Aihe

Tämä on sitten

Anonyymi

Työkaverin käsky😂 heti sieltä hoitaa mua, ensi apu tuli heiltä, mutta sun kuulemma pitää hoitaa loppuun💞.. Punahiuksinen

19

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä sulle on tapahtunut, jos hoitaa pitää?

• Anonyymi

Työtapaturma🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työtapaturma🙈

Minkälainen? Mitä sattui?

• Anonyymi

Mitä kohtaa hoidettais?

• Anonyymi

Mulla ei ole kavereita. Ei edes työpaikalla.

• Anonyymi

Hmm.. Surullista, mutta silti oot hyvä.

• Anonyymi

No niinpä käskin.
      t. työkaverisi

• Anonyymi

😄 Sillä se lähtee millä on tullutkin?

• Anonyymi

Miten sä noin voit ajatella? Ai kun tippuu rakennustyömaalla jostain niin sillä millä on tullut hoituukin😆..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sä noin voit ajatella? Ai kun tippuu rakennustyömaalla jostain niin sillä millä on tullut hoituukin😆..

Tiptiptippuuko...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiptiptippuuko...

Hei, kyllä mä yskän ymmärsin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väitinkö että oon hyvä hoitaja 🤪😂 Onko tää sellainen tilanne missä lääke on pahempi kuin sairaus... Hoituuko sun kipu yhdellä suudelmalla?

Terveisin,
        Vaarallinen hoitaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väitinkö että oon hyvä hoitaja 🤪😂 Onko tää sellainen tilanne missä lääke on pahempi kuin sairaus... Hoituuko sun kipu yhdellä suudelmalla?

Terveisin,
        Vaarallinen hoitaja

Ps. Laske kolmeen ja vedä henkeä 👷‍♀️👐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terveisin,
        Vaarallinen hoitaja

Hyvä, ettei ollut nahkatakkinen tyttö;) Hihii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. Laske kolmeen ja vedä henkeä 👷‍♀️👐

Ois kyllä hyvä AINA, laskea kolmeen, ellei neljään sekä hänen, että minun ennen kuin toimii🤣 ja sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois kyllä hyvä AINA, laskea kolmeen, ellei neljään sekä hänen, että minun ennen kuin toimii🤣 ja sivusta

Totta, niin totta 😅 mutta vaikuttaako se sit tilanteeseen muuten kuin että hidastaa neljä sekuntia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, niin totta 😅 mutta vaikuttaako se sit tilanteeseen muuten kuin että hidastaa neljä sekuntia...

😆 Vaikuttaa ja ei, mutta ainakin kerkiää miettiä mitä tekee, lopputuloksesta en tiiä.

• Anonyymi

Toivottavasti ei mikään vakava tapaturma? Erinomaisen neuvon kyllä antoivat, sillä hoitotoimenpiteet erilaisine hoitoineen suoritetaan takuutyönä aina loppuun asti! Jo yhdellä hoitokerralla on saatu aikaan erinomaisia tuloksia, mutta parhaaseen lopputulemaan pääseminen vaatii tietysti säännöllisesti suoritettuja hoitokertoja, hoitojaksoja ja joissain vaativissa tapauksissa jopa hoitosarjoja.

• Anonyymi

En tiedä ketään, joka työskentelee raksalla. Jos hänelle olisi sattunut jotakin, vaikka tullut haava sormeen, niin tietenkin puhaltaisin siihen ja laittaisin laastarin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      156
      8388
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      303
      5536
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      256
      3440