Tämä on sitten

Anonyymi

Työkaverin käsky😂 heti sieltä hoitaa mua, ensi apu tuli heiltä, mutta sun kuulemma pitää hoitaa loppuun💞.. Punahiuksinen

19

88

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä sulle on tapahtunut, jos hoitaa pitää?

• Anonyymi

Työtapaturma🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työtapaturma🙈

Minkälainen? Mitä sattui?

• Anonyymi

Mitä kohtaa hoidettais?

• Anonyymi

Mulla ei ole kavereita. Ei edes työpaikalla.

• Anonyymi

Hmm.. Surullista, mutta silti oot hyvä.

• Anonyymi

No niinpä käskin.
      t. työkaverisi

• Anonyymi

😄 Sillä se lähtee millä on tullutkin?

• Anonyymi

Miten sä noin voit ajatella? Ai kun tippuu rakennustyömaalla jostain niin sillä millä on tullut hoituukin😆..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sä noin voit ajatella? Ai kun tippuu rakennustyömaalla jostain niin sillä millä on tullut hoituukin😆..

Tiptiptippuuko...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiptiptippuuko...

Hei, kyllä mä yskän ymmärsin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väitinkö että oon hyvä hoitaja 🤪😂 Onko tää sellainen tilanne missä lääke on pahempi kuin sairaus... Hoituuko sun kipu yhdellä suudelmalla?

Terveisin,
        Vaarallinen hoitaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väitinkö että oon hyvä hoitaja 🤪😂 Onko tää sellainen tilanne missä lääke on pahempi kuin sairaus... Hoituuko sun kipu yhdellä suudelmalla?

Terveisin,
        Vaarallinen hoitaja

Ps. Laske kolmeen ja vedä henkeä 👷‍♀️👐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terveisin,
        Vaarallinen hoitaja

Hyvä, ettei ollut nahkatakkinen tyttö;) Hihii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. Laske kolmeen ja vedä henkeä 👷‍♀️👐

Ois kyllä hyvä AINA, laskea kolmeen, ellei neljään sekä hänen, että minun ennen kuin toimii🤣 ja sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois kyllä hyvä AINA, laskea kolmeen, ellei neljään sekä hänen, että minun ennen kuin toimii🤣 ja sivusta

Totta, niin totta 😅 mutta vaikuttaako se sit tilanteeseen muuten kuin että hidastaa neljä sekuntia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, niin totta 😅 mutta vaikuttaako se sit tilanteeseen muuten kuin että hidastaa neljä sekuntia...

😆 Vaikuttaa ja ei, mutta ainakin kerkiää miettiä mitä tekee, lopputuloksesta en tiiä.

• Anonyymi

Toivottavasti ei mikään vakava tapaturma? Erinomaisen neuvon kyllä antoivat, sillä hoitotoimenpiteet erilaisine hoitoineen suoritetaan takuutyönä aina loppuun asti! Jo yhdellä hoitokerralla on saatu aikaan erinomaisia tuloksia, mutta parhaaseen lopputulemaan pääseminen vaatii tietysti säännöllisesti suoritettuja hoitokertoja, hoitojaksoja ja joissain vaativissa tapauksissa jopa hoitosarjoja.

• Anonyymi

En tiedä ketään, joka työskentelee raksalla. Jos hänelle olisi sattunut jotakin, vaikka tullut haava sormeen, niin tietenkin puhaltaisin siihen ja laittaisin laastarin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1480
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      791
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      675
    7. 52
      670
    8. 76
      576
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe