Sotaveteraaneille kyytiä

Anonyymi

Hoitokodissa asuvia vanhuksia sijoitettu pommisuojaan Pudasjärvellä

Joko on marssi järjestetty?

Eikö paremminkin pakolaiset kuuluisi pommisuojaan? Kolmannen luokan asuntoihin?

Suomalaisten vanhusten päälle syljetään ja ketään ei kiinnosta.
Tämän vuoksi omaisia ei halua laitokseen.

80

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämän vuoksi eläkeläiset hoitavat omaisensa itse, sairaanakin.

      • Anonyymi

        Matut otti parhaat asunnot , Vanhat ihmiset, Suomalaiset, laitetaa vanhaan Pommisuojaan, Pudasjärvi näyttää millä tasolla Vanhuksia Arvostetaan !


    • Anonyymi

      On niin kiire puuttua Venäjän sisäisiin asioihin että omat vanhukset unohtuvat kellariin.

      • Anonyymi

        Ai Venäjäkin pitää vielä sotkea tähän ?????!!!!!!


    • Anonyymi

      Se tunne kun annat terveytesi isänmaan puolesta ja palkaksi sinut työnnetään pimeään kellariin. Samaan aikaan ulkomaan ihmeet saavat luxusasunnot keskustasta palvelijoineen kaikkineen.

      • Anonyymi

        Luoja sun kaltaisia kahjoja !!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luoja sun kaltaisia kahjoja !!!!!

        Se tunne kun annat terveytesi isänmaan puolesta ja palkaksi sinut työnnetään pimeään kellariin. Samaan aikaan ulkomaan ihmeet saavat luxusasunnot keskustasta palvelijoineen kaikkineen..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se tunne kun annat terveytesi isänmaan puolesta ja palkaksi sinut työnnetään pimeään kellariin. Samaan aikaan ulkomaan ihmeet saavat luxusasunnot keskustasta palvelijoineen kaikkineen..

        Mistä päättelit että tuo muutamalle tilanpuutteessa osoitettu tilapäismajoitus olisi pimeä? Totta siellä nyt valot on ollut? Ja lukiko jossain et nämä sijoitetut ois olleet sotaveteraaneja. Eläpä anna epätodelkisia merkityksiä asioille tarkoitushakuisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tunne kun annat terveytesi isänmaan puolesta ja palkaksi sinut työnnetään pimeään kellariin. Samaan aikaan ulkomaan ihmeet saavat luxusasunnot keskustasta palvelijoineen kaikkineen..

        Onko vielä talouksis, joissa on palvelijoita?


    • Tiloja liian vähän. Tilapäisratkaisuja toivon mukaan.

      • Anonyymi

        Ulkomaan "vieraat" asutettiin kylpylähotelliin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ulkomaan "vieraat" asutettiin kylpylähotelliin.

        Miten asuttaisit kylpylähotelliin ympärivuorokautista hoitoa vaativat muistisairaat. Joilla usein jalat pelittää mutta pää välttämättä ei.


      • Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

        Miten asuttaisit kylpylähotelliin ympärivuorokautista hoitoa vaativat muistisairaat. Joilla usein jalat pelittää mutta pää välttämättä ei.

        Minä sattumalta tiedän tähän vastauksen mutta en ala sitä tässä kohtaa kertomaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä sattumalta tiedän tähän vastauksen mutta en ala sitä tässä kohtaa kertomaan.

        No etpä tietenkään, vihjailet vain :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkomaan "vieraat" asutettiin kylpylähotelliin.

        Jos siellä on altaat tyhjinä ja henkilökunta puuttuu, niin millaista asuminen niissä oloissa on? Miten ruokahuolto pelaa? Yksi keittiö kaikille asukkaille?


    • Anonyymi

      Olen ajanut ohi parinkin perähikiän "kylpylähotellin",
      ränsistyneitä motelleja ne on paremminkin.
      Sen näköisiä, että Tatjanat ja Ludmilat ottaa niissä vastaan suomalaisia "uroksia".

      • Anonyymi

        Hauku mitä haukut. Viidakkomaja kutsuu.


      • Anonyymi

        Ne vanhat hotellit ovat olleet muutama 10 vuotta sitten luksusta. Tänä päivänä niihin pitäis tehdä iso ja kallis remontti, jos haluaa säällisiä asiakkaita edes yökerhoon. . Vuokraamalla ne yhteiskunnalle tilapäiskäyttöön, niiden elinkaarta voi vähän jatkaa, ja saa aikaa miettiä kannattaako niitä edes remontoida vai vetää koko roska maan tasalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne vanhat hotellit ovat olleet muutama 10 vuotta sitten luksusta. Tänä päivänä niihin pitäis tehdä iso ja kallis remontti, jos haluaa säällisiä asiakkaita edes yökerhoon. . Vuokraamalla ne yhteiskunnalle tilapäiskäyttöön, niiden elinkaarta voi vähän jatkaa, ja saa aikaa miettiä kannattaako niitä edes remontoida vai vetää koko roska maan tasalle.

        Kellari kutsuu sinuakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne vanhat hotellit ovat olleet muutama 10 vuotta sitten luksusta. Tänä päivänä niihin pitäis tehdä iso ja kallis remontti, jos haluaa säällisiä asiakkaita edes yökerhoon. . Vuokraamalla ne yhteiskunnalle tilapäiskäyttöön, niiden elinkaarta voi vähän jatkaa, ja saa aikaa miettiä kannattaako niitä edes remontoida vai vetää koko roska maan tasalle.

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007781598.html

        Maantasalle vaan jyrällä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kellari kutsuu sinuakin

        Juu, ei mulla ole mitään kellareita vastaan. Mulla oli jonkin aikaa työpisteenä ikkunaton varasto. Toimitusjohtaja sanoi esimiehelleni, ettei työpisteeni ole sovelias. Pomoni totesi vaan, että hän itse halusi tähän huoneeseen, mikä oli aivan tosi.

        Kellarista puheen ollen. Just eilen suunnittelin ens kesää varten itselleni pakopaikkaa liikaa lämpöä ja valoa vastaan kellarkerrokseen. Poistumistiet esim tulipalon varalta pitää tietysti olla, jos siellä aikoo myös nukkua. Pieni yläikkuna kyllä on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne vanhat hotellit ovat olleet muutama 10 vuotta sitten luksusta. Tänä päivänä niihin pitäis tehdä iso ja kallis remontti, jos haluaa säällisiä asiakkaita edes yökerhoon. . Vuokraamalla ne yhteiskunnalle tilapäiskäyttöön, niiden elinkaarta voi vähän jatkaa, ja saa aikaa miettiä kannattaako niitä edes remontoida vai vetää koko roska maan tasalle.

        Kurenkosken karvalakkipuoli voitaisiin sulle kunnostaa sitten asunnoki :D.


      • Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

        Kurenkosken karvalakkipuoli voitaisiin sulle kunnostaa sitten asunnoki :D.

        Ai miks mulle? Enhän mä tarvitse lisäasuntoa, kun on ihka oma tilava omakotitalo ja kesämökki. Höynä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai miks mulle? Enhän mä tarvitse lisäasuntoa, kun on ihka oma tilava omakotitalo ja kesämökki. Höynä!

        Niin vielä, mutta mites sitten suu pannaan kun olet vanha, muistamaton ja muutenkin sairas. Lapset hommaa sulle paikan jostain hoivakodista joka käy liian ahtaaksi. :D.


      • Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

        Niin vielä, mutta mites sitten suu pannaan kun olet vanha, muistamaton ja muutenkin sairas. Lapset hommaa sulle paikan jostain hoivakodista joka käy liian ahtaaksi. :D.

        Onneks ei ole lapsia, mutta omaisuutta ja säästöjä ja lääkkeetön hyvä terveys. Niillä saa paljon etumatkaa.

        By the way, mulla on yks yli 90v tuttava. Kotona asuu, käyn usein kyläilemässä, paitsi nyt kokona-aikaan. Hyvin pärjää kotipalveluiden avulla. On muitakin iäkkäitä tuttavia, joiden asiat eivät ole lainkaan huonosti.

        Tartuit ajatukseeni siitä, että vanhat ränsistyneet hotellit eivät ole enää luksusta, vaan romukamaa, joiden remontoiti käyttökuntoon ei ehkä kannata. Siihen tarjoat hyökkäävästi minulle jotain vanhaa karvalakkibaaria. Logiikkasi ei oikein toimi tai aukea muille, josko sinulle itsellesikään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneks ei ole lapsia, mutta omaisuutta ja säästöjä ja lääkkeetön hyvä terveys. Niillä saa paljon etumatkaa.

        By the way, mulla on yks yli 90v tuttava. Kotona asuu, käyn usein kyläilemässä, paitsi nyt kokona-aikaan. Hyvin pärjää kotipalveluiden avulla. On muitakin iäkkäitä tuttavia, joiden asiat eivät ole lainkaan huonosti.

        Tartuit ajatukseeni siitä, että vanhat ränsistyneet hotellit eivät ole enää luksusta, vaan romukamaa, joiden remontoiti käyttökuntoon ei ehkä kannata. Siihen tarjoat hyökkäävästi minulle jotain vanhaa karvalakkibaaria. Logiikkasi ei oikein toimi tai aukea muille, josko sinulle itsellesikään.

        Hyökkäävästi? Osuiko kirjoitukseni johonkin arkaan paikkaan.

        Mikä logiikassani ei toiminut? Toisaalta et ehkä tiedä että tuolla Pudiksella oli ainakin ennen vanhaan hotellin yhteydessä baari/pub;jota karvalakkipuoleksi sanottiin. En ehkä tullut ajatelleeksi että et ole lukenut koko ketjua etkä siten osaa ajatella että pohjana minun kirjoitukselleni on aiemmin ketjussa kirjoitetut eilä irrallaan pelkästään sulle.

        Mutta jos sinua jotenkin lohdutti että sait aliarvioida minun logiikkaani niin suon sen sinulle. Itse tiedän mitä tarkoitin joten väärintulkinnat eivät minua heilauta🤭


      • Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

        Hyökkäävästi? Osuiko kirjoitukseni johonkin arkaan paikkaan.

        Mikä logiikassani ei toiminut? Toisaalta et ehkä tiedä että tuolla Pudiksella oli ainakin ennen vanhaan hotellin yhteydessä baari/pub;jota karvalakkipuoleksi sanottiin. En ehkä tullut ajatelleeksi että et ole lukenut koko ketjua etkä siten osaa ajatella että pohjana minun kirjoitukselleni on aiemmin ketjussa kirjoitetut eilä irrallaan pelkästään sulle.

        Mutta jos sinua jotenkin lohdutti että sait aliarvioida minun logiikkaani niin suon sen sinulle. Itse tiedän mitä tarkoitin joten väärintulkinnat eivät minua heilauta🤭

        Asioista voi puhua asioina, kuten minä kirjoitin vanhoista hotelleista, joiden kuvitellaan olevan menneiden aikojen loistoissa. Teikäläiselle tuli tarve yrittää kokeilla henkilöä. Se on kuule hajuraja, jonka ylittäminen ei kuulu minun keskustelukulttuuriini. Kokeilemista, tungettelua, ehkä hyökkäävääkin. Riippuu ihmisestä, minkälaista kekkulointia toisilta ihmisiltä viitsii sietää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asioista voi puhua asioina, kuten minä kirjoitin vanhoista hotelleista, joiden kuvitellaan olevan menneiden aikojen loistoissa. Teikäläiselle tuli tarve yrittää kokeilla henkilöä. Se on kuule hajuraja, jonka ylittäminen ei kuulu minun keskustelukulttuuriini. Kokeilemista, tungettelua, ehkä hyökkäävääkin. Riippuu ihmisestä, minkälaista kekkulointia toisilta ihmisiltä viitsii sietää.

        Syytät nyt minua sellaisesta jota en omasta mielestäni ole tehnyt? Miten voi mennä anonyymin henkilöön?
        Olet ymmärtänyt kirjoitukseni väärin mutta en jaksa nyt alkaa selittelemään mitenkään. Kuten sanoitkin, "munkälaista kekkulointia viitsii sietää".

        Sanon vaan että nyt kyllä olet minun suhteeni totaalisen väärässä.
        Ja tämä viedsteily jää osaltani tähän.


      • Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

        Syytät nyt minua sellaisesta jota en omasta mielestäni ole tehnyt? Miten voi mennä anonyymin henkilöön?
        Olet ymmärtänyt kirjoitukseni väärin mutta en jaksa nyt alkaa selittelemään mitenkään. Kuten sanoitkin, "munkälaista kekkulointia viitsii sietää".

        Sanon vaan että nyt kyllä olet minun suhteeni totaalisen väärässä.
        Ja tämä viedsteily jää osaltani tähän.

        Älä sitten kirjoittele tungettelevasti tuntemattomille: "Kurenkosken karvalakkipuoli voitaisiin sulle kunnostaa sitten asunnoki :D."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten kirjoittele tungettelevasti tuntemattomille: "Kurenkosken karvalakkipuoli voitaisiin sulle kunnostaa sitten asunnoki :D."

        No sulle tai jollekin muulle😁. Vitsi vitsi. Elä ole niin tosikko.


      • Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

        No sulle tai jollekin muulle😁. Vitsi vitsi. Elä ole niin tosikko.

        Tunnevetoinen kirjoittelu ei ole mun juttu, huumori toki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnevetoinen kirjoittelu ei ole mun juttu, huumori toki.

        Mentiinkö tässä sun tunteisiin? Ja kaikkien huumori ei vaan kohtaa. Käsitetään toisi kuin mitä kirjoittaja on tarkoittanut.


      • Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

        Mentiinkö tässä sun tunteisiin? Ja kaikkien huumori ei vaan kohtaa. Käsitetään toisi kuin mitä kirjoittaja on tarkoittanut.

        No, silloin, kun puhutaan asiaa, puhutaan asiaa, ja perustettaan näkemyksiä tiedolla. Sivulauseilla perustellaan omia näkemyksiä. Se on kehittynyt tapa keskustella.

        Arvelen, että sulla logiikka ei toimi, vaan vedät fiiliksellä, siis tunteella, koska mitään jatkumoa aiempaan kommenttiin ei ole. Ehkä sun fiiliksissä on olemassa jatkumo, mutta asiaan sen sijaan ei. Jos keskustellaan oksassa 'vanhat hotellit' , niin sinua kiinnostaakin minun vanhuus. Ei se ainakaan asiakeskustelun kriteerejä täytä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, silloin, kun puhutaan asiaa, puhutaan asiaa, ja perustettaan näkemyksiä tiedolla. Sivulauseilla perustellaan omia näkemyksiä. Se on kehittynyt tapa keskustella.

        Arvelen, että sulla logiikka ei toimi, vaan vedät fiiliksellä, siis tunteella, koska mitään jatkumoa aiempaan kommenttiin ei ole. Ehkä sun fiiliksissä on olemassa jatkumo, mutta asiaan sen sijaan ei. Jos keskustellaan oksassa 'vanhat hotellit' , niin sinua kiinnostaakin minun vanhuus. Ei se ainakaan asiakeskustelun kriteerejä täytä.

        No onneksi sulla näyttää toimivan,l rauha rauha ja paremmat viikonloput🤣.


    • Anonyymi

      Kylien eläkeläisakkojen aikaa kuluu muitten ihmisten kuten pakolaisten
      vainoamiseen, kyylämiseen ja kyttäämiseen silmät kiiluen
      ja eiku äkkiä kouhottamaan suomi24:ään

      Kuka haluaa muuttaa maalle pahansuopien ihmisten sekaan ? YÖK. Ei kukaan.

      • Anonyymi

        Ei me kaikki maaseudun akat olla tiukkapipoisia kyylääjiä, varsinkaan täällä eteläisessä osassa maata.

        Mun kaupunkilainen sukulainen vieroksuu kaikkia ulkomailta tulleiden pitämiä ravintoloita, kauppoja ym. Sitten vouhkaa, että eivät viitsi tehdä töitä. Kysyin, että palkkaisiko töihin ulkomaalaistaustaisen, jos olisi valta päättää. No ei tietenkään. Töihin ei haluaisi mamua päästää, ja syyttää (tai, jotta vois syyttää) työn vieroksunnasta. Äly hoiiii!


    • Anonyymi

      Pahansuopa pystyy näkemään kaikki asiat pahoin päin ja haluaa tulkita kaiken
      mahdollisen pahaksi.
      Ehkä totuus onkin joku ihan toinen ?

    • Anonyymi

      Kukaan ei sylje suomalaisten vanhusten päälle. Kaheli nostattaa itsessään vihaa
      pakolaisia kohtaan.

      • Anonyymi

        Muutapa sinä pommisuojaan vapaaehtoisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutapa sinä pommisuojaan vapaaehtoisesti.

        Ootko ihan järissäs ?
        Laki kieltää pommisuojassa asumisen. Mikään kunta ei voi asuttaa ketään pommisuojaan.
        Joku selitys asialle on.
        Laitapa tänne linkkiä asiasta !


      • Anonyymi

        Kyseessä on siis väliaikainen väistötila.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on siis väliaikainen väistötila.

        Joo. Just näin. Väiliaikasesti voi maata vaikka arkussa. Kun se on vaan väliaikaista.


    • Anonyymi

      Rasisti löytää aina jutun jyvän, mistä kirjoittaa, että pääsee pakolaista murjomaan.

      • Anonyymi

        No voidaanhan me samalla logiikalla maksaa harjoittelijalle toimitusjohtajan palkka ja päinvastoin.

        Logiikkavaje on suuri kun vertaa suomalaisten ja ulkomaalaisten kohtelua _Suomessa_


    • Anonyymi

      Mikähän tässäkin asiassa on totuus ?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kunnat ottavat mielellään pakolaisia, koska valtio maksaa kolme vuotta pakolaisten ylläpidon kunnille ja pakolaisilla on työllistävä vaikutus.
      Kun valtion maksut loppuvat, aletaan vihata pakolaisia.

      • Anonyymi

        Työllistävä vaikutus? Eivätkös he tulleetkaan tänne hoitamaan vanhuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työllistävä vaikutus? Eivätkös he tulleetkaan tänne hoitamaan vanhuksia?

        Lähtömaassaan pakolainen tuskin tietää minne päätyy,
        ei hän lähde sodan jaloista sillä mielellä,
        että nimenomaan tähtää suomalaisen
        v*ttumaisen rasistieläkeläisen p*rsettä pesemään.

        Pakolaisellakin on oikeus valita mitä ammattia alkaa opiskella.
        Moni on valmistunut lähihoitajaksi ja tekee työtä siinä ammatissa.
        Ei käy kateeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työllistävä vaikutus? Eivätkös he tulleetkaan tänne hoitamaan vanhuksia?

        Jokunen kunnassa saa töitä ja yrityksetkin voivat hyötyä pakolaisista.
        Pakolainen on hyödyke kunnille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtömaassaan pakolainen tuskin tietää minne päätyy,
        ei hän lähde sodan jaloista sillä mielellä,
        että nimenomaan tähtää suomalaisen
        v*ttumaisen rasistieläkeläisen p*rsettä pesemään.

        Pakolaisellakin on oikeus valita mitä ammattia alkaa opiskella.
        Moni on valmistunut lähihoitajaksi ja tekee työtä siinä ammatissa.
        Ei käy kateeksi.

        Tappasin itteni ennenkö näitä rasisteja passaisin. Luoja mitä ihmishirviöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tappasin itteni ennenkö näitä rasisteja passaisin. Luoja mitä ihmishirviöitä.

        Oletko pakolainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtömaassaan pakolainen tuskin tietää minne päätyy,
        ei hän lähde sodan jaloista sillä mielellä,
        että nimenomaan tähtää suomalaisen
        v*ttumaisen rasistieläkeläisen p*rsettä pesemään.

        Pakolaisellakin on oikeus valita mitä ammattia alkaa opiskella.
        Moni on valmistunut lähihoitajaksi ja tekee työtä siinä ammatissa.
        Ei käy kateeksi.

        Eiköhän pääosa lähihoitajista ole suomalaisia...


    • Anonyymi

      Pitäisi päästä näkemän se pommisuoja. Olen kahdessa työpaikassa ollut sijoitettuna kellariin. En miettinyt koko juttua, keskityin töihini.
      Väestösuojissa on urheilutiloja ja varastotiloja, miksei niistä saisi sisustamalla tilapäisiä majoitustiloja. Huomaavatko vanhukset itse eron vai muutko valittaa. Hoito on tärkeämpi kuin tila.

      • Anonyymi

        Olen tehnyt 13 vuotta työtä tilassa, joka oli pommisuoja.
        Meitä oli kaikkiaan parikymmentä, osa teki 3-vuorotyötä.


    • Anonyymi

      Intin aikana 1969 oli Helsingissä näköalaravintola Kuoppa , tuli sielläkin käytyä :)

      245838

    • Anonyymi

      Meilahden sairaalaan kellareihin tehtiin sairaspaikkoja koronapotilaille
      siltä varalta, että pandemian hoito vaatii lisää paikkoja.
      Se näytti pommisuojalta/parkkihallilta.
      Jos sellaisisaa tiloissa voidaan hoitaa vakavasti sairaita potilaita
      niin kai pommisuoja voi olla tilapäinen väistötilakin akuutissa ongelmatilanteessa ?

      Olen itse työskennellyt pommisuoja-bunkkerissa 18 vuotta.

      • Anonyymi

        Aivan. Akuutti ongelmatilanne on juurikin se tieto että ihminen syntyi Suomeen 90 vuotta sitten.

        Akuutti ongelmatilanne ei ole se että tänne tulee pakolaisia ovista ja ikkunoista. Ehei, heihin valmistauduttiin sotimalla toisessa maailmansodassa ja kaikki vain heidän tähden - ei tietenkään suomalaisten itsensä tähden.


    • Anonyymi

      Paras vitsi minkä tiedän: "Pakolaiseen sijoitettu raha tulee kaksinkertaisena takaisin"
      Miljardeja sijoitettu,,milloin lienee tulossa takaisinpäin,,vai onko kuten EU tukihuijaus:
      Annetaan 7 saadan 2.7 takaisin.

      Niinpäniin,,pikkukuntia mennyt jo konkurssiin, eli se siitäkin huippu-ajatuksesta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Katselin ko. kaupungin sivuja, ja päättelin siellä panostettavan matkailuun ja sen kehittämiseen.
        Mutta siinä ohessa olisi kyllä huolehdittava omista asukkaista, ja etenkin niistä kaikkein heikoimmista ja haavoittuvaisimmista. Niin kuuluu toimia sivistysvaltiossa.

        Nämä kuvat ja visiot ovat kuin Suomi-filmistä:

        https://www.pudasjarvi.fi/asukkaille


    • Anonyymi

      Onhan pakolaisista tullut jo takaisin rahaa. Heitähän käy paljon töissä
      ja maksaa veroja. Hidasta, mutta hyvää tulee.

      • Anonyymi

        Onko kenellekään tullut mieleen lähteä kotiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kenellekään tullut mieleen lähteä kotiin?

        Syyriassa ainakin jatkuu pommitukset, Putinin hävittäjät tukevat diktaattori
        al Assadin sotatoimia eli oman kansansa tapattamista mitä raaimmalla tavalla.
        Kansalla joka on tappamisen kohteena ei ole sellaista asearsenaalia kuin Assadilla
        ja Putinilla.
        Mistä kadunmiehellä olisi pommikone ?

        Tapattaminen on jatkunut yhdeksättä vuotta.


      • Anonyymi

        Niin,,otetaas taas se "bussikuski" jolla 8 lasta ja kaksi vaimoa..Olettaako joku että tuon sakin pystyy elättämään se 1 töissä oleva?

        Sosiaalisten menojen SUUR kuluttajia kaikki,,eikä tilanne muutu edes uudempien sukupolvien kohdalla. Sama peli jatkuu vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kenellekään tullut mieleen lähteä kotiin?

        Ei niitä saa enää lähtemään "kotiin" mutta käyvät kyllä miellään "lomailemassa" siellä "turvattomassa" kotimaassaan. Jotkut jopa useampia kuukausia "lomalla",,siksi aikaa ottavat "alivuokralaisen" asuntoonsa, yleensä paperittoman tai huumekauppiaan.

        Ja kiskaisevat hyvät rahat,,yhtäaikaa vuokratukina ja huumekauppiailta. Tämä on muuten totta,,Helsingin kaupunki mm. yrittänyt tuota saada aisoihin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä saa enää lähtemään "kotiin" mutta käyvät kyllä miellään "lomailemassa" siellä "turvattomassa" kotimaassaan. Jotkut jopa useampia kuukausia "lomalla",,siksi aikaa ottavat "alivuokralaisen" asuntoonsa, yleensä paperittoman tai huumekauppiaan.

        Ja kiskaisevat hyvät rahat,,yhtäaikaa vuokratukina ja huumekauppiailta. Tämä on muuten totta,,Helsingin kaupunki mm. yrittänyt tuota saada aisoihin..

        Hahhhaaaa jutut on kuin suoraan Alibista.


    • Anonyymi

      Persurasistit on hirveitä. Täysin ihmisyytensä menettäneitä.

      • Anonyymi

        Rasismiako se onkin kun puolustaa kotimaan vanhuksia?

        - kieroksi on ajatusmaailma mennyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasismiako se onkin kun puolustaa kotimaan vanhuksia?

        - kieroksi on ajatusmaailma mennyt

        Ette te mitään kotimaan vanhuksia puolusta. Te haette mitä vain syytä,
        että saatte pakolaista haukkua.

        Jos teillä olisi yhtään järkeä,
        kysyisitte esim. kyseisestä kunnasta, mikä on syy menettelyyn.

        Ei pakolainen päätä kunnassa yhtään mitään.
        Ne on suomalaisten armoilla ja teidän rasistien sylkykuppeja

        Miksi niitä haukutte, kysykää kunnan toimistosta vastausta,
        miksi on toimittu niinkuin on toimittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette te mitään kotimaan vanhuksia puolusta. Te haette mitä vain syytä,
        että saatte pakolaista haukkua.

        Jos teillä olisi yhtään järkeä,
        kysyisitte esim. kyseisestä kunnasta, mikä on syy menettelyyn.

        Ei pakolainen päätä kunnassa yhtään mitään.
        Ne on suomalaisten armoilla ja teidän rasistien sylkykuppeja

        Miksi niitä haukutte, kysykää kunnan toimistosta vastausta,
        miksi on toimittu niinkuin on toimittu.

        Mieti mitkä mielenosoitusmarssit olisi kadulla jos pakolaiset sijoitettaisiin pommisuojaan luxushotellien sijasta.

        Minä tiedän pakolaisten asumistason tarkkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette te mitään kotimaan vanhuksia puolusta. Te haette mitä vain syytä,
        että saatte pakolaista haukkua.

        Jos teillä olisi yhtään järkeä,
        kysyisitte esim. kyseisestä kunnasta, mikä on syy menettelyyn.

        Ei pakolainen päätä kunnassa yhtään mitään.
        Ne on suomalaisten armoilla ja teidän rasistien sylkykuppeja

        Miksi niitä haukutte, kysykää kunnan toimistosta vastausta,
        miksi on toimittu niinkuin on toimittu.

        Jos järjellä ajattelee niin pakolaisten paikka todellakin olisi pommisuojissa.

        Jos joku viranomainen laittaisi pakolaiset pommisuojiin Suomessaolon ajaksi niin sanoisin että nyt on korkean älykkyysosamäärän toimintaa!

        He ovat pommeja paenneet niin pommisuojaa parempaa kotia ei tässä kohtaa ole!

        Ihme höyhentyynykulttuuri Suomessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rasismiako se onkin kun puolustaa kotimaan vanhuksia?

        - kieroksi on ajatusmaailma mennyt

        Pakolaisten syykö e on et kunnissa ei ole riittävästi hoivapaikkoja ikäihmisille, jotka eivät enää kotona pärjää. Osoittakaa valituksenne sinne missä asioista päätetään ja hox hox, nyt kunnalisvaaleissa antakaahan "äänenne" kuulua.


      • Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

        Pakolaisten syykö e on et kunnissa ei ole riittävästi hoivapaikkoja ikäihmisille, jotka eivät enää kotona pärjää. Osoittakaa valituksenne sinne missä asioista päätetään ja hox hox, nyt kunnalisvaaleissa antakaahan "äänenne" kuulua.

        Suomi on varmaan ollut enemmän tietoinen suomalaisten määrästä kuin mamujen määrästä.
        Silti ihmetellään miten suomalaisia on enemmän kuin tiloja. Mamujen kohdalla tilat järjestyvät - mutta silloin ei puhuta pommisuojista , vaikka siellä saisivat olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on varmaan ollut enemmän tietoinen suomalaisten määrästä kuin mamujen määrästä.
        Silti ihmetellään miten suomalaisia on enemmän kuin tiloja. Mamujen kohdalla tilat järjestyvät - mutta silloin ei puhuta pommisuojista , vaikka siellä saisivat olla.

        En ymmärrä tuollaista yleistävää vihapuhetta.


      • Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

        En ymmärrä tuollaista yleistävää vihapuhetta.

        Normaalia puhetta.

        Terveisin,

        70-luvun vihreä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Normaalia puhetta.

        Terveisin,

        70-luvun vihreä

        Minusta lähinnä epänormaalia mutta tämä tästä.


      • Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

        Minusta lähinnä epänormaalia mutta tämä tästä.

        Miksi on normaalia pitää suomalaisia vanhuksia pommisuojassa mutta pakolaisia ei?

        Täällähän kehutaan pommisuojia miten mukavaa siellä on. Työtkin sujuvat kuin tanssi.
        Ja kyse on vain väliaikaista järjestelystä.

        Parempi säästö aikaansaadaan toki jos laitetaan ruumisarkkuun makaamaan. Sehän on kuin pieni koti.

        Japanilaiset ovat vuosia maanneet kapseleissa.

        Tarviiko olla vieraskorea että vain paras kelpaa Suomen ulkopuolella syntyneille?


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe