Ikävä sua S vieläkin. Hassusti tuut vastaan aina kun olen esim kauppareissulla, mutta en tuu enää ikinä sua saamaan. Asutkin vielä ihan lähellä, niin törmätään siksi jatkuvasti... muistatkohan mua edes enää? tai muistat varmaan ja vihaat.
Ikävä Ässää
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä Missä?
Tule ihmeessä moikkaamaan❤- Anonyymi
Trolli...t
- Anonyymi
Erästä en oo kyllä nähnyt vaik oon kaula pitkällä yrittänyt kuikuilla kaupoilla
Tuu vetäseen hihasta jos oot hän
Monta vuotta sitten puhuttu viimeksi ( vinkkinä )
Ässä - Anonyymi
Tule halimaan sinä mystinen mörökölliseni 🤗 saatan saada sähärin 😉🤭 terkuin Ässä mix erikoinen sekoitus 😉🤭
- Anonyymi
Ei oo kyl ykskään näistä, jos olisi niin tulisi vain tupen rapinat jos koittaisin lähestyä. Hän nimittäin "rakas" exäni.
- Anonyymi
S mies näkisi mielellään äMmäänsä vaikka sitten kauppareissulla ❤️ Ikuisuus, kun nähnyt sinut vuonna kivi ja pyörä, ravintelissa viimeksi 🤔
- Anonyymi
Rakas olet niin mustasukkainen mutta sä oot niin utelias ja sen takia saan kirjoittaa kun sä haluut tietää ihan kaiken niin miten mä hyödyn tästä. En niin mitenkään joten jos et anna mun mennä edes töihin siitä että olen tehny kaikki mitä haluat nii joku palkinto mullekin ja rakas voitko edes vilauttaa mulle kun mä en halua muita kuin vain sut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas olet niin mustasukkainen mutta sä oot niin utelias ja sen takia saan kirjoittaa kun sä haluut tietää ihan kaiken niin miten mä hyödyn tästä. En niin mitenkään joten jos et anna mun mennä edes töihin siitä että olen tehny kaikki mitä haluat nii joku palkinto mullekin ja rakas voitko edes vilauttaa mulle kun mä en halua muita kuin vain sut.
Rehellistä kunnon työtä saat tietenkin tehdä. Oot kyllä tainnut nähdä enemmänkin kuin vilautuksen.
- Anonyymi
Jollain on taas jäänyt rauhoittavat ottamatta...
- Anonyymi
Olenhan minä sen verran pelottavan näköinen ettei varmaan uskalla tulla sanomaan mitään jos ei ole pitkään aikaan oltu yhteydessä, mutta en minä vihaa ketään.
- Anonyymi
Et ole.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662