Ikävä sua S vieläkin. Hassusti tuut vastaan aina kun olen esim kauppareissulla, mutta en tuu enää ikinä sua saamaan. Asutkin vielä ihan lähellä, niin törmätään siksi jatkuvasti... muistatkohan mua edes enää? tai muistat varmaan ja vihaat.
Ikävä Ässää
12
61
Vastaukset
- Anonyymi
Missä Missä?
Tule ihmeessä moikkaamaan❤- Anonyymi
Trolli...t
- Anonyymi
Erästä en oo kyllä nähnyt vaik oon kaula pitkällä yrittänyt kuikuilla kaupoilla
Tuu vetäseen hihasta jos oot hän
Monta vuotta sitten puhuttu viimeksi ( vinkkinä )
Ässä - Anonyymi
Tule halimaan sinä mystinen mörökölliseni 🤗 saatan saada sähärin 😉🤭 terkuin Ässä mix erikoinen sekoitus 😉🤭
- Anonyymi
Ei oo kyl ykskään näistä, jos olisi niin tulisi vain tupen rapinat jos koittaisin lähestyä. Hän nimittäin "rakas" exäni.
- Anonyymi
S mies näkisi mielellään äMmäänsä vaikka sitten kauppareissulla ❤️ Ikuisuus, kun nähnyt sinut vuonna kivi ja pyörä, ravintelissa viimeksi 🤔
- Anonyymi
Rakas olet niin mustasukkainen mutta sä oot niin utelias ja sen takia saan kirjoittaa kun sä haluut tietää ihan kaiken niin miten mä hyödyn tästä. En niin mitenkään joten jos et anna mun mennä edes töihin siitä että olen tehny kaikki mitä haluat nii joku palkinto mullekin ja rakas voitko edes vilauttaa mulle kun mä en halua muita kuin vain sut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas olet niin mustasukkainen mutta sä oot niin utelias ja sen takia saan kirjoittaa kun sä haluut tietää ihan kaiken niin miten mä hyödyn tästä. En niin mitenkään joten jos et anna mun mennä edes töihin siitä että olen tehny kaikki mitä haluat nii joku palkinto mullekin ja rakas voitko edes vilauttaa mulle kun mä en halua muita kuin vain sut.
Rehellistä kunnon työtä saat tietenkin tehdä. Oot kyllä tainnut nähdä enemmänkin kuin vilautuksen.
- Anonyymi
Jollain on taas jäänyt rauhoittavat ottamatta...
- Anonyymi
Olenhan minä sen verran pelottavan näköinen ettei varmaan uskalla tulla sanomaan mitään jos ei ole pitkään aikaan oltu yhteydessä, mutta en minä vihaa ketään.
- Anonyymi
Et ole.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk1716432Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit6933913SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit1383213Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no3612981Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti242294"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –1582050Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a7091929SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?581552Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re271522Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4901502