Mielenkiintoista juttua mariinista MV lehdes.
MV ja Marin
24
90
Vastaukset
- Anonyymi
Marin pakoilee. Ei halua keskustella EU,hun vietävistä miljardeista. Tyttö on ihan pihalla..
- Anonyymi
Kait tuolla on tarpeeksi vaatetta päällä jos pihalle meni? Kuitenki meleko kova pakkanen..
- Anonyymi
Mitä väliä Suomalaisten Miljardeista huutavat Marin ja kepulit !
- Anonyymi
Marinin kannatus kääntyny laskuun..nätti mutta niiii tyhymä!
- Anonyymi
Marin pakoilee kiperiä kysymyksiä. Ei tyttö osaa kuin poseerata naistenlehdissä. Pelkkä tyhjä kiiltokuva..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marin pakoilee kiperiä kysymyksiä. Ei tyttö osaa kuin poseerata naistenlehdissä. Pelkkä tyhjä kiiltokuva..
Sillä naamalla nousee vielä presidentiksi aivoja poliitikoilla nyt näkee muutenkin hyvin harvoin.
- Anonyymi
Jaa. liittyikö marini skinimustiin?
- Anonyymi
Lue ja tiedä. Älä kysele. MV.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue ja tiedä. Älä kysele. MV.
Älä kysele, mitä v..ttua - Logiikka huipussaan älä kysele ja kysymys heti sen perään. Ja nämä luojalta saaliiseen jääneet geeniperimän suhteen heikoin aines rotuoppia julistaa vaikka edustavat kantaväestön alinta luokkaa mm. älyllisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kysele, mitä v..ttua - Logiikka huipussaan älä kysele ja kysymys heti sen perään. Ja nämä luojalta saaliiseen jääneet geeniperimän suhteen heikoin aines rotuoppia julistaa vaikka edustavat kantaväestön alinta luokkaa mm. älyllisesti?
Viesti oli "Lue ja tiedä.MV". Ilmeisesti et osaa lukea ?
- Anonyymi
Mistä nämä kaikki suomen skitsot löytääkin tiensä s24 sivuille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viesti oli "Lue ja tiedä.MV". Ilmeisesti et osaa lukea ?
Viesti oli "Lue ja tiedä.MITÄVITTUA" Ilmeisesti osaat lukea luetun ymmärtämisen kuitenkin tuottaessa sinulle ylitsepääsemättömiä ongelmia?
- Anonyymi
Miksi marin ei suostu keskustelemaan EU,hun vietävistä Miljardeista ? ? Ja miksi kepu hyväksyy tämän järjettömyyden ? ?
- Anonyymi
Kyllä kepu vaalien jälkeen huomaa kannattiko pettää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kepu vaalien jälkeen huomaa kannattiko pettää..
eise mitään huomaa,puolue on lakkautettu..
- Anonyymi
no mitä sielä on?
- Anonyymi
MV lehti on paras. Mutta miksi sanna pakoilee ? Miksi hän ei keskustele tästä EU huijaksesta ?
- Anonyymi
Sanna on tyhymä siksi! Ei o avustaja kirjottaan vastauksia....
- Anonyymi
Jospa hänellä on parempaakin tekemistä, kuin inkuttaa idioottien kanssa samasta asiasta uudestaan ja uudestaan vailla edes mahdollisuutta siihen, että nämä idiootit ymmärtäisivät asian.
Eikö se idiootti nimenomaan ole se joka takoo päätään seinään, olettaen että se siitä muuksi muuttuu päätään seinään takomalla? Eivät taida päänsärkyä edes kokea, ei piisaa älli edes siihen.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241207
- 1181048
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97884- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270744- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49589
- 25545