessä ole ihme ettei kriisipuhelinvastaajat tajua tätä, nimittäin minullakin on aiheesta paljon voelä lis ää opittavaa vielä nyt 8 vuoden intensiivisen opiskelun jälkeen aiheesta, ..plus runsaiden kokemusten johon voi verrata videoita.


        ppiuyyttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se siinä mielessä ole ihme ettei kriisipuhelinvastaajat tajua tätä, nimittäin minullakin on aiheesta paljon voelä lis ää opittavaa vielä nyt 8 vuoden intensiivisen opiskelun jälkeen aiheesta, ..plus runsaiden kokemusten johon voi verrata videoita.


        ppiuyyttt

        Mä olen 8 vuotta aiheeseren perehtynyt intensiivisesti, eihän se ole missään s uhteeessa kriisipuhelinvastaajan koulutukseen


        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen 8 vuotta aiheeseren perehtynyt intensiivisesti, eihän se ole missään s uhteeessa kriisipuhelinvastaajan koulutukseen


        ppiuyyy

        Eihön edes missään tutkinnossa opiskella 8 vuotta narsismista ja psykopatiasta,


        ppoiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihön edes missään tutkinnossa opiskella 8 vuotta narsismista ja psykopatiasta,


        ppoiuyyyy

        Enkä minäkään vieläkään tajua kaikkea....
        niin eihän se ihme ole ettei he siellä kriisipuhelimessa mitään aiheesta ymmärrä


        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä minäkään vieläkään tajua kaikkea....
        niin eihän se ihme ole ettei he siellä kriisipuhelimessa mitään aiheesta ymmärrä


        ppoiiuuu

        Tää on tosi rankka juttu


        ppiouyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on tosi rankka juttu


        ppiouyuyy

        mutta onneks mä olen nyt päässyt siitä ylettömästä tunteilusta.
        Yhdessä videossa kerrottiin miten manipuloija lisää empaattisen ihmisen tunteilua mikä sitten johtaa harhaan.

        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta onneks mä olen nyt päässyt siitä ylettömästä tunteilusta.
        Yhdessä videossa kerrottiin miten manipuloija lisää empaattisen ihmisen tunteilua mikä sitten johtaa harhaan.

        ppoiiuuu

        Mun oli vähän vaarallista kartottaa yliempaattisia ominaisuuksoani neurologilleni ja äidilleni ja sitä kautta muillekin ihmisille minkä jälkeen vasta tääö pahin peli käynnisty kun selostin ihmisile neurologisia ominaisuuksiani. Paremmin meni kun ihmiset ei tienny-


        ppioiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun oli vähän vaarallista kartottaa yliempaattisia ominaisuuksoani neurologilleni ja äidilleni ja sitä kautta muillekin ihmisille minkä jälkeen vasta tääö pahin peli käynnisty kun selostin ihmisile neurologisia ominaisuuksiani. Paremmin meni kun ihmiset ei tienny-


        ppioiuyyyy

        mutta onneksi mulla ei ole enää hirveesti tunteellisuutta ketään manoipuloivia kuten äitiä kohtaan.



        ppiuytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta onneksi mulla ei ole enää hirveesti tunteellisuutta ketään manoipuloivia kuten äitiä kohtaan.



        ppiuytt

        Mä ihan varmasti en ole kiinnostunut mistään peleistä, jos ilmenen missään pelissä olen joutunut asetelmaan yllätyksellisesti.

        ppoiuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ihan varmasti en ole kiinnostunut mistään peleistä, jos ilmenen missään pelissä olen joutunut asetelmaan yllätyksellisesti.

        ppoiuyy

        ehdoton pyrkimykseni on pyrkimys eroon kaikista pelaistä. Ja se ei muuksi muutu,


        ppiuuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ehdoton pyrkimykseni on pyrkimys eroon kaikista pelaistä. Ja se ei muuksi muutu,


        ppiuuyyyyy

        siinä on melkone homma aivoille prosessoida kaikkia niitä pelejä.
        jotka ei yhtään kiinnosta, mutta jotka on oakko prosessoida ettei oo ihan pihalla



        ppoiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siinä on melkone homma aivoille prosessoida kaikkia niitä pelejä.
        jotka ei yhtään kiinnosta, mutta jotka on oakko prosessoida ettei oo ihan pihalla



        ppoiuyyyy

        koko aika tulee uusia oivalluksia mistä mä alan heräämään


        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koko aika tulee uusia oivalluksia mistä mä alan heräämään


        ppiuyyy

        ne kohtaukset muuten tulee siitä kun välillä mun aivot ei pysty prosessoimaan kaikkea jos tulee samalla yllättäviä aistiärsykkeitä jne, ja epämiellyttäviä emootioita joista ei ole prosessoinut niiden aiheuttajaa jne


        ppoiyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ne kohtaukset muuten tulee siitä kun välillä mun aivot ei pysty prosessoimaan kaikkea jos tulee samalla yllättäviä aistiärsykkeitä jne, ja epämiellyttäviä emootioita joista ei ole prosessoinut niiden aiheuttajaa jne


        ppoiyyyyy

        Ne kauhukohtaukset tulee siitä kun hetkittäin mun aivot ei pysty prosessoimaan mitö tapahtuu kun mulla on ihan hirveesti prosessoitavaa


        ppoiuyyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne kauhukohtaukset tulee siitä kun hetkittäin mun aivot ei pysty prosessoimaan mitö tapahtuu kun mulla on ihan hirveesti prosessoitavaa


        ppoiuyyty

        sit voi tulla paniikki kun ei pysty prosessoimaan mitä pitäs



        ppiuyuyyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sit voi tulla paniikki kun ei pysty prosessoimaan mitä pitäs



        ppiuyuyyt

        mun ongelma on ihan tuossa aivojen teknisessä prosssoinnissa aspergertyypillisesti, selitin kyllä sitö kriisipuhelimeen alusta asti mutta he mutkisti asian


        ppoiiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun ongelma on ihan tuossa aivojen teknisessä prosssoinnissa aspergertyypillisesti, selitin kyllä sitö kriisipuhelimeen alusta asti mutta he mutkisti asian


        ppoiiiuuu

        mitä enemmän he kuormitti mun aivoja toki sitö enemmän sain kohtauksia ja kun sanoin ettei se kuormitus auta he loukkaantu ja sano vihasena että älä sitten soiita


        ppiyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä enemmän he kuormitti mun aivoja toki sitö enemmän sain kohtauksia ja kun sanoin ettei se kuormitus auta he loukkaantu ja sano vihasena että älä sitten soiita


        ppiyyyy

        kauheen turhauttavaa kun tuota ennen olin opiskellut aspergerista 7 vuotta niin mun koko tietämys meni ikäänkuin hukkaan kun sitäkään ei vastyaanotettu kriisipuhelimessa


        ppoiuuyytyyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kauheen turhauttavaa kun tuota ennen olin opiskellut aspergerista 7 vuotta niin mun koko tietämys meni ikäänkuin hukkaan kun sitäkään ei vastyaanotettu kriisipuhelimessa


        ppoiuuyytyyt

        siis ei voinyt hyödyntää tietoaan siihen että asiat hoidettaisiin oikein kun millään mun puheella ei olut puhelimessa mitään arvoa


        ppiuyyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis ei voinyt hyödyntää tietoaan siihen että asiat hoidettaisiin oikein kun millään mun puheella ei olut puhelimessa mitään arvoa


        ppiuyyty

        jos mä oon kauheen tosissani opiskellut kaikkea vuosikymmeniä ei minusta ole kivaa tulla kohdelluksi teinipilasoittajana


        ppiytttfg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos mä oon kauheen tosissani opiskellut kaikkea vuosikymmeniä ei minusta ole kivaa tulla kohdelluksi teinipilasoittajana


        ppiytttfg

        mua jörkyttää kuinka mä olin viime yöt painajaissa ja päivällä kohtauksissa ja edelleen manipuloitu olo, mutta tänään nyt vähän parempi, jos olis aina edes näin olis ok.
        ku taas päätin etten siirrän äidin s ivuunb mielestö kokonaan. se selkeyttää.

        ppoiuuyyyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mua jörkyttää kuinka mä olin viime yöt painajaissa ja päivällä kohtauksissa ja edelleen manipuloitu olo, mutta tänään nyt vähän parempi, jos olis aina edes näin olis ok.
        ku taas päätin etten siirrän äidin s ivuunb mielestö kokonaan. se selkeyttää.

        ppoiuuyyyt

        tarkoitan että siirrän


        ppoiuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tarkoitan että siirrän


        ppoiuyuyy

        m ä jouduin semmosen pelailun ristituleen että mun piti keksiä aika luovia ratkaisuijakin millaisia en tavallisesti,


        ppooiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        m ä jouduin semmosen pelailun ristituleen että mun piti keksiä aika luovia ratkaisuijakin millaisia en tavallisesti,


        ppooiuuyyy

        ihme kohtalo kun lievästi auitistisena ei kiinnosta just yhtään mikään pelailu ja sit mun muka pitäis olla joku pelimestari....heitellä palloja ku jonglööri.


        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihme kohtalo kun lievästi auitistisena ei kiinnosta just yhtään mikään pelailu ja sit mun muka pitäis olla joku pelimestari....heitellä palloja ku jonglööri.


        ppoiuyyy

        jos sitä pitääö tehdä aivovaurioisena voi mennä joku pallo hutiinkin


        ppiuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos sitä pitääö tehdä aivovaurioisena voi mennä joku pallo hutiinkin


        ppiuyuyy

        että ei kannata ylitulkita oon jonläärannu myös hutipalloja.


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        että ei kannata ylitulkita oon jonläärannu myös hutipalloja.


        ppiuyyyy

        siis jongläärannu


        mutta kai te siis ymmärrätte että prosessoitavaa on paljon kun tän paltakirjoituksen määrä on vain pieni prosentti siitä ja tätäkin oin runsaahkosti,

        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis jongläärannu


        mutta kai te siis ymmärrätte että prosessoitavaa on paljon kun tän paltakirjoituksen määrä on vain pieni prosentti siitä ja tätäkin oin runsaahkosti,

        ppoiuyyy

        niin aivot ei sit ajoittai toimi ja se on hirveen huolestuttavaa sillon aina

        ppioiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin aivot ei sit ajoittai toimi ja se on hirveen huolestuttavaa sillon aina

        ppioiuuyyy

        mutta se ettei ne ajoittain toimi ei tarkoita etteikö ajoittain toimis erinomaisestikinb


        ppoiuuuyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta se ettei ne ajoittain toimi ei tarkoita etteikö ajoittain toimis erinomaisestikinb


        ppoiuuuyyu

        siis jos jonglööraan kymmenellä pallolla niin jos kolme tippuu, mut seitsemän ei oo menny hutiin


        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis jos jonglööraan kymmenellä pallolla niin jos kolme tippuu, mut seitsemän ei oo menny hutiin


        ppoiuuu

        mutta se on ihan niin että ihmiset ei tiedä mitä kaikkia ihmeellisiä venkuroita tuossa narsismissa onkaan...youtube videoista aihe avautunee parhaiten...


        ppoiyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta se on ihan niin että ihmiset ei tiedä mitä kaikkia ihmeellisiä venkuroita tuossa narsismissa onkaan...youtube videoista aihe avautunee parhaiten...


        ppoiyuyy

        Mähän olin siitä ehkä erilainen kriisipuhelinsoittaja koska mä olen totuudenetsijä ja se ilmenee myös kysymyksenasetteluissani puhelimessa varsinkin jos halutaan keskustella jotakin syvempää. Suurin hätänihän oli jos totuudenetsintäni menee piloille hermostovaurioni johdosta ja joudun eksyksiin tieltäni koska aivoni ei toimi. Tätä murhetta ei keskusteuissa toinen osapouoli huomioinut ja murhe suinkaan ei ollut turha koska olenkin ollut ainakin hilkulla joutua täysin kadoksiin hermostovaurion ja sen aikana köytyjen keskustelujen johdosta, eli intuiotioni sanoi oiikein mikä minulla on siinä suurimpana vaarana ja riskinä. Sitä ei kuitenkaan huomioitu vaan toimittiin niin että tuo riski kasvoi.
        Ja neuvon kysyminen hämmennyksissä narsistiselta ihmiseltä johtaa harhaan oli vastaaja äiti tai kuka tahansa muu. Tämä video toi paljon oivalluksia. Nämä ovat mielenkiintoisia nämä itseltään ihmisiä pelastumaan neuvovat narsistit.

        https://www.youtube.com/watch?v=YoHtIU-NFck

        "ppiutggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mähän olin siitä ehkä erilainen kriisipuhelinsoittaja koska mä olen totuudenetsijä ja se ilmenee myös kysymyksenasetteluissani puhelimessa varsinkin jos halutaan keskustella jotakin syvempää. Suurin hätänihän oli jos totuudenetsintäni menee piloille hermostovaurioni johdosta ja joudun eksyksiin tieltäni koska aivoni ei toimi. Tätä murhetta ei keskusteuissa toinen osapouoli huomioinut ja murhe suinkaan ei ollut turha koska olenkin ollut ainakin hilkulla joutua täysin kadoksiin hermostovaurion ja sen aikana köytyjen keskustelujen johdosta, eli intuiotioni sanoi oiikein mikä minulla on siinä suurimpana vaarana ja riskinä. Sitä ei kuitenkaan huomioitu vaan toimittiin niin että tuo riski kasvoi.
        Ja neuvon kysyminen hämmennyksissä narsistiselta ihmiseltä johtaa harhaan oli vastaaja äiti tai kuka tahansa muu. Tämä video toi paljon oivalluksia. Nämä ovat mielenkiintoisia nämä itseltään ihmisiä pelastumaan neuvovat narsistit.

        https://www.youtube.com/watch?v=YoHtIU-NFck

        "ppiutggg"

        Ja kun siis mua pidettiin filosofisena ensimmäiset 30 vuotta kunnes sitten sain Asperger diagnoosin ja sittemmin hermostovaurion.
        Mutta sitten ehkä tapahtui semmonen virhelogiikka että filosofiaa alettiin pitämään aspergerina ja sitä kautta jotenkiin huonona, että ne ominausuudet mistä minua jotkut ennen piti hyvänä tekikin minusta yhtäkkiä huonon.
        Mutta toi on vääräö tulkinta että filosofisuus olisi Aspergeria. Asperger vain tekee intensiivisin kinnostuksen asiaan, tässä tapauksessa filosofiaan ja tarkoittaa sitä että henkilö ei ole kiinnostunut vähemmän syvällisestä ajattelusta juurikaan.

        ppiuyttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun siis mua pidettiin filosofisena ensimmäiset 30 vuotta kunnes sitten sain Asperger diagnoosin ja sittemmin hermostovaurion.
        Mutta sitten ehkä tapahtui semmonen virhelogiikka että filosofiaa alettiin pitämään aspergerina ja sitä kautta jotenkiin huonona, että ne ominausuudet mistä minua jotkut ennen piti hyvänä tekikin minusta yhtäkkiä huonon.
        Mutta toi on vääräö tulkinta että filosofisuus olisi Aspergeria. Asperger vain tekee intensiivisin kinnostuksen asiaan, tässä tapauksessa filosofiaan ja tarkoittaa sitä että henkilö ei ole kiinnostunut vähemmän syvällisestä ajattelusta juurikaan.

        ppiuyttt

        Ja mä kärsin hirveesti kun mut pakotettiin hermostoivaurion aikana puhumaan kriisipuhelimessa mulle luonnottomia vähemmän syvällisiä juttuja mihin oli pakko alistua koska oli hermostovaurio. Piti nöyristellä ihan mitä vaan juttua melkein vain että joku suostuis uskoon että mulla on/oli hermostovaurio


        ppoiyuyttg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mä kärsin hirveesti kun mut pakotettiin hermostoivaurion aikana puhumaan kriisipuhelimessa mulle luonnottomia vähemmän syvällisiä juttuja mihin oli pakko alistua koska oli hermostovaurio. Piti nöyristellä ihan mitä vaan juttua melkein vain että joku suostuis uskoon että mulla on/oli hermostovaurio


        ppoiyuyttg

        Niin mun mieli joutui eksyksiin siinö mun joutuessa puhumaan ja kuuntelemaan kaikenlaista epäfilosofista juttua. Ja se tuotti hirvbeet kärsimyksert koska mulla ei oo ollut ennen mielen kanssa ongelmia kun mä pysyttelen filosofissena totuudenetsijänä tiukasti.


        ppiuyttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mun mieli joutui eksyksiin siinö mun joutuessa puhumaan ja kuuntelemaan kaikenlaista epäfilosofista juttua. Ja se tuotti hirvbeet kärsimyksert koska mulla ei oo ollut ennen mielen kanssa ongelmia kun mä pysyttelen filosofissena totuudenetsijänä tiukasti.


        ppiuyttt

        Mielen joutuminen eksyksiin on sanoinkuvaamattoman tuskallinen kärsimys.


        ppiuytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielen joutuminen eksyksiin on sanoinkuvaamattoman tuskallinen kärsimys.


        ppiuytt

        Miten ihmiset eivät ymmärrä että TOTTAKAI hölökeskustelut johtavat mieltä harhaan jos siinä ei tarkasti filosoifisestiu mietitä koko ajan tietoisina että pysytään totuuden tiellä.


        ppoiiuyytyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ihmiset eivät ymmärrä että TOTTAKAI hölökeskustelut johtavat mieltä harhaan jos siinä ei tarkasti filosoifisestiu mietitä koko ajan tietoisina että pysytään totuuden tiellä.


        ppoiiuyytyty

        Mut saatiin eksytettyä sillä että mulle perusteltiin että Aspergerina en ymmärrä ihmisiä sosiaalisesti ja käsitin että minulta odotetaan tunne-eläytymistä heidän hölöjuttuihinsa,
        Ja mä täen sen täysillä parhaani mukaan ja jouduin aivan eksyksiin.
        Ei ois kannattanu yrittä olla niin nenttiymmärtäväinen että kadottaa itsensä kadotukseen.

        ppiuytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut saatiin eksytettyä sillä että mulle perusteltiin että Aspergerina en ymmärrä ihmisiä sosiaalisesti ja käsitin että minulta odotetaan tunne-eläytymistä heidän hölöjuttuihinsa,
        Ja mä täen sen täysillä parhaani mukaan ja jouduin aivan eksyksiin.
        Ei ois kannattanu yrittä olla niin nenttiymmärtäväinen että kadottaa itsensä kadotukseen.

        ppiuytt

        ja mua ei kiinnosrta mitkään terapiat koska mö itse tiedän varsin pikkutarkasti mitä mun mielelleni on käynyt, mutta mun ongelma ion etten saa fyysisiö aivojana tottelemaan mun tietoa. Kerroin tänkin jo alkuun kriisipuhelimessa, että ongelma on toi ettei fyysiset aiv ot tottele mua, ei se etten mä tajuis asioita.


        ppoiiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja mua ei kiinnosrta mitkään terapiat koska mö itse tiedän varsin pikkutarkasti mitä mun mielelleni on käynyt, mutta mun ongelma ion etten saa fyysisiö aivojana tottelemaan mun tietoa. Kerroin tänkin jo alkuun kriisipuhelimessa, että ongelma on toi ettei fyysiset aiv ot tottele mua, ei se etten mä tajuis asioita.


        ppoiiuyyy

        Siis vaikka mä sanoisin aivoilleni että "ei sitten mitään kohtauksia!" mutta kohtaus voi tulla silti äkkiarvaamatta


        ppiouyttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis vaikka mä sanoisin aivoilleni että "ei sitten mitään kohtauksia!" mutta kohtaus voi tulla silti äkkiarvaamatta


        ppiouyttt

        tuli mieleen että ehkä noita narsismivideoitaan ei pidä uskoa kuin 90% koska onhan mahdolista että puhuja puhuu 90% totta ja ujuttaa sinne jonkun harhaanjohdatuksen .


        ppiouyyyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuli mieleen että ehkä noita narsismivideoitaan ei pidä uskoa kuin 90% koska onhan mahdolista että puhuja puhuu 90% totta ja ujuttaa sinne jonkun harhaanjohdatuksen .


        ppiouyyyh

        mö oon nyt oikeen varsinaisessa "narsismikoulutuksessa".
        Ilmiö jota on tavallaan miettinyt kohta 50 vuotta muttei ole täysin selvä vieläkään.
        Mutta ehkä ion joutunut tähän koska kyllä ehkö narsismin ymmärtäminen olis henkisen tien kulkijalle aika välttämättömyys jossakin vaiheessa, Se mielestäni vaikuttaa kaiokkien elämään jossakin pinnan alla enimmäkseen näkymättömissä- mutta ymmärtämyds siitä oin käsittämättömän vähäistä. Mutta nyut kun on vähän alkanut ymmärtää tuntuu siltä että onkokaan ennen hahmottanut kunnolla mitään jos ei ole hahmottanut mistä n arsismissa on kyse.
        ppoiytfggg


        ppoiuyyy


    • Anonyymi

      Minä olen todellakion tullyt niin vakavasti manipuloiduksi etten ole itsekään tajunnut siitä kuin en intään puolet, koskia eihän manipuloitu tajua olevansa manipuloitu, mutta nyt hiukan alkaa valkenemaan toinen puoliska niin, että vähitellen pystyis alkaa mukaavaan kuinka se manipulointi on tapahtunut "teknisesti".


      ppoiuyyy

      • Anonyymi

        tarkoitan kuvaamaan , kuinka ihmeessä kirjoitin mukaavaan , kaiki tavut väärään järjestykseen, no ehkä niinkuin manipuloinnissa


        ppiouyyy


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe