Tältä minusta tuntui

Anonyymi

Halusin niin todella paljon olla joskus sellainen, kuin toivoit. Epäonnistuin joka kerta pahemmin. Viimeisellä kerralla kun puhuttiin puhelimessa olin rehellinen, kuten aina. Kerroin että olin vähän polttanut ja vähän juonut. En kuitenkaan ollut ollenkaan sekaisin. Ehkä sain kimmokkeen raittiuteeni silloin siitä, että yritin taas kerran kelvata sinulle. Jotenkaan en koskaan kelvannut sinulle omana itsenäni.

Olen toki kiitollinen, että sain sysäyksen raittiuteeni, vaikkakin noin. Eipä olisi uskonut, että se kantaa. Oli hieman epäselvää kyllä se, oliko sinulla varaa arvostella minun päiteidenkäyttöäni, omasi ollessa paljon pahempaa... Olen käynyt kovaa tuskaa ja surutyötä läpi. Kaikki ei johdu sinusta. Mutta ymmärsin myös sen, että en ikinä voisi olla sinulle mieluinen, kelvata. Eikä minun kuulu kelvata kuin itselleni ja Jeesukselle kelpaan tällaisena viallisena.

Yritän elää hänen opetuksensa mukaan niin, etten tekisi enää syntiä, oppisin aitoa lähimmäisenrakkautta ja anteeksiantoa niitä kohtaan, jotka tekivät elämästäni hankalaa. Sillä en tarkoita, sinua. Sinut tavatessani kaikki oli jo menetetty.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt oli kyllä aika pläjäys!
      🤔

      • Anonyymi

        Miten? Olen sairastunut siitä, että olen halunnut häntä elämääni niin paljon ja niin kauan. Ei ole hyväksi tuntea niin vahvasti ja olla jonkun toisen armoilla. Hän hylkäsi minut kerran, toisen, kolmannenkin kerran.. Monta kertaa. Epäilen ottiko minua edes koskaan vakavasti. Tuskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten? Olen sairastunut siitä, että olen halunnut häntä elämääni niin paljon ja niin kauan. Ei ole hyväksi tuntea niin vahvasti ja olla jonkun toisen armoilla. Hän hylkäsi minut kerran, toisen, kolmannenkin kerran.. Monta kertaa. Epäilen ottiko minua edes koskaan vakavasti. Tuskin.

        Tuo Jeesus juttu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Jeesus juttu..

        En ehkä olisi enää tässä, jos en olisi löytänyt uskoa. Jokaisen usko on henkilökohtainen asia, jota ei kenenkään pidä tuomita tai arvostella. Minulle se on siunaus 🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ehkä olisi enää tässä, jos en olisi löytänyt uskoa. Jokaisen usko on henkilökohtainen asia, jota ei kenenkään pidä tuomita tai arvostella. Minulle se on siunaus 🙏

        Oletkos kenties mustasukkainen nyt??? Nyt ei mitenkään voi olla sun veljen rustsuksia kun hän ei ole minusta mustasukkainen joten sano että saanko olla tekemisissä vai en saa. Ja lopeta se riitely ja ole mun kanssa sitten suhteessa jos niin olet mustasukkainen ihan kaikesta nii ollaan rakas suhteessa sitte mutta sitten olet ikuisesti minun rakas eikä eroa saa edes haaveilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Jeesus juttu..

        Voisi hyvinkin olla häneltä tuo vastaus. Ei se, mitä olen joutunut kokemaan, vaan että olen tullut uskoon! Sekaisin, tietenkin. Parasta, mitä tähän astisessa elämässäni on tapahtunut. Vihdoinkin rauha.


    • Anonyymi

      "Kun kadotat yhteyden itseesi, kadotat yhteytesi todellisuuteen. Siksi rakastaa voi vain vapaudessa, siellä missä saat olla juuri se mikä olet."
      -Tommy Hellsten

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe