Haluaisin suojata rakkaan Skodani turvallisemmin ja tyylikkäämmin. Hakusessa olisi kuparinen viimasuoja, johon olisi stanssattu Skodan räpylä.
Verkkokauppakin käy, jos toimitus on ripeä.
Kuparisia viimasuojia Skodan logolla mistään?
13
50
Vastaukset
- Anonyymi
Hommaa skeida Enyaq. Siinä on maskissa 130 ledillä valaistu "kristallikasvo", minkä ansiosta viimasuojaa ei tarvi pimeässä hapuillen asentaa.
- Anonyymi
Kupari imeytyy elimistöön ja vaatii kuppausta, jossain vaiheessa?
- Anonyymi
Päivän surkein avaus Toyotan omapojalla.
- Anonyymi
Näetkö usein Toyotan omapoikia ympäristössäsi, sohvan takana, rappukäytävissä?
- Anonyymi
Venäjällä näitä takovat kyläsepät, osaavat muutenkin korjata Skodasta sen mitä nyt yleensä voi, jotta kaalivankkuri pääse pellolle. Matka Viipuriin kenties ratkaisee pulmasi ja muutto pysyvästi on suositeltavaa...
- Anonyymi
Kyllä on Toyotan Teroilla nyt kauhea hätä. Joka päivä on aloitettava lukuisia uusia provoilujuttuja Skodasta.
Vähän säälittää. Selkaistahan se kateus ja epävarmuus omasta toyota kippanasta aiheuttaa. - Anonyymi
Sinulle niin rakkaaksi tullut skodasi olisi tyylikkäimmillään, turvallisesti sekä asiallisesti paalattuna.
- Anonyymi
DISSAAN DISSAAN TROLLAAN TROLLAAN KAIKKI AUTOAIHEISET PALSTAT TÄYTEEN MIELIKUVITUS SPAMMI TUUBAANI. Ei mulla ajokortiikaan eikä autoa mut viihdettä ja mukavaa ajankuluu tylsään laitos elämään tää trollaus.
- Anonyymi
Rauhaa veli, onko siellä loukossasi vaikeaa?
- Anonyymi
Kupari-kondomi Skodalle, eikä enää sikiä pieniä skeidasia! :-D
- Anonyymi
Meidän Skoda ei ole lähtenyt käyntiin sitten syyskuun, kun päivälämpötilat laskivat alle 10 asteen. Ei olla joulun jälkeen enää edes yritetty. Kokeillaan toukokuussa uudemman kerran.
- Anonyymi
Naapurin keksimä riimi: "Skoda tonni, korjaamon onni". Hänellä on litran koneella varustettu Skoda, joka työllistää merkkihuoltoa.
- Anonyymi
Tsekkoslovakialainen liima ei siedä pakkasta. Räpylämerkki putoilee pakkasessa alvariinsa. Tuleepahan merkkihuollolle töitä. Ehkä se on tarkoituskin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1392543Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591948- 401627
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311473Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281340Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107899Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762