Tämä on sitten

Anonyymi

Työkaverin käsky😂 heti sieltä hoitaa mua, ensi apu tuli heiltä, mutta sun kuulemma pitää hoitaa loppuun💞.. Punahiuksinen

19

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä sulle on tapahtunut, jos hoitaa pitää?

• Anonyymi

Työtapaturma🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työtapaturma🙈

Minkälainen? Mitä sattui?

• Anonyymi

Mitä kohtaa hoidettais?

• Anonyymi

Mulla ei ole kavereita. Ei edes työpaikalla.

• Anonyymi

Hmm.. Surullista, mutta silti oot hyvä.

• Anonyymi

No niinpä käskin.
      t. työkaverisi

• Anonyymi

😄 Sillä se lähtee millä on tullutkin?

• Anonyymi

Miten sä noin voit ajatella? Ai kun tippuu rakennustyömaalla jostain niin sillä millä on tullut hoituukin😆..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sä noin voit ajatella? Ai kun tippuu rakennustyömaalla jostain niin sillä millä on tullut hoituukin😆..

Tiptiptippuuko...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiptiptippuuko...

Hei, kyllä mä yskän ymmärsin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väitinkö että oon hyvä hoitaja 🤪😂 Onko tää sellainen tilanne missä lääke on pahempi kuin sairaus... Hoituuko sun kipu yhdellä suudelmalla?

Terveisin,
        Vaarallinen hoitaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väitinkö että oon hyvä hoitaja 🤪😂 Onko tää sellainen tilanne missä lääke on pahempi kuin sairaus... Hoituuko sun kipu yhdellä suudelmalla?

Terveisin,
        Vaarallinen hoitaja

Ps. Laske kolmeen ja vedä henkeä 👷‍♀️👐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terveisin,
        Vaarallinen hoitaja

Hyvä, ettei ollut nahkatakkinen tyttö;) Hihii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. Laske kolmeen ja vedä henkeä 👷‍♀️👐

Ois kyllä hyvä AINA, laskea kolmeen, ellei neljään sekä hänen, että minun ennen kuin toimii🤣 ja sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois kyllä hyvä AINA, laskea kolmeen, ellei neljään sekä hänen, että minun ennen kuin toimii🤣 ja sivusta

Totta, niin totta 😅 mutta vaikuttaako se sit tilanteeseen muuten kuin että hidastaa neljä sekuntia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, niin totta 😅 mutta vaikuttaako se sit tilanteeseen muuten kuin että hidastaa neljä sekuntia...

😆 Vaikuttaa ja ei, mutta ainakin kerkiää miettiä mitä tekee, lopputuloksesta en tiiä.

• Anonyymi

Toivottavasti ei mikään vakava tapaturma? Erinomaisen neuvon kyllä antoivat, sillä hoitotoimenpiteet erilaisine hoitoineen suoritetaan takuutyönä aina loppuun asti! Jo yhdellä hoitokerralla on saatu aikaan erinomaisia tuloksia, mutta parhaaseen lopputulemaan pääseminen vaatii tietysti säännöllisesti suoritettuja hoitokertoja, hoitojaksoja ja joissain vaativissa tapauksissa jopa hoitosarjoja.

• Anonyymi

En tiedä ketään, joka työskentelee raksalla. Jos hänelle olisi sattunut jotakin, vaikka tullut haava sormeen, niin tietenkin puhaltaisin siihen ja laittaisin laastarin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      183
      6622
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      151
      1841
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1608
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1330
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      48
      1059
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      991
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      889
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      881
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      849
    Aihe