hiljaisia poikia selekisestä ja naapurin hihitäjästä kun turve loppui,kestikin sitä 40 vuotta
hi
tulipa,,,,,
16
67
Vastaukset
- Anonyymi
vieläkö se piispa elää?
- Anonyymi
#piispa oli saarana oikuden saanut ROSVO!
- Anonyymi
ja piispan häntyrit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja piispan häntyrit!
,,40
- Anonyymi
olihan tuonne Patasuolle tie puskettu auki, imeisesti tuuliväkkäröitä varten
- Anonyymi
niillä kunta saa,mikä turpeella jäi saamatta,,
selännelehdessä, turvetuottaja P-P piiri ilmoitti grynnäreitten puhtaan tulon 45 miljoonaksi kuljetus, en tiedä pajonko grynnäritä ko yhdistyksen kirjoilla on, koko suomessa jotain noin 3500 ja kuljetuksessa alta sadan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niillä kunta saa,mikä turpeella jäi saamatta,,
selännelehdessä, turvetuottaja P-P piiri ilmoitti grynnäreitten puhtaan tulon 45 miljoonaksi kuljetus, en tiedä pajonko grynnäritä ko yhdistyksen kirjoilla on, koko suomessa jotain noin 3500 ja kuljetuksessa alta sadansuottase p-p piiri itkee, ette olisi ahnehtineet,olistite tehneet kuin minä näytin miten halvalla turve nousee, mutta siihen mallin ei sisältynyt eikä ole mahiksia 40le rosvolle..
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suottase p-p piiri itkee, ette olisi ahnehtineet,olistite tehneet kuin minä näytin miten halvalla turve nousee, mutta siihen mallin ei sisältynyt eikä ole mahiksia 40le rosvolle..
hieikä #12 opetuslapselle--
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä #12 opetuslapselle--
hieikä hallin takan vuosia ruostuneell billarille jolle juoksi tili säännöllisesti
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä hallin takan vuosia ruostuneell billarille jolle juoksi tili säännöllisesti
hi,ja selekiseltä köyhälle tj ilimaset mullinlihat
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,ja selekiseltä köyhälle tj ilimaset mullinlihat
hija kaikki kirjattiin taikasanalla; Jumalan terv!
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kaikki kirjattiin taikasanalla; Jumalan terv!
hipiispalta loppui yömaalla löpö niin rosvosi minulta 3000lt yhtenä yönä
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
piispalta loppui yömaalla löpö niin rosvosi minulta 3000lt yhtenä yönä
himinä olin hyvi hyvin pahoillani ja aloin punomaan juonta piispan ja oulun ukon päänmenoksi ja sehän onnistui soittamalla pää-kamariille jyväshoviin, loppu on historiaa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä olin hyvi hyvin pahoillani ja aloin punomaan juonta piispan ja oulun ukon päänmenoksi ja sehän onnistui soittamalla pää-kamariille jyväshoviin, loppu on historiaa,,
selekinen poistattanut loput viestit
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
selekinen poistattanut loput viestit
hiPatasuon turpeetki aumaan ja kattilaan eikä ulkomaista haketta!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Patasuon turpeetki aumaan ja kattilaan eikä ulkomaista haketta!!!
Ohisalo hakettaa..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110895- 408167
- 1235221
- 1433626
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333147
- 552499
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352001- 281776