Ei kai vain ole perää huhuissa joiden mukaan Savenmaan eräliikkeen pyörittäjä olisi lähtemässä persujen ehdokkaaksi. Jos näin tojella on niin kierrän kaukaa sen liikkeen. Niin kuulemma tekevät muutkin. uhkarohkiaa peliä savenmaalla pelataan.
Ei kai vain?
15
1070
Vastaukset
- Anonyymi
Pitääkö olla kepulainen, että saa myyä pyssyjä?
- Anonyymi
Jos noin on niin keskitämme kaikki ostokset jatkossa Savenmaalle! Kyllä maalaisjärkeä tarvitaan ja sitä on persuilla.
Sinänsä en usko että yhden ihmisen poliittinen mieltymys mihinkään mitään vaikuttaa Savenmaallakaan isossa kuvassa mutta jos jotenkin niin ripauksen positiivisesti tulokseen.
- Anonyymi
Tämän ilouutisen kun luin niin kävin oikopäätä savella ja ostin 600eurolla tavaraa.
- Anonyymi
Savenmaa on niin ankea paikka,että kuka sinne edes menee . Ja pyssymieskö sivarille ehdokkaaksi. Voi naurun määrää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savenmaa on niin ankea paikka,että kuka sinne edes menee . Ja pyssymieskö sivarille ehdokkaaksi. Voi naurun määrää.
Sinäpä sen sanoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savenmaa on niin ankea paikka,että kuka sinne edes menee . Ja pyssymieskö sivarille ehdokkaaksi. Voi naurun määrää.
Ja miten tuo liittyy mihinkään? Siinäpähän höriset... Olen kuullut että joskus on joku tolkunmieskin erehtynyt äänestämään sosialistia joka kannattaa liikettä joka yritti liittää suomen neuvostoliittoon 1917 surmaamalla suomalaisia (SDP) ja (punainen terrori) suomen sisällissodassa! Onneksi valkoiset voitti muutenhan meidät olisi viety siperiaan montun reunalle kiitos SDP:n jokainen joka historiaa osaa tietää tämän todeksi.
Fakta tieto!
- Anonyymi
Tykkään asioida Savenmaalla. Mukava kauppa, jossa tekee monesti hyviä löytöjä.
- Anonyymi
Todella hienoa, että Savenmaa otti erätarvikkeiden myynnin hoteisiinsa Halpahallin sen lopetettua. Onnea ja menestystä Savenmaalle ja kaikille Savenmaan myyjille puoluekannasta riippumatta!!
- Anonyymi
Taitaa savenmaan henkilökunta tässä keskenään kehua ihtiään.
Roska kauppa ,koska tavara en käy.
Nim. Mehtämies mehtäperältä- Anonyymi
Juuri näin. Konkkaa kuulema pukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Konkkaa kuulema pukkaa.
Eipä taia saven sakki täälä ihtiä kehua. Mutta pitääpä tänään käydessä mainita että kehuisivat suoli24 palstalla tässä ketjussa koska harvalla suomalaisella siihen on oikiasti munaa. Savelaisilla varmasti on kunnon vehkeet hyllyssä ja housussa. Kateelliset mehtäperän hihhulihomppelit vaan vierestä joutuvat seuraamaan kun laatutavaraa myyvät hyvällä katteella ja useimmilla on vara ostaa mutta ei mehtäperän köyhällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taia saven sakki täälä ihtiä kehua. Mutta pitääpä tänään käydessä mainita että kehuisivat suoli24 palstalla tässä ketjussa koska harvalla suomalaisella siihen on oikiasti munaa. Savelaisilla varmasti on kunnon vehkeet hyllyssä ja housussa. Kateelliset mehtäperän hihhulihomppelit vaan vierestä joutuvat seuraamaan kun laatutavaraa myyvät hyvällä katteella ja useimmilla on vara ostaa mutta ei mehtäperän köyhällä.
Jos sulla itellä on oikiasti munaa niin tutkit varmaan taas tänään sen vehkeet hyllyssä ja housussa tosi tiukalla seulalla.
- Anonyymi
Näkyy ehdokkaana olevan. Eipä ainakaan savenmaalle tartte enää mennä.
- Anonyymi
Jess nyt oikopäätä tekemään savelle ostoksia EIKÄ AIVAN PIKKURAHALLA EIKÄ TARJOUSTEN PERUSTEELLA!
- Anonyymi
Tässä taas esimerkki näin ne sosialisti demarit tukee oman pitäjän yrittäjyyttä! Mustamaalaavat ja maalittavat vihapuheilla ja yrittävät ajaa tervettä yrittäjyyttä alas nivalassa ja pilata oman kotikontunsa!
HUOM! Muistakaapa tämä äänestyskopilla.
Minkälainen puolue joka työväenpuolueenakin itseään joskus on markkinoinut yrittää ajaa Nivalaan työttömyyttä ja ajaa yrittäjyyttä alas? Yritys jolla on jo vahva vanha historia nivalassa. Savenmaalta saa monenlaista tavaraa ja on tärkeä kauppa monille! En ymmärrä miksi kommunistit vihaa työntekoa ja nivalaista yrittäjyyttä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116998- 125906
- 93749
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501