Jouduin hissitaloista hissittömiin 4x 4krs taloja....koivet ihan poikki :(
Tottuuko tähän kuin nopsasti?
Milloin keho tottuu rappujen kiipeämiseen?
4
225
Vastaukset
- Anonyymi
Hanki sellaiset kengät jotka tukee ja sinulle sopiva tukipohjalliset. Sinulla saattaa kävellessä jalkapöytä levitä ja se aiheuttaa kipuja sekä usein ihmiset käyttää väärän kokoisia/vääränlaisia kenkiä. Varsinkin naiset, koska kauppojen tarjonta on naisille tosi huono ja kengät on usein mm. liian kapeet ja eivät tue tarpeeksi.
Kyllä siihen tottuu jos oikeasti huolehtii omista jaloistaan. Jalkapohjien hierontalaite lämpimän suihkun jälkeen on hyvä ja myös kannattaa hoitaa kuollutta ihoa pois jaloista niin vähentää hiertymiä ja tulehduksia - sekä hajuhaittoja yms. mikä pidentää kenkien/pohjallisten käyttöikää.
Hyvä myös miettiä, että juo tarpeeksi vettä ja syö säännöllisesti perusruokaa, koska lihas tarvitsee sitä palautuakseen; riittäviä yöunia unohtamatta. - Anonyymi
Uskoisin että parin viikon päästä jalat alkavat tottumaan. Jos jalat menevät jumiin, niin suosittelen pieni kevyt kävely esim. illalla ja sen päälle venyttely.
- Anonyymi
Hyvää liikuntaa. Mutta kyllä jos ei juuri ole jumppaillut tai paljon kävellyt tai muuten liikkunut, se ottaa oman hetkensä. Kunnes tottuu, kiskoo toisella kädellä kaiteesta apuja ylöspäin ponnistellessa.
- Anonyymi
tärkeintä on hankkia itsellensä hyvät työjalkineet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413