hiljaisia poikia selekisestä ja naapurin hihitäjästä kun turve loppui,kestikin sitä 40 vuotta
hi
tulipa,,,,,
16
114
Vastaukset
- Anonyymi
vieläkö se piispa elää?
- Anonyymi
#piispa oli saarana oikuden saanut ROSVO!
- Anonyymi
ja piispan häntyrit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja piispan häntyrit!
,,40
- Anonyymi
olihan tuonne Patasuolle tie puskettu auki, imeisesti tuuliväkkäröitä varten
- Anonyymi
niillä kunta saa,mikä turpeella jäi saamatta,,
selännelehdessä, turvetuottaja P-P piiri ilmoitti grynnäreitten puhtaan tulon 45 miljoonaksi kuljetus, en tiedä pajonko grynnäritä ko yhdistyksen kirjoilla on, koko suomessa jotain noin 3500 ja kuljetuksessa alta sadan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niillä kunta saa,mikä turpeella jäi saamatta,,
selännelehdessä, turvetuottaja P-P piiri ilmoitti grynnäreitten puhtaan tulon 45 miljoonaksi kuljetus, en tiedä pajonko grynnäritä ko yhdistyksen kirjoilla on, koko suomessa jotain noin 3500 ja kuljetuksessa alta sadansuottase p-p piiri itkee, ette olisi ahnehtineet,olistite tehneet kuin minä näytin miten halvalla turve nousee, mutta siihen mallin ei sisältynyt eikä ole mahiksia 40le rosvolle..
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suottase p-p piiri itkee, ette olisi ahnehtineet,olistite tehneet kuin minä näytin miten halvalla turve nousee, mutta siihen mallin ei sisältynyt eikä ole mahiksia 40le rosvolle..
hieikä #12 opetuslapselle--
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä #12 opetuslapselle--
hieikä hallin takan vuosia ruostuneell billarille jolle juoksi tili säännöllisesti
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä hallin takan vuosia ruostuneell billarille jolle juoksi tili säännöllisesti
hi,ja selekiseltä köyhälle tj ilimaset mullinlihat
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,ja selekiseltä köyhälle tj ilimaset mullinlihat
hija kaikki kirjattiin taikasanalla; Jumalan terv!
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kaikki kirjattiin taikasanalla; Jumalan terv!
hipiispalta loppui yömaalla löpö niin rosvosi minulta 3000lt yhtenä yönä
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
piispalta loppui yömaalla löpö niin rosvosi minulta 3000lt yhtenä yönä
himinä olin hyvi hyvin pahoillani ja aloin punomaan juonta piispan ja oulun ukon päänmenoksi ja sehän onnistui soittamalla pää-kamariille jyväshoviin, loppu on historiaa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä olin hyvi hyvin pahoillani ja aloin punomaan juonta piispan ja oulun ukon päänmenoksi ja sehän onnistui soittamalla pää-kamariille jyväshoviin, loppu on historiaa,,
selekinen poistattanut loput viestit
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
selekinen poistattanut loput viestit
hiPatasuon turpeetki aumaan ja kattilaan eikä ulkomaista haketta!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Patasuon turpeetki aumaan ja kattilaan eikä ulkomaista haketta!!!
Ohisalo hakettaa..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634