MV ja Marin

Anonyymi

Mielenkiintoista juttua mariinista MV lehdes.

24

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Marin pakoilee. Ei halua keskustella EU,hun vietävistä miljardeista. Tyttö on ihan pihalla..

      • Anonyymi

        Kait tuolla on tarpeeksi vaatetta päällä jos pihalle meni? Kuitenki meleko kova pakkanen..


      • Anonyymi

        Mitä väliä Suomalaisten Miljardeista huutavat Marin ja kepulit !


      • Anonyymi

        Marinin kannatus kääntyny laskuun..nätti mutta niiii tyhymä!


      • Anonyymi

        Marin pakoilee kiperiä kysymyksiä. Ei tyttö osaa kuin poseerata naistenlehdissä. Pelkkä tyhjä kiiltokuva..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin pakoilee kiperiä kysymyksiä. Ei tyttö osaa kuin poseerata naistenlehdissä. Pelkkä tyhjä kiiltokuva..

        Sillä naamalla nousee vielä presidentiksi aivoja poliitikoilla nyt näkee muutenkin hyvin harvoin.


    • Anonyymi

      Jaa. liittyikö marini skinimustiin?

      • Anonyymi

        Lue ja tiedä. Älä kysele. MV.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue ja tiedä. Älä kysele. MV.

        Älä kysele, mitä v..ttua - Logiikka huipussaan älä kysele ja kysymys heti sen perään. Ja nämä luojalta saaliiseen jääneet geeniperimän suhteen heikoin aines rotuoppia julistaa vaikka edustavat kantaväestön alinta luokkaa mm. älyllisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kysele, mitä v..ttua - Logiikka huipussaan älä kysele ja kysymys heti sen perään. Ja nämä luojalta saaliiseen jääneet geeniperimän suhteen heikoin aines rotuoppia julistaa vaikka edustavat kantaväestön alinta luokkaa mm. älyllisesti?

        Viesti oli "Lue ja tiedä.MV". Ilmeisesti et osaa lukea ?


      • Anonyymi

        Mistä nämä kaikki suomen skitsot löytääkin tiensä s24 sivuille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viesti oli "Lue ja tiedä.MV". Ilmeisesti et osaa lukea ?

        Viesti oli "Lue ja tiedä.MITÄVITTUA" Ilmeisesti osaat lukea luetun ymmärtämisen kuitenkin tuottaessa sinulle ylitsepääsemättömiä ongelmia?


    • Anonyymi

      Miksi marin ei suostu keskustelemaan EU,hun vietävistä Miljardeista ? ? Ja miksi kepu hyväksyy tämän järjettömyyden ? ?

      • Anonyymi

        Kyllä kepu vaalien jälkeen huomaa kannattiko pettää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kepu vaalien jälkeen huomaa kannattiko pettää..

        eise mitään huomaa,puolue on lakkautettu..


    • Anonyymi

      no mitä sielä on?

    • Anonyymi

      MV lehti on paras. Mutta miksi sanna pakoilee ? Miksi hän ei keskustele tästä EU huijaksesta ?

      • Anonyymi

        Sanna on tyhymä siksi! Ei o avustaja kirjottaan vastauksia....


      • Anonyymi

        Jospa hänellä on parempaakin tekemistä, kuin inkuttaa idioottien kanssa samasta asiasta uudestaan ja uudestaan vailla edes mahdollisuutta siihen, että nämä idiootit ymmärtäisivät asian.
        Eikö se idiootti nimenomaan ole se joka takoo päätään seinään, olettaen että se siitä muuksi muuttuu päätään seinään takomalla? Eivät taida päänsärkyä edes kokea, ei piisaa älli edes siihen.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe