tulipa,,,,,

Anonyymi

hiljaisia poikia selekisestä ja naapurin hihitäjästä kun turve loppui,kestikin sitä 40 vuotta

hi

16

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vieläkö se piispa elää?

    • Anonyymi

      #piispa oli saarana oikuden saanut ROSVO!

      • Anonyymi

        ja piispan häntyrit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja piispan häntyrit!

        ,,40


    • Anonyymi

      olihan tuonne Patasuolle tie puskettu auki, imeisesti tuuliväkkäröitä varten

      • Anonyymi

        niillä kunta saa,mikä turpeella jäi saamatta,,

        selännelehdessä, turvetuottaja P-P piiri ilmoitti grynnäreitten puhtaan tulon 45 miljoonaksi kuljetus, en tiedä pajonko grynnäritä ko yhdistyksen kirjoilla on, koko suomessa jotain noin 3500 ja kuljetuksessa alta sadan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niillä kunta saa,mikä turpeella jäi saamatta,,

        selännelehdessä, turvetuottaja P-P piiri ilmoitti grynnäreitten puhtaan tulon 45 miljoonaksi kuljetus, en tiedä pajonko grynnäritä ko yhdistyksen kirjoilla on, koko suomessa jotain noin 3500 ja kuljetuksessa alta sadan

        suottase p-p piiri itkee, ette olisi ahnehtineet,olistite tehneet kuin minä näytin miten halvalla turve nousee, mutta siihen mallin ei sisältynyt eikä ole mahiksia 40le rosvolle..
        hi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suottase p-p piiri itkee, ette olisi ahnehtineet,olistite tehneet kuin minä näytin miten halvalla turve nousee, mutta siihen mallin ei sisältynyt eikä ole mahiksia 40le rosvolle..
        hi

        eikä #12 opetuslapselle--

        hi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikä #12 opetuslapselle--

        hi

        eikä hallin takan vuosia ruostuneell billarille jolle juoksi tili säännöllisesti

        hi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikä hallin takan vuosia ruostuneell billarille jolle juoksi tili säännöllisesti

        hi

        ,ja selekiseltä köyhälle tj ilimaset mullinlihat

        hi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,ja selekiseltä köyhälle tj ilimaset mullinlihat

        hi

        ja kaikki kirjattiin taikasanalla; Jumalan terv!

        hi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja kaikki kirjattiin taikasanalla; Jumalan terv!

        hi

        piispalta loppui yömaalla löpö niin rosvosi minulta 3000lt yhtenä yönä

        hi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        piispalta loppui yömaalla löpö niin rosvosi minulta 3000lt yhtenä yönä

        hi

        minä olin hyvi hyvin pahoillani ja aloin punomaan juonta piispan ja oulun ukon päänmenoksi ja sehän onnistui soittamalla pää-kamariille jyväshoviin, loppu on historiaa,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä olin hyvi hyvin pahoillani ja aloin punomaan juonta piispan ja oulun ukon päänmenoksi ja sehän onnistui soittamalla pää-kamariille jyväshoviin, loppu on historiaa,,

        selekinen poistattanut loput viestit

        hi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        selekinen poistattanut loput viestit

        hi

        Patasuon turpeetki aumaan ja kattilaan eikä ulkomaista haketta!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Patasuon turpeetki aumaan ja kattilaan eikä ulkomaista haketta!!!

        Ohisalo hakettaa..


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3278
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1182
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      90
      713
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      690
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    Aihe