Aihe

Käyttäytyykö koirani normaalisti?

Anonyymi

Minulla on 7kk ikäinen koiranpentu. Usein käyttäytyy ihan hyvin mutta välillä riehaantuu lenkillä ja vetää ja puree hihnaa. Kotona myös välillä koittaa purra/näykkiä minua ja riehaantuu paljon. Onko normaalia käytöstä enää 7 kuukauden iässä? Koira ei siis ole ikinä minua satuttanut.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole, koirasi kaipaa kovaa kuria, sekä suullisesti että kirjaimellisesti. Näytä kuka on pomo talossa, eiköhän koira opi tavoille.

• Anonyymi

Ihan normaali teini-ikäinen. Jämpti oltava, mutta ei missään nimessä väkivaltainen. Yritä kiinnittää huomiota toisaalle ENNEN kuin alkaa riekkua - eli ennakoi, ennakoi ja vielä kerran ennakoi ja palkitse hyvästä käytöksestä. Huonosta käytöksestä poistut tilanteesta. Nyt ollaan vasta siinä iässä, kun aletaan oppimaan niitä käytöstapoja toden teolla.

• Anonyymi

Mieti ennemmin mitä toivot että koira tekisi mieluummin ja palkitse sitä. Aivan, sellainen vaihtoehto että se ei tee mitään onkin aika vaikea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      143
      7077
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      206
      3518