On veroäyri alhainen,lumet on levitetty kadulle ei ole ajettu pois,ja muutenkin kylä oli masentavan huonosti hoidettu.Paloasema on kyllä kun isommassakin kaupunkissa.
Kyllä huomaa että SYSMÄSSÄ
13
59
Vastaukset
- Anonyymi
Todellisuudessa lumityöt on kuitenkin tehty kohtalaisen hyvin, ottaen huomioon paljonko sitä on muutaman viikon aikana taivaalta tullut. Paljon liikkuvana töideni puolesta voin kertoa, että eipä ole Sysmässä sen huonommin hoidettu kun muuallakaan, pikemminkin päin vastoin.
- Anonyymi
Hyvin on hoidettu.Kiitos auraajille!
- Anonyymi
Joo mutta käveleppä tai aja pyörällä kevyenliikenteen väylää on meinaan sellaista pöppöröä ettei meinaa eteenpäin päästä ainaki reilu 5 cm : n muhju ! Vai onko renkaissa liikaa ilmaa ettei terä maahan ylety !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta käveleppä tai aja pyörällä kevyenliikenteen väylää on meinaan sellaista pöppöröä ettei meinaa eteenpäin päästä ainaki reilu 5 cm : n muhju ! Vai onko renkaissa liikaa ilmaa ettei terä maahan ylety !
Osta läskipyörä tai oikein sähköläskipyörä, niin ei ole ongelmia.
- Anonyymi
Pyörään oikeat talvikelin renkaat. Käytä potkukelkkaa tai pyydä jotakin vetämään sinua pulkassa.
Tekstisi muuten ääliöonnetonta virheineen päivineen.
Sysmä "city" voi luoja lantapaukkua.- Anonyymi
Ei se renkaista kiini ole ei muuta kuin hommiin vaan siitä teille maksetaan ! turha siinä on viisastella se on vaan totuus !
- Anonyymi
Me Helsinkii kattoo ja kävelee näet millaisessa kunnossa väylät on, siis tukossa. Ei kannattaisi möllikän tehdä tikusta asiaa, kun ei ole aihetta.
- Anonyymi
On vaan aina näitä ihmisiä joiden pitää valittaa kaikesta, jopa olemattomistakin ongelmista, jotka todellisuudessa on omassa päässään.
- Anonyymi
Mutta vpk on hyvä kokootumispaikka,kiitos Mikalle pääset valtuustoon varmasti vpk ei unohda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta vpk on hyvä kokootumispaikka,kiitos Mikalle pääset valtuustoon varmasti vpk ei unohda.
Hyvä,ja valtuuston enemmistö haluaa Mikan pysyvän paloasemalla eikä sotkevan muiden asioita.
- Anonyymi
Mitä ihmettä Sysmässä lunta! Isommillakin paikkakunnilla tällainen lumitalvi on tuonut "haasteita" kunnossapitoon. Älä märise!
OLetko ehtinyt "valvoa" lainkaan koronaa ja mopopoikia? - Anonyymi
Onko juoruakat ja - ukot selvittäneet, kuka on saanut koronapiikin persiisiinsä jo! Nyt pittää rokottautua.
- Anonyymi
Te olette huonoja veronmaksajia! Ei sellaisista tuloista kerry mitään. Sitten saatte kävellä loskassa ja osa paskassa, kutka navetassa tai pelloilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662