Tämä on sitten

Anonyymi

Työkaverin käsky😂 heti sieltä hoitaa mua, ensi apu tuli heiltä, mutta sun kuulemma pitää hoitaa loppuun💞.. Punahiuksinen

19

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä sulle on tapahtunut, jos hoitaa pitää?

      • Anonyymi

        Työtapaturma🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työtapaturma🙈

        Minkälainen? Mitä sattui?


    • Anonyymi

      Mitä kohtaa hoidettais?

    • Anonyymi

      Mulla ei ole kavereita. Ei edes työpaikalla.

      • Anonyymi

        Hmm.. Surullista, mutta silti oot hyvä.


    • Anonyymi

      No niinpä käskin.
      t. työkaverisi

    • Anonyymi

      😄 Sillä se lähtee millä on tullutkin?

      • Anonyymi

        Miten sä noin voit ajatella? Ai kun tippuu rakennustyömaalla jostain niin sillä millä on tullut hoituukin😆..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä noin voit ajatella? Ai kun tippuu rakennustyömaalla jostain niin sillä millä on tullut hoituukin😆..

        Tiptiptippuuko...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiptiptippuuko...

        Hei, kyllä mä yskän ymmärsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä noin voit ajatella? Ai kun tippuu rakennustyömaalla jostain niin sillä millä on tullut hoituukin😆..

        Väitinkö että oon hyvä hoitaja 🤪😂 Onko tää sellainen tilanne missä lääke on pahempi kuin sairaus... Hoituuko sun kipu yhdellä suudelmalla?

        Terveisin,
        Vaarallinen hoitaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitinkö että oon hyvä hoitaja 🤪😂 Onko tää sellainen tilanne missä lääke on pahempi kuin sairaus... Hoituuko sun kipu yhdellä suudelmalla?

        Terveisin,
        Vaarallinen hoitaja

        Ps. Laske kolmeen ja vedä henkeä 👷‍♀️👐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitinkö että oon hyvä hoitaja 🤪😂 Onko tää sellainen tilanne missä lääke on pahempi kuin sairaus... Hoituuko sun kipu yhdellä suudelmalla?

        Terveisin,
        Vaarallinen hoitaja

        Hyvä, ettei ollut nahkatakkinen tyttö;) Hihii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Laske kolmeen ja vedä henkeä 👷‍♀️👐

        Ois kyllä hyvä AINA, laskea kolmeen, ellei neljään sekä hänen, että minun ennen kuin toimii🤣 ja sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois kyllä hyvä AINA, laskea kolmeen, ellei neljään sekä hänen, että minun ennen kuin toimii🤣 ja sivusta

        Totta, niin totta 😅 mutta vaikuttaako se sit tilanteeseen muuten kuin että hidastaa neljä sekuntia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, niin totta 😅 mutta vaikuttaako se sit tilanteeseen muuten kuin että hidastaa neljä sekuntia...

        😆 Vaikuttaa ja ei, mutta ainakin kerkiää miettiä mitä tekee, lopputuloksesta en tiiä.


    • Anonyymi

      Toivottavasti ei mikään vakava tapaturma? Erinomaisen neuvon kyllä antoivat, sillä hoitotoimenpiteet erilaisine hoitoineen suoritetaan takuutyönä aina loppuun asti! Jo yhdellä hoitokerralla on saatu aikaan erinomaisia tuloksia, mutta parhaaseen lopputulemaan pääseminen vaatii tietysti säännöllisesti suoritettuja hoitokertoja, hoitojaksoja ja joissain vaativissa tapauksissa jopa hoitosarjoja.

    • Anonyymi

      En tiedä ketään, joka työskentelee raksalla. Jos hänelle olisi sattunut jotakin, vaikka tullut haava sormeen, niin tietenkin puhaltaisin siihen ja laittaisin laastarin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      536
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe