Jos mies haluaa aborttia?

Anonyymi

Jos mies haluaa aborttia nyt kun tulin raskaaksi eikä pitänyt niin kumman tahto ratkaisee, minun vai hänen? Sanokaa abortinvastustajat.

5

96

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

aivan, kyllä minä vastustan tai en, mutta jos kuitenkin, niin sittekin vastystä kun kuitenkin otan osaa että sitten kun jos vaikka tai miten se nyt sitten menikään että pannaanko vielä kerta kiellon päälle jos tuli tai ei tuliskaan tai jos vaikka ?

• Anonyymi

Tietenkin sen joka on lapsen elämän puolella.

• Tähän voisi jatkaa abortinvastustajien päättelyketjulla.

1. Jos teet kuten itse haluat, olet feminatsi
      2. Jos teet kuten miehesi toivoo olet feminatsi

Menee vähän epäjohdonmukaiseksi. Feminismi pitää määritellä siis joka kerta uudelleen, eikä se tarkoitakaan sitä mitä esim naisten oikeuksien julistuksissa tai naisjärjestöjen määritelmissä, netin kieli- sivistys ja tietosanakirjoissa lukee.

Se onkin vain haukkumanimi, jolla voi aina lyödä, jos joku mielipide ei miellytä. Useimmiten riittää vain se että olet nainen, jonka kuuluisi pitää leipäläpi kiinni silloinkin kun on kyse omasta kehosta. Ja suoraan tästä johtuen feminismi on edelleen erittäin tärkeätä. Naisten hiljentämisellä vähätteleviä haukkumasanoja keksien onkin pitkät perinteet. Jo naisten äänioikeustaistelussa nämä on olleet käytettyjä.

Niin että annetaanpa vastustajien nimitellä ja antaa nimittelyjen mennä toisesta korvasta ulos tai sitten ottaa ne vastaan kunnianosoituksena siitä että jatkamme esiäitiemme perintöä naisten oikeuksien puolesta.

• Anonyymi

Suosijasakille "väärää" mieltä olevat on aina jotakin kiihkouskiksia, seniilejä ukkoja, naisten alistajia ym. Mutta antaa änkyröiden nimitellä ja kuvitella omiaan, ehkä se jotain traumoja helpottaa.

"silloinkin kun on kyse omasta kehosta."

Vai kuitenkin ensisijalla surmattavan lapsen kehosta ja koko elämästä..?

"Menee vähän epäjohdonmukaiseksi. "

Mitä epäjohdonmukaista ylemmässä kommentissa on?
        "Tietenkin sen joka on lapsen elämän puolella."

• Anonyymi

Mutta jos aion pitää lapsen olenko feministi koska en kuuntele mitä miehelläni on sanottavaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1333
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1310
    3. 76
      1115
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1086
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      79
      890
    6. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      35
      846
    7. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      70
      841
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      65
      821
    9. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      801
    10. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      58
      788
    Aihe