Mitenköhän meinaavat ratkaista asian kun Venäjällä ei pelata EM-jalkapalloa, ihmettelen syvästi.
Vastaukset 3
- Anonyymi
No sehän nähtiin kuinka hienosti ratkaistiin. Idiootit ja muut apinat matkusteli tonne ja toi pirusti tartuntoja Suomeen. Toi helvetin potkupallo pitäis jo muutenkin lopettaa kaiken filmaamisen takia, mutta oli kyllä kusipäiltä viimeisen päälle ratkaisu järjestää pelejä ylipäätään, ja sen lisäksi venäjällä, ja sitten että ei laiteta näitä matkailevia ääliöitä pimeään koppiin pariksi viikoksi karanteeniin kun saapuvat tuohon rajalle notkumaan...
- Anonyymi
Ite oon sitä mieltä, että hallituksen politiikastakin huolimatta ainakin vielä kirveelle ois töitä suomessa.
- Anonyymi
Ja minkä ihmeen takia EM- kisoissa ei pelata pronssipeliä? Copa america, MM- kisat jne..... jalkapallossa pelataan pronssista. Vai onko euroopan mestaruusmitalit niin arvottomia ettei pronssista kannata edes pelata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3011065Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61877- 76855
- 71755
- 67701
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40685- 44597
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34587- 42531
- 49529