Ikävä sua S vieläkin. Hassusti tuut vastaan aina kun olen esim kauppareissulla, mutta en tuu enää ikinä sua saamaan. Asutkin vielä ihan lähellä, niin törmätään siksi jatkuvasti... muistatkohan mua edes enää? tai muistat varmaan ja vihaat.
Ikävä Ässää
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä Missä?
Tule ihmeessä moikkaamaan❤- Anonyymi
Trolli...t
- Anonyymi
Erästä en oo kyllä nähnyt vaik oon kaula pitkällä yrittänyt kuikuilla kaupoilla
Tuu vetäseen hihasta jos oot hän
Monta vuotta sitten puhuttu viimeksi ( vinkkinä )
Ässä - Anonyymi
Tule halimaan sinä mystinen mörökölliseni 🤗 saatan saada sähärin 😉🤭 terkuin Ässä mix erikoinen sekoitus 😉🤭
- Anonyymi
Ei oo kyl ykskään näistä, jos olisi niin tulisi vain tupen rapinat jos koittaisin lähestyä. Hän nimittäin "rakas" exäni.
- Anonyymi
S mies näkisi mielellään äMmäänsä vaikka sitten kauppareissulla ❤️ Ikuisuus, kun nähnyt sinut vuonna kivi ja pyörä, ravintelissa viimeksi 🤔
- Anonyymi
Rakas olet niin mustasukkainen mutta sä oot niin utelias ja sen takia saan kirjoittaa kun sä haluut tietää ihan kaiken niin miten mä hyödyn tästä. En niin mitenkään joten jos et anna mun mennä edes töihin siitä että olen tehny kaikki mitä haluat nii joku palkinto mullekin ja rakas voitko edes vilauttaa mulle kun mä en halua muita kuin vain sut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas olet niin mustasukkainen mutta sä oot niin utelias ja sen takia saan kirjoittaa kun sä haluut tietää ihan kaiken niin miten mä hyödyn tästä. En niin mitenkään joten jos et anna mun mennä edes töihin siitä että olen tehny kaikki mitä haluat nii joku palkinto mullekin ja rakas voitko edes vilauttaa mulle kun mä en halua muita kuin vain sut.
Rehellistä kunnon työtä saat tietenkin tehdä. Oot kyllä tainnut nähdä enemmänkin kuin vilautuksen.
- Anonyymi
Jollain on taas jäänyt rauhoittavat ottamatta...
- Anonyymi
Olenhan minä sen verran pelottavan näköinen ettei varmaan uskalla tulla sanomaan mitään jos ei ole pitkään aikaan oltu yhteydessä, mutta en minä vihaa ketään.
- Anonyymi
Et ole.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1186854Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam474542Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723692Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272724Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni282431Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221906Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2001408Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191224Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on361021- 88888