Iltapäivän ikävä iski

Anonyymi

vähän kuten kahvin tuska, tämä vaan yhteen ihanaan, kahvi on jo kupissa. Rakastatko sä mies? Tuli vaan mieleen. Mä edelleen täysillä :)

49

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Apea mieli, kun sä pyörrät kirjoituksiasi.

      • Anonyymi

        En pyörrä kirjoituksiani. Täällä on muitakin. Se pyörittelijä on joku muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pyörrä kirjoituksiani. Täällä on muitakin. Se pyörittelijä on joku muu.

        Sinä se rölli olet, etkä nainen lain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se rölli olet, etkä nainen lain.

        Minä olen rakastunut nainen. Sinä voit olla mun puolesta vaikka sieni. Et ole millään tavalla mielenkiintoinen ja kommenttisi on pelkkää häiriintynyttä kiusaamista. Toivottavasti et ole aikuinen. Olen niin tylsä, että heittelet noita idiööttimäisiä kommentteja joka väliin kun ei sun kanssa muuten kukaan juttele. Ymmärrän katkeruutesi ja sen miksi kiusaat. Kun on ei-kukaan niin tulee tuollaiseksi. Pelkkä kärpäsen kakka näytöllä, sitä sä olet mulle ja takuulla jokaiselle lukijalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen rakastunut nainen. Sinä voit olla mun puolesta vaikka sieni. Et ole millään tavalla mielenkiintoinen ja kommenttisi on pelkkää häiriintynyttä kiusaamista. Toivottavasti et ole aikuinen. Olen niin tylsä, että heittelet noita idiööttimäisiä kommentteja joka väliin kun ei sun kanssa muuten kukaan juttele. Ymmärrän katkeruutesi ja sen miksi kiusaat. Kun on ei-kukaan niin tulee tuollaiseksi. Pelkkä kärpäsen kakka näytöllä, sitä sä olet mulle ja takuulla jokaiselle lukijalle.

        *OLET niin tylsä. Korjaus idiöötille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen rakastunut nainen. Sinä voit olla mun puolesta vaikka sieni. Et ole millään tavalla mielenkiintoinen ja kommenttisi on pelkkää häiriintynyttä kiusaamista. Toivottavasti et ole aikuinen. Olen niin tylsä, että heittelet noita idiööttimäisiä kommentteja joka väliin kun ei sun kanssa muuten kukaan juttele. Ymmärrän katkeruutesi ja sen miksi kiusaat. Kun on ei-kukaan niin tulee tuollaiseksi. Pelkkä kärpäsen kakka näytöllä, sitä sä olet mulle ja takuulla jokaiselle lukijalle.

        Sinä toisena tahallaan daijusti esiintyvä mieshepsankukkuu se kiusaaja olet, nuo tietyt pällit ei antais sulle edes rääpinisen verraan huomiota jos rölliksi tietäisivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä toisena tahallaan daijusti esiintyvä mieshepsankukkuu se kiusaaja olet, nuo tietyt pällit ei antais sulle edes rääpinisen verraan huomiota jos rölliksi tietäisivät.

        Pitäisikö sun oikeasti mennä töihin ja vähentää päihteitä? Vai oletko niin vanha, että et enää käy töissä? Näytät kuvassa yli 60v, mutta päihteiden käyttösi voi vanhentaa. Lyhyet ja pyöreät naiset näyttää helposti ikäistään vanhemmalta.


    • Anonyymi

      Kerrothan ketä kaipaat

      • Anonyymi

        Kertoisin jos voisin. Täällähän ei voi.


      • Anonyymi

        Olet niitä sairaita. Lopetan vastaamisen tuollaisiin kyselyin. Jaksa teitä sairaita kannatella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet niitä sairaita. Lopetan vastaamisen tuollaisiin kyselyin. Jaksa teitä sairaita kannatella.

        Jaa naishahmoa vetävä sai daijuilta vihapostia, ylläri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa naishahmoa vetävä sai daijuilta vihapostia, ylläri.

        Ei se ollut vihapostia. Luuli vaan minua sinuksi eli työttömäksi kirosanan kera. Minusta työttömäksi nimittely ei ole vihapostia. Se on nuoren ihmisen kehittymätöntä maailmankuvaa vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ollut vihapostia. Luuli vaan minua sinuksi eli työttömäksi kirosanan kera. Minusta työttömäksi nimittely ei ole vihapostia. Se on nuoren ihmisen kehittymätöntä maailmankuvaa vaan.

        niin ja nainen ole. Onneksi. Jos olisin mies niin tuollaiset lehmät flirttailisi kanssa täällä, oksettava ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ja nainen ole. Onneksi. Jos olisin mies niin tuollaiset lehmät flirttailisi kanssa täällä, oksettava ajatus.

        *olen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ollut vihapostia. Luuli vaan minua sinuksi eli työttömäksi kirosanan kera. Minusta työttömäksi nimittely ei ole vihapostia. Se on nuoren ihmisen kehittymätöntä maailmankuvaa vaan.

        Lol🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ja nainen ole. Onneksi. Jos olisin mies niin tuollaiset lehmät flirttailisi kanssa täällä, oksettava ajatus.

        Koska sulla mies on ollut viimeksi muuta elämää kuin tämä keskustelufoorumi, missä juttelet enimmäkseen itseksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sulla mies on ollut viimeksi muuta elämää kuin tämä keskustelufoorumi, missä juttelet enimmäkseen itseksesi?

        Miten sä kehtaat kirjoittaa noin miehelle, jota ei ole olemassakaan. Olen nainen ja tuo mies on pelkkä mielikuvituksesi tuote. Sulla ei vaan mahdu päähän se, miten hukassa ihminen olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä kehtaat kirjoittaa noin miehelle, jota ei ole olemassakaan. Olen nainen ja tuo mies on pelkkä mielikuvituksesi tuote. Sulla ei vaan mahdu päähän se, miten hukassa ihminen olet.

        Ja miksi sinä kommentoit tuolle? Päästään siitä nopeammin eroon, jos kukaan ei reagoi siihen. Terve se ei ole ja kommentoimalla yllytät sitä tuohon rääpimiseen. Sairas teini se on.


    • Anonyymi

      Kippis ☕☕

      • Anonyymi

        Sullakin on kahvihetki siellä? Juodaan yhessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullakin on kahvihetki siellä? Juodaan yhessä.

        Näin tehdään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin tehdään

        Mä jo join. Nyt syön omenaa, mutta yhessä silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä jo join. Nyt syön omenaa, mutta yhessä silti.

        Jep


      • Anonyymi

        Valtakunnallinen kahviaika :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtakunnallinen kahviaika :)

        ps. eikä tuo liity siihen nimimerkkiin, joku tästä sekoaa. Vahinko, tiedän että valtakunta kielletty sana täällä.


    • Anonyymi

      💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💙💙💙💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

      🥰

      • Anonyymi

        Oho, kiitos :) Hieno sarja.


      • Anonyymi

        Tämä kyllä piristi:)


      • Anonyymi

        Miksi kahvikuppi poistettiin sydämet saa jäädä? Mode määrää ja kirjoittelee itse pslstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kahvikuppi poistettiin sydämet saa jäädä? Mode määrää ja kirjoittelee itse pslstalle.

        Huomasin saman. Yksi kahvikuppi lähti, mutta sydämet ja tuplakupit jäi :)


      • Anonyymi

        Pus Pus, Jotku osaa näyttää tunteensa😚💕


    • Anonyymi

      jos minulla olisi kaikki maailman valta ja voisin päättää lähes tulkoon kaikista maailman asioista,

      niin potkisin suurimman osan näistä sangen tylyistä ja ikävistä palstalaisista pois
      täältä ja täyttäisin kaikki tämän keskustelupalstan kaikki palstat, vain täyteen
      sydämiä jotka rakkautta sinulle julistaisi ja ilahduttaisi.

      mutta, kun minulla ei ole sitä valtaa ja tyhmyys hallitseen maailmaa, niin,
      en vain voi tehdä sitä. :/

      mutta laitan sinulle niin paljon sydämiä välillä kuin haluat, vaikka laittaisin niitä vaikka 20 minuuttia koko ajan, niin sinä jos kukaan olet jokaisen sydämen arvoinen.

      =)

      • Anonyymi

        Varmaan joku on tuon arvoinen. Epäilen, että se en ole mä kuitenkaan :)


    • Anonyymi

      Mihinkäpä se rakkaus tiettyyn naiseen nyt olis muuttunut? Ei niin mihinkään. m>n

      • Anonyymi

        Ihanasti sanottu :)


    • Anonyymi

      Ihana on minun ihana! Etsi itsellesi oma :(

      • Anonyymi

        Jaa vähän kolmioraamaakin provottu yhtä tyhjienn rivien väliin.


      • Anonyymi

        Kyllä mun ihana on mun. Sen tietää hän ihankin. Sä voit pitää oman ihanan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mun ihana on mun. Sen tietää hän ihankin. Sä voit pitää oman ihanan.

        eiku hän ihanakin, tuli kirjoitusvirhe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eiku hän ihanakin, tuli kirjoitusvirhe

        Sulla menee mies roolijaot sekaisin taas🤣


    • Anonyymi

      Rakastan.💜💜

      • Anonyymi

        Kiitos ihana :)


    • Anonyymi

      Pitäs kyl nähdä vähä useammin ja olla muutenkin enemmän molemmin puolin tekemisissä, että voisi ihan oikeasti rakkaudesta ruveta puhumaan. Silloin joskus aiemmin, kun oltiin tekemisissä aika paljonkin niin olin ihan oikeastikin rakastunut häneen. Nyt ollaan tekemisissä niin vähän, että ei voi rakkaudesta puhua.

      • Anonyymi

        Tosi rakkaus ei kuole näin pian. Oot joku muu.


    • Anonyymi

      Täy-sil-lä!
      Tahdoin vain juosta sun luo...no, ainakin kahville. Ja nähdäkseni sut.

      • Anonyymi

        Etkä tahtonut kun ei ole näkynyt. Hyvää yötä siltikin.


    • Anonyymi

      Hyvä juoma, eikä edes kohtuullisessa määrin nautittuna epäterveellistä, päinvastoin. Hienoa, että vertaat näitä keskenään. Uskon, että hänkin pitää sinusta.

      • Anonyymi

        pitää? miksei voisi rakastaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pitää? miksei voisi rakastaa :)

        No okei, rakastaa!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe