Ikävä sua S vieläkin. Hassusti tuut vastaan aina kun olen esim kauppareissulla, mutta en tuu enää ikinä sua saamaan. Asutkin vielä ihan lähellä, niin törmätään siksi jatkuvasti... muistatkohan mua edes enää? tai muistat varmaan ja vihaat.
Ikävä Ässää
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä Missä?
Tule ihmeessä moikkaamaan❤- Anonyymi
Trolli...t
- Anonyymi
Erästä en oo kyllä nähnyt vaik oon kaula pitkällä yrittänyt kuikuilla kaupoilla
Tuu vetäseen hihasta jos oot hän
Monta vuotta sitten puhuttu viimeksi ( vinkkinä )
Ässä - Anonyymi
Tule halimaan sinä mystinen mörökölliseni 🤗 saatan saada sähärin 😉🤭 terkuin Ässä mix erikoinen sekoitus 😉🤭
- Anonyymi
Ei oo kyl ykskään näistä, jos olisi niin tulisi vain tupen rapinat jos koittaisin lähestyä. Hän nimittäin "rakas" exäni.
- Anonyymi
S mies näkisi mielellään äMmäänsä vaikka sitten kauppareissulla ❤️ Ikuisuus, kun nähnyt sinut vuonna kivi ja pyörä, ravintelissa viimeksi 🤔
- Anonyymi
Rakas olet niin mustasukkainen mutta sä oot niin utelias ja sen takia saan kirjoittaa kun sä haluut tietää ihan kaiken niin miten mä hyödyn tästä. En niin mitenkään joten jos et anna mun mennä edes töihin siitä että olen tehny kaikki mitä haluat nii joku palkinto mullekin ja rakas voitko edes vilauttaa mulle kun mä en halua muita kuin vain sut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas olet niin mustasukkainen mutta sä oot niin utelias ja sen takia saan kirjoittaa kun sä haluut tietää ihan kaiken niin miten mä hyödyn tästä. En niin mitenkään joten jos et anna mun mennä edes töihin siitä että olen tehny kaikki mitä haluat nii joku palkinto mullekin ja rakas voitko edes vilauttaa mulle kun mä en halua muita kuin vain sut.
Rehellistä kunnon työtä saat tietenkin tehdä. Oot kyllä tainnut nähdä enemmänkin kuin vilautuksen.
- Anonyymi
Jollain on taas jäänyt rauhoittavat ottamatta...
- Anonyymi
Olenhan minä sen verran pelottavan näköinen ettei varmaan uskalla tulla sanomaan mitään jos ei ole pitkään aikaan oltu yhteydessä, mutta en minä vihaa ketään.
- Anonyymi
Et ole.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku284978Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova611839HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1091784- 1081628
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel281383Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p220872- 71861
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.40754- 53752
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen51741