Aihe

Mukavaa työpäivää keskustaan..

Anonyymi

Ajattele mua niin mä ajattelen sua🙂

21

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai juu unohdin vallan.

• Anonyymi

Ajattelen laitakaupungin miestä ❤️

• Anonyymi

Tosi on et paljon sivummalla asun hänestä jota ajattelen tulevana naisenani, ihana on ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi on et paljon sivummalla asun hänestä jota ajattelen tulevana naisenani, ihana on ❤️

Tosi kuin vesi 💧

• Anonyymi

😗😗😗 mitä kuuluu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😗😗😗 mitä kuuluu

Saparot sojottaa kuin Pepillä 👩‍🏫 ja arki jatkuu entisellään...mitä sulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saparot sojottaa kuin Pepillä 👩‍🏫 ja arki jatkuu entisellään...mitä sulle?

Koska otat yhteyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska otat yhteyttä?

Starman 🤩 Minne ja miten?

Ja kuka vastaa kysymykseen kysymyksellä 🙂 ?

• Anonyymi

Olinkin vapaapäivällä. Pitkä lenkki tuli tehtyä.

• Anonyymi

Okei jos oot s

• Anonyymi

Piip piip piip, ajatukset sinne :)
      Siellähän mie töitä teen, tänään tosin olin vapaapäivällä. Vuorotyö ❤
      (miehelle)

• Anonyymi

Ajattelen, siis olen.

• Anonyymi

Se on mukava kuulla

• Anonyymi

Perkele, mä mitään työpäivää tee.

Kunhan lorvin.

• Anonyymi

Rakas mä voin vaikka heti leikkiä sun lasten kanssa mutta mieti nyt itsekin kun jos sinne töihin menen nii enhän mä edes uskalla mennä lähellekään muita lapsia ja tarkoitan niitä vieraita lapsia ja jos olen töissä nii mä joudun valitettavasti jopa näkee muitakin lapsia ja siellä ei todellakaan voi pitää kuulokkeita ja joutuisin vahtimaan niitä muitakin ja pahimmassa tapauksessa jopa leikkii niitten räkönokkien kanssa ja tietysti just mä saan ne kaikki tarttuvat taudit kun ei kehtaa suoraan sanoa että jos voisin olla täysin suojattu ja mielellään jokin oikein pelottava maski jottei hirveän moni lapsi tulisi just mun kanssa kuluttaa aikaa nii keksi rakas mulle ihan mikä muu tahansa työ kuin tarha kun mä en oikeesti tuu toimeen lasten kanssa ja mä oon niin vaikea persoona nii tuskin kukaan lapsista edes haluaa nähdä tälläse tarha tädin ja muutenkin mulla on niin paljon kaikkea Parfyymit joka päivä ja todennäköisesti joku on siellä allerginen mulle nii ei missään nimessä minua kannata ehdottaa mihinkään tarhaan mutta voisin olla joku yksityinen henkilö joka hoitaa just sun lapsia nii silloin pääsee ne kuulumiset kysyy

• Anonyymi
      • Anonyymi

Okei, mäkin ajattele mun mielestä niin sulosta naista usein J 🙂

• Anonyymi

S onhan kaikki silleen hyvin maanantait saattaa olla väsyneitä, mulla ainakin jos ei oo nukkunu paljoa 🙂 J

• Anonyymi

😗😗😗 naiselle..

• Anonyymi

Melkein sydän löi ylimääräistä kun tämän luin, keskustassa olen töissä ja hän kyllä tietää sen. Pienen cityn alue :)
      Hyvää yötä miehelle ❤kram och 👄

• Anonyymi

Etätöissä kyllä, ei normaalisti..
        Voit mennä muualle kiitos

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi suomalaiset eivät lähde mellakoimaan kaduille?

Minä pitkän työuran ravintolayrittäjänä tehneenä ja kohta kotini, kesämökkini ja yritykseni menettäneenä, olisin valmis lähes mihin vain, seurauksista
      Maailman menoa
      611
      6232
    2. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      476
      5362
    3. Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki täytti vasta 20 vuotta! Poseeraa "vanhuksen" kanssa...

Voi että hän on vielä niin nuori: https://www.suomi24.fi/viihde/dannyyn-78-liitetty-helmi-loukasmaki-taytti-20-vuotta-poseeraa-vanhuksen-kanssa-kuin-m
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      4718