Pupu Tupuna :) loiki petiin lämpöiseen
Hyvää yötä
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Normaalia isommat jäljet jää?)
- Anonyymi
tuossa päivällä otin 40 minuutin päivänokoset, tein kotityöt, yms.
joten menen tuossa myöhemmin sitten nukkumaan, en vain koskaan ymmärrä mitä näet minussa,
mutta, suurin osa ei näe yhtään mitään minussa, niin olen onnellinen että sinä näet, jotain konkreettista minussa. :)
hyvää yötä ja kauniita unia. :)
olet oikeastaan ainoa mikä oikeasti välittää minusta ja siitä olen onnellinen. :)- Anonyymi
Kivasti sanottu anonyymillä palstalla. Omin.
- Anonyymi
Sielunkumppanin nään
- Anonyymi
Oliko HRJ kirjoittanut tän itselleen
Kun ajattelee nisti päässään olevansa pupu 🤣🤣🤣🤣🤣- Anonyymi
Sinä täällä se hrj olet.
- Anonyymi
Hyvää yötä Tupuna loiko sänkyysi....
- Anonyymi
Pupu Tupuna oli yksi minun lempikirjoista muksuna. Osasin sen kuulemma ulkoa.
- Anonyymi
Oi että. Onha se somaa ku pikkumuksulleen noinkin nätisti täällä öitä toivottaa😊
- Anonyymi
Saako lisävihjeitä?
- Anonyymi
Ookko kani K
- Anonyymi
Joo, lämpöä Hippi hiirelle kans kotipesään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352740Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122527100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks191850Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo351508Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491504- 381453
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241341- 241138
- 181073