hiljaisia poikia selekisestä ja naapurin hihitäjästä kun turve loppui,kestikin sitä 40 vuotta
hi
tulipa,,,,,
16
114
Vastaukset
- Anonyymi
vieläkö se piispa elää?
- Anonyymi
#piispa oli saarana oikuden saanut ROSVO!
- Anonyymi
ja piispan häntyrit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja piispan häntyrit!
,,40
- Anonyymi
olihan tuonne Patasuolle tie puskettu auki, imeisesti tuuliväkkäröitä varten
- Anonyymi
niillä kunta saa,mikä turpeella jäi saamatta,,
selännelehdessä, turvetuottaja P-P piiri ilmoitti grynnäreitten puhtaan tulon 45 miljoonaksi kuljetus, en tiedä pajonko grynnäritä ko yhdistyksen kirjoilla on, koko suomessa jotain noin 3500 ja kuljetuksessa alta sadan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niillä kunta saa,mikä turpeella jäi saamatta,,
selännelehdessä, turvetuottaja P-P piiri ilmoitti grynnäreitten puhtaan tulon 45 miljoonaksi kuljetus, en tiedä pajonko grynnäritä ko yhdistyksen kirjoilla on, koko suomessa jotain noin 3500 ja kuljetuksessa alta sadansuottase p-p piiri itkee, ette olisi ahnehtineet,olistite tehneet kuin minä näytin miten halvalla turve nousee, mutta siihen mallin ei sisältynyt eikä ole mahiksia 40le rosvolle..
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suottase p-p piiri itkee, ette olisi ahnehtineet,olistite tehneet kuin minä näytin miten halvalla turve nousee, mutta siihen mallin ei sisältynyt eikä ole mahiksia 40le rosvolle..
hieikä #12 opetuslapselle--
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä #12 opetuslapselle--
hieikä hallin takan vuosia ruostuneell billarille jolle juoksi tili säännöllisesti
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä hallin takan vuosia ruostuneell billarille jolle juoksi tili säännöllisesti
hi,ja selekiseltä köyhälle tj ilimaset mullinlihat
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,ja selekiseltä köyhälle tj ilimaset mullinlihat
hija kaikki kirjattiin taikasanalla; Jumalan terv!
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kaikki kirjattiin taikasanalla; Jumalan terv!
hipiispalta loppui yömaalla löpö niin rosvosi minulta 3000lt yhtenä yönä
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
piispalta loppui yömaalla löpö niin rosvosi minulta 3000lt yhtenä yönä
himinä olin hyvi hyvin pahoillani ja aloin punomaan juonta piispan ja oulun ukon päänmenoksi ja sehän onnistui soittamalla pää-kamariille jyväshoviin, loppu on historiaa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä olin hyvi hyvin pahoillani ja aloin punomaan juonta piispan ja oulun ukon päänmenoksi ja sehän onnistui soittamalla pää-kamariille jyväshoviin, loppu on historiaa,,
selekinen poistattanut loput viestit
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
selekinen poistattanut loput viestit
hiPatasuon turpeetki aumaan ja kattilaan eikä ulkomaista haketta!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Patasuon turpeetki aumaan ja kattilaan eikä ulkomaista haketta!!!
Ohisalo hakettaa..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743278
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161182- 891048
- 103981
- 50933
- 96824
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap90713Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27690- 48635