Uushenkisyys ja 30-kriisi

Anonyymi

Olen siis 30-vuotias nainen. Itselläni on päällä todella paha ikä-ja identiteettikriisi. Olen huomannut että mm. uushenkisyys (new age) on alkanut kiinnostaa todella paljon. Tarot, enkelikerhot, noituus....näitä on vaikka kuinka paljon ja voin valita ihan vapaasti kaikista ideologioista omalta tuntuvan ja vaihtaa myös näiden välillä kun siltä tuntuu.

Enkelipiiri ja noitapiiri on tällä hetkellä olleet kiinnostavia, maksutkin ovat olleet kohtuullisia.
Enkelimatkailu on ollut mielenkiintoinen kokemus!

Oletteko löytäneet oman suuntauksenne ja kutsumuksenne?
Mistä muualta voisin hakea uusia suuntauksia ja näkemyksiä?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen 71, en ole vielä löytänyt omaa suuntaustani! On ollut vähän kiirettä ihan muissa asioissa koko ikäni.

      Mutta onnea sinulle oman suuntauksen etsintään!

    • Anonyymi

      Min ä oon elämäni aikana harrastanu vähän kaikkea henkistä.
      enkeli parannus kurssinkin jne.

      Oon tosi vakavasti henkisyyteen suuntautunut.


      ptyuuiiijji

      • Anonyymi

        Nuorena perehdyin eri s uuntauksiin, nykyään sovellan niitä taiteeseeni. ..josta on tullut oma suuntaukseni...


        ppiuytttg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorena perehdyin eri s uuntauksiin, nykyään sovellan niitä taiteeseeni. ..josta on tullut oma suuntaukseni...


        ppiuytttg

        kriisipyuhelinkeskustelujen kautta päädyin tutustuun jopa demoneihin mikä oli mulle uutta, se oli aiiiivan hirveetä....piti voittaa demon i demonin jälkeen....kauhee määrä demoneja...


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kriisipyuhelinkeskustelujen kautta päädyin tutustuun jopa demoneihin mikä oli mulle uutta, se oli aiiiivan hirveetä....piti voittaa demon i demonin jälkeen....kauhee määrä demoneja...


        ppiuyyyy

        mut siis johdateltiinm siellä keslkustelun välityksellä pimeisiin henkimaailmoihin mielikuvitus ja unijutuilla


        ppiuyyy


    • Anonyymi

      Raamattu: Eivät noidat, huorintekijät, velhot (tarkoittaa esim. Itselleen psianssilla ennustajat, kortti tempouilijat) ekä ne jotka valhetta rakastavat ja valhetta tekevät pääse taivasten valtakuntaan vaan ainoastaan ne jotka on karitsan Jeesuksen verellä pesty.

      Sitoudu Jeesuksen veressä heti irti ja pyydä sitä syntinä anteeksi Jeesukselta.
      Jumala ei tarvitse meidän hengellisiä pelejä tarot korttien kautta, sillä silloin saatanalla on laillinen oikeus, tie sinuun ja lastesi elämään jos tarot kortti tai New age juttuja eli itse saatanalla kyselet em. henkimaailmaan yhteyttä, saat kyllä, ja samalla kirouksen omaan elämääsi, sillä kaikki noidat kiroavat sen henkilön jonka kanssa velhoilevat.

      Mutta on puhdas Jeesuksen veri joka vapauttaa, kun pyydät häntä sydämeesi, ja tunnustat syntinä velhoutesi ja noituutesi josta on tullut sinulle jo Jumalan korvike.

      Ne henkivallat voi olla kiehtovia ja siten sitovia, mutta ne pelkää ja lähtee vain ja ainoastaan Jeesuksen veressä, ja yrittävät palata puhdistettuun sieluun 7 vahvemman demoni hengen kanssa raamatun mukaan.
      Silloin sinulla tulee olla koko Jumalan sota varustus efesolais kirjeen 6 mukaan
      Ja ajaa aina uudestaan Jeesuksen veressä pois ne, sillä taistelu on sitä ankarampaa sielustasi Jumalan ja saatana välillä, mitä pidempään tarot kortti ja New age velhoutta teet, ouhdistadu, puhdistaudu, sanoudun Jeesuksen veressä irti, hän vapautti silloin kahlittuja ja tekee nyt, ja sano, kuten Jeesus:
      " väisty saatana sillä kirjoitettu on ei ihminen elä ainoastaan leivästä vaan jokaisesta sanasta joka Jumalan suusta lähtee."

      Taistele Jeesuksen veressä vapaaksi itsesi kahleista, vapauttamaan hän sinut tuli
      Ja rakastaa sinua, mutta ei sinun velhouttasi vihollisen saastaisten tietäjä ja ennustaja henkiäsi, valhetta he ennustavat, "missä on noituuden voima silloin kun minä teen teistä lapsettomia." Eli velhojen suku tulee lapsettomaksi.

      Rukoile:herra Jeesus, anna anteeksi että olen avannut saatanalla laillisen portin itseni ja lasteni elämään, Herra Jeesus vapauta minut kaikista henkivalloista mitä niistä on tullut hökäleistäkin Jeesuksen veressä ja revi joka ikinen noituus kirjan sivu tuusan nuuskaksi tai polta sivu sivulta takassasi ja samalla sitoudut Jeesuksen veressä jokaisen sivun vaikutuksesta ja sitten kumarrus ja sano Jeesus puhdista ja näytä minulle lisää syntejä joihin olen langennut ja tunnusta kaikki esiavilliset suhteet ja kaikki mitä pyhän Jumalan taivaallinen henki näyttää, sillä meillä ei ole taistelu lihaa ja verta vastaan, vaan pimeyden henkivaltoja ja voimavaltoja vastaan taivaan avaruudessa.

      Amen.

      • Anonyymi

        Ole nyt jo hiljaa


    • Anonyymi

      Enkelit jotka on Jumalasta tulee vain ja ainoastaan Jeesuksen veressä rukoilemalla.
      Saatanan enkelit tulee New agen ja tarot kortti ym. Kautta.
      Raamattu sanoo että henget pitää testata, ja voit kysyä hengeltä :"tunnustatko Jeesuksen Kristuksen kuolleksi ja ylös nousseeksi". Jos ei se on saatanasta ja siksi se pitää ajaa Jeesuksen veressä, koska Saatanan henivallat pelkää ja vapisee ja poistuu vain Jeesuksen veressä., että et joutuisi maan alla olevaan rikki tuli järveen (vulgaaninen tuli joka tulee uumenista on rikki tulta kuten Raamattu sanoo) ikuiseen vaivaan, mutta jos Jeesus on sydämessä ja Jumalan kirkkaus (ei tarvitse meidän hengellisiä kortti temppu, eikä muuta saatanallista velhoutta. Raamatun aikana oli myös enkelien palvojia, jotka palveli enkeleitä ilman Kristusta, ja Raamattu ankarasti varoittaa palvelemasta enkeleitä,

      Oikeat enkelit tulee aina kun rukoillaan jeesusta, ne ovat palvelevia henkiä, jotka ei tee mitään ilman Kristusta, eli ne enkelit joita suoraan palvotaan ovat pimeyden voimavaltoja jotka pukeutuvat valkeuden enkeliksi.

      Amen

      • Anonyymi

        Ihmettelen näissä henkimaailmaan yhteyttä ottavissa sitä, että ajattelevat, että kuolleet tietävät jotain. Miksi kysyisit joltain kuolleelta asioita, mistä se mitään tietäisi?

        Paitsi että todellisuudessa silloin otetaan yhteyttä pahoihin henkiin, eikä niillä ole hyvä tahto ja ne voivat valehdella miten paljon tahansa.

        Aloittajan enkelijuttuhin. Kurssinpitäjä nyhtää rahaa noista jutuista ja hyväksikäyttää siten hyväuskoisia.

        Noi on kaikki trendikkäitä ja kiehtovia juttuja, mutta kuitenkin epäkristillisiä ja voivat olla vaarallisia, johtaa pimeyteen.

        Todelliset enkelit ovat Jumalan palvelijoita, niitä ei palvota. Ne toimivat Jumalan tahdon mukaan.

        Olen kristitty, mutta minuakin kiehtoo kaikki hörhöily, itämaiset uskonnot ja muut. Tieteellisesti monet hoidot voi olla humpuukia, joilla rahastetaan. Tietysti ihmiselle saatta riittää huomio, kuunteleminen, rauhoittuminen, fyysinen kosketus, vaikkei tieteellistä näyttöä tehosta olisikaan.

        En ihan uskalla hirveästi mennä mukaan noihin juttuihin, koska pelkään, että se on tie henkivaltoihin. Pahoihin siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen näissä henkimaailmaan yhteyttä ottavissa sitä, että ajattelevat, että kuolleet tietävät jotain. Miksi kysyisit joltain kuolleelta asioita, mistä se mitään tietäisi?

        Paitsi että todellisuudessa silloin otetaan yhteyttä pahoihin henkiin, eikä niillä ole hyvä tahto ja ne voivat valehdella miten paljon tahansa.

        Aloittajan enkelijuttuhin. Kurssinpitäjä nyhtää rahaa noista jutuista ja hyväksikäyttää siten hyväuskoisia.

        Noi on kaikki trendikkäitä ja kiehtovia juttuja, mutta kuitenkin epäkristillisiä ja voivat olla vaarallisia, johtaa pimeyteen.

        Todelliset enkelit ovat Jumalan palvelijoita, niitä ei palvota. Ne toimivat Jumalan tahdon mukaan.

        Olen kristitty, mutta minuakin kiehtoo kaikki hörhöily, itämaiset uskonnot ja muut. Tieteellisesti monet hoidot voi olla humpuukia, joilla rahastetaan. Tietysti ihmiselle saatta riittää huomio, kuunteleminen, rauhoittuminen, fyysinen kosketus, vaikkei tieteellistä näyttöä tehosta olisikaan.

        En ihan uskalla hirveästi mennä mukaan noihin juttuihin, koska pelkään, että se on tie henkivaltoihin. Pahoihin siis.

        Kiitos vinkistä! Alankin pitää enkelikursseja. Enintään 5 oppilasta kerralla. Kesto 5 kahden tunnin kokoontumista viikon välein. Kahvit tarjotaan. Hinta 200 euroa. Älä sivuuta elämäsi mahdollisuutta!


      • Anonyymi

        Hyi helvetti


    • Anonyymi

      Kaiken voit tehdä mikä ei ole pahaa ja ihmisen eksytystä Jumalasta.
      Kaiken takana pitää olla Jumala luoja ja Kristus poika!
      Enkelit on hyviä,enkelit ovat kautta aikojen auttaneet meitä ja tiedän itsekkin todella paljon asiasta. Olen nähnyt himen enemmän ja jopa kuvannut orbeja ja Fheylian.
      Näen usein ,mitä muut ei näe mutta se rikastuttaa minua ja pyydän Isää ja taivasta,että näkisin enemmän mutta rakkaudella.
      Tänään näin lapsen,joka oli n.10v. Hän oli uusi sielu taivaasta näin sen silmistä.
      Elämäni toinen ihminen minkä näin tulleen suoraan luotuna.
      -engel x -

      • Anonyymi

        Mä en ole kristitty, Mut on erotettu kirkosta 2 vuotiaana. ..ja kasvatettu ateistiksi...jonka jälkeen filosofisten pohdintojeni kautta löysin Jumalan...mutta sen jälkeen elämäni on ollut niin mutkikas, etten voi kirjoittaa siitä nettipalstoilla.
        Jätän jotkin asiat vain Jumalan tietoon.


        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole kristitty, Mut on erotettu kirkosta 2 vuotiaana. ..ja kasvatettu ateistiksi...jonka jälkeen filosofisten pohdintojeni kautta löysin Jumalan...mutta sen jälkeen elämäni on ollut niin mutkikas, etten voi kirjoittaa siitä nettipalstoilla.
        Jätän jotkin asiat vain Jumalan tietoon.


        ppoiuuu

        Taide on mulle henkinen kokemus .


        ppoiuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taide on mulle henkinen kokemus .


        ppoiuuyu

        mä oon ollut kiinnostunut tajunnantiloista joita voi saada raittiisti, mutta harrastukseen tuli tauko aivovauriossa kun oli enää yks kaamee tila aivoissa,


        ppoiuyyy


    • Anonyymi

      Voi kun joku uskois tähän maailmaan.

      • Anonyymi

        Se on totisinta totta. Siksi nuo hörhöt hakevatkin mielikuvitukselleen viihdettä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe