Aihe

Vainoaminen

Anonyymi

Miten lestadiolaisten tekemästä vainosta, mustamaalaamisesta ja häpäisystä pääsee eroon?

14

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jännä juttu. Sama tapahtui helluntailaiselle ihmiselle. Vaihtoi ainakin kaksi kertaa puhelinnumeroaan . Lopulta teki itsemurhan.

• Anonyymi

Ei kai? Miks häntä vainottiin? Ei ollut tarpeeksi uskossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai? Miks häntä vainottiin? Ei ollut tarpeeksi uskossa?

Mä en tiedä, hänellä oli ainakin paha alkoholi ongelma, en tiennyt siitä ennen, kun pyysi uudeksivuodeksi meille juhlimaan ja ei tullutkaan, niin miesystävä soitti kertoakseen, että heillä meni muuten hyvin, paitsi nämä kerrat, kun meni katkaisuun. Siksi meille kun en juo. Harmittaa, kun en osannut/ tiennyt kuunnella . Kerran joi mun luona saunassa yhden saunaoluen ja sanoi sen olleen epilepsia kohtauksen, mutta taisi sitten olla antabus joka aiheutti. Ne puhelin numero jutut selitti aina, että joku häiriköi, ei antanut numeroaan ensin minullekaan. Jälkeenpäin kuulin, muistin vanhoja juttuja ennenkuin tunnettiin toisesta konttorista, että oli juomarin maineessa ollut aina, mutta en koskaan utele jos ei halua kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en tiedä, hänellä oli ainakin paha alkoholi ongelma, en tiennyt siitä ennen, kun pyysi uudeksivuodeksi meille juhlimaan ja ei tullutkaan, niin miesystävä soitti kertoakseen, että heillä meni muuten hyvin, paitsi nämä kerrat, kun meni katkaisuun. Siksi meille kun en juo. Harmittaa, kun en osannut/ tiennyt kuunnella . Kerran joi mun luona saunassa yhden saunaoluen ja sanoi sen olleen epilepsia kohtauksen, mutta taisi sitten olla antabus joka aiheutti. Ne puhelin numero jutut selitti aina, että joku häiriköi, ei antanut numeroaan ensin minullekaan. Jälkeenpäin kuulin, muistin vanhoja juttuja ennenkuin tunnettiin toisesta konttorista, että oli juomarin maineessa ollut aina, mutta en koskaan utele jos ei halua kertoa.

Eikun anteeksi jehova hän oli, kun niitä vartiotorneja raahattiin aina toiselle puolelle roskikseen, ettei hän huomaisi niitä omastamme . Kiltti ja herttainen. Koska olimme sen vähän pitäneet yhteyttä, niin työkaverit päättivät, että minä menen katsomaan häntä sairaalaan. Ensimmäinen kerta epäonnistui yritti huijata, että jäi auton alle, mutta junan alle oli mennyt. Vuoden päästä silloin jo entinen esimies kertoi hänen kuolleen, ei tiennyt syytä, eikä olisi saanut kertoa.

Ihmisistä ei kyllä huomaa helpolla mitä oikeasti ovat. Kerran sattumalta minulle selvisi perheväkivalta tapaus ihan sattumalta yhdistin isän ja tyttären. Tyttärellä oma perhe. Ja hän puhui puhelimessa jonkun kanssa väkivallasta. Kun näin isän, niin siitä ihmisestä ei olisi voinut uskoa sellaista ja olin tiennyt hänet vuosia.

• Anonyymi

Otat sinulle annetut lääkkeet ja otat säännöllisesti. Vain otettu lääke auttaa.
      Olen itsekin vl-kriittinen, mutta sairauden oireet tunnistan.
      Vl-vainoharha täällä on joku mystinen saksin linge ,joka vainoaa ja vihaa velluja yötäpäivää ja joka paikassa.

• Anonyymi

Olet omituinen. Saatko lääkkeiden jaosta bonusta omaan lompakkoon.

• Anonyymi

Tarkoitatko, "miten lestadiolaisiin kohdistuvista mustamaalaamisista ja vainoista päästäisiin eroon" ?!

• Anonyymi

Päivämiehessä oli haastattelu, jossa Ruotsissa asuva kertoi, että Ruotsissa ollaan avarakatseisempia eikä samalla tavalla vainota vanhoillislestadiolaisia kuten Suomessa. Ruotsissa se olisi rasismia!

• Anonyymi

Lestat itse omilla toimillaan aiheuttavat kritiikkiä. Mutta eivät ne puupäät sitä ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lestat itse omilla toimillaan aiheuttavat kritiikkiä. Mutta eivät ne puupäät sitä ymmärrä.

Tosiasiat tulee ensin myöntää, jotta niitä voi käsitellä rehellisesti! On täysin väärin puhua lesladiolaisten vainoamisesta, koska jokainen rehellinen tietää ja tunnistaa kritiikin syyt. Virheet tulee ensisijaisrsti myöntää ja korjata eikä syyttää vääryyksien esilläpitäjiä vainoamisesta. Kritiikkiä kannattaa kuunnella herkällä korvalla eikä hyökätä ja syyttää vainoamisesta, vaikkakin se on helppo tapa korottaa itsensä ja muuttaa se ansioksi, koska uskovaisiahan vainotasn . Tämä nyt vain on pääsääntöisesti valhetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiasiat tulee ensin myöntää, jotta niitä voi käsitellä rehellisesti! On täysin väärin puhua lesladiolaisten vainoamisesta, koska jokainen rehellinen tietää ja tunnistaa kritiikin syyt. Virheet tulee ensisijaisrsti myöntää ja korjata eikä syyttää vääryyksien esilläpitäjiä vainoamisesta. Kritiikkiä kannattaa kuunnella herkällä korvalla eikä hyökätä ja syyttää vainoamisesta, vaikkakin se on helppo tapa korottaa itsensä ja muuttaa se ansioksi, koska uskovaisiahan vainotasn . Tämä nyt vain on pääsääntöisesti valhetta.

Lähimmäisten kunnioittaminen kuuluu hyviin tapoihin. Kun lestat pitävät itseään ylivertaisina verrattuna muihin ihmisiin niin tottakai se aiheuttaa närää. Se on narsistista käytöstä mutta eihän nämä sitä huomaa eikä myönnä. Sitten on marttyyrinkehä pään päällä ja valitetaan että meitä vainotaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähimmäisten kunnioittaminen kuuluu hyviin tapoihin. Kun lestat pitävät itseään ylivertaisina verrattuna muihin ihmisiin niin tottakai se aiheuttaa närää. Se on narsistista käytöstä mutta eihän nämä sitä huomaa eikä myönnä. Sitten on marttyyrinkehä pään päällä ja valitetaan että meitä vainotaan.

Lestat vainoaa tavallisia kansalaisia, jos ei ole heille mieliksi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lestat vainoaa tavallisia kansalaisia, jos ei ole heille mieliksi...

Taas lestat esillä isännöintikartellissa. Lompakkoa ainakin vainotaan...

• Anonyymi

Karismaattisia henkilöitä ovat lestatiolaiset napamiehet. Nämä herrat silmäilevät laumaansa ja antavat hyväksyvän katseen kun kaikki noudattaa yhteisiä sääntöjä. Mutta kun joku hangoittelee vastaan ottavat nämä saatanan apulaiset kovemmat otteet ja hoitelevat ilmeettömän kylmästi ihmismielen tahdottomaan tilaan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      16046
    2. Poliisit vei pakolla Virolaisen Joogayrittäjän Koronatestiin

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisilta-poikkeuksellinen-toimenpide-julkaisi-korona-altistumisketjusta-epaillyn-joogayrittajan-kuvan/8080476#gs
      Maailman menoa
      313
      6959