tulipa,,,,,

Anonyymi

hiljaisia poikia selekisestä ja naapurin hihitäjästä kun turve loppui,kestikin sitä 40 vuotta

hi

16

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vieläkö se piispa elää?

    • Anonyymi

      #piispa oli saarana oikuden saanut ROSVO!

      • Anonyymi

        ja piispan häntyrit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja piispan häntyrit!

        ,,40


    • Anonyymi

      olihan tuonne Patasuolle tie puskettu auki, imeisesti tuuliväkkäröitä varten

      • Anonyymi

        niillä kunta saa,mikä turpeella jäi saamatta,,

        selännelehdessä, turvetuottaja P-P piiri ilmoitti grynnäreitten puhtaan tulon 45 miljoonaksi kuljetus, en tiedä pajonko grynnäritä ko yhdistyksen kirjoilla on, koko suomessa jotain noin 3500 ja kuljetuksessa alta sadan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niillä kunta saa,mikä turpeella jäi saamatta,,

        selännelehdessä, turvetuottaja P-P piiri ilmoitti grynnäreitten puhtaan tulon 45 miljoonaksi kuljetus, en tiedä pajonko grynnäritä ko yhdistyksen kirjoilla on, koko suomessa jotain noin 3500 ja kuljetuksessa alta sadan

        suottase p-p piiri itkee, ette olisi ahnehtineet,olistite tehneet kuin minä näytin miten halvalla turve nousee, mutta siihen mallin ei sisältynyt eikä ole mahiksia 40le rosvolle..
        hi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suottase p-p piiri itkee, ette olisi ahnehtineet,olistite tehneet kuin minä näytin miten halvalla turve nousee, mutta siihen mallin ei sisältynyt eikä ole mahiksia 40le rosvolle..
        hi

        eikä #12 opetuslapselle--

        hi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikä #12 opetuslapselle--

        hi

        eikä hallin takan vuosia ruostuneell billarille jolle juoksi tili säännöllisesti

        hi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikä hallin takan vuosia ruostuneell billarille jolle juoksi tili säännöllisesti

        hi

        ,ja selekiseltä köyhälle tj ilimaset mullinlihat

        hi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,ja selekiseltä köyhälle tj ilimaset mullinlihat

        hi

        ja kaikki kirjattiin taikasanalla; Jumalan terv!

        hi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja kaikki kirjattiin taikasanalla; Jumalan terv!

        hi

        piispalta loppui yömaalla löpö niin rosvosi minulta 3000lt yhtenä yönä

        hi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        piispalta loppui yömaalla löpö niin rosvosi minulta 3000lt yhtenä yönä

        hi

        minä olin hyvi hyvin pahoillani ja aloin punomaan juonta piispan ja oulun ukon päänmenoksi ja sehän onnistui soittamalla pää-kamariille jyväshoviin, loppu on historiaa,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä olin hyvi hyvin pahoillani ja aloin punomaan juonta piispan ja oulun ukon päänmenoksi ja sehän onnistui soittamalla pää-kamariille jyväshoviin, loppu on historiaa,,

        selekinen poistattanut loput viestit

        hi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        selekinen poistattanut loput viestit

        hi

        Patasuon turpeetki aumaan ja kattilaan eikä ulkomaista haketta!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Patasuon turpeetki aumaan ja kattilaan eikä ulkomaista haketta!!!

        Ohisalo hakettaa..


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1330
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1167
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      681
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe