Mitä jos ihminen jonka päästitte menemään

Anonyymi

Olisikin kohtalonne?

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi täällä olisi joku joka päästi toisen menemään? Täällä on ne, jotka "päästettiin" menemään.

      • Anonyymi

        Sait siis pakit ja siksi olet täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sait siis pakit ja siksi olet täällä.

        En saanut kun en mitään kysynyt. Siksi noi hipsut.
        Kohtalo on se joka jää, ei se joka meni pois. Ei sellainen voi olla kohtalo, joka meni jo. Järjetön kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saanut kun en mitään kysynyt. Siksi noi hipsut.
        Kohtalo on se joka jää, ei se joka meni pois. Ei sellainen voi olla kohtalo, joka meni jo. Järjetön kysymys.

        Kaikki asiat ovat tekoja myös tekemättä jättäminen. Niin vaikka jos sataa tai ei sada sekin voi olla kohtalo syy= seuraus= karma=kohtalo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sait siis pakit ja siksi olet täällä.

        no miksi täällä kukaan muu olisikaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saanut kun en mitään kysynyt. Siksi noi hipsut.
        Kohtalo on se joka jää, ei se joka meni pois. Ei sellainen voi olla kohtalo, joka meni jo. Järjetön kysymys.

        ehkä omahyväisyytesi on tuhoamassa kaikkea, mitä väität todistaneesi ihan itseesi asti. ei ole mitään keisaria sua keikuttamaan, sun perseesi ei nyt valitettavasti murskaa, kuin pyssymiehes harhat, höh
        hähähähähähähä
        terveisin.minä en ole velvollisenne enää, arvon mamma mammutinpökäle, en vain ole :)
        rauhallista illanjatkoa, turvallista
        ps.arvaa läskipää kuka
        https://www.youtube.com/watch?v=dsxwFHfhzHA


    • Anonyymi

      Sitten kohtalo kuljettaisi hänet takaisin luokseni.

      • Anonyymi

        Saas nähä.


    • Anonyymi

      Ei se kohtaloa muuta jos se on tarkoitettu se tarkoittaa et päätyy jokatapaksessa yhteen.

    • Anonyymi

      Hän, nuorempi mies, voisi hyvin olla kohtaloni hyvässä mielessä. Silti kohtalo ei ole toteudu, jos kummaltakin ei löydy halua, tahtoa, rakkautta ja uskallusta.

      Joskus hyvää täytyy odottaa. Joskus elämäntilanteet tai ajatukset pitää ensin selvittää ennen kuin on valmis uuteen. Jos kumpikin on toisensa kohtalo, rakkaus odottaa oikeaa hetkeä.

      Joskus taas elämä on ivallisempi, eikä todellisuus tuo haaveita isompaa kohtaloa elämään.

      • Anonyymi

        Lisäkommentti vielä: jos toinen haluaa mennä, on hänen annettava se tehdä, Jos hän haluaa, tulee hän palaamaan kun on valmis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäkommentti vielä: jos toinen haluaa mennä, on hänen annettava se tehdä, Jos hän haluaa, tulee hän palaamaan kun on valmis.

        Onko hän edes hengissä enää?


      • Anonyymi

        Joskus voi elämä tuoda myös päinvastaisia kohtaloita, ei niin haaveiltuja, vaan painajaisen omaisia, joista itsensä vapauttaakseen täytyy väkisin hankkiutua eroon. 🤔

        Se voi myös olla merkki siitä, että nimenomaan paikalleen asettumalla ja odottamalla ei saa niitä kaipaamansa kaltaisia lopputuloksia. 🧐

        Mikset siis kertoisi nuorelle rakkaudellesi haaveistasi, etkä jättäisi kaikkea sattuman varaan? Asiat harvoin järjestyvät itsekseen elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäkommentti vielä: jos toinen haluaa mennä, on hänen annettava se tehdä, Jos hän haluaa, tulee hän palaamaan kun on valmis.

        Miksi toinen haluaa lähteä omasta halustaan ilman mitään syytä silloin ei ehkä ole kyseessä se kohtalo
        Jos lähtee vaik ei haluis ikinään niin tehdä niin onko silloin kyse jostain muusta
        selvittämättömistä asioista joita ei kaksi ihmistä vaan ole onnistunut selvittään.
        Jokin ylitsepääsemätön asia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäkommentti vielä: jos toinen haluaa mennä, on hänen annettava se tehdä, Jos hän haluaa, tulee hän palaamaan kun on valmis.

        Voi jotku noinki aatella
        Voi olla jokin asia et kohtalot ei yhdisty vaikka kyse olisikin kohtalosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus voi elämä tuoda myös päinvastaisia kohtaloita, ei niin haaveiltuja, vaan painajaisen omaisia, joista itsensä vapauttaakseen täytyy väkisin hankkiutua eroon. 🤔

        Se voi myös olla merkki siitä, että nimenomaan paikalleen asettumalla ja odottamalla ei saa niitä kaipaamansa kaltaisia lopputuloksia. 🧐

        Mikset siis kertoisi nuorelle rakkaudellesi haaveistasi, etkä jättäisi kaikkea sattuman varaan? Asiat harvoin järjestyvät itsekseen elämässä.

        Olen jo kertonut, kauan sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi toinen haluaa lähteä omasta halustaan ilman mitään syytä silloin ei ehkä ole kyseessä se kohtalo
        Jos lähtee vaik ei haluis ikinään niin tehdä niin onko silloin kyse jostain muusta
        selvittämättömistä asioista joita ei kaksi ihmistä vaan ole onnistunut selvittään.
        Jokin ylitsepääsemätön asia

        Ihmisellä on eri syitä lähteä, eikä tässä tapauksessa syyt liity minuun vaan häneen.

        Kaikki eivät ole kaupan kassoja tai postin jakajia, jonka elämä on 24/7 samaa vuodesta toiseen. Ura voi viedä mennessään tai uusi työpaikka. Tai ihminen voi lähteä tai palata kotiseudulleen. Joskus vanhentuvat vanhemmat tarvitsee apua. Ja onhan noita muitakin syitä helppo keksiä.


    • Anonyymi

      Suurempaa rakkautta on päästää irti, kuin sitoa itseensä... en luovu susta koskaan vaikka irti päästänkin...

      • Anonyymi

        Voi nyyh vai et luovu koskaan aloittajasta, höpöjuttuja sulla aina.


      • Anonyymi

        Entä jos toinen ajattelee samoin, ei haluu sitoa
        ja joutuu mielestään luopumaan hänestä
        kumpikin päästää irti tietämättä et toinenki ajattelee samoin


    • Anonyymi

      Työteliäisyys niin onhan se työlään oloinen. Harjoituttaahan sitä pitääkin.

    • Anonyymi

      Ei ole olemassa ENNALTAMÄÄRÄTTYÄ kohtaloa.

      On vain se kohtalo jonka SINÄ PÄÄTÄT TOTEUTTAA.

      Jos et tee mitään asialle niin se on voi voi.

      Osalla tämä "no ei mies halunnut mua sitten kun ei tajunnut kun räpäytin silmiä sille kerran kirjastossa". toimii jonkinlaisena maagisena ajatuksena että EI OLLUT SITTEN MEIDÄN KOHTALO tai MUN OIKEA.

      Tehkää nyt vittu oikeesti asioille jotain ennen kuin kuolette pois.
      Kohtalo on se mikä on jo tapahtunut eikä sitä voi enää muuttaa.

      Tulevaisuuden voi muuttaa ja siten te voitte määrittää kohtaloanne.

      • Anonyymi

        Noin! Miksi odottaa kohtalon vaan tapahtuva?
        Hohhoijaa.. Mis mun kohtalo luuraa.. Hohooii
        Kohtaloa voi myös muuttaa jos itse niin tahtoo ja kaksi ihmistä niin tahtoo
        Kohtaloa voi joskus potkia persuuksille ja huutaa perään et arvoisa kohtalo älä sinä sekaannu tähän
        Mä haluun ja me kaksi yhdessä halutaan tätä
        Joten arvoisa kohtalo väisty me tehdään niinku me itse halutaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin! Miksi odottaa kohtalon vaan tapahtuva?
        Hohhoijaa.. Mis mun kohtalo luuraa.. Hohooii
        Kohtaloa voi myös muuttaa jos itse niin tahtoo ja kaksi ihmistä niin tahtoo
        Kohtaloa voi joskus potkia persuuksille ja huutaa perään et arvoisa kohtalo älä sinä sekaannu tähän
        Mä haluun ja me kaksi yhdessä halutaan tätä
        Joten arvoisa kohtalo väisty me tehdään niinku me itse halutaan

        "Hei kohtaloo-o-oo, oon iso tyttö jo-o-oo"


    • Anonyymi

      Kaikki saa mennä jos niin haluavat. Jos uskoo kohtaloon ja joku henkilö on se minun kohtalo, elämänrakkautena tässä tämän tulkitsen, niin löydämme kyllä toisemme uudestaan.

      • Anonyymi

        Ei pahalla 🙏
        Kohtalon voi myös hukata
        jos ei tartu sihen kiinni
        Sen toki voi kuitata sillä
        et toi ei sit ollu se mun kohtalo
        silloin ei ehkä tarpeeks tee sen eteen mitään
        Vai voiko kohtalon sittenki käsittää niin et se tulee tarjottimella nenän eteen mä vaan ootan tekemättä mitään
        Voi olla
        Kyllä ite joskus hetkittäin
        ja osittain vaipuu tuohon mietteeseen mut myös irti siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pahalla 🙏
        Kohtalon voi myös hukata
        jos ei tartu sihen kiinni
        Sen toki voi kuitata sillä
        et toi ei sit ollu se mun kohtalo
        silloin ei ehkä tarpeeks tee sen eteen mitään
        Vai voiko kohtalon sittenki käsittää niin et se tulee tarjottimella nenän eteen mä vaan ootan tekemättä mitään
        Voi olla
        Kyllä ite joskus hetkittäin
        ja osittain vaipuu tuohon mietteeseen mut myös irti siitä

        Vaikka palstalla pyörin ei tarkoita ettenkö tekisi asioiden eteen jotain jos tilanne tai tunne sitä vaatii. Toiselle voi tuoda vaikka kuun taivaalta ja toinen lähtee kuitenkin jos niin on tarkoitus. Ei ole tervettä kenellekkään olettaa että on vaan se yksi kohtalon määräämä henkilö itselle ja murehtia ja itkeä kohtaloaan vuosikymmeniä jos hänet menettikin. Jotkut vaan sopii toisilleen paremmin kuin toiset, kutsuu sitä sitten kohtaloksi, kemiaksi, rakkaudeksi..
        Ei pahalla.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ketään ei voi pitää väkisin. Olen sekä päästänyt että ollut päästetty. Kun päästin. Se kipu tuntui kun olisi raaja sahattu irti. Sellainen haamukipu. Pelkäsin liikaa. Hänellä oli se kaikki valta satuttaa. En vain tajunnut, että satutin itse itseäni pahemmin. Toivon, että joku näkee mun huonouteni ja viat ja jää silti. Utopistista ehkä.

      • Anonyymi

        Satuttiko hän?
        Kaikissa meissä on vikamme
        Ja huonoutemme
        mitä sitten 🙄😄
        Asenne ratkaisee
        Asennoitua voi negatiivisesti
        Tai elämän suolalla, huumorilla ❤️
        Höpsö on aina höpsö vaik vois paistais 😂
        Jotkut ei siedä erinlaisuutta mitä se sit onkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satuttiko hän?
        Kaikissa meissä on vikamme
        Ja huonoutemme
        mitä sitten 🙄😄
        Asenne ratkaisee
        Asennoitua voi negatiivisesti
        Tai elämän suolalla, huumorilla ❤️
        Höpsö on aina höpsö vaik vois paistais 😂
        Jotkut ei siedä erinlaisuutta mitä se sit onkaan

        Tunnut kaukaiselle

        En saa mitään otetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnut kaukaiselle

        En saa mitään otetta

        Ei sit sulle


    • Anonyymi

      Turha luulo, en aio päästää häntä karkuun. Viimeisillä voimillanikin ryömisin kohti.

    • Enpä usko, että kukaan menemään päästetty olisi kohtalokseni luotu. Tuskin ne niin helposti olisi loitonneet, jos kohtaloksi olisi tehty.

    • Anonyymi

      En päästänyt ja tiukasti on kiinni. En usko kohtaloon mutta uskon tekemiseen ja itseeni. Ja se kannatti

      • Anonyymi

        Sulla on hyvä asenne!


    • Anonyymi

      en ole ketään päästänyt menemään

      • Anonyymi

        Kyllä ne ihan omin avuin lähtee.


    • Anonyymi

      Kyllä hän onkin. Se Oikea pääsi karkuun.

      • Anonyymi

        Keneltä pääsi karkuun?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe