hiljaisia poikia selekisestä ja naapurin hihitäjästä kun turve loppui,kestikin sitä 40 vuotta
hi
tulipa,,,,,
16
115
Vastaukset 16
- Anonyymi
vieläkö se piispa elää?
- Anonyymi
#piispa oli saarana oikuden saanut ROSVO!
- Anonyymi
ja piispan häntyrit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja piispan häntyrit!
,,40
- Anonyymi
olihan tuonne Patasuolle tie puskettu auki, imeisesti tuuliväkkäröitä varten
- Anonyymi
niillä kunta saa,mikä turpeella jäi saamatta,,
selännelehdessä, turvetuottaja P-P piiri ilmoitti grynnäreitten puhtaan tulon 45 miljoonaksi kuljetus, en tiedä pajonko grynnäritä ko yhdistyksen kirjoilla on, koko suomessa jotain noin 3500 ja kuljetuksessa alta sadan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niillä kunta saa,mikä turpeella jäi saamatta,,
selännelehdessä, turvetuottaja P-P piiri ilmoitti grynnäreitten puhtaan tulon 45 miljoonaksi kuljetus, en tiedä pajonko grynnäritä ko yhdistyksen kirjoilla on, koko suomessa jotain noin 3500 ja kuljetuksessa alta sadansuottase p-p piiri itkee, ette olisi ahnehtineet,olistite tehneet kuin minä näytin miten halvalla turve nousee, mutta siihen mallin ei sisältynyt eikä ole mahiksia 40le rosvolle..
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suottase p-p piiri itkee, ette olisi ahnehtineet,olistite tehneet kuin minä näytin miten halvalla turve nousee, mutta siihen mallin ei sisältynyt eikä ole mahiksia 40le rosvolle..
hieikä #12 opetuslapselle--
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä #12 opetuslapselle--
hieikä hallin takan vuosia ruostuneell billarille jolle juoksi tili säännöllisesti
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä hallin takan vuosia ruostuneell billarille jolle juoksi tili säännöllisesti
hi,ja selekiseltä köyhälle tj ilimaset mullinlihat
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,ja selekiseltä köyhälle tj ilimaset mullinlihat
hija kaikki kirjattiin taikasanalla; Jumalan terv!
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kaikki kirjattiin taikasanalla; Jumalan terv!
hipiispalta loppui yömaalla löpö niin rosvosi minulta 3000lt yhtenä yönä
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
piispalta loppui yömaalla löpö niin rosvosi minulta 3000lt yhtenä yönä
himinä olin hyvi hyvin pahoillani ja aloin punomaan juonta piispan ja oulun ukon päänmenoksi ja sehän onnistui soittamalla pää-kamariille jyväshoviin, loppu on historiaa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä olin hyvi hyvin pahoillani ja aloin punomaan juonta piispan ja oulun ukon päänmenoksi ja sehän onnistui soittamalla pää-kamariille jyväshoviin, loppu on historiaa,,
selekinen poistattanut loput viestit
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
selekinen poistattanut loput viestit
hiPatasuon turpeetki aumaan ja kattilaan eikä ulkomaista haketta!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Patasuon turpeetki aumaan ja kattilaan eikä ulkomaista haketta!!!
Ohisalo hakettaa..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 661100
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️42788- 69772
- 149726
- 72717
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37675Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)78663- 51632
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k202576Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m115558Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19540- 52519
Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18490- 84476
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail113474Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?10457YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25436Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65431Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline107423- 17412