Ikävä sua S vieläkin. Hassusti tuut vastaan aina kun olen esim kauppareissulla, mutta en tuu enää ikinä sua saamaan. Asutkin vielä ihan lähellä, niin törmätään siksi jatkuvasti... muistatkohan mua edes enää? tai muistat varmaan ja vihaat.
Ikävä Ässää
12
75
Vastaukset
- Anonyymi
Missä Missä?
Tule ihmeessä moikkaamaan❤- Anonyymi
Trolli...t
- Anonyymi
Erästä en oo kyllä nähnyt vaik oon kaula pitkällä yrittänyt kuikuilla kaupoilla
Tuu vetäseen hihasta jos oot hän
Monta vuotta sitten puhuttu viimeksi ( vinkkinä )
Ässä - Anonyymi
Tule halimaan sinä mystinen mörökölliseni 🤗 saatan saada sähärin 😉🤭 terkuin Ässä mix erikoinen sekoitus 😉🤭
- Anonyymi
Ei oo kyl ykskään näistä, jos olisi niin tulisi vain tupen rapinat jos koittaisin lähestyä. Hän nimittäin "rakas" exäni.
- Anonyymi
S mies näkisi mielellään äMmäänsä vaikka sitten kauppareissulla ❤️ Ikuisuus, kun nähnyt sinut vuonna kivi ja pyörä, ravintelissa viimeksi 🤔
- Anonyymi
Rakas olet niin mustasukkainen mutta sä oot niin utelias ja sen takia saan kirjoittaa kun sä haluut tietää ihan kaiken niin miten mä hyödyn tästä. En niin mitenkään joten jos et anna mun mennä edes töihin siitä että olen tehny kaikki mitä haluat nii joku palkinto mullekin ja rakas voitko edes vilauttaa mulle kun mä en halua muita kuin vain sut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas olet niin mustasukkainen mutta sä oot niin utelias ja sen takia saan kirjoittaa kun sä haluut tietää ihan kaiken niin miten mä hyödyn tästä. En niin mitenkään joten jos et anna mun mennä edes töihin siitä että olen tehny kaikki mitä haluat nii joku palkinto mullekin ja rakas voitko edes vilauttaa mulle kun mä en halua muita kuin vain sut.
Rehellistä kunnon työtä saat tietenkin tehdä. Oot kyllä tainnut nähdä enemmänkin kuin vilautuksen.
- Anonyymi
Jollain on taas jäänyt rauhoittavat ottamatta...
- Anonyymi
Olenhan minä sen verran pelottavan näköinen ettei varmaan uskalla tulla sanomaan mitään jos ei ole pitkään aikaan oltu yhteydessä, mutta en minä vihaa ketään.
- Anonyymi
Et ole.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks795932Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1364369Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää1153715- 1333110
Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1732754En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri762644Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis52625Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi652506Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1242256Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu491917