olihan tuonne Patasuolle tie puskettu auki, imeisesti tuuliväkkäröitä varten
0Äänestä
Anonyymi
niillä kunta saa,mikä turpeella jäi saamatta,,
selännelehdessä, turvetuottaja P-P piiri ilmoitti grynnäreitten puhtaan tulon 45 miljoonaksi kuljetus, en tiedä pajonko grynnäritä ko yhdistyksen kirjoilla on, koko suomessa jotain noin 3500 ja kuljetuksessa alta sadan
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
selännelehdessä, turvetuottaja P-P piiri ilmoitti grynnäreitten puhtaan tulon 45 miljoonaksi kuljetus, en tiedä pajonko grynnäritä ko yhdistyksen kirjoilla on, koko suomessa jotain noin 3500 ja kuljetuksessa alta sadan
suottase p-p piiri itkee, ette olisi ahnehtineet,olistite tehneet kuin minä näytin miten halvalla turve nousee, mutta siihen mallin ei sisältynyt eikä ole mahiksia 40le rosvolle.. hi
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suottase p-p piiri itkee, ette olisi ahnehtineet,olistite tehneet kuin minä näytin miten halvalla turve nousee, mutta siihen mallin ei sisältynyt eikä ole mahiksia 40le rosvolle.. hi
eikä #12 opetuslapselle--
hi
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hi
eikä hallin takan vuosia ruostuneell billarille jolle juoksi tili säännöllisesti
hi
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä hallin takan vuosia ruostuneell billarille jolle juoksi tili säännöllisesti
hi
,ja selekiseltä köyhälle tj ilimaset mullinlihat
hi
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hi
ja kaikki kirjattiin taikasanalla; Jumalan terv!
hi
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hi
piispalta loppui yömaalla löpö niin rosvosi minulta 3000lt yhtenä yönä
hi
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hi
minä olin hyvi hyvin pahoillani ja aloin punomaan juonta piispan ja oulun ukon päänmenoksi ja sehän onnistui soittamalla pää-kamariille jyväshoviin, loppu on historiaa,,
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä olin hyvi hyvin pahoillani ja aloin punomaan juonta piispan ja oulun ukon päänmenoksi ja sehän onnistui soittamalla pää-kamariille jyväshoviin, loppu on historiaa,,
selekinen poistattanut loput viestit
hi
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hi
Patasuon turpeetki aumaan ja kattilaan eikä ulkomaista haketta!!!
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohisalo hakettaa..
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 16
Vanhimmat
vieläkö se piispa elää?
#piispa oli saarana oikuden saanut ROSVO!
ja piispan häntyrit!
,,40
olihan tuonne Patasuolle tie puskettu auki, imeisesti tuuliväkkäröitä varten
suottase p-p piiri itkee, ette olisi ahnehtineet,olistite tehneet kuin minä näytin miten halvalla turve nousee, mutta siihen mallin ei sisältynyt eikä ole mahiksia 40le rosvolle..
hi
hi
hi
hi
hi
hi
hi
Ohisalo hakettaa..