A- mies mielessä

Anonyymi

Rankan työpäivän jälkeen saa levähtää hetken, ja mitäpä muuta mieleen tulee kuin A-mies. Välähdyksiä ja muistikuvia, aika pitkältä ajalta. Se mies vaan jäi jollain oudolla tavalla lähtemättömästi mieleen. Eri tavalla kuin kukaan muu hemmo. Sitä en voi hänelle kertoa vaikka se teknisesti tietysti olisikin mahdollista🤔 miten sellaista edes sanoisi tällaisessa tilanteessa🙃 toki hän sen jollain tasolla tajuaa kaikesta. Mietin mitä tuo A- mies tekee,missä menee, onko kaikki ok. Suuri ikävä ja hellyys täyttävät mielen, ei sääli vaikka välillä sitäkin olen tuntenut😉 no niin nyt loppui haaveilu ja muut työt kutsuvat...

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kenellä ihanalla mielessä?

• Anonyymi

Missä on A-mies?

• Anonyymi

Oliskohan meren rannalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliskohan meren rannalla?

Kesäiselle rannalle jäi, muittei muistoista poistu, ehkä toinen osa vielä kirjoittamatta? Aika näyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kesäiselle rannalle jäi, muittei muistoista poistu, ehkä toinen osa vielä kirjoittamatta? Aika näyttää.

Nyt tuli kyllä joku muu runoilemaan...

• Anonyymi

Niin,joidenkin niin vaikea hyväksyä tunteita jolloin iva on selviytymisstrategia ja vielä vaikeampaa kestää sitä että joku muu on rakastettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin,joidenkin niin vaikea hyväksyä tunteita jolloin iva on selviytymisstrategia ja vielä vaikeampaa kestää sitä että joku muu on rakastettu.

Mitä lie väliin tähän taas huudeltu. Kesäinen poitsu ja rakkaushan on ihana asia.

• Anonyymi

Hienoa pohdintaa! Olisihan se kiva, että kohtaisitte ja saisit kerrottua hänelle itselleenkin tuntemuksiasi.

• Anonyymi

Kumpikin tietää, muttei sano mitään. Silleenkin asiat tietenkin joskus jäävät, ja sen tarkoituksen voi huomata jälkeenpäin. Ihmisiä jotka jättävät jäljen hyvässä mielessä ei ole koskaan liikaa.

• Anonyymi

Sillä ei voi olla tarkoitusta että asiat jäävät vain silleen 😊

• Anonyymi

up ... 👍

• Anonyymi

Miksi näin kysyy ap...

• Anonyymi

Laitanpa vielä tämän A miehen ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitanpa vielä tämän A miehen ..

Laitapa A-miehelle viestiä rohkeasti ja pyydäülos, siitä se sitten lähtee. 💘💞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitapa A-miehelle viestiä rohkeasti ja pyydäülos, siitä se sitten lähtee. 💘💞

Ei oo enää numeroa, laittaisin muuten

• Anonyymi

Laittakaapa nyt viestiä some, sms tai muuta yv laatikkoa käyttäen A miehelle

• Anonyymi

Laitappa A ensin itse, mutta älä kännisiä, niitä ei kukaan ota vakavasti ☝️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitappa A ensin itse, mutta älä kännisiä, niitä ei kukaan ota vakavasti ☝️

Ai ei kännisiä, no ei sitten. 🙄

• Anonyymi

On se ihana tuo Antti Ketonen ❤

• Anonyymi

Niin on🤣 ainakin kappaleet ja tulin sivusta huutaan

• Anonyymi

Eipä ole Antti eikä Ketonen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole Antti eikä Ketonen...

Aku Ankka?

• Anonyymi

Aurinko armas?

• Anonyymi

Allu?

• Anonyymi

Me kaikki naiset kaivataan sua A mies sulostuttamaan työpäivää😗

• Anonyymi

Juu, todellisuus on kuin lotossa, kaikki muut voittaa paitsi minä.
        T:a-mies

• Anonyymi

Tää ketju niin sotkussa et ap poistuu 😉

• Anonyymi

Ihana M nainen mieleesäin ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      199
      6994
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2066
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1698
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1400
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1268
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      55
      1140
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1084
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1016
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      949
    Aihe