Ei kai vain?

Anonyymi

Ei kai vain ole perää huhuissa joiden mukaan Savenmaan eräliikkeen pyörittäjä olisi lähtemässä persujen ehdokkaaksi. Jos näin tojella on niin kierrän kaukaa sen liikkeen. Niin kuulemma tekevät muutkin. uhkarohkiaa peliä savenmaalla pelataan.

15

1070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitääkö olla kepulainen, että saa myyä pyssyjä?

      • Anonyymi

        Jos noin on niin keskitämme kaikki ostokset jatkossa Savenmaalle! Kyllä maalaisjärkeä tarvitaan ja sitä on persuilla.

        Sinänsä en usko että yhden ihmisen poliittinen mieltymys mihinkään mitään vaikuttaa Savenmaallakaan isossa kuvassa mutta jos jotenkin niin ripauksen positiivisesti tulokseen.


    • Anonyymi

      Tämän ilouutisen kun luin niin kävin oikopäätä savella ja ostin 600eurolla tavaraa.

      • Anonyymi

        Savenmaa on niin ankea paikka,että kuka sinne edes menee . Ja pyssymieskö sivarille ehdokkaaksi. Voi naurun määrää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Savenmaa on niin ankea paikka,että kuka sinne edes menee . Ja pyssymieskö sivarille ehdokkaaksi. Voi naurun määrää.

        Sinäpä sen sanoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Savenmaa on niin ankea paikka,että kuka sinne edes menee . Ja pyssymieskö sivarille ehdokkaaksi. Voi naurun määrää.

        Ja miten tuo liittyy mihinkään? Siinäpähän höriset... Olen kuullut että joskus on joku tolkunmieskin erehtynyt äänestämään sosialistia joka kannattaa liikettä joka yritti liittää suomen neuvostoliittoon 1917 surmaamalla suomalaisia (SDP) ja (punainen terrori) suomen sisällissodassa! Onneksi valkoiset voitti muutenhan meidät olisi viety siperiaan montun reunalle kiitos SDP:n jokainen joka historiaa osaa tietää tämän todeksi.

        Fakta tieto!


    • Anonyymi

      Tykkään asioida Savenmaalla. Mukava kauppa, jossa tekee monesti hyviä löytöjä.

    • Anonyymi

      Todella hienoa, että Savenmaa otti erätarvikkeiden myynnin hoteisiinsa Halpahallin sen lopetettua. Onnea ja menestystä Savenmaalle ja kaikille Savenmaan myyjille puoluekannasta riippumatta!!

    • Anonyymi

      Taitaa savenmaan henkilökunta tässä keskenään kehua ihtiään.
      Roska kauppa ,koska tavara en käy.
      Nim. Mehtämies mehtäperältä

      • Anonyymi

        Juuri näin. Konkkaa kuulema pukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Konkkaa kuulema pukkaa.

        Eipä taia saven sakki täälä ihtiä kehua. Mutta pitääpä tänään käydessä mainita että kehuisivat suoli24 palstalla tässä ketjussa koska harvalla suomalaisella siihen on oikiasti munaa. Savelaisilla varmasti on kunnon vehkeet hyllyssä ja housussa. Kateelliset mehtäperän hihhulihomppelit vaan vierestä joutuvat seuraamaan kun laatutavaraa myyvät hyvällä katteella ja useimmilla on vara ostaa mutta ei mehtäperän köyhällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taia saven sakki täälä ihtiä kehua. Mutta pitääpä tänään käydessä mainita että kehuisivat suoli24 palstalla tässä ketjussa koska harvalla suomalaisella siihen on oikiasti munaa. Savelaisilla varmasti on kunnon vehkeet hyllyssä ja housussa. Kateelliset mehtäperän hihhulihomppelit vaan vierestä joutuvat seuraamaan kun laatutavaraa myyvät hyvällä katteella ja useimmilla on vara ostaa mutta ei mehtäperän köyhällä.

        Jos sulla itellä on oikiasti munaa niin tutkit varmaan taas tänään sen vehkeet hyllyssä ja housussa tosi tiukalla seulalla.


    • Anonyymi

      Näkyy ehdokkaana olevan. Eipä ainakaan savenmaalle tartte enää mennä.

    • Anonyymi

      Jess nyt oikopäätä tekemään savelle ostoksia EIKÄ AIVAN PIKKURAHALLA EIKÄ TARJOUSTEN PERUSTEELLA!

    • Anonyymi

      Tässä taas esimerkki näin ne sosialisti demarit tukee oman pitäjän yrittäjyyttä! Mustamaalaavat ja maalittavat vihapuheilla ja yrittävät ajaa tervettä yrittäjyyttä alas nivalassa ja pilata oman kotikontunsa!

      HUOM! Muistakaapa tämä äänestyskopilla.

      Minkälainen puolue joka työväenpuolueenakin itseään joskus on markkinoinut yrittää ajaa Nivalaan työttömyyttä ja ajaa yrittäjyyttä alas? Yritys jolla on jo vahva vanha historia nivalassa. Savenmaalta saa monenlaista tavaraa ja on tärkeä kauppa monille! En ymmärrä miksi kommunistit vihaa työntekoa ja nivalaista yrittäjyyttä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe