Työkaverin käsky😂 heti sieltä hoitaa mua, ensi apu tuli heiltä, mutta sun kuulemma pitää hoitaa loppuun💞.. Punahiuksinen
Tämä on sitten
19
88
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sulle on tapahtunut, jos hoitaa pitää?
- Anonyymi
Työtapaturma🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työtapaturma🙈
Minkälainen? Mitä sattui?
- Anonyymi
Mitä kohtaa hoidettais?
- Anonyymi
Mulla ei ole kavereita. Ei edes työpaikalla.
- Anonyymi
Hmm.. Surullista, mutta silti oot hyvä.
- Anonyymi
No niinpä käskin.
t. työkaverisi - Anonyymi
😄 Sillä se lähtee millä on tullutkin?
- Anonyymi
Miten sä noin voit ajatella? Ai kun tippuu rakennustyömaalla jostain niin sillä millä on tullut hoituukin😆..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sä noin voit ajatella? Ai kun tippuu rakennustyömaalla jostain niin sillä millä on tullut hoituukin😆..
Tiptiptippuuko...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiptiptippuuko...
Hei, kyllä mä yskän ymmärsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sä noin voit ajatella? Ai kun tippuu rakennustyömaalla jostain niin sillä millä on tullut hoituukin😆..
Väitinkö että oon hyvä hoitaja 🤪😂 Onko tää sellainen tilanne missä lääke on pahempi kuin sairaus... Hoituuko sun kipu yhdellä suudelmalla?
Terveisin,
Vaarallinen hoitaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitinkö että oon hyvä hoitaja 🤪😂 Onko tää sellainen tilanne missä lääke on pahempi kuin sairaus... Hoituuko sun kipu yhdellä suudelmalla?
Terveisin,
Vaarallinen hoitajaPs. Laske kolmeen ja vedä henkeä 👷♀️👐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitinkö että oon hyvä hoitaja 🤪😂 Onko tää sellainen tilanne missä lääke on pahempi kuin sairaus... Hoituuko sun kipu yhdellä suudelmalla?
Terveisin,
Vaarallinen hoitajaHyvä, ettei ollut nahkatakkinen tyttö;) Hihii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps. Laske kolmeen ja vedä henkeä 👷♀️👐
Ois kyllä hyvä AINA, laskea kolmeen, ellei neljään sekä hänen, että minun ennen kuin toimii🤣 ja sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois kyllä hyvä AINA, laskea kolmeen, ellei neljään sekä hänen, että minun ennen kuin toimii🤣 ja sivusta
Totta, niin totta 😅 mutta vaikuttaako se sit tilanteeseen muuten kuin että hidastaa neljä sekuntia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, niin totta 😅 mutta vaikuttaako se sit tilanteeseen muuten kuin että hidastaa neljä sekuntia...
😆 Vaikuttaa ja ei, mutta ainakin kerkiää miettiä mitä tekee, lopputuloksesta en tiiä.
- Anonyymi
Toivottavasti ei mikään vakava tapaturma? Erinomaisen neuvon kyllä antoivat, sillä hoitotoimenpiteet erilaisine hoitoineen suoritetaan takuutyönä aina loppuun asti! Jo yhdellä hoitokerralla on saatu aikaan erinomaisia tuloksia, mutta parhaaseen lopputulemaan pääseminen vaatii tietysti säännöllisesti suoritettuja hoitokertoja, hoitojaksoja ja joissain vaativissa tapauksissa jopa hoitosarjoja.
- Anonyymi
En tiedä ketään, joka työskentelee raksalla. Jos hänelle olisi sattunut jotakin, vaikka tullut haava sormeen, niin tietenkin puhaltaisin siihen ja laittaisin laastarin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2291913- 831173
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112998- 83984
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111753
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92699Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121671- 22647