MV ja Marin

Anonyymi

Mielenkiintoista juttua mariinista MV lehdes.

24

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Marin pakoilee. Ei halua keskustella EU,hun vietävistä miljardeista. Tyttö on ihan pihalla..

      • Anonyymi

        Kait tuolla on tarpeeksi vaatetta päällä jos pihalle meni? Kuitenki meleko kova pakkanen..


      • Anonyymi

        Mitä väliä Suomalaisten Miljardeista huutavat Marin ja kepulit !


      • Anonyymi

        Marinin kannatus kääntyny laskuun..nätti mutta niiii tyhymä!


      • Anonyymi

        Marin pakoilee kiperiä kysymyksiä. Ei tyttö osaa kuin poseerata naistenlehdissä. Pelkkä tyhjä kiiltokuva..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin pakoilee kiperiä kysymyksiä. Ei tyttö osaa kuin poseerata naistenlehdissä. Pelkkä tyhjä kiiltokuva..

        Sillä naamalla nousee vielä presidentiksi aivoja poliitikoilla nyt näkee muutenkin hyvin harvoin.


    • Anonyymi

      Jaa. liittyikö marini skinimustiin?

      • Anonyymi

        Lue ja tiedä. Älä kysele. MV.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue ja tiedä. Älä kysele. MV.

        Älä kysele, mitä v..ttua - Logiikka huipussaan älä kysele ja kysymys heti sen perään. Ja nämä luojalta saaliiseen jääneet geeniperimän suhteen heikoin aines rotuoppia julistaa vaikka edustavat kantaväestön alinta luokkaa mm. älyllisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kysele, mitä v..ttua - Logiikka huipussaan älä kysele ja kysymys heti sen perään. Ja nämä luojalta saaliiseen jääneet geeniperimän suhteen heikoin aines rotuoppia julistaa vaikka edustavat kantaväestön alinta luokkaa mm. älyllisesti?

        Viesti oli "Lue ja tiedä.MV". Ilmeisesti et osaa lukea ?


      • Anonyymi

        Mistä nämä kaikki suomen skitsot löytääkin tiensä s24 sivuille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viesti oli "Lue ja tiedä.MV". Ilmeisesti et osaa lukea ?

        Viesti oli "Lue ja tiedä.MITÄVITTUA" Ilmeisesti osaat lukea luetun ymmärtämisen kuitenkin tuottaessa sinulle ylitsepääsemättömiä ongelmia?


    • Anonyymi

      Miksi marin ei suostu keskustelemaan EU,hun vietävistä Miljardeista ? ? Ja miksi kepu hyväksyy tämän järjettömyyden ? ?

      • Anonyymi

        Kyllä kepu vaalien jälkeen huomaa kannattiko pettää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kepu vaalien jälkeen huomaa kannattiko pettää..

        eise mitään huomaa,puolue on lakkautettu..


    • Anonyymi

      no mitä sielä on?

    • Anonyymi

      MV lehti on paras. Mutta miksi sanna pakoilee ? Miksi hän ei keskustele tästä EU huijaksesta ?

      • Anonyymi

        Sanna on tyhymä siksi! Ei o avustaja kirjottaan vastauksia....


      • Anonyymi

        Jospa hänellä on parempaakin tekemistä, kuin inkuttaa idioottien kanssa samasta asiasta uudestaan ja uudestaan vailla edes mahdollisuutta siihen, että nämä idiootit ymmärtäisivät asian.
        Eikö se idiootti nimenomaan ole se joka takoo päätään seinään, olettaen että se siitä muuksi muuttuu päätään seinään takomalla? Eivät taida päänsärkyä edes kokea, ei piisaa älli edes siihen.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1207
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      884
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      744
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe