Aihe

A-naiselle...

Anonyymi

Treffit perjantaina.....

13

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiva, kenen kanssa?

• Anonyymi

Opiskelijatuttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opiskelijatuttu

Mun opiskeluista aikaa. Mikä kirjain?

• Anonyymi

Saisit munaa T. M

• Anonyymi

ei kelpaa sun nysäs, jota ei edes munaksi voi kutsuu

• Anonyymi

Mikolta voisin ottaakin 😘

• Anonyymi

Treffit on joo, mut ei sun kanssas.

• Anonyymi

Siis aloittaja ei mene A-naisen kanssa treffeille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis aloittaja ei mene A-naisen kanssa treffeille.

Siis sulla on varmaan joku päivystys, kun tuollaista höpäjät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sulla on varmaan joku päivystys, kun tuollaista höpäjät

Et todellakaan saa mennä treffeille Herran jumala sentään sun kanssa kun me ei olla vielä edes erottu ja sä suunnittelet ohjelmaa vkl niin älä nyt unta näe että hyväksyn sen että olet menossa viettää aikaa muitten kanssa ja mä en saa edes tietää kenen kanssa liikut ja ylipäänsä mun täytyy saada tietää jos suhteessa irl ollaa asutaan yhdessä nii tietenkin se kuuluu mulle minne menet ja kenen kanssa menet ja en todellakaan aio teeskennellä etten ole mustasukkainen kun mä olen todella mustasukkainen ja ei edes hävetä yhtään sanoa että joo kyllä olen sinusta mustasukkainen aina. En mä ole niin kuin muut että valehtelee ja näyttelee suhteen alussa että mitää ihmeellistä mustasukkaisuus tunnelmia ei ole tulossa kun mä olen jo ensi kättelyssä sulle sanonu siinä missä yleensä esittöydytää nii että jos minun ilmeet eivät viestitä mun mustasukkaisuus tunteesta niin viimeistään mun keho reagoi voimakkaasti silloin kun olen todella mustasukkainen jolloin en välttämättä edes huomaa jos mun kädet ja jalat liikkuu ihan omatoimisesti refleksien tavoin. Ja tiedät että olen aina kiltti sulle mutta jos tahallaan teet mut mustasukkainen nii mä oikeesti suutun sulle kun en hyväksy että olet kenenkään kanssa sillein ikinä. Olet vain mun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et todellakaan saa mennä treffeille Herran jumala sentään sun kanssa kun me ei olla vielä edes erottu ja sä suunnittelet ohjelmaa vkl niin älä nyt unta näe että hyväksyn sen että olet menossa viettää aikaa muitten kanssa ja mä en saa edes tietää kenen kanssa liikut ja ylipäänsä mun täytyy saada tietää jos suhteessa irl ollaa asutaan yhdessä nii tietenkin se kuuluu mulle minne menet ja kenen kanssa menet ja en todellakaan aio teeskennellä etten ole mustasukkainen kun mä olen todella mustasukkainen ja ei edes hävetä yhtään sanoa että joo kyllä olen sinusta mustasukkainen aina. En mä ole niin kuin muut että valehtelee ja näyttelee suhteen alussa että mitää ihmeellistä mustasukkaisuus tunnelmia ei ole tulossa kun mä olen jo ensi kättelyssä sulle sanonu siinä missä yleensä esittöydytää nii että jos minun ilmeet eivät viestitä mun mustasukkaisuus tunteesta niin viimeistään mun keho reagoi voimakkaasti silloin kun olen todella mustasukkainen jolloin en välttämättä edes huomaa jos mun kädet ja jalat liikkuu ihan omatoimisesti refleksien tavoin. Ja tiedät että olen aina kiltti sulle mutta jos tahallaan teet mut mustasukkainen nii mä oikeesti suutun sulle kun en hyväksy että olet kenenkään kanssa sillein ikinä. Olet vain mun

Aloitus ei varmaan ollut sulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus ei varmaan ollut sulle?

No mitä sulle kuuluu puuttuu muiden ihmisten treffit jos et ole muista mustasukkainen kun sä oot mun ikuinen rakkaus ja minä olen sinun niin ei meille kuulu mitä muut tekevät jos joku minua joskus ulos ravintolaa pyytää nii mä sanon että vaimo tulee myös mukaan. En mä ymmärrä miksi pitäisi salaa mennä jonnekin eikä kerro minne on menossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä sulle kuuluu puuttuu muiden ihmisten treffit jos et ole muista mustasukkainen kun sä oot mun ikuinen rakkaus ja minä olen sinun niin ei meille kuulu mitä muut tekevät jos joku minua joskus ulos ravintolaa pyytää nii mä sanon että vaimo tulee myös mukaan. En mä ymmärrä miksi pitäisi salaa mennä jonnekin eikä kerro minne on menossa.

Vaimo? Aloittaja on mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
      Kotimaiset julkkisjuorut
      199
      13187
    2. Kohusopassa keitetty Roope Salminen palaa itsevarmana julkisuuteen: "Olen erittäin hypeissä"

Mitäs mieltä olet Roopen paluusta? https://www.suomi24.fi/viihde/kohusopassa-keitetty-roope-salminen-palaa-itsevarmana-julkisuuteen-olen-erittain-hype
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      5002