Miten tutustun naisiin?

Anonyymi

Miten lähden tutustumaan naisiin, mistä tiedän onko joku nainen naisiin päin? Tinder yms ei kiinnosta.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei sitä oikein tiedäkään ensinäkemältä. Varma voi olla jos on puhunut seurustelusta naisten kanssa tai suoraan sanonut olevansa kiinnostunut naisista.

• Anonyymi

Tai sitten kun korona on ohi niin käymällä jossain naisten tapahtumissa jossa esim.bileissä ja tansseissa mitä ainakin Helsingissä on järjestetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten kun korona on ohi niin käymällä jossain naisten tapahtumissa jossa esim.bileissä ja tansseissa mitä ainakin Helsingissä on järjestetty.

En ole ap, mutta ne Hgissäkin on aika vähän taphtumia naisille jotka ovat naisiin päin. Alan itsekin olla aika väsynyt yksin olemiseen ja korona nyt ei ainakaan helpota asioita.

• Anonyymi kirjoitti:

En ole ap, mutta ne Hgissäkin on aika vähän taphtumia naisille jotka ovat naisiin päin. Alan itsekin olla aika väsynyt yksin olemiseen ja korona nyt ei ainakaan helpota asioita.

Mites kuppilat missä gay henkiset kokoontuu?

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Mites kuppilat missä gay henkiset kokoontuu?

dtm lopetti ja muut taitaa olla enemmän miehille suunnattuja

• Löytyykö treffipalveluista nainen etsii naista ilmoituksia?

• Mua on ainakin joskus ihan tavallisessa ravintolassa tullut muutamankin kerran nainen iskemään ja pyytämään mukaansa. Ja olin silloin vielä ihan naisellisen näköinen nainen. Sitä en osaa sanoa miten tavallista se on vai onko edes tavallista.

Vois olettaa, että löytyy kokoontumispaikkoja l/bi naisille.

• Anonyymi

Moni löytänyt kumppaneita feissari- ja siellä saaduista wa-ryhmistä, samoin kuin Discordin kautta. Joskus ihmetellytkin miten jotkut eronneet ovat pariutuneet nopeasti muiden kanssa. Ehkä nuoremmilla helpompaa löytää.

• Anonyymi

Kaikki paikat ja tilaisuudet missä sosialiseerataan (onko toi sana..) on hyviä tutustumisympäristöjä. Harrastusten ja työporukan pippalot, kaikki illanvietot ja yhteiset kokoontumiset missä pääsee rupattelemaan pidempään kevyeen tyyliin. Tuttujen tutut ja juhlat, tavallisetkin miitingit, mikä tahansa missä pidetään hauskaa ja ollaan hyvällä fiiliksellä tai ainakin avoimia uusille kontakteille. Tällä hetkellä korona rajoittaa noita, mutta ei se ole ikuista.

Ei sun tarvitse etukäteen tietää onko joku naisiin päin vai mihin suuntaan, näet sen sitten kiinnostuuko vai ei. Mitä sillä tiedolla etukäteen teet, eikö vain?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!

Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      2640
    2. Mistä kaupungeista ikävöijät olette ?

Mistä kaupungista olet?
      Ikävä
      142
      2446
    3. Tunnut niin oikealta kuin osa minua

Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,
      Ikävä
      92
      1946
    4. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?

Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s
      Maailman menoa
      354
      1608
    5. Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin

Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si
      Ikävä
      62
      1409
    6. Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa

Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi
      Haapavesi
      77
      1251
    7. En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku

Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.
      Ikävä
      61
      1146
    8. Ikävä sinua, voimmeko tavata?

Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l
      Ikävä
      47
      1077
    9. Voitko ystävällisesti

Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua
      Ikävä
      96
      1057
    10. Jos joskus pääsen halaamaan sinua

niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.
      Ikävä
      68
      1016
    Aihe