Tältä minusta tuntui

Anonyymi

Halusin niin todella paljon olla joskus sellainen, kuin toivoit. Epäonnistuin joka kerta pahemmin. Viimeisellä kerralla kun puhuttiin puhelimessa olin rehellinen, kuten aina. Kerroin että olin vähän polttanut ja vähän juonut. En kuitenkaan ollut ollenkaan sekaisin. Ehkä sain kimmokkeen raittiuteeni silloin siitä, että yritin taas kerran kelvata sinulle. Jotenkaan en koskaan kelvannut sinulle omana itsenäni.

Olen toki kiitollinen, että sain sysäyksen raittiuteeni, vaikkakin noin. Eipä olisi uskonut, että se kantaa. Oli hieman epäselvää kyllä se, oliko sinulla varaa arvostella minun päiteidenkäyttöäni, omasi ollessa paljon pahempaa... Olen käynyt kovaa tuskaa ja surutyötä läpi. Kaikki ei johdu sinusta. Mutta ymmärsin myös sen, että en ikinä voisi olla sinulle mieluinen, kelvata. Eikä minun kuulu kelvata kuin itselleni ja Jeesukselle kelpaan tällaisena viallisena.

Yritän elää hänen opetuksensa mukaan niin, etten tekisi enää syntiä, oppisin aitoa lähimmäisenrakkautta ja anteeksiantoa niitä kohtaan, jotka tekivät elämästäni hankalaa. Sillä en tarkoita, sinua. Sinut tavatessani kaikki oli jo menetetty.

7

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt oli kyllä aika pläjäys!
      🤔

• Anonyymi

Miten? Olen sairastunut siitä, että olen halunnut häntä elämääni niin paljon ja niin kauan. Ei ole hyväksi tuntea niin vahvasti ja olla jonkun toisen armoilla. Hän hylkäsi minut kerran, toisen, kolmannenkin kerran.. Monta kertaa. Epäilen ottiko minua edes koskaan vakavasti. Tuskin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten? Olen sairastunut siitä, että olen halunnut häntä elämääni niin paljon ja niin kauan. Ei ole hyväksi tuntea niin vahvasti ja olla jonkun toisen armoilla. Hän hylkäsi minut kerran, toisen, kolmannenkin kerran.. Monta kertaa. Epäilen ottiko minua edes koskaan vakavasti. Tuskin.

Tuo Jeesus juttu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo Jeesus juttu..

En ehkä olisi enää tässä, jos en olisi löytänyt uskoa. Jokaisen usko on henkilökohtainen asia, jota ei kenenkään pidä tuomita tai arvostella. Minulle se on siunaus 🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ehkä olisi enää tässä, jos en olisi löytänyt uskoa. Jokaisen usko on henkilökohtainen asia, jota ei kenenkään pidä tuomita tai arvostella. Minulle se on siunaus 🙏

Oletkos kenties mustasukkainen nyt??? Nyt ei mitenkään voi olla sun veljen rustsuksia kun hän ei ole minusta mustasukkainen joten sano että saanko olla tekemisissä vai en saa. Ja lopeta se riitely ja ole mun kanssa sitten suhteessa jos niin olet mustasukkainen ihan kaikesta nii ollaan rakas suhteessa sitte mutta sitten olet ikuisesti minun rakas eikä eroa saa edes haaveilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo Jeesus juttu..

Voisi hyvinkin olla häneltä tuo vastaus. Ei se, mitä olen joutunut kokemaan, vaan että olen tullut uskoon! Sekaisin, tietenkin. Parasta, mitä tähän astisessa elämässäni on tapahtunut. Vihdoinkin rauha.

• Anonyymi

"Kun kadotat yhteyden itseesi, kadotat yhteytesi todellisuuteen. Siksi rakastaa voi vain vapaudessa, siellä missä saat olla juuri se mikä olet."
      -Tommy Hellsten

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      325
      3805
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3540
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2230
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      110
      1632
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1528
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1289
    7. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      917
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      99
      870
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      77
      797
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      86
      741
    Aihe