hiljaisia poikia selekisestä ja naapurin hihitäjästä kun turve loppui,kestikin sitä 40 vuotta
hi
tulipa,,,,,
16
115
Vastaukset 16
- Anonyymi
vieläkö se piispa elää?
- Anonyymi
#piispa oli saarana oikuden saanut ROSVO!
- Anonyymi
ja piispan häntyrit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja piispan häntyrit!
,,40
- Anonyymi
olihan tuonne Patasuolle tie puskettu auki, imeisesti tuuliväkkäröitä varten
- Anonyymi
niillä kunta saa,mikä turpeella jäi saamatta,,
selännelehdessä, turvetuottaja P-P piiri ilmoitti grynnäreitten puhtaan tulon 45 miljoonaksi kuljetus, en tiedä pajonko grynnäritä ko yhdistyksen kirjoilla on, koko suomessa jotain noin 3500 ja kuljetuksessa alta sadan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niillä kunta saa,mikä turpeella jäi saamatta,,
selännelehdessä, turvetuottaja P-P piiri ilmoitti grynnäreitten puhtaan tulon 45 miljoonaksi kuljetus, en tiedä pajonko grynnäritä ko yhdistyksen kirjoilla on, koko suomessa jotain noin 3500 ja kuljetuksessa alta sadansuottase p-p piiri itkee, ette olisi ahnehtineet,olistite tehneet kuin minä näytin miten halvalla turve nousee, mutta siihen mallin ei sisältynyt eikä ole mahiksia 40le rosvolle..
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suottase p-p piiri itkee, ette olisi ahnehtineet,olistite tehneet kuin minä näytin miten halvalla turve nousee, mutta siihen mallin ei sisältynyt eikä ole mahiksia 40le rosvolle..
hieikä #12 opetuslapselle--
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä #12 opetuslapselle--
hieikä hallin takan vuosia ruostuneell billarille jolle juoksi tili säännöllisesti
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä hallin takan vuosia ruostuneell billarille jolle juoksi tili säännöllisesti
hi,ja selekiseltä köyhälle tj ilimaset mullinlihat
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,ja selekiseltä köyhälle tj ilimaset mullinlihat
hija kaikki kirjattiin taikasanalla; Jumalan terv!
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kaikki kirjattiin taikasanalla; Jumalan terv!
hipiispalta loppui yömaalla löpö niin rosvosi minulta 3000lt yhtenä yönä
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
piispalta loppui yömaalla löpö niin rosvosi minulta 3000lt yhtenä yönä
himinä olin hyvi hyvin pahoillani ja aloin punomaan juonta piispan ja oulun ukon päänmenoksi ja sehän onnistui soittamalla pää-kamariille jyväshoviin, loppu on historiaa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä olin hyvi hyvin pahoillani ja aloin punomaan juonta piispan ja oulun ukon päänmenoksi ja sehän onnistui soittamalla pää-kamariille jyväshoviin, loppu on historiaa,,
selekinen poistattanut loput viestit
hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
selekinen poistattanut loput viestit
hiPatasuon turpeetki aumaan ja kattilaan eikä ulkomaista haketta!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Patasuon turpeetki aumaan ja kattilaan eikä ulkomaista haketta!!!
Ohisalo hakettaa..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran95888Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?150829- 63708
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47674Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25673Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46644- 44597
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä29542Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20533- 31531
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27516Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee414488- 6486
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81479- 44461
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.29451- 30446
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363432En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39414Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole4401