Pupu Tupuna :) loiki petiin lämpöiseen
Hyvää yötä
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Normaalia isommat jäljet jää?)
- Anonyymi
tuossa päivällä otin 40 minuutin päivänokoset, tein kotityöt, yms.
joten menen tuossa myöhemmin sitten nukkumaan, en vain koskaan ymmärrä mitä näet minussa,
mutta, suurin osa ei näe yhtään mitään minussa, niin olen onnellinen että sinä näet, jotain konkreettista minussa. :)
hyvää yötä ja kauniita unia. :)
olet oikeastaan ainoa mikä oikeasti välittää minusta ja siitä olen onnellinen. :)- Anonyymi
Kivasti sanottu anonyymillä palstalla. Omin.
- Anonyymi
Sielunkumppanin nään
- Anonyymi
Oliko HRJ kirjoittanut tän itselleen
Kun ajattelee nisti päässään olevansa pupu 🤣🤣🤣🤣🤣- Anonyymi
Sinä täällä se hrj olet.
- Anonyymi
Hyvää yötä Tupuna loiko sänkyysi....
- Anonyymi
Pupu Tupuna oli yksi minun lempikirjoista muksuna. Osasin sen kuulemma ulkoa.
- Anonyymi
Oi että. Onha se somaa ku pikkumuksulleen noinkin nätisti täällä öitä toivottaa😊
- Anonyymi
Saako lisävihjeitä?
- Anonyymi
Ookko kani K
- Anonyymi
Joo, lämpöä Hippi hiirelle kans kotipesään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4442999Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372235- 1322063
Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081304Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71295Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511243Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281218- 81036
- 561011
- 37775