Tärkeimpäni :) nauti unista
Hyvää yötä
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kauniita unia :)
- Anonyymi
Kiitos ssmoin tämä päivä tai siis eilinen olikin haastava,;)
- Anonyymi
Naisella vai miehelle?
- Anonyymi
Samoin kalleimmalle öitä hyviä.
- Anonyymi
Juon nyt tuota mehua.
Poltan tupakin ja juon kahvia.
Jos se ois vaikka Alzhaimer pitee juoda kahvia.- Anonyymi
Joo, mut jätä se rööki.. polttamatta
- Anonyymi
Joa ihmisen jättää pulaan ja kommunikointi toteutuu täällä , voidaan aika varmasti sanoa et hän ei ole sulle tärkeä, eikä varmasti toisinpäinkään. Tuhlaat aikaasi.
- Anonyymi
Nainen ei halua miestä joka jättää pulaan. Täällä kirjoitetut sanat on ihan tyhjän kanssa kun on tosi kyseessä.
- Anonyymi
Leikkitärkeet leikkimässä. Vähissä on elämä.
- Anonyymi
Väistinpä juuri uskontosivustot. Kuin teillä kävi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233073- 412704
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381523- 841350
- 631261
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä411016Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.126922- 33839
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29673Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621