tulipa,,,,,

hiljaisia poikia selekisestä ja naapurin hihitäjästä kun turve loppui,kestikin sitä 40 vuotta

hi
16115
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

vieläkö se piispa elää?

Äänestä

#piispa oli saarana oikuden saanut ROSVO!

Äänestä
  • ja piispan häntyrit!

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

ja piispan häntyrit!

,,40

Äänestä

olihan tuonne Patasuolle tie puskettu auki, imeisesti tuuliväkkäröitä varten

Äänestä
  • niillä kunta saa,mikä turpeella jäi saamatta,,

selännelehdessä, turvetuottaja P-P piiri ilmoitti grynnäreitten puhtaan tulon 45 miljoonaksi kuljetus, en tiedä pajonko grynnäritä ko yhdistyksen kirjoilla on, koko suomessa jotain noin 3500 ja kuljetuksessa alta sadan

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

niillä kunta saa,mikä turpeella jäi saamatta,,

selännelehdessä, turvetuottaja P-P piiri ilmoitti grynnäreitten puhtaan tulon 45 miljoonaksi kuljetus, en tiedä pajonko grynnäritä ko yhdistyksen kirjoilla on, koko suomessa jotain noin 3500 ja kuljetuksessa alta sadan

suottase p-p piiri itkee, ette olisi ahnehtineet,olistite tehneet kuin minä näytin miten halvalla turve nousee, mutta siihen mallin ei sisältynyt eikä ole mahiksia 40le rosvolle..
    hi

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

suottase p-p piiri itkee, ette olisi ahnehtineet,olistite tehneet kuin minä näytin miten halvalla turve nousee, mutta siihen mallin ei sisältynyt eikä ole mahiksia 40le rosvolle..
    hi

eikä #12 opetuslapselle--

hi

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

eikä #12 opetuslapselle--

hi

eikä hallin takan vuosia ruostuneell billarille jolle juoksi tili säännöllisesti

hi

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

eikä hallin takan vuosia ruostuneell billarille jolle juoksi tili säännöllisesti

hi

,ja selekiseltä köyhälle tj ilimaset mullinlihat

hi

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

,ja selekiseltä köyhälle tj ilimaset mullinlihat

hi

ja kaikki kirjattiin taikasanalla; Jumalan terv!

hi

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

ja kaikki kirjattiin taikasanalla; Jumalan terv!

hi

piispalta loppui yömaalla löpö niin rosvosi minulta 3000lt yhtenä yönä

hi

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

piispalta loppui yömaalla löpö niin rosvosi minulta 3000lt yhtenä yönä

hi

minä olin hyvi hyvin pahoillani ja aloin punomaan juonta piispan ja oulun ukon päänmenoksi ja sehän onnistui soittamalla pää-kamariille jyväshoviin, loppu on historiaa,,

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

minä olin hyvi hyvin pahoillani ja aloin punomaan juonta piispan ja oulun ukon päänmenoksi ja sehän onnistui soittamalla pää-kamariille jyväshoviin, loppu on historiaa,,

selekinen poistattanut loput viestit

hi

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

selekinen poistattanut loput viestit

hi

Patasuon turpeetki aumaan ja kattilaan eikä ulkomaista haketta!!!

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Patasuon turpeetki aumaan ja kattilaan eikä ulkomaista haketta!!!

Ohisalo hakettaa..

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

hiljaisia poikia selekisestä ja naapurin hihitäjästä kun turve loppui,kestikin sitä 40 vuotta

hi

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu