Mitenköhän meinaavat ratkaista asian kun Venäjällä ei pelata EM-jalkapalloa, ihmettelen syvästi.
EM-kisat kesällä
3
805
Vastaukset
- Anonyymi
No sehän nähtiin kuinka hienosti ratkaistiin. Idiootit ja muut apinat matkusteli tonne ja toi pirusti tartuntoja Suomeen. Toi helvetin potkupallo pitäis jo muutenkin lopettaa kaiken filmaamisen takia, mutta oli kyllä kusipäiltä viimeisen päälle ratkaisu järjestää pelejä ylipäätään, ja sen lisäksi venäjällä, ja sitten että ei laiteta näitä matkailevia ääliöitä pimeään koppiin pariksi viikoksi karanteeniin kun saapuvat tuohon rajalle notkumaan...
- Anonyymi
Ite oon sitä mieltä, että hallituksen politiikastakin huolimatta ainakin vielä kirveelle ois töitä suomessa.
- Anonyymi
Ja minkä ihmeen takia EM- kisoissa ei pelata pronssipeliä? Copa america, MM- kisat jne..... jalkapallossa pelataan pronssista. Vai onko euroopan mestaruusmitalit niin arvottomia ettei pronssista kannata edes pelata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785336
- 1253844
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413576- 573178
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262798Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72339- 242121
- 2022025
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4351681Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91588