Aihe

Paprempaan pitään pyrkuä

Anonyymi

Olen todrlla pettynyt Hottulan holtittomaan tointaan. Kaksi virkmiestä laitettu sivulle ilman syotä.
T. Sivitsyjohtaja

8

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku juoppo tuossa yrittää avauksessaan sanoa jotakin, ei saa mitään selvää...

• Anonyymi

Eiköhän se ole sama jankuttava janakkalalainen, jonka vainoamiseen keskittyvät ketjut menevät poistoon yksi toisensa jälkeen. Ehkä ostanut epäonnistumisistaan k*rpiintyneenä pullon raikasta kossua ja sen vetänyt huiviin jo aamutuimaan. Toivottavasti ei ole tarvinnut lainata keltään rahaa pullon ostoon. Joutuu muuten lähettämään ex-vaimonsa hommiin, että saa velkansa maksettua.

• Anonyymi

Eikö teillä tolvanoilla ole yhtään huumorintajua? Lukekaa nyt edes se aloitus loppuun asti. Heh, minua ainakin nauratti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö teillä tolvanoilla ole yhtään huumorintajua? Lukekaa nyt edes se aloitus loppuun asti. Heh, minua ainakin nauratti.

Ootko oikeasti noin hoopo että jonkun arkijuopon sekavat horinat huvittaa ja naurattaa?
        Yleisesti ottaen jokaisen, niin juopon kuin tolkun ihmisenkin pitäisi miettiä ennen mitä aikoo julkisesti ilmaista ennen kun painaa entteriä!

• Anonyymi

Hottulan holtikas toiminta huomioitu, virkamiehet parasta A-luokkaa.

• Anonyymi

Kuntavaalien alla Hottulan Sosiaalidemorkaattien ehdokasasetteluun ehdottomasti tuo aloittaja Sivitsysjohtaja

• Anonyymi

Hottula kuntien kuuminta hottia, Hämptön häviäjien kastissa.

• Anonyymi

Svsitsyjohtja on ihn erimielt tost alotksest samon kun kaavotusjotjana,

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyyden loputtomasta piinasta eroon?

Olen hyvin kouluttautunut . Omaan useita tutkintoja. Ikää on 56v. Jäin 3v sitten työttömäksi, sen jälkeen olen hakenut yli 150 työpaikkaa tuloksetta
      272
      6717
    2. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      100
      3899