Kun katsoo kuvia Venäjältä niin voi vain todeta että siinä maassa ei ole demokratiaa.
Venäjä:ihmiskunnan syöpä
Anonyymi
3
79
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä vikaa Venäjästä on ? Kaikki on kunnossa ja hienosti kunhan muistaa käyttää eurooppalaisiA kalsareita niin elää pidempään😂
- Anonyymi
Hyvä että varoitit, meinasin justiinsa tilata vladimir stringit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että varoitit, meinasin justiinsa tilata vladimir stringit
Puuttini on niin pikku-ukko ettei n e ”pöksyt” käy kun hengityssuojaimeksi.
Unohda koko juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929